Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6284
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In 44 poate vedem Imperio
BN posibil in 1 si 10. La 19 nu se umbla.
Ar fi bine cu cele verzi în locul celor de Victoria,în celebrul inelar. Este bine și cu ce are acum 19,dar s ar putea scăpa și de restul de 4 ture de titan,ca în cazul celor de Victoria în inelar și băgate în alte linii unde n-au început inca cu modernizarea.Ma gândesc...
Bine,asta i de moment ca practic din septembrie atunci cand revine lumea din vacante si concedii,se vor înghesui iar în tatre. Sa speram ca pana atunci se vor găsi soluții si in functie de ce șantiere se mai deschid,vor mai rămâne tramvaie disponibile pentru a înlocui si acele tatre din 44.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6284
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Fiind vorba doar de o luna, nu are rost sa fie date peste cap toate depurile. Mai ales Titan sa ramana fara alte ture.
Credeți că ar putea fi posibilă sau justificată introducerea autobuzelor articulate Otokar de pe linia 100 în 641 în perioada în care va fi suspendată linia de tramvai, alternativ (la nevoie) cu autobuze de 12m? Întreb, pentru că acele autobuze au o capacitate mai ridicată decât celelalte, care ar putea ajuta la preluarea călătorilor la orele de vârf, iar în plus, pe linia către Aeroport au mai circulat în trecut autobuze de 12 m, deci n-ar fi un imens inconvenient.
Introducerea articulatelor pe 641 dar si pastrarea lor pe 100 sunt justificate in egala masura. Pe 641 in mod cert nu ar circula goale, preluand calatorii lui 41, dar in acelasi timp si pe 100 e nevoie de autobuze de capacitate mai mare, fiind sezonul vacantelor si trafic mai intens la aeroport. Din pacate asta e neajunsul unui numar redus de articulate.