Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La schimb cu turele din 42 depoul Bucurestii Noi va prelua cate 2-3 ture in 11 si 47 de la depoul Victoria. Depoul Victoria se muta in 1/10 cu turele din 11/47.
In 47 cel puțin,se putea și fără cele 2 ture cu tatre și astfel se termina povestea cu ele,albastrele rămânând exclusiv doar pentru 25. Iar cu inelarul,sa înțeleg că iese iar Dudestiul,la modul că o să aibă mai puține ture,probabil vor reveni în 23 și în timpul săptămânii...din nou
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu am idee daca reduce si Militari. Teoretic ar trebui sa scoata cineva ture din 1/10 la schimb cu Victoria.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ca modificari, BN muta 4 ture in 47 si 3 in 11 in zile lucratoare si 3 in 47, 1 in 11 in zile de sarbatoare. Pe langa ce are acum. Dudesti ramane cu turele pe care le are in 1/10, singurul schimb aici fiind ca reduce Militari 2 ture din 10, pe care le preia Victoria. Tatra raman doar in 44, 6 ture in loc de 4, azi fiind ultima zi cu Tatra in 47. Deci modificari semnificative nu sunt.
Părerea mea,era mai bine deloc. Nu știu cum se va descurca paleta aia pe 1 Decembrie,din ce știu și cât am trecut prin zona,ar fi doar cate o banda pe sens. S ar putea să încurce traficul și sa vedem,mașini urcate accidental pe acel macaz californian...Doi la mana,40 la Faur nu se justifică,îl ai pe 19 și apoi pe 23. Mai bine suplimentezi aceste două linii cu turele din 40. Cu siguranță,se va întâmpla și așa cu turele ramase din 40...ture de Titan.
Ar fi fost bine dacă în acest timp ar fi construit si racorduri pentru retragere/deviere a tramvaielor de pe 41 spre Depoul Militari (Str. Lujerului - Bd. Timișoara, Str. Brașov - Bd. Timișoara), însă presupun că doar repară încrucișarea, corect?Victor92 scrie: ↑Joi Iun 19, 2025 9:15 amTPBI: Liniile 25 și 41 – suspendate în weekend-ul 21-22 iunie. Călătorii vor fi preluați de liniile 12, 625 și 641
Circulația tramvaielor liniilor 25 și 41 va fi întreruptă în zilele de sâmbătă, 21.06.2025 și duminică, 22.06.2025, ca urmare a executării unor lucrări la calea de rulare de pe Bd. Timișoara, la intersecția cu Str. Brașov. Pentru a veni în sprijinul călătorilor, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) va înființa în această perioadă linia de tramvai 12 și liniile navetă de autobuz 625 și 641.
Astfel, tramvaiele liniei 12 vor circula între terminalele „CFR Progresul” și „Gara Basarab” pe traseul: „C.F.R. Progresul”, Șos. Giurgiului, Șos. Viilor, Str. Doctor Constantin Istrati, Str. Progresului, Bd. Timișoara, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Doina Cornea, Șos. Orhideelor, „Gara Basarab” și retur.
Tronsonul liniei 25 cuprins între „Depoul Militari” și Piața Danny Huwe va fi acoperit de linia navetă de autobuz 625, care va funcționa pe traseul: terminal „Depoul Militari”, Str. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timişoara, Drumul Sării, staƫia „Drumul Sării”, cu întoarcere pe Drumul Sării, Drumul Taberei, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Timişoara, Str. Valea Cascadelor, Str. Preciziei, terminal „Depoul Militari”.
Linia navetă 641 va acoperi în totalitate traseul liniei 41, autobuzele circulând, de la „Piața Presei”, pe Bd. Mărăşti, Bd. Mareşal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Calea Crângaşi, Şos. Virtuţii, Pasajul Lujerului, Str. Braşov, Bd. Ghencea, terminal „Ghencea” și retur. Pe tronsonul cuprins între Piața Montreal şi Bd. Ion Mihalache, autobuzele liniei 641 vor circula pe ampriza căii de rulare şi vor efectua stații la peroanele de tramvai.
Menționăm că în zilele de 21 și 22 iunie 2025, ȋn perioada funcţionării liniei navetă 641, autobuzele liniei metropolitane 426 vor opri și vor staționa la peronul 4 din terminalul „Ghencea”, comun cu liniile 421 şi 424.
Sursa informatie: https://tpbi.ro/tpbi-liniile-25-si-41-s ... 25-si-641/
Da, mai mult ca sigur e doar o reparație. Ca să montezi racord, ar fi trebuit să dureze mai mult de 2 zile. S-a văzut cat a durat racordul la Basarabia cu Chișinău.
În altă ordine de idei, în weekendul ăsta poate vedem Imperio din 41 pe alte linii
.
În altă ordine de idei, în weekendul ăsta poate vedem Imperio din 41 pe alte linii

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ce sens ar avea un asemenea racord? Alte piese care sa se uzeze in plus...
In 11 și 44 cel mai probabil,vor defila Imperiile din 41. Nu știu dacă s au făcut probe în bucla de la Cișmigiu și dacă acolo pot fi probleme. Personal,vreau sa l vad pe 205 în 19,că de Imperio nu poate fi vorba. In altă ordine de idei,după această lucrare poate se apuca de refăcut și cea de la trafic greu...Și acolo e urgenta mare...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Au fost Imperio la Cismigiu cand s-au facut probele in panta de la Virgiliu. Au mers chiar doua cuplate. Nu stiu daca vor scoate undeva Imperio din 41, logic ar fi sa iasa cu ele in 12, ca sa nu mai mute vagoanele de 25 din Militari.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cele de 10 se pot retrage in Alexandria si Giurgiu.
Am și specificat: în cazul unor devieri spre Depoul Militari cauzate de incidente pe 41 ori pe 25 între Str. Brașov și Cotroceni. Nu se știe că dacă se întâmplă ceva pe 41, este blocată toată linia și se creează haos? Am înțeles că sunt proiectate racorduri pentru intersecția Str. Turda cu Bd. Ion Mihalache la modernizare. N-ar trebui să ne punem aceeași întrebare și acolo, dacă este să gândim așa?Marian Andrei scrie: ↑Joi Iun 19, 2025 10:30 amCe sens ar avea un asemenea racord? Alte piese care sa se uzeze in plus...
Țin să precizez că nu fac aceste afirmații ca reproșuri sau atac la persoană, ci vreau doar lămuriri în această privință.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, cu putin interes avariile alea ar putea fi reduse la minim. Acum nu pui racord in toate intersectiile in caz ca se intampla ceva din cauza mentenantei precare.
Azi, Imperio de 41 circulă în 10 iar cele din 25 în 12. Dacă mă întrebați pe mine, e cam neinspirată decizia. Cu toții știm halul în care e infrastructura pe inelar, iar lucrul ăsta ar putea să dăuneze vagoanelor de 41 (printre singurele care nu făceau zgomot).
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
O decizie foarte proasta, cele mai bune vagoane din STB sa le faci praf in 10. Partea buna este ca nu au scos decat 10 vagoane si ca e doar pentru doua zile.
N-as zice asta. Daca era asa, trebuia deja ca cele din 41 sa faca urat, fiind si cele mai vechi din parc cu aproape 3 ani de circulatie zilnica. Am observat ca toata lumea da vina pe boghiuri ca sunt proaste, dar uita ca sunt fabricate de Siemens, companie cu un anumit renume totusi. Eu unul n-am auzit vreodata un Combino sau un Avenio prin alte parti care sa faca asa si nici sa fie bagat la strung dupa 2 luni.
Se poate chema schimb de experiențe. Asta la treaba cu Imperio din 41 in inelar.
Nu înțeleg de ce pe 12 nu l au dus la Cișmigiu,nu cred că se împiedicau de cele 4 ture din 44. Ar fi avut un sens decât ducerea lui 12 până la Basarab... In altă ordine de idei, la genul asta de lucrări,ar fi trebuit "exploatat" mai bine inelarul,personal, suplimentam inelarul și pe 7 cu turele din 12,și mai băgăm 2-3 ture și în 19.Marea majoritate,din ce am apucat sa vad și eu,coboară la Luica,iar cu un 7 suplimentat ar fi făcut fata de preluare a călătorilor până/și de la Progresul care și unde in sens invers,marea majoritate coborau,unul la mana,fie pentru metrou la Sura Mare/Eroii Revoluției,sau pentru celebrul inelar de continuare a drumului.
Oricum "bătaia"/interesul la progresul se mai da și pe 102 și 116...
Nu înțeleg de ce pe 12 nu l au dus la Cișmigiu,nu cred că se împiedicau de cele 4 ture din 44. Ar fi avut un sens decât ducerea lui 12 până la Basarab... In altă ordine de idei, la genul asta de lucrări,ar fi trebuit "exploatat" mai bine inelarul,personal, suplimentam inelarul și pe 7 cu turele din 12,și mai băgăm 2-3 ture și în 19.Marea majoritate,din ce am apucat sa vad și eu,coboară la Luica,iar cu un 7 suplimentat ar fi făcut fata de preluare a călătorilor până/și de la Progresul care și unde in sens invers,marea majoritate coborau,unul la mana,fie pentru metrou la Sura Mare/Eroii Revoluției,sau pentru celebrul inelar de continuare a drumului.
Oricum "bătaia"/interesul la progresul se mai da și pe 102 și 116...
- Andrei Andraș
- Utilizator nou
- Mesaje: 16
- Membru din: Joi Iul 13, 2023 8:33 pm
- Localitate: Brașov
Boghiurile motoare (din extremități) da, sunt Siemens, dar purtătoarele (cauza principală a gălăgiei) sunt invenția proprie și personală a Astrei.TudorSt scrie:Am observat că toată lumea dă vina pe boghiuri că sunt proaste, dar uită că sunt fabricate de Siemens
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6247
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Toate boghiurile sunt Siemens, vin pachet de la ei.