Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
După părerea mea,nu se justifica menținerea a trei linii de tramvaie la Zețari.Nu s-a făcut altceva decât ca lumea sa alerge pentru transbordare daca vor sa ajungă pentru zona Luica/Cfr Progresul sau pentru cei care vor sa ajungă in zona Ferentari/Rahova.De aceea as propune ca 11 le sa fie dus mai departe de la Zețari-Luica-CFR Progresul. 11 si 23 vin bine si de cele mai multe ori si daca se mai nimeresc sa vina si in acelaș timp, sau la diferență de maxim 5 minute intre ele,de la Rahova cu Ferentari,circula mai mult goale.De aceea cu ducerea lui 11 la Progresul ar asigura o legătură directa cu zona Zețari si Ferentari Rahova.Pe partea cealaltă cu Luica il ai doar pe 19 si 220 care vin prost,si des mi a fost data imaginea cum lumea așteaptă la colt de intersecție la Luica,care din cele doua vine mai repede.Exact,imaginea care se întâmpla des si la Posta Vitan,daca vine 123-ul înaintea lui 19.
Cu ocazia asta 7-le ar putea fi suspendat,pentru Unirii il ai pe 47 care se poate suplimenta din turele ramase din 7,pe Viilor nu s ar simți lipsa lui 7 ca il ai pe 25 si inelar,iar din restul turelor ramase din 7,bineînțeles il mai suplimentezi pe 11 si mai bagi 2-3 ture si in 19 si 25. Așa as vedea treaba,desigur deschis la propuneri pro-contra.
Cu ocazia asta 7-le ar putea fi suspendat,pentru Unirii il ai pe 47 care se poate suplimenta din turele ramase din 7,pe Viilor nu s ar simți lipsa lui 7 ca il ai pe 25 si inelar,iar din restul turelor ramase din 7,bineînțeles il mai suplimentezi pe 11 si mai bagi 2-3 ture si in 19 si 25. Așa as vedea treaba,desigur deschis la propuneri pro-contra.
7-le rămâne pentru că peste un an sau 2 sau poate mai mulți, o să avem alte tramvaie noi (unidirecționale și bidirecționale). Oricum linia aceasta este utilă deoarece mai ia din călătorii care mai folosesc 25-ul (și știți ca de multe ori apar blocaje sau întârzieri).
11-le e și el bun așa cum este acum, chiar dacă dublează puțin inelarele, 23-ul și 44-ul.
11-le e și el bun așa cum este acum, chiar dacă dublează puțin inelarele, 23-ul și 44-ul.
Pana vin alte tramvaie noi, noi sa fim sănătoși pana atunci cu totiii. Vin alegerile, minim 2 ani sunt pierduți deci uita de alte tramvaie noi. Alt aspect, ideea cu prelungirea lui 11 era pentru a facilita legătură directă cu zona CFR Progresul, unde se știe ca i cea mai mare cerere de călători din zona. La Zetari,ii la nimeni în drum, doar oamenii din zona, plus ca ai și mai multe linii de autobuze în zona. 25 ul este dublat de inelar pana la Eroii Revoluției, apoi de 19, de asta am și propus suplimentarea lui și tot exemplul acela cu oamenii care așteaptă în intersecția de la Luica, așteptând sa vina tramvaiul sau 220-ul care și ala vine prost și aglomerat. 7-le ar putea fi dus la capătul de la Sura Mare, dar dacă nu se mai dorește folosirea lui după ce se termina telenovela cu inelarul!? Unde sa l duci sa întoarcă?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 2673
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Propuneri poate trimite oricine la office@tpbi.ro, ei se ocupa de asemenea modificari si analize. Oricum cel putin anul asta nu mai sunt luate in calcul reconfigurari majore la reteaua de tramvai. Linia 7 daca ar avea redus timpul pe cursa ar merge foarte bine, este o legatura buna intre CFR Progresu si centrul orasului si ajuta 25ul. Ideea cu 11 prelungit Zetarilor - CFR Progresu nu este rea, si asa ar putea fi limitat 19 la Sura Mare cand revin 1/10 la Romprim.
Iar eu pe 1/10 nu ma bazez de regula, sunt niste glume proaste care merg total aiurea, ba iti vin 2-3 tramvaie odata, ba stai 20 minute in statie, ar trebui sa ramana doar ca linii complementare pentru cele principale care intra pe inel, cum intra 11, 25, sa revina 46 cu intervale bune, sa revina o linie care sa mearga pe inel in zona de est, iar 1/10 sa ramana cu maxim cate 8 ture care sa fie bine coordonate si sa asigure legatura intre liniile principale. Un exemplu, de multe ori pe traseul comun e mult mai aglomerat in 25 decat in 1/10.
Iar eu pe 1/10 nu ma bazez de regula, sunt niste glume proaste care merg total aiurea, ba iti vin 2-3 tramvaie odata, ba stai 20 minute in statie, ar trebui sa ramana doar ca linii complementare pentru cele principale care intra pe inel, cum intra 11, 25, sa revina 46 cu intervale bune, sa revina o linie care sa mearga pe inel in zona de est, iar 1/10 sa ramana cu maxim cate 8 ture care sa fie bine coordonate si sa asigure legatura intre liniile principale. Un exemplu, de multe ori pe traseul comun e mult mai aglomerat in 25 decat in 1/10.
Reiterez ce am spus si mai demult, 46 in vremurile de glorie era o alternativa serioasa la 34 intre Gara si Pta Iancului, si pentru 5 in Iancului si Pantelimon. Doar ca acum nu cred ca si-ar mai avea rostul, si mai util ar fi un 34 reloaded intre Banu Manta si Romprim/ Sura Mare.
Da, cu un 34 sunt și eu de acord dar ce faci cu linia de pe Basarab? După părerea mea, prostia cea mai mare care s a făcut la acest pasaj, ca nu s-a făcut cumva o linie ca să poată întoarce tramvaiele la Basarab, sub pasaj, cum cobori de pe pasaj și fiind nevoite sa meargă drept înainte...mai departe.
Pe lângă 241 care a fost în 23,tot astăzi a fost și 345 în 19.Ambele ca și împrumut de Giurgiu... Ce nu înțeleg, de ce nu se dau mai multe de faur spre alte depouri care chiar au nevoie, pentru ca au multe vagoane căzute și le țin la Alexandria!? Au rămas multe după ce au mai întrat din ch PPC în 32,ramase din 41...
Zice cine?
Da, e de bun simt sa nu dai 223, dar cand dai 275 si 295, care erau foarte bune si foarte OK estetic, mai merg si altele. Eu nu inteleg de ce nu au dat 130 si 251 care iarasi erau printre cele bune si au ajuns la un depou si pe niste linii vai de ele.
275 și 295 ca și vagoane bune se justifica doar dacă ar circula în 7 și 25. Posibil și în 23 cu excepția liniei de pe Dudesti, fiind nemodernizata pe acolo. Pe cele 2 vagoane le am văzut des și în 19,si chiar am mers și cu ele, mai ales cu 295 și se comporta destul de bine, pe linia de pe Sincai, mai ales ca vatmanul trăgea și tare. La fel și cu 130 și 251,daca le trimiți în 21 și mai ales când vor da drumul sa circule și pe Colentina, se justifica sa circule dar dacă le bagi prin 36, nu prea se mai justifica circulația lor pe acolo, la cât de dese sunt deraierile pe acolo din cauza linii proaste.
Ultima oară modificat Lun Mar 13, 2023 11:48 am de către Lucian, modificat 1 dată în total.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 2673
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu poti da vagoane din seria cu usi iesite din profil de genul 051, 304 pentru ca nu au loc la rampe. La fel cum nu au loc nici in alte depouri. Alexandria a fost calculat altfel, din cauza asta nici nu au fost probleme cu Imperio aici.
Au trecut luni bune de cand au fost scoase la licitatie pentru valorificare prin BRM mai multe tramvaie, troleibuze si utilitare trase pe dreapta de mult timp. Desi nu vreau sa insist mult cu acest aspect, exista vehicule care pana in prezent au fost casate? Din tramvaie am inteles ca momentan nu, ca unele ar urma a fi ridicate, insa de Ikarus-uri nimeni nu a zis nimic. 

Din câte am înțeles de pe aici, implicit de la Marian, nu prea se îngrămădesc firmele pentru casat vehiculele. O sa ajungem sa avem modernizate tatrele promise, iar fraților lor vor zace mult și bine prin depourile garate.La fel și în cazul celorlalte vehicule...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 2673
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Odata cu intrarea depoului Militari in linia 10, cu 12 ture, depoul Dudesti va prelua turele de Victoria din 1 di 10, iar depoul Victoria va prelua turele de Militari din 11 si 44. De asemenea se vor face si modificari in zona de est, pentru ca Militari sa piarda turele din 19.
La depoul Miliatari vor ramane liniile 10 cu 12 ture, 25 cu 15-18 ture si 47 cu 4 ture.
La depoul Miliatari vor ramane liniile 10 cu 12 ture, 25 cu 15-18 ture si 47 cu 4 ture.
Lui 47 ar fi binevenite niște ture in plus,1-2 iar la 19 se știe la cine se va împărți turele de Militari? Ca nu s puține,plus ca si aici au redus un tur de la 15 la 14 ture,iar in weekend este dezastru cu această linie,sa vina la 22-25 de minute,cu 8ture, la așa traseu lung.
In rest astept tramvaiele noi in inelar ...
In rest astept tramvaiele noi in inelar ...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 2673
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In 19 Titan si Giurgiu vor mai lua ture probabil.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 2673
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Incepand cu 1 aprilie se redeschide linia 21 pe traseu normal, la fel si depoul Colentina.
Revine si 66-le tot de atunci?Marian Andrei scrie: ↑Vin Mar 17, 2023 10:16 amIncepand cu 1 aprilie se redeschide linia 21 pe traseu normal, la fel si depoul Colentina.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 2673
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Temporar, se termina si cu Tatra, nu mai e deloc mult.