Ar fi bine sa se faca un demers ca 79 sa circule si in weekend, sunt nemultumiri in randul locuitorilor din Titan si Baba Novac deoarece nu mai au o linie directa spre Piata Romana si Gara de Nord in weekend, iar 70-ul are intervale destul de mari, avand doar 7 ture in weekend.
Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 422
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Romania.
Solaris pe 70.
Din ce am înțeles,dimineața a picat tatra 3321 la blocajul de pe Progresul. Nu înțeleg de ce se insista cu ele.Victoria a intrat cu mai multe ture in 55,Titan nu știu dacă mai are sau când m am uitat mai era doar unul singur in aceasta linie,deci ar putea prelua Titanul și Dudestiul(cu turul rămas din 55) cele 2 ture din 19 cu tatre,liniștit.La fel și în cazul lui 47,au tot venit vagoane noi la Alexandria...deci ar avea de unde.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 422
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Romania.
Stai linistit ca in curand o sa dispara si din 19. Ideea este sa mai traga de ele o perioada, ca oricum mai au putin si cad de tot, asa ca sa mai profite de ele pana cad de tot. In 55 teoretic ar trebui sa ramana si Dudesti dupa ce va prelua Victoria majoritatea turelor din 55, macar sa avem si linia asta accesibila, ca a fost destul deservita cu vagoane neaccesibile pana sa intre Colentina cu asincronele si ulterior Dudesti cu chopperele.Lucian scrie: ↑Mar Apr 16, 2024 1:24 pmDin ce am înțeles,dimineața a picat tatra 3321 la blocajul de pe Progresul. Nu înțeleg de ce se insista cu ele.Victoria a intrat cu mai multe ture in 55,Titan nu știu dacă mai are sau când m am uitat mai era doar unul singur in aceasta linie,deci ar putea prelua Titanul și Dudestiul(cu turul rămas din 55) cele 2 ture din 19 cu tatre,liniștit.La fel și în cazul lui 47,au tot venit vagoane noi la Alexandria...deci ar avea de unde.
Solaris pe 70.
O idee...ar fi ca inelarul 1 sa preia cat mai repede turele de Dudesti,pe măsură ce vin din Imperio chiar și pentru linia 10 ca acestea sa poata fi folosite mai ales în weekend și în 1 și să nu stea in depou,asta in timp ce fac legea clasicele de Victoria. Și în restul săptămânii până vin și cele pentru 1 să circule desigur,de la LF-uri până la chopere.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 114
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Referitor la mutarea unor Irisbusuri de la Vatra la BN, nu cred că schimbă nimic, BN deservește liniile 79 si 86 deci nu schimbă cu nimic configurația liniilor 79 și 86.
Cum am mai spus, Ikarusurile de la Vatra și BN sunt marea majoritate intr-o stare foarte proastă! E greu de crezut că vor mai rezista până vor veni alte troleibuze noi, deci până peste un an , poate doi!
Cum am mai spus, Ikarusurile de la Vatra și BN sunt marea majoritate intr-o stare foarte proastă! E greu de crezut că vor mai rezista până vor veni alte troleibuze noi, deci până peste un an , poate doi!
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 422
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Romania.
Ikarusurile de BN majoritatea sunt intr-o stare buna, mai putin caraciubele de prima serie: (5103, 5104, 5107, 5134). La Vatra intr-adevar, majoritatea sunt intr-o stare mai proasta. Si cele de la Bujoreni si Berceni sunt cam in acceasi stare. Cum a zis si Marian acum ceva timp, cele de BN sunt cele mai intretinute si bune, atat tehnic, cat si estetic, exceptând unele, ca oricum vor dispărea in viitorul apropiat din circulatie.Silviu scrie: ↑Lun Apr 22, 2024 8:33 amReferitor la mutarea unor Irisbusuri de la Vatra la BN, nu cred că schimbă nimic, BN deservește liniile 79 si 86 deci nu schimbă cu nimic configurația liniilor 79 și 86.
Cum am mai spus, Ikarusurile de la Vatra și BN sunt marea majoritate intr-o stare foarte proastă! E greu de crezut că vor mai rezista până vor veni alte troleibuze noi, deci până peste un an , poate doi!
Iar in legatura la intrebarea, cat mai rezista, numai timpul stie cat or sa mai circule. Sa vina toate cele 100 de Solaris si vedem ce se va decide, daca vor da la BN si Berceni pentru inlocuirea totala a Ikarusurilor sau nu..
Solaris pe 70.
La Eroii Revoluției au pus iarba intre linii in dreptul statiei. Au început și montarea de garduri în statie,mai rămâne de văzut cu iluminatul cum va fi în noua statie.Deocamdata,tot întuneric...
Pe Șerban Vodă până unde nu de mult am avut statie la Eroii Revoluției pentru linia 19,am văzut că au spart acolo unde au asfaltat și cel mai probabil,se va reface și aceea statie.
Pe Șerban Vodă până unde nu de mult am avut statie la Eroii Revoluției pentru linia 19,am văzut că au spart acolo unde au asfaltat și cel mai probabil,se va reface și aceea statie.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20240423_142240.jpg (468.02 KiB) Vizualizat de 1524 ori
Legat de scoaterea temporara a tramvaielor Imperio din 21 (din cauza paletei), cele 6 de la Colentina (seria 3857-3862) de ce sa circule in 41, si nu doar in 25? Intreb pentru ca 41 deja are 24 de tramvaie Imperio, chiar daca lipsesc dintre ele in unele perioade
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 422
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Romania.
In 41 ar fi de ajuns cele 24 de Imperio, in 25 ar fi chiar bine daca repartizeaza temporar cele 6 Imperio, asa facem si 25-ul sa fie deservita numai cu Imperio pana revine circulatia liniei 21 la normal.Ed4014 scrie: ↑Joi Apr 25, 2024 7:16 pmLegat de scoaterea temporara a tramvaielor Imperio din 21 (din cauza paletei), cele 6 de la Colentina (seria 3857-3862) de ce sa circule in 41, si nu doar in 25? Intreb pentru ca 41 deja are 24 de tramvaie Imperio, chiar daca lipsesc dintre ele in unele perioade
Solaris pe 70.
Să fim realiști. Dacă 25ul ar primi de mâine (să zicem) încă 6 Imperio, tot ar rămâne câteva V3A-uri de la depoul Giurgiu. Dar ar fi de preferat să meargă pe 25, dacă mai există vreo intenție în a retrage Tatrele. 41 are de ceva timp doar Imperio și V3A-uri cu podeaua parțial coborâtă, de aceea spuneam că nu ar mai fi nevoie de alte tramvaie noi pe acest traseu.
Că tot ne apropiem de livrarea ultimelor Imperio-uri, ar trebui să se facă ceva să se scoată Tatrele din 25 și 19. S-a tot discutat despre ele că ar circula (supra)aglomerate.
Că tot ne apropiem de livrarea ultimelor Imperio-uri, ar trebui să se facă ceva să se scoată Tatrele din 25 și 19. S-a tot discutat despre ele că ar circula (supra)aglomerate.
Cu siguranță și cu mutarea asta este sfârșitul tatrelor. 41 cu cele 5 Imperio primite înainte de inelar și dacă mai primește alte 3 bucăți din 21,cu siguranță acum,va avea cu ce să scoată Alexandria turele in 47. In 19 lejer mai poate prelua cele 2 ture cu tatre,Dudestiul că vor rămâne chopere și LF uri. Din ce știu,sunt cereri pentru 19 și 23 de suplimentare mai ales, pentru zona Dristor-Parklake pentru că sunt foarte aglomerate statiile in zona. Vedem și ce șantiere se deschid din...mai că și de acolo vor mai rămâne niște tramvaie.Deci,mutari vor fi ...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5179
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vor intra si in 32 din Imperio de 21. Oricum, este o mutare provizorie cat timp este paleta pe linia 21.
Era vorba și cred că a anunțat și Marian la un moment dat( nu as vrea sa greșesc) pe aici,că vor ajunge in 55,dar din ce vad au rămas turele de Dudesti,au mai rămas cu 4 din 5 ture,din ce vad,in schimb nu mai e turul de Titan in 55,sunt 2 ture de Victoria...Vedem,de luni daca vor mai fi schimbări pentru că acum vorbim de parc de weekend.
Tatrele rezista eroic in 19, sunt 3344 si 3405 prezente in traseu acum.
De asemenea, legat de linia 21, sunt prezente acolo 4018 si 4001(?!) acum. A fost transferat 4001 la Dudesti/Colentina cumva in compensare pentru Imperio primite?
Depoul Colentina imprumuta Ch-urile 4001 si 4006 de la Alexandria, dar si pe 4018 (de la Dudesti). Tot de la Alexandria, Colentina mai imprumuta tramvaiele V3A-93M-FAUR 217 si 252. Deci nu vor fi transferate.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 422
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Romania.
O sa fie interesant de zilele urmatoare cu 311 la Sala Palatului, din ce am inteles Floreasca nu va mai suplimenta 311, cica Titan va suplimenta.
TPBI: De la 1 mai, linia 311 va fi prelungită la „Sala Palatului”.
De miercuri, 1 mai 2024, autobuzele liniei 311 vor asigura o legătură directă între Cartierul Titan și Sala Palatului, urmând să tranziteze și zone neacoperite până acum de mijloacele de transport în comun, precum Strada Maria Rosetti și Strada Popa Petre. Prin această măsură, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) urmărește unul dintre obiectivele sale, și anume extinderea rețelei de transport public pentru locuitorii din cât mai multe zone ale regiunii.
Astfel, linia 311 va funcționa pe următorul traseu: terminal „Faur”, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Postăvarul, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu, Str. Câmpia Libertății, Str. Baba Novac, Șos. Mihai Bravu, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Nicolae Bălcescu, Str. Demetru Ion Dobrescu, Calea Victoriei, Str. Ion Câmpineanu, terminal „Sala Palatului”, cu întoarcere pe Str. Ion Campineanu, Str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, Str. C. A. Rosetti, Str. Maria Rosetti, Str. Popa Petre, Calea Moșilor, Bd. Carol I, Bd. Pache Protopopescu, Șos. Mihai Bravu, Str. Baba Novac, Str. Câmpia Libertății, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Postăvarul, Bd. 1 Decembrie 1918, terminal „Faur”.
Pe traseul prelungit, autobuzele liniei 311 vor opri și în șase stații nou-înființate, și anume: „Bd. Nicolae Bălcescu” (situată pe Str. Demetru Ion Dobrescu, pe sensul spre „Sala Palatului), „Sala Palatului” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, la capătul de linie „Sala Palatului”), „Știrbei Vodă” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, pe sensul spre „Faur”), „C. A. Rosetti” (situată pe Str. C. A. Rosetti, pe sensul spre „Faur”), „Vasile Lascăr” (situată pe Str. Maria Rosetti, pe sensul spre „Faur”) și „Calea Moșilor” (situată pe Str. Popa Petre, pe sensul spre „Faur”).
TPBI: De la 1 mai, linia 311 va fi prelungită la „Sala Palatului”.
De miercuri, 1 mai 2024, autobuzele liniei 311 vor asigura o legătură directă între Cartierul Titan și Sala Palatului, urmând să tranziteze și zone neacoperite până acum de mijloacele de transport în comun, precum Strada Maria Rosetti și Strada Popa Petre. Prin această măsură, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) urmărește unul dintre obiectivele sale, și anume extinderea rețelei de transport public pentru locuitorii din cât mai multe zone ale regiunii.
Astfel, linia 311 va funcționa pe următorul traseu: terminal „Faur”, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Postăvarul, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu, Str. Câmpia Libertății, Str. Baba Novac, Șos. Mihai Bravu, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Nicolae Bălcescu, Str. Demetru Ion Dobrescu, Calea Victoriei, Str. Ion Câmpineanu, terminal „Sala Palatului”, cu întoarcere pe Str. Ion Campineanu, Str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, Str. C. A. Rosetti, Str. Maria Rosetti, Str. Popa Petre, Calea Moșilor, Bd. Carol I, Bd. Pache Protopopescu, Șos. Mihai Bravu, Str. Baba Novac, Str. Câmpia Libertății, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Postăvarul, Bd. 1 Decembrie 1918, terminal „Faur”.
Pe traseul prelungit, autobuzele liniei 311 vor opri și în șase stații nou-înființate, și anume: „Bd. Nicolae Bălcescu” (situată pe Str. Demetru Ion Dobrescu, pe sensul spre „Sala Palatului), „Sala Palatului” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, la capătul de linie „Sala Palatului”), „Știrbei Vodă” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, pe sensul spre „Faur”), „C. A. Rosetti” (situată pe Str. C. A. Rosetti, pe sensul spre „Faur”), „Vasile Lascăr” (situată pe Str. Maria Rosetti, pe sensul spre „Faur”) și „Calea Moșilor” (situată pe Str. Popa Petre, pe sensul spre „Faur”).
- Fişiere ataşate
-
- IMG_1185.jpeg (454.3 KiB) Vizualizat de 728 ori
Solaris pe 70.