Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
44 era o linie de baza pana sa fie stricata cu Tatra iar apoi a fost mult timp inchisa sau scurtatata din cauza lucrarilor la Pasaj Basarab. Pana in 2005 linia aia era aglomerata la orice ora, eram la liceu si mergeam des pana la Vasile Parvan, de unde in special dupa pranz tramvaiele plecau aglomerate spre Giulesti. Plus ca erau inca destul de tinerele V3A-FAUR și V3A-EP din Giulesti, erau printre cele mai bune conditii din Bucuresti pe linia aia. Acum iar s-a imbunatatit semnificativ situatia, sunt modernizatele de BN, cu podea joasa, alta viata. Plus ca este in discutie delimitarea cu stalpisori a tronsonului Basarab - Witting, iar asta ar insemna din nou o eficientizare a liniei.
123 si 133 sunt aglomerate, dar multi merg mai departe cu ele, de regula din centru spre Vitan/Tineretului.
123 si 133 sunt aglomerate, dar multi merg mai departe cu ele, de regula din centru spre Vitan/Tineretului.
Ca tot va veni nebunia "comasarilor" cu intrarea autobuzelor electrice si a noilor troleibuze in circulatie,imi mentin parerea ca 24 ar trebui comasat cu 44,iar in cazul liniilor 123 si 133 imi mentin de asemenea ideea,cum ca ar trebui ca 133 dus la Cet Sud Vitan, de sub pasajul M.Bravu,pentru ca ar mai lua din aglomeratia de la Auchan Vitan,123 ul pleaca full deja de acolo,la mall cand ajunge deja este nenorocire,si ar fi o alternativa pentru cei care vor sa ajunga in centru,ca Romană,plus gara...bineinteles.Marian Andrei scrie: ↑Mie Noi 08, 2023 12:39 pm44 era o linie de baza pana sa fie stricata cu Tatra iar apoi a fost mult timp inchisa sau scurtatata din cauza lucrarilor la Pasaj Basarab. Pana in 2005 linia aia era aglomerata la orice ora, eram la liceu si mergeam des pana la Vasile Parvan, de unde in special dupa pranz tramvaiele plecau aglomerate spre Giulesti. Plus ca erau inca destul de tinerele V3A-FAUR și V3A-EP din Giulesti, erau printre cele mai bune conditii din Bucuresti pe linia aia. Acum iar s-a imbunatatit semnificativ situatia, sunt modernizatele de BN, cu podea joasa, alta viata. Plus ca este in discutie delimitarea cu stalpisori a tronsonului Basarab - Witting, iar asta ar insemna din nou o eficientizare a liniei.
123 si 133 sunt aglomerate, dar multi merg mai departe cu ele, de regula din centru spre Vitan/Tineretului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Problema este ca nu sunt bani pentru prelungiri de linii, la fel, parcul de autobuze este la limita, chiar si cu cele 100 de electrice, pentru ca sunt multe Euro 3 care trebuie sa dispara, iar inchiderile de linii de tramvai vor necesita navete. Deci la autobuze este clar ca nu vom vedea modificari semnificative, poate doar pe traseele unde vor intra electrice, dar nici acolo mari diferente fata de program.
24 is 44 comasate nu ar aduce ceva in plus de eficienta.
24 is 44 comasate nu ar aduce ceva in plus de eficienta.
Atat o sa mai zic de 133 ca ar ajuta mult si zona dintre pasajul de la Mihai Bravu pana sus la Vitan,pentru ca s a dezvoltat mult,au aparut multe blocuri deci ar fi un plus.E adevarat ca exista inelarul dar pentru centru si gara cei mai multi vin la 123. In alta ordine de idei,nici nu vreau sa ma gandesc cand vor incepe lucrarile la liniile de tramvaie,sunt tronsoane mari,ca linia lui 5 si asa mai departe,de unde atatea autobuze??? Prin fostul 605 erau 17 autobuze? De unde iau atatea autobuze,doar pentru o linie? Dar cand se vor deschide 3-4 santiere?
P.S: Ultima auzita,ar fi ca in jurul datei de 15 noiembrie ar incepe lucrarile la linia lui 5. Se confirma?
P.S: Ultima auzita,ar fi ca in jurul datei de 15 noiembrie ar incepe lucrarile la linia lui 5. Se confirma?
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 134
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Atâta timp cât ai inelarul separat de trafic, eu zic că e arhisuficient, mai ales că vorbim de tramvai care este cea mai bună modalitate de transport de suprafață, având capacitate mai mare față de un autobuz, fiind și mult mai rapid, devansând traficul cu ușurință. Nu are sens să extinzi 133, raportându-ne la traficul care se prezintă pe inelul principal. 133 are rolul de a conecta zona centrală și Gara de zona Timpuri Noi-Văcărești, inelarul are rolul de a lega Berceni de mai multe puncte de corespondență cum ar fi Berceni-Văcărești-Dristor-Muncii-Iancului-Obor-Victoriei-Gară-Afi-Rahova-Eroii Revoluției și din nou Berceni. S-ar pierde minute în veselie, iar minute pierdute reprezintă în același timp și bani pierduți. O linie de tramvai între Romprim/Șura Mare și Baba Novac s-ar preta însă, pentru a mai degreva inelarul, dar cu o cadență decentă astfel să nu ne trezim ca în situația liniei 34 care în ultimele luni se ținea scai după inelare și ulterior desființată. Atâta timp cât ai linii de tramvai, folosește-le la potențial maxim, nu arunca totul în cârca autobuzelor.
Sa fim seriosi, cine sta in Asmita Gardens, pe Mihai Bravu nu foloseste STB, asta garantat
Cat despre viitorul 605 nu cred ca va avea nevoie chiar de 17 autobuze, in conditiile in care va fi dublat de 330 pe portiunea dintre Stefan cel Mare si Baneasa, si 16 de la Pta Gemeni pana la Sf. Gheorghe.
Cat despre viitorul 605 nu cred ca va avea nevoie chiar de 17 autobuze, in conditiile in care va fi dublat de 330 pe portiunea dintre Stefan cel Mare si Baneasa, si 16 de la Pta Gemeni pana la Sf. Gheorghe.
19 am vazut ca a inceput sa prinda pe relatia Viilor-Unirii. Ar fi o varianta de o reorganizare de linii la modul ca 19-le sa ramana asa,7-le suspendat,11 dus de la Zetari la Progresul, iar cu turele din 7,suplimentate 11,12(25 cand revine) si 19.
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 134
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Da, și în același timp lași Șoseaua Giurgiului în aer, fără alte conexiuni alternative în afară de 12/25. Bravo!
A fost demonstrat în acele două luni cât a fost închisă circulația la Eroii Revoluției cât de mult ajutor poate oferi 7 cât timp nu circula 12 pe Giurgiului, linia fiind foarte utilă pentru cei ce doresc a ajunge la Eroi sau la Unirii. Fiecare linie are scopul ei predefinit de a exista, iar scopul liniei 7 este de a fi un feeder de succes în zona Giurgiului, nu de a crea noi conexiuni pe diferite axe cum o fac 11, 12/25 și 19, astfel. are rolul de a duce oamenii către mai multe corespondențe cu mijloace de transport, Eroii Revoluției fiind hub-ul intermodal al acestei linii.
A fost demonstrat în acele două luni cât a fost închisă circulația la Eroii Revoluției cât de mult ajutor poate oferi 7 cât timp nu circula 12 pe Giurgiului, linia fiind foarte utilă pentru cei ce doresc a ajunge la Eroi sau la Unirii. Fiecare linie are scopul ei predefinit de a exista, iar scopul liniei 7 este de a fi un feeder de succes în zona Giurgiului, nu de a crea noi conexiuni pe diferite axe cum o fac 11, 12/25 și 19, astfel. are rolul de a duce oamenii către mai multe corespondențe cu mijloace de transport, Eroii Revoluției fiind hub-ul intermodal al acestei linii.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
19 este foarte bun pe traseul actual pe Giurgiului, o artera fara metrou si fara autobuze constante pe toata distanta, mai mereu aglomerata. Iar 7 desi da impresia ca merge gol, este o naveta locala perfecta mai ales intre Progresu si metrou Eroii Revolutiei. Si daca se va face vreodata traversarea pietei Unirii ar fi bine daca ar putea fi intors undeva la magazinul Unirea sau la Sf Vineri, sigur ar lua si mai multi calatori din zona centrala si din cei care merge cu M2 intre Unirii si Eroii Revolutiei.
Ca tot vorbim de traversarea pietei Unirii cu tramvaiul, aici ar fi bine daca ar exista si posibilitatea de intoarcere, cu macaz si conectare a liniilor in zona actualului capat al lui 32 si undeva spre Coposu pentru retur. Cum am marcat cu galben in imagine.
Ca tot vorbim de traversarea pietei Unirii cu tramvaiul, aici ar fi bine daca ar exista si posibilitatea de intoarcere, cu macaz si conectare a liniilor in zona actualului capat al lui 32 si undeva spre Coposu pentru retur. Cum am marcat cu galben in imagine.
Da,ar fi o idee cu macazurile.Ramane de vazut si unde vor face statiile de tramvaie la Unirii,din ce am retinut ideea ar fi ca linia sa se faca pe actualele benzi de autobuze.Si pe unde vor trece autobuzele,pentru ca daca vor circula toate la cate linii si autobuze trec pe la Unirii,cu tramvaiul practic am blocat linia.
19 le e bun si pe Giurgiului clar,doar daca ne gandim la cati calatori ia de la Eroii Revolutie pana la Luica,mai ales. Problema e alta, va trebui suplimentat,nu stiu de ce au scos acele 2 ture in plus,chiar si cu tatre in perioada in care a circulat la Unirii si in zilele lucratoare.Venea mult mai bine,cu 16 ture si 13 in afara orelor de varf,doar daca ne gandim la lungimea traseului,este a treia cea mai lunga linie de tramvaie din capitala. Ocol 1 decembrie/Rebreanu,apoi Vitan Mihai Bravu si doar daca punem faptul ca de la Sura Mare pana la Posta Vitan are deja 8 statii,aproape traseul unei alte linii pentru ca media ar fi de 10-12 statii pentru o linie de tramvaie.
19 le e bun si pe Giurgiului clar,doar daca ne gandim la cati calatori ia de la Eroii Revolutie pana la Luica,mai ales. Problema e alta, va trebui suplimentat,nu stiu de ce au scos acele 2 ture in plus,chiar si cu tatre in perioada in care a circulat la Unirii si in zilele lucratoare.Venea mult mai bine,cu 16 ture si 13 in afara orelor de varf,doar daca ne gandim la lungimea traseului,este a treia cea mai lunga linie de tramvaie din capitala. Ocol 1 decembrie/Rebreanu,apoi Vitan Mihai Bravu si doar daca punem faptul ca de la Sura Mare pana la Posta Vitan are deja 8 statii,aproape traseul unei alte linii pentru ca media ar fi de 10-12 statii pentru o linie de tramvaie.
Tatra aia din 47 chiar nu puteau să o înlocuiască cu un albăstrel? Ce D-zeu fac cu ele,in afara de 3005 care ieri era în 10,astăzi este prin 25,pe restul le țin pe post de muzeu prin depou?
Verzile au rămas la Titan,cel puțin 268 era prin 19...astăzi
Verzile au rămas la Titan,cel puțin 268 era prin 19...astăzi
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu mai au mult oricum.
Pe Calea Dudești se oprește de mâine circulația tramvaielor. 23 și 27 vor circula pe la Vitan-Mihai Bravu. Este nu știu ce avarie la conducta de apa și astăzi când am trecut prin zona,se spărgea pe sensul spre Mărășești,undeva in dreptul policlinicii Vitan.Era și plin de apă...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cu tot cu paleta si cu Tatra , 25ul merge mult mai bine decat saracele de 1/10.
Da,problema mare e în intersecția de la Răzoare/Danny Huwe. Chiar zilele trecute am fost cu 1 și am stat până am trecut intersecția aia,cred că am prins 4-5 semafoare. Este nenorocire acolo,tramvaiele erau de la Afi...coada. Așa in rest nu prea am văzut sa se stea,se circulă bine,mai este și treabă de vatman, des s a nimerit să prind un vatman care trăgea tare și cel din fata prindea toate semafoarele.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se merge prost pe tot traseul, plus blocarile constante la sudului...
Da blocarile de la Sudului sunt problema , 3 zile la rand au ramas pe izolator.
Dintr-o blocare pe inelar apare coada de tramvaie la Razoare si automat incurca toata circulatia , si a 25-lui , 11-lui ...
De ce ? Pentru ca atunci cand vin cate 2 Imperio cuplate si un alt 25 Imperio dupa care alt 1 Imperio si tot asa sens CFR Progresul respectiv Sura Mare , au posibilitatea sa treaca doar cate unul ori 4 minute cat dureaza semaforizarea ...
Dintr-o blocare pe inelar apare coada de tramvaie la Razoare si automat incurca toata circulatia , si a 25-lui , 11-lui ...
De ce ? Pentru ca atunci cand vin cate 2 Imperio cuplate si un alt 25 Imperio dupa care alt 1 Imperio si tot asa sens CFR Progresul respectiv Sura Mare , au posibilitatea sa treaca doar cate unul ori 4 minute cat dureaza semaforizarea ...
Confirm, la Razoare este foarte rau. Si ca pieton dureaza foarte mult sa traversezi. Doar masinile au prioritate.
Are cineva idee de ce nu a fost reconfigurata toata zona o data cu lucrarile de la metrou? Parca aveau ceva in plan.
Are cineva idee de ce nu a fost reconfigurata toata zona o data cu lucrarile de la metrou? Parca aveau ceva in plan.
Pietoni , calatori , vatmani , tot programul se da peste cap , deoarece al 5-lea tramvai asteapta in jur de 20 minute la acel semafor si automat toata linia intarzie deci va dati seama ca nu se mai poate respecta programul de circulatie din itinerariu... Iar calatorul ori va vedea 3 4 de 25 in decurs de 10 minute , ori niciunul in 30 minute ...
Din ce vad,au apărut și "șezătoare"(bănci) deci ar trebui cat de curând să redevină funcționale aceste stații
https://vm.tiktok.com/ZGeNh93mP/