Pagina 47 din 50

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Dum Mai 26, 2024 3:07 pm
de Lucian
Și 93 ți se părea că are traseul așa scurt?Bine,nu îl avea cat 97 până la ducerea acestuia la Presei,dar nici scurt nu era!? Iar dacă ne luăm după trafic,nu ar mai fi trebuit prelungita nicio linie... Aici,trebuie făcute benzi,etc...altă discuție.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Dum Mai 26, 2024 4:14 pm
de Marian Andrei
O eventuala prelungire a lui 97 nu mai avea loc, mai ales ca traseul va mai fi prelungit odata cu devierea locala in zona Clabucet, din cauza lucrarilor la metrou. Asa ca nu are rost sa mai discutam pe tema asta.

Odata cu prelungirea lui 93, tot 97 ramane cea mai lunga linie de troleibuz...
97.jpg
97.jpg (633.51 KiB) Vizualizat de 1902 ori
93.jpg
93.jpg (530.08 KiB) Vizualizat de 1902 ori

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Dum Mai 26, 2024 5:04 pm
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Dum Mai 26, 2024 4:14 pm
O eventuala prelungire a lui 97 nu mai avea loc, mai ales ca traseul va mai fi prelungit odata cu devierea locala in zona Clabucet, din cauza lucrarilor la metrou. Asa ca nu are rost sa mai discutam pe tema asta.

Odata cu prelungirea lui 93, tot 97 ramane cea mai lunga linie de troleibuz...

97.jpg

93.jpg
Clar 97 nu ar mai putea fi prelungita mai departe de Bd. Tineretului (act. Pasaj Mihai Bravu), si asa ca o singura semicursa dureaza mai mult de 1h jumate, si ATENTIE, doar o semicursa, ca daca punem si cealalta semicursa, adica o cursa intreaga, se fac peste 3h si ceva in trafic. Oricum cu ocazia prelungirii liniei 93 la Piata Presei, si implicit a scurtarii liniei 105 la Sos. Nicolae Titulescu, linia 93 a devenit cea mai importanta linie din cartierul Drumul Taberei, chiar mai importanta decat liniile de autobuz (de ex. 105, 368 etc). Pana acum cativa ani, liniile de autobuz din zona erau mai importante decat liniile de troleibuz, dar, se pare ca s-a cam schimbat roata anul acesta, si astfel, liniile de troleibuz din zona au devenit mai importante decat liniile de autobuz, si mai ales de cand au intrat in circulatie noile troleibuze. Oricum foarte bine ca liniile de troleibuz devin si ele, in sfarsit importante, dupa ce atatia ani au fost date la o parte in favoarea autobuzelor..

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Dum Mai 26, 2024 5:22 pm
de Lucian
Va fi horror daca l duc pe 97 pe Mihalache și mai departe deviat,unde și așa se va lucra la liniile de tramvaie sa mai ai și deviată circulația în zonă...va fi groaznic. Problema mare va fi că vor fi și mai multe goluri intre vehicule până se va scăpa din zona afectata de lucrări.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Dum Mai 26, 2024 5:31 pm
de Marian Andrei
97 va fi deviat doar local pentru a evita zona santierului de la Clabucet, santierul nu va afecta zona Pod Constanta. Linia 97 va fi deviata prin spatele blocurilor si va iesi pe strada Carpati. La fel pe retur devierea va fi pe strada Carpati si dupa printre blocuri pentru a reveni dupa intersectia actuala Grivita/Mihalache.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Dum Mai 26, 2024 6:46 pm
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Dum Mai 26, 2024 5:31 pm
97 va fi deviat doar local pentru a evita zona santierului de la Clabucet, santierul nu va afecta zona Pod Constanta. Linia 97 va fi deviata prin spatele blocurilor si va iesi pe strada Carpati. La fel pe retur devierea va fi pe strada Carpati si dupa printre blocuri pentru a reveni dupa intersectia actuala Grivita/Mihalache.
Off-topic: Dar, totusi, ai idee daca linia 97 va fi suplimentata si in weekend/sarbatorile legale? Ca 14 ture in weekend e prea putin pentru ditamai traseul, cum e cel al lui 97. Sper totusi sa fie suplimentata si in weekend sa aiba macar vreo 18-20 de ture. Cel putin, calatoresc cu 97 constant, si calatorii sunt nemultumiti de intervalele mari de pe aceasta linie in weekend, daca pierzi un troleibuz, astepti urmatorul troleibuz de iti vin spumele… Sper sa se faca ceva in privinta asta, ca totusi, 14 ture in weekend sunt prea putine pentru o linie atat de lunga, cum este 97..

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Lun Mai 27, 2024 10:01 am
de Silviu
Exista pe un forum un document, "Evaluare si propuneri trasee troleibuze", in care este propus , printre altele, un traseu 73+97, din 2021!

97 este deja prea lung, si oricum traseele propuse acolo nu mai sunt de actualitate!

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Lun Mai 27, 2024 10:29 am
de Cristi
Silviu scrie:
Lun Mai 27, 2024 10:01 am
Exista pe un forum un document, "Evaluare si propuneri trasee troleibuze", in care este propus , printre altele, un traseu 73+97, din 2021!

97 este deja prea lung, si oricum traseele propuse acolo nu mai sunt de actualitate!
73+97, o gluma buna. :lol: :lol: :lol:

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Lun Mai 27, 2024 11:54 am
de Silviu
Sunt vreo 5 astfel de propuneri
dar cum spuneam, nu mai sunt de actualitate.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Lun Mai 27, 2024 12:42 pm
de Cristi
Silviu scrie:
Lun Mai 27, 2024 11:54 am
Sunt vreo 5 astfel de propuneri
dar cum spuneam, nu mai sunt de actualitate.
Asta stiu, dar stupida acea propunere cu 73+97. Si iti trebuia la ture si soferi in draci daca aceasta propunere ar fi fost pusa in aplicare vreodata…

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Lun Mai 27, 2024 12:46 pm
de Marian Andrei
Insist din nou sa anulam discutiile despre trasee fara sens. In curand voi trece la sters conturi daca nu ne linistim.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Mar Mai 28, 2024 5:56 pm
de Cristi
Turatia liniilor de autobuz din data de 28.05.2024:

Autobaza Titan:

100 - 12/6 - in timpul noptii 4 ture.
101 - 11/5
102 - 12/6 (26/13 Giurgiului)
103 - 9/4
104 - 11/12 (19/4 Giurgiului + 2/2 Ferentari)
135 - 3/6 (9/2 Giurgiului + 3/0 Nordului)
143 - 7/5
182 - 8/5 (7/2 Floreasca)
223 - 3/1
246 - 5/3
253 - 17/8
282 - 4/4 (6/5 Alexandria + 12/0 Floreasca)
311 - 13/8 (4/0 Floreasca)
330 - 8/2 (6/6 Floreasca + 3/0 Nordului)
335 - 18/2 (14/14 Floreasca)
382 - 6/2
385 - 2/2 (17/6 Alexandria)
N102 - 3 (+1 Ferentari)
N104 - 2
N109 - 2
N111 - 3
N122 - 3

In total: 148/81 ture + 17 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Floreasca:

112 - 3/0 (11/8 Nordului)
182 - 7/2 (8/5 Titan)
205 - 5/2 (6/6 Nordului + 2/1 Alexandria)
282 - 12/0 (6/5 Alexandria + 4/4 Titan)
301 - 5/3 (13/7 Nordului)
311 - 4/0 (13/8 Titan)
330 - 6/6 (8/2 Titan + 3/0 Nordului)
335 - 14/14 (18/2 Titan)
343 - 9/5
368 - 4/4 (2/2 Bujoreni + 12/3 Alexandria)
381 - 5/0 (15/8 Obregia + 14/8 Giurgiului)
605 - 2/5 (4/0 Nordului + 5/2 Ferentari)
442 - 6/4
444 - 2/2
447 + 447B - 9/5
448 - 4/3
N103 - 2
N108 - 3
N120 - 3

In total: 97/55 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Nordului:

112 - 11/8 (3/0 Floreasca)
135 - 3/0 (9/2 Giurgiu + 3/6 Titan)
203 - 6/4
205 - 6/6 (5/2 Floreasca + 2/1 Alexandria)
243 - 2/0 (15/10 Giurgiului)
261 - 2/1
301 - 13/7 (5/3 Floreasca)
304 - 9/5
330 - 3/0 (8/2 Titan + 6/6 Floreasca)
331 - 18/10
331B - 2/0
605 - 4/0 (2/5 Floreasca + 5/2 Ferentari)
436 - 10/6
441 + 441B - 6/4
443 - 7/4
446 - 5/3
477 - 3/2
N113 - 3 (+1 Giurgiului)
N117 - 3
N119 - 2 (+2 Ferentari)

In total: 108/60 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Militari:

61 - 2/0 (14/9 Bujoreni + 4/0 Vatra Luminoasa)
105 - 10/6
106 - 3/2
136 - 8/4
137 - 18/10
138 - 9/3 (2/3 Alexandria)
162 - 9/5
163 - 12/5
168 - 4/1 (6/4 Alexandria)
178 - 18/9
221 - 3/1 (2/1 Alexandria)
431 - 4/2
432 - 5/3
433 - 2/1
434 - 7/2
478 - 15/9
N110 - 2
N115 - 3 (+1 Alexandria)
N121 - 2

In total: 129/63 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Giurgiului:

102 - 26/13 (12/6 Titan)
104 - 19/4 (11/12 Titan + 2/2 Ferentari)
135 - 9/2 (3/6 Titan + 3/0 Nordului)
243 - 15/10 (2/0 Nordului)
381 - 14/8 (15/8 Obregia + 5/0 Floreasca)
610 - 10/7
N107 - 2
N112 - 2
N113 - 1 (+3 Nordului)

In total: 93/44 ture + 5 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Obregia:

97 - 4/0 (11/7 Bucurestii Noi + 12/7 Berceni)
123 - 19/8
125 - 2/1
232 - 4/3 (12/6 Ferentari + 6/3 Alexandria)
241 - 5/3
312 - 0/3 (10/5 Berceni)
313 - 11/5 (6/3 Ferentari)
381 - 15/8 (14/8 Giurgiului + 5/0 Floreasca)
N1 - 4
N10 - 4
N105 - 2
N106 - 1 (+3 Ferentari)

In total: 60/31 ture + 11 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Ferentari:

104 - 2/2 (19/4 Giurgiului + 11/12 Titan)
116 - 15/7
139 - 25/13
141 - 16/8
196 - 3/2
216 - 4/2
220 - 13/7
232 - 12/6 (4/3 Obregia + 6/3 Alexandria)
313 - 6/3 (11/5 Obregia)
323 - 12/7
605 - 5/2 (4/0 Nordului + 2/5 Floreasca)
422 - 4/2
423 - 5/2
425 - 4/2
465 - 5/2
N102 - 1 (+3 Titan)
N106 - 2 (+1 Obregia)
N118 - 2
N119 - 2 (+2 Nordului)

In total: 131/67 ture + 7 ture, pentru liniile de noapte.

Autobaza Alexandria:

117 - 20/8
122 - 8/4
138 - 2/3 (9/3 Militari)
168 - 6/4 (4/1 Militari)
185 - 2/1
205 - 2/1 (5/2 Floreasca + 6/6 Nordului)
221 - 2/1 (3/1 Militari)
222 - 6/3
226 - 19/8
227 - 2/1
232 - 6/3 (12/6 Ferentari + 4/3 Obregia)
282 - 6/5 (12/0 Floreasca + 4/4 Titan)
322 - 2/2
368 - 12/3 (4/4 Floreasca + 2/2 Bujoreni)
385 - 17/6 (2/2 Titan)
421 - 7/3
424 - 6/2
426 - 4/2
464 - 3/3
484 - 3/3
484B - 3/0
485 - 6/3
487 - 2/1
N101 - 2
N114 - 2
N115 - 1 (+3 Militari)
N116 - 3

In total: 147/70 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.

Depoul Berceni (autobuze):

312 - 10/5 (0/3 Obregia)
673 - 6/0

In total: 16/5 ture.

Depoul Bujoreni (autobuze):

368 - 2/2 (4/4 Floreasca + 12/3 Alexandria)

——————————————————————————————

In total: 927/478 ture + 72 ture, pentru liniile de noapte.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Joi Mai 30, 2024 9:51 pm
de Cristi
Turatia liniilor de troleibuz de la data de 01.06.2024.

Depoul Vatra Luminoasa:

61 - 4/0 (14/9 Bujoreni + 2/0 Militari)
66 - 9/5
69 - 14/6 (7/4 Bujoreni)
70 - 15/8
79 - 2/0 (8/0 Bucurestii Noi)
85 - 12/7
86 - 4/2 (12/10 Bucurestii Noi)
90 - 9/7

In total: 69/35 ture.

Depoul Bujoreni:

61 - 14/9 (4/0 Vatra Luminoasa + 2/0 Militari)
62 - 14/8
69 - 7/4 (14/6 Vatra Luminoasa)
93 - 17/12 (4/4 Bucurestii Noi)
96 - 10/5

In total: 62/38 ture.

Depoul Bucurestii Noi:

79 - 8/0 (2/0 Vatra Luminoasa)
86 - 12/10 (4/2 Bucurestii Noi)
93 - 4/4 (17/12 Bujoreni)
97 - 11/7 (12/7 Berceni + 4/0 Obregia)

In total: 35/21 ture.

Depoul Berceni:

76 - 16/7
97 - 12/7 (11/7 Bucurestii Noi + 4/0 Obregia)

In total: 28/14 ture.

—————————————————————————

In total: 200/108 ture.

Din 200 de ture, 194 de ture sunt asigurate cu troleibuze, iar restul de 6 ture cu autobuze Hybrid/Otokar de la autobazele Militari si Obregia pentru completarea turelor liniilor 61 si 97. In weekend, cele 108 ture sunt asigurate exclusiv doar cu troleibuze.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Joi Mai 30, 2024 10:31 pm
de punmeister
Cu putin efort ar putea sa retraga toate jafurile de Ikarus.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Joi Mai 30, 2024 10:37 pm
de Cristi
punmeister scrie:
Joi Mai 30, 2024 10:31 pm
Cu putin efort ar putea sa retraga toate jafurile de Ikarus.
De acord cu tine, trebuie doar interes aici. Oricum mai mult de 60 Ikarus active nu mai sunt, deci le putem inlocui foarte usor cu Irisbus si Solaris.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 8:34 am
de punmeister
Eu unul sunt de acord si cu utilizarea a catorva autobuze pentru a asigura un parc 100% LF si cu aer condiționat.

Sigur o sa enerveze anumiti cultisti ai troleibuzelor, dar trebuie facut.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 8:56 am
de Marian Andrei
Este clar ca e obligatoriu sa dispara Ikarus, as renunta la 73, oricum este incerta lucrarea cu substatia, si le-as baga in 76 si 86, se gasesc solutii daca se vrea. Oricum Ikarus cad pe capete si fizic si la ITP in ultima vreme. Si se insista cu troleibuze care nu au podea joasa si nu ofera niciun fel de conditii inclusiv unde s-ar putea merge cu Irisbus, pe liniile de Vatra si Bujoreni.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 9:21 am
de TudorSt
E ca la Tatre, unde deși sunt 90 de Imperio în circulație, în continuare nu sunt retrase…

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 9:25 am
de Marian Andrei
Sa ne bucuram ca de Tatra ma scapat aproape total in weekend mai ales.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 9:45 am
de punmeister
Marian Andrei scrie:
Vin Mai 31, 2024 8:56 am
Este clar ca e obligatoriu sa dispara Ikarus, as renunta la 73, oricum este incerta lucrarea cu substatia, si le-as baga in 76 si 86, se gasesc solutii daca se vrea. Oricum Ikarus cad pe capete si fizic si la ITP in ultima vreme. Si se insista cu troleibuze care nu au podea joasa si nu ofera niciun fel de conditii inclusiv unde s-ar putea merge cu Irisbus, pe liniile de Vatra si Bujoreni.
Mai degraba 86 merita, avand in vedere devierea ce urmeaza la Clabucet.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 9:50 am
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Vin Mai 31, 2024 8:56 am
Este clar ca e obligatoriu sa dispara Ikarus, as renunta la 73, oricum este incerta lucrarea cu substatia, si le-as baga in 76 si 86, se gasesc solutii daca se vrea. Oricum Ikarus cad pe capete si fizic si la ITP in ultima vreme. Si se insista cu troleibuze care nu au podea joasa si nu ofera niciun fel de conditii inclusiv unde s-ar putea merge cu Irisbus, pe liniile de Vatra si Bujoreni.
Mai bine doar in 86, nu stiu 76 unde ar putea fi prelungit mai departe de Unirii, si tinand cont ca substatia din Giurgiului poate da curent maxim pentru 16 ture, cam nasol, dar ma rog. In 86 sunt de acord cu tine, chiar nu ar suna rau sa nu implementam noile Solaris si pe 86, mai ales ca a ramas singura linie din zona Pajura/Dridu, dupa disparitia 65-ului… Cel putin calatoresc cu 86 constant, avand in vedere ca am treaba prin zona aia, si mai ales ca o parte din copilaria mea am petrecut-o locuind in zona respectiva. Ideea cu Solaris in 86, nu suna rau, dar intrebarea mea e, cam pe unde ar putea sa o prelungească?…

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 9:52 am
de Cristi
punmeister scrie:
Vin Mai 31, 2024 8:34 am
Eu unul sunt de acord si cu utilizarea a catorva autobuze pentru a asigura un parc 100% LF si cu aer condiționat.

Sigur o sa enerveze anumiti cultisti ai troleibuzelor, dar trebuie facut.
De acord cu tine. Sa se enerveze, ca nu au decat. Nu ar muri nimeni daca se vor strecura si niste autobuze (de preferat Otokar/Hybrid sau poate si ZTE), printre troleibuze.

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Vin Mai 31, 2024 9:00 pm
de Lucian
A început montarea de garduri între linii...la Eroii Revoluției


Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Joi Iun 06, 2024 9:30 pm
de Lucian
Personal,nu înțeleg de ce nu întoarce 610 la Sura Mare unde avem și...statie. Daca tot am trecut prin zona am făcut și niște poze cu locul...

Re: Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Scris: Joi Iun 06, 2024 10:35 pm
de TudorSt
Eu nu inteleg de ce 1 si 10 nu mai au statie acolo. Au si refugiu, iar transbordarea ar fi mult mai usoara. Daca vrei sa il schimbi pe 10, trebuie sa mergi o groaza pe jos...