Luni, 27 Iunie 2022
Societatea de Transport București STB SA eficientizează activitatea de control a titlurilor de călătorie
În conformitate cu obligațiile contractuale prevăzute în Contractul de delegare a gestiunii serviciului public de transport local de călători semnat cu TPBI, STB SA a înființat Biroul de Supracontrol pentru eficientizarea activității de verificare a titlurilor de călătorie în mijloacele de transport public.
În acest sens, în luna iunie 2022, STB SA a demarat un prim proiect în cadrul activității de supracontrol, repartizând în traseu echipe de controlori care nu poartă vestele albastre cu însemnele CONTROL – STB SA, așa cum era obișnuit până acum publicul călător.
Scopul acestei acțiuni este de a determina toți călătorii să circule cu titlu de călătorie valabil și de a elimina situațiile în care aceștia achitau călătoria doar la vederea vestelor de control.
Pentru a nu exista suspiciuni cu privire la calitatea de controlor legitimații călătorie, echipele de supracontrol, dețin următoarele documente, obligatoriu a fi prezentate călătorilor:
- Legitimația de control, ce conține poza și datele de identificare ale angajatului STB SA (nume, prenume și numărul de serviciu);
- Card de identitate (card de operator cu aplicație de control activă), ce conține, de asemenea, poza și datele de identificare ale angajatului STB SA (nume, prenume și numărul de serviciu), prin intermediul căruia controlorii legitimații călătorie se autentifică și trec validatoarele în stare de control. Acest card nu poate fi clonat și se află în posesia angajaților doar în timpul programului de lucru;
- Echipamentul de control pe care este instalată aplicația de verificare a cardurilor de călătorie.
Precizăm faptul că, fără cardul de identitate, controlorii legitimații călătorie NU pot efectua controlul. Fară echipament de control și fără card de identitate, NU se pot emite carduri de suprataxă. Mecanismele de verificare și autentificare a angajaților în procesul de verificare a titulurilor de călătorie sunt corelate, tocmai pentru a elimina posibilitatea ca alte persoane să poată efectua controlul.
Prin urmare, nu vesta albastră definește un controlor de legitimații călătorie, ci documentele și echipamentele mai sus menționate.
Echipele de controlori legitimații călătorie sunt instruite ca la momentul controlului să prezinte legitimația de serviciu (cardul de operator) și delegația de control.
https://stbsa.ro/comunicat
Știri și informații despre sistemul de ticketing
Sunt probleme si aici în afara aplicatiei stb care da si aceasta rateuri
https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3 ... _pLaXfQIus
https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3 ... _pLaXfQIus
Sa vedeți circ...
https://www.bugetul.ro/stb-pentru-buget ... identelor/
https://www.bugetul.ro/stb-pentru-buget ... identelor/
Ca un update,la ultima postare cică călătoria sa fie valabilă până la destinație chiar dacă au expirat cele 90 de minute.
https://b365.ro/ce-se-intampla-daca-iti ... re-472501/
https://b365.ro/ce-se-intampla-daca-iti ... re-472501/
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Ceva ce trebuia facut inca de anul trecut, dar ma rog, better late than never I guess.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
TPBI și operatorii de transport din regiune lansează abonamentele ce includ trenul spre aeroport în aplicația 24Pay
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) și partenerii săi: Autoritatea Feroviară Română (ARF), Societatea de Transport București – STB SA, CFR Călători și Transferoviar Călători au lansat pe aplicația 24Pay încă o opțiune: achiziționarea de abonamente integrate de călătorie pe liniile de suprafață cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul și trenul metropolitan care face legătura între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Otopeni „Henri Coandă”. Astfel, începând cu data de 31 octombrie 2022, călătorii pot achiziționa abonamente integrate valabile o lună, șase luni sau 12 luni, pe care le pot achita direct cu cardul bancar, prin aplicația 24Pay.
Tarifele pentru aceste abonamente, valabile pe toate mijloacele de transport de suprafață, inclusiv pe vechile linii regionale, precum și pe trenul metropolitan (ruta Aeroport Otopeni – Gara de Nord) sunt următoarele:
– abonament metropolitan integrat – o lună: 140 RON;
– abonament metropolitan integrat– 6 luni: 800 RON;
– abonament metropolitan integrat– 12 luni: 1.400 RON.
Celelalte tipuri de abonament din oferta tarifară pentru transportul de suprafață și ale partenerilor TPBI pot fi găsite la adresa de internet: https://tpbi.ro/tarife/.
https://mobilitate.eu/tpbi-operatorii-transport/
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) și partenerii săi: Autoritatea Feroviară Română (ARF), Societatea de Transport București – STB SA, CFR Călători și Transferoviar Călători au lansat pe aplicația 24Pay încă o opțiune: achiziționarea de abonamente integrate de călătorie pe liniile de suprafață cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul și trenul metropolitan care face legătura între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Otopeni „Henri Coandă”. Astfel, începând cu data de 31 octombrie 2022, călătorii pot achiziționa abonamente integrate valabile o lună, șase luni sau 12 luni, pe care le pot achita direct cu cardul bancar, prin aplicația 24Pay.
Tarifele pentru aceste abonamente, valabile pe toate mijloacele de transport de suprafață, inclusiv pe vechile linii regionale, precum și pe trenul metropolitan (ruta Aeroport Otopeni – Gara de Nord) sunt următoarele:
– abonament metropolitan integrat – o lună: 140 RON;
– abonament metropolitan integrat– 6 luni: 800 RON;
– abonament metropolitan integrat– 12 luni: 1.400 RON.
Celelalte tipuri de abonament din oferta tarifară pentru transportul de suprafață și ale partenerilor TPBI pot fi găsite la adresa de internet: https://tpbi.ro/tarife/.
https://mobilitate.eu/tpbi-operatorii-transport/
Din ce stiu,marea majoritate(60-65%) era tot cu acele clasice carduri folosite,in care iti pui de cat ai bani la tine.Pentru ca multi nu circula zilnic si automat stii ca mai ai călătorii și iti mai pui,în ziua în care stii ca le-ai folosit. Treaba cu aplicațiile,mai mult printre corporatisti.Si sms urile parca erau mai utilizate...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA închide alte 20 de centre de vânzare a biletelor și abonamentelor în procesul de digitalizare a sistemului de ticketing
STB SA urmează să închidă alte 20 de centre de vânzare a biletelor și abonamentelor, conform unui document avizat în ședința consiliului de administrație de la finalul lunii noiembrie. Astfel, vor fi desființate centrele de vânzare de la Amurgului, Complex Comercial Mărgeanului, Lira, Națiunile Unite, Abator, Domenii, Banu Mnata, Orizont, Carrefour Colentina, Lacul Tei 2, Macaralei 2, Mărășești, Lizeanu, Spitalul Universitar, Carrefour Militari, Baba Novac, Potcoava, Titulescu, Cișmigiu și Galeriile Orioznt. Decizia a fost luată în cadrul procesului de modernizare și digitalizare a serviciilor de ticketing ale STB SA, la ora actuală fiind în scădere numărul utilizatorilor titlurilor de călătorie încărcate sau achiziționate la centrele fizice de vânzare. La ora actuală sunt disponibile o gamă largă de metode de plată, cum ar fi 24 Pay, SMS, aplicația InfoTB și cardul bancar direct în mijloacele de transport.
https://mobilitate.eu/stb-sa-inchide-ticketing/
STB SA urmează să închidă alte 20 de centre de vânzare a biletelor și abonamentelor, conform unui document avizat în ședința consiliului de administrație de la finalul lunii noiembrie. Astfel, vor fi desființate centrele de vânzare de la Amurgului, Complex Comercial Mărgeanului, Lira, Națiunile Unite, Abator, Domenii, Banu Mnata, Orizont, Carrefour Colentina, Lacul Tei 2, Macaralei 2, Mărășești, Lizeanu, Spitalul Universitar, Carrefour Militari, Baba Novac, Potcoava, Titulescu, Cișmigiu și Galeriile Orioznt. Decizia a fost luată în cadrul procesului de modernizare și digitalizare a serviciilor de ticketing ale STB SA, la ora actuală fiind în scădere numărul utilizatorilor titlurilor de călătorie încărcate sau achiziționate la centrele fizice de vânzare. La ora actuală sunt disponibile o gamă largă de metode de plată, cum ar fi 24 Pay, SMS, aplicația InfoTB și cardul bancar direct în mijloacele de transport.
https://mobilitate.eu/stb-sa-inchide-ticketing/