Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Discuții generale, știri și dezbateri despre mobilitatea de suprafață în regiunea București - Ilfov
Scrie răspuns
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 660
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Joi Ian 09, 2025 5:19 pm

Marian Andrei scrie:
Joi Ian 09, 2025 4:28 pm
Dintr-o banala linie de cartier, 95 a devenit linia unde putem vedea aproape orice tip de vehicul din flota STB, mai ales de cand au plecat Solaris la Berceni este un real mix de autobuze Euro 3, Euro 4, Ikarus, Otokar, Hibrid, ZTE și Solaris, momentan nu au venit Otokar de 10 metri. Singurele pe care sigur nu le vom vedea sunt Otokar 18.
Never say never...! :mrgreen:
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Ian 09, 2025 6:09 pm

A existat intentia ca 2-3 Irisbus sa ramana aici, dar asta in situatia in care nu se utilizau Solaris, insa pentru ca este parte din 97 care e modernizat, au ramas si Solaris. Initial trebuiau sa fie 3 Solaris si 5 Ikarus in zile lucratoare si 3 Solaris si 2 Ikarus in weekend.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2662
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Ian 09, 2025 6:37 pm

Trebuia așa de la început,adică avem autobuze prin alte linii,începând cu 97 și le folosim pe cele cu autonomie în linii care circulă doar pe sub rețea.
Cristi
Utilizator avansat
Mesaje: 607
Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
Localitate: Bucuresti

Joi Ian 09, 2025 7:47 pm

Irisbus pe 95 e un vis frumos. :lol: :lol: :lol:
Solaris pe 70. 8-)
Avatar utilizator
Victor92
Utilizator nou
Mesaje: 18
Membru din: Vin Dec 27, 2024 6:06 pm

Vin Ian 10, 2025 1:07 pm

(Re)infiintata in ziua de Ajun, linia 322 acopera noua artera din Sectorul 6, anume Drumul Valea Larga.

Daca pana acum am vazut in repartizari autobuze Otokar Kent C12, astazi au fost sau mai sunt si Mercedes-Benz Euro 3 si Euro 4. Conform Info TB.

Autobuzele asigura legatura intre cartierele Drumul Taberei si Militari, precum faciliteaza accesul cate Magistralele 3 si 5 de metrou. De asemenea, vehiculele au statii in apropiere de liniile metropolitane cu plecari de la Ghencea, Valea Cascadelor sau 485 - catre Bragadiru-Diamentului.
Totodata, publicul calator poate ajunge la tramvaiele liniilor 25 si 41. Poate cele mai importante din oras.

Va las cateva imagini personale realizate saptamana trecuta de pe Drumul Valea Larga.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Razzvan
Utilizator avansat
Mesaje: 111
Membru din: Vin Mai 05, 2023 10:11 am

Vin Ian 10, 2025 9:43 pm

ZTE-urile mi s ar parea foarte potrivite pentru aceasta linie.
Avatar utilizator
Fadeey
Utilizator avansat
Mesaje: 194
Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
Localitate: Bucuresti, Sector 2

Sâm Ian 11, 2025 4:16 am

Si pe 221 ca tot tine locul tramvaielor pe portiunea aceea de pe Timisoarei, asa ca tot ar fi o optiune nepoluanta de transport plus ca e linie scurta si autobuzele s-ar putea incarca fara probleme in depou (Bujoreni) fiind oricum situat pe traseul liniei.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Ian 13, 2025 9:06 am

Merita mentinat ca astazi linia 21 este deservita doar de tramvaie accesibilizate, fiind o situtie mai rara in zile cu parc maxim, oricum parcul aici s-a imbunatatit de cand au fost date 4016 si 4018 la Colentina si de cand au disparut niste epave ruginite din traseu, in special 355. Oricum nu este o regula, dar este de apreciat ca se incearca accesibilizarea liniilor unde este posibil, pe langa 41, unde din decembrie 2022 nu a mai circulat niciodata vagon fara podea coborata.

2.jpg
2.jpg (286.08 KiB) Vizualizat de 1037 ori
1.jpg
1.jpg (273.8 KiB) Vizualizat de 1037 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2662
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Ian 13, 2025 11:09 am

Apropo de asta și vroiam sa aduc în discuție,mai ales în weekend toate cele 3 ture de Dudești din 23,cu tramvaie accesibilizate circula unul după altul. La fel și în cazul lui 19,dar nu numai în weekend,se întâmplă des,mai ales că stau și prin zona,unde este și casa de pensii mai ales,aici că vorbim de statia de la Posta Vitan sau Piata Vitan,care după cum se știe vin tot felul de persoane de la seniori la cei aflați în cărucioare și s a întâmplat să fiu Intr una din stații în care o mămică avea și o persoana aflata în cărucior și a trebuit sa stea aproape o oră în statie,până a venit un astfel de tramvai accesibilizat pentru că mi a spus că pe lângă că sunt puține,ori vin unul după altul și după aia pauza fie se mai și retrag după ce sunt puține. În 19,din fericire sunt mai multe...în timpul săptămânii...Ideea era că sunt prea puține de Dudești în weekend ,unde au tramvaie accesibilizate și sunt ținute în depou și la greu sunt trimise cele de Titan. Aici trebuie lucrat...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Ian 13, 2025 11:27 pm

Astea sunt detalii care se pot regla pe parcurs, poate cu sesizari la office@tpbi.ro se va rezolva mai repede, de multe ori TPBI solicitand si mutari de genul asta catre STB.

Oricum, inafara de liniile principale, unde in mare parte s-a rezolvat problema, va mai dura cativa ani pana cand si restul liniilor vor fi acoperite semnificativ de vehicule accesibilizate.

Momentan vad sa sunt pe drumul cel bun liniile 7 si 11, in 11 tot creste numarul turelor de BN care au in general vagoane cu podea joasa, iar in 7 pe langa cele 4 Imperio, circula constant si cel putin un PPC de Giurgiu.

Si prin 19/23/27 incep sa se simta accesibilizarea pe masura ce vin si V3A-PPC de Titan, plus ce trimit Dudesti.

Raman cu probleme liniile 14, 16, 36, 40, 44, 47, 55 unde nu avem constant vagoane accesibilizate.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 253
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Lun Ian 13, 2025 11:48 pm

44, daca isi pastra turele de BN si nu bagau Tatra (ca sa o strice de tot), era exact ce trebuie. Sper ca BN o sa regleze si aici problema.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2662
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Ian 14, 2025 12:01 am

Marian Andrei scrie:
Lun Ian 13, 2025 11:27 pm
Astea sunt detalii care se pot regla pe parcurs, poate cu sesizari la office@tpbi.ro se va rezolva mai repede, de multe ori TPBI solicitand si mutari de genul asta catre STB.

Oricum, inafara de liniile principale, unde in mare parte s-a rezolvat problema, va mai dura cativa ani pana cand si restul liniilor vor fi acoperite semnificativ de vehicule accesibilizate.

Momentan vad sa sunt pe drumul cel bun liniile 7 si 11, in 11 tot creste numarul turelor de BN care au in general vagoane cu podea joasa, iar in 7 pe langa cele 4 Imperio, circula constant si cel putin un PPC de Giurgiu.

Si prin 19/23/27 incep sa se simta accesibilizarea pe masura ce vin si V3A-PPC de Titan, plus ce trimit Dudesti.

Raman cu probleme liniile 14, 16, 36, 40, 44, 47, 55 unde nu avem constant vagoane accesibilizate.
Da am mai trimis genul asta de sesizări.Oricum mersi pentru idee. În altă ordine de idei,ar fi fost o idee sa-l fi suplimentat mai degrabă pe 23 cu inca vreun tur,doua... Poate aglomerat 11 sa fie,în Giulești,nu știu,nu cunosc...ajung rar prin zona deci nu știu flux de călători...dar de pe Progresul-Rahova circula mai liber,ca sa nu zic "gol" mai ales daca se întâlnește și se nimerește cu vreun 23 până la Zetari. Am văzut și cu 47 că l au suplimentat de vine aproape la 10 minute ai în weekend. În schimb tot așa la nivel de suplimentari și să vina la 10-12 minute chiar și în weekend ar trebui și în zona comerciala Ikea Pallady,de cate ori am mai fost prin zona,statia se aglomereaza și lumea se plângea că din 3 linii,niciuna nu pleacă mai devreme de 15-20 de minute de la capăt. Și pe majoritatea,ii interesa sa ajungă cel puțin până la Dristor,de acolo continuând drumul fie cu metroul sau la inelar.Stiu,că 19 a fost suplimentat în weekend și vine ceva mai bine,dar inca e loc de mai bine și să fie intervale de 10-12 minute...cel mult. Personal,mai urmăresc astfel de situații...și mai fac și câte o sesizare eventual.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Ian 14, 2025 12:33 am

47 a ajuns la 8 ture la ora de varf, cat erau planificate in mod normal. Vine la 7-10 minute si a tot castigat calatori. La orele de varf e destul de plin si V3A...
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Ian 20, 2025 7:37 pm

Incepand de luna asta, depoul BN are 3 ture pe linia 11 si in timpul saptamanii, este bine ca in mod normal sunt deservite cu vagoane modernizate, completand astfel parcul accesibilizat pe langa cele 3 Imperio de Alexandria si ocazionalul 343 de Victoria.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 253
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Lun Ian 20, 2025 8:23 pm

Iar în weekend sunt 5 ture de BN. S-a aranjat frumos treaba.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Ian 20, 2025 8:40 pm

Da, pentru ca Victoria au plecat spre liniile lor de baza, 1/10 iar BN se duce spre 11 si ulterior 5, unde posibil sa fie impartita cu Dudesti, dar ramane de vazut, pentru ca in ultima vreme am tot auzit de un 5 cu modernizate de BN si Dudesti, nu se stie daca si Imperio. Dar ar sta bine un 5 facut cu Bucur LF, ca sa se termine cu casapirea lor in 19...
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2662
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Ian 20, 2025 10:58 pm

Daca l duc pe noul 5 pe traseul normal până la Sf Gheorghe nu vad nici o diferență cu linia de pe Șincai. Cel mai probabil, până atunci se vor mai deschide șantiere și dacă printre ele dispare și 42-ul,vor fi verzile printre ele și câteva ture de Victoria. Mă gândesc ...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Ian 20, 2025 11:18 pm

Pe 5 se vrea parc modernizat, deci asta inseamna fara Victoria, ca acolo au doar V3A-93. Si fiind linie cu parc destul de mic, e posibil destul de usor. Iar bucata nemodernizata de pe 5 e mult mai scurta si plus ca nu se merge prea repede pe acolo, uzura este cu mult mai mica.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 660
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Mar Ian 21, 2025 9:06 am

Sau se poate face o alta smecherie, un 5 dus spre Pantelimon via Stefan Cel Mare. Asa ar avea nu doar cale de rulare modernizata (more or less in cazul bucatii comune cu inelarul), dar ar fi si complet separata de traficul auto. Pe Tunari, Vasile Lascar si Mosilor Vechi ar merge bara la bara as usual cu masinile.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5835
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Ian 21, 2025 9:09 am

Asta posibil cand va incepe modernizarea in centru.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2662
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Ian 21, 2025 5:36 pm

Greu de crezut că se vor sincroniza cu lucrările în același,mai ales cu bucata de la Iancului spre centru,care este mai mare si mai mult de modernizat.O varianta ar fi ca noul 5 să întoarcă în rondul de la Iancului,dar ar încurca și mai mult circulația tramvaielor din zona...
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 388
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Mie Ian 22, 2025 9:33 am

Un 5 care sa intoarca brusc la Iancului pe langa faptul ca mai mult ar incurca traficul in zona, nu are nici un sens. Mai bine dus in Pantelimon, asa ar dubla cu succes 335 pe portiunea Stefan cel Mare - Delfinului, si mai departe restul liniilor care merg pana la capatul Pantelimonului.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2662
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Ian 22, 2025 6:41 pm

Da,cu siguranță. Personal,sunt pentru varianta asta de traseu,de imediat cum se redeschide circulația la noul 5. De la Iancului și până prin zona Scolii Iancului oricum exista 135 și 311 iar de acolo,intervine 14 și implicit 40 până la capătul de la Sfânta Vineri. Până intra in modernizare...și bucata de la Iancului spre centru'.
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 253
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Mie Ian 29, 2025 3:03 pm

De ce Alexandria nu scoate toate 3 turele cu Imperio in 11 in cursul săptămânii? Permanent sunt 2, oricare ar fi ele. Cumva nu sunt vatmani?
Mat_hiasG
Utilizator avansat
Mesaje: 131
Membru din: Sâm Iun 04, 2022 5:13 pm
Localitate: București
Contact:

Mie Ian 29, 2025 3:59 pm

La aceasta ora, sunt toate cele 3 ture pe traseu cu Imperio, in weekend era problema aceasta..
MetroGO-Romania
TRANSPORTURI. MISCARE URBANA.
Scrie răspuns

Înapoi la “Mobilitatea în regiunea București - Ilfov”