Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
De asta si m-am gandit sa va intreb, mi se par putin dubioase modificarile astea. Si mai dubios cum daca intr-adevar a bubuit substatia de la Progresul, de ce doar zona Anghel Alexandru - Zetari - Ferentari e afectata si nu si soseaua Giurgiului impreuna cu depoul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si de asemenea, daca crapa substatia, modificarile aveau loc imediat, ca nu era curent...
Pai am înțeles,că e compromisă și cea de la Giurgiului. Chiar sunt curios sa vad ce reorganizări de trasee vor fi in zonă...
Nu cred ca ai ce reorganizari sa mai faci, cel mult sa iei o linie de la Alexandria si sa o intorci in alta parte, ca sa se mai elibereze capatul. Nu am trecut pe acolo, dar imi imaginez ce aglomerare de tramvaie a iesit cu 2 linii in plus in afara de 32.
Am întrebat și eu în stânga și în dreapta,de ce nu s a făcut la modul circular ca și 19,și cu 23 Carol-Filaret-Viilor-Sincai și mi s a spus că nu este curent pe celălalt sens, de la Eroii Revoluției. Ca mai zilele astea,sa mi spună cineva că l a văzut pe 099(Giurgiu)cu afișajul probe,pe la Timpuri Noi pe sensul spre Nerva Traian/Mărășești,dar care mergea foarte încet.Vedem,ce soluție se va alege Intr un final...zilele astea.
Se tot insista la fiecare deviere de genul cu capatul scriptic de la Banu Manta unde se precizeaza ca intoarce cand de fapt capatul fizic este la Iancului. Chiar nu intereseaza pe nimeni cum sunt intern impartite semicursele, nu fac decat sa creeze confuzii.Silviu scrie: ↑Vin Sep 20, 2024 12:22 pm20.09.2024
Modificări de trasee în perioada desfășurării Crosului Arenelor
Linia de tramvai 10 va funcţiona între „Piața Eroii Revoluției” şi „Bd. Banu Manta”, pe traseul: „Piaţa Eroii Revoluţiei”, Şos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrati, Str. Progresului, Bd. Timişoara, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Doina Cornea, Şos. Orhideelor, Pasajul Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, terminal „Bd. Banu Manta”, cu ȋntoarcere pe Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu, Piaţa Iancului, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Şos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. Doina Cornea, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Timişoara, Str. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare, Şos. Giurgiului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Urmatorul termen pentru substatia Nitu - noiembrie 2024. De acum nici nu mai intreb, bagati si voi doua luni in plus la fiecare doua luni )))
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru a nu se trimite Bucur 1 in linia 10, de azi depoul Giurgiu va circula frecvent cu 2 ture in aceasta linie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Imperio din 7 si 11 nu se muta. Repet si cine mai incepe cu discutia asta pleaca - in inelar nu mai au ce cauta vagoane noi, fiind oricum constant distruse de calea de rulare. Daca as fi factor de decizie, maine as trimite toate vagoanele din inelar in 7, 11, 25, 32, 41 pentru completarea parcului.
Eu nu inteleg de ce nu se face banda de autobuz mai repede pe toate soselele si bulevardele cu 3 benzi pe sens. Pe Colentina de la intersectia cu Sos. Fundeni, toata Sos. Stefan cel mare, toata Sos. Mihai Bravu, si mai sunt locuri unde se poate amenaja imediat o banda de autobuz.
Asta trebuie făcut, dar trebuie rezolvată și problema virajelor la stânga pentru autobuze. Dacă banda bus va fi cea de lângă trotuar, va fi destul de greu ca autobuzele să facă stânga. Rezolvarea cea mai ok aici e sa adauge faze pentru autobuze la semafoare, în care să fie oprite toate fluxurile din toate părțile, iar autobuzele să facă stânga în siguranță.
Cred că treaba și discuția de pe cele 2 bulevarde,este închisă atâta timp,cat trendul și direcția pare să fie că acolo unde este linie de tramvaie și sau urmează să fie modernizată,ar fi aceea ca și autobuzele sa circule tot pe acolo.Tot așa,cât privește M.Bravu și Colentina,ar însemna să fie ridicate toate mașinile de lângă bordura,plus că deja au fost trasate locurile de parcare,în unele locuri,fie de cei de la PMB sau de la sectoare.