Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 650
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Cu inca patru ani de Mucusor la PMB, nu m-ar mira sa-i dea lui Labuta substatia.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 588
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Turatia liniilor de autobuz din data de 25.06.2024:
Autobaza Titan:
100 - 12/6 - in cursul noptii, 4 ture.
101 - 11/5
102 - 12/4 (26/13 Giurgiului)
103 - 9/4
104 - 3/11 (10/2 Ferentari + 20/4 Giurgiului)
135 - 2/4 (9/4 Giurgiului + 3/0 Nordului)
143 - 7/5
182 - 7/3 (8/4 Floreasca)
223 - 3/1
246 - 5/3
253 - 17/8
311 - 13/8 (4/0 Floreasca)
330 - 8/2 (6/6 Floreasca + 3/0 Nordului)
335 - 28/12 (4/4 Floreasca)
382 - 6/2
N102 - 3 (+1 Ferentari)
N104 - 2
N109 - 3
N111 - 3
N122 - 3
In total: 141/78 ture + 18 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Floreasca:
112 - 3/0 (11/8 Nordului)
137 - 5/4 (13/6 Militari)
182 - 8/4 (7/2 Titan)
205 - 5/2 (6/6 Nordului + 3/1 Alexandria)
301 - 5/3 (13/7 Nordului)
311 - 4/0 (13/8 Titan)
330 - 6/6 (8/2 Titan + 3/0 Nordului)
335 - 4/4 (28/12 Titan)
343 - 9/5
368 - 5/6 (2/2 Bujoreni + 10/1 Alexandria)
381 - 5/0 (14/8 Giurgiului + 15/8 Obregia)
385 - 4/4 (13/4 Alexandria)
442 - 6/4
444 - 2/2
447 + 447B - 9/5
448 - 4/3
605 - 2/3 (3/0 Nordului + 6/4 Ferentari)
N103 - 2
N108 - 3
N120 - 3
In total: 86/55 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Nordului:
112 - 11/8 (3/0 Floreasca)
135 - 3/0 (9/4 Giurgiului + 3/4 Titan)
203 - 6/4
205 - 6/6 (5/2 Floreasca + 3/1 Alexandria)
243 - 2/0 (14/10 Giurgiului)
261 - 2/1
301 - 13/7 (5/3 Floreasca)
304 - 9/5
330 - 3/0 (8/2 Titan + 6/6 Floreasca)
331 - 18/10
331B - 2/0
436 - 10/6
441 + 441B - 6/4
443 + 443B - 8/4
446 - 5/3
477 - 3/2
605 - 3/0 (2/3 Floreasca + 6/4 Ferentari)
N113 - 3 (+1 Giurgiului)
N117 - 3
N119 - 2 (+2 Ferentari)
In total: 108/60 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Militari:
61 - 4/0 (2/0 Vatra Luminoasa + 14/8 Bujoreni)
105 - 10/6
106 - 2/1
136 - 8/4
137 - 13/6 (5/4 Floreasca)
138 - 9/3 (2/3 Alexandria)
162 - 9/5
163 - 12/5
168 - 10/3 (0/2 Alexandria)
178 - 18/8
221 - 3/1 (2/1 Alexandria)
431 - 4/2
432 - 5/3
433 - 2/1
434 - 7/2
478 - 11/6
483 - 4/3
N110 - 2
N115 - 3 (+1 Alexandria)
N121 - 3
In total: 127/59 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Giurgiului:
102 - 26/13 (12/4 Titan)
104 - 20/4 (10/2 Ferentari + 3/11 Titan)
135 - 9/4 (3/4 Titan + 3/0 Nordului)
243 - 14/10 (2/0 Nordului)
381 - 14/8 (15/8 Obregia + 5/0 Floreasca)
610 - 10/7
N107 - 2
N112 - 2
N113 - 1 (+3 Nordului)
In total: 93/46 ture + 5 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Obregia:
97 - 4/0 (11/6 Bucurestii Noi + 12/8 Berceni)
123 - 19/8
125 - 2/1
232 - 4/3 (14/5 Alexandria + 4/4 Ferentari)
241 - 5/3
312 - 0/3 (10/5 Berceni)
313 - 11/5 (6/3 Ferentari)
381 - 15/8 (14/8 Ferentari + 5/0 Floreasca)
N1 - 4
N10 - 4
N105 - 2
N106 - 1 (+2 Ferentari)
In total: 60/31 ture + 11 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Ferentari:
104 - 10/2 (20/4 Giurgiu + 3/11 Titan)
116 - 14/6
139 - 25/13
141 - 16/8
196 - 3/2
216 - 4/2
220 - 13/7
232 - 4/4 (14/5 Alexandria + 4/3 Obregia)
313 - 6/3 (11/5 Obregia)
323 - 12/7
422 - 4/2
423 - 5/2
425 - 4/2
465 - 5/2
605 - 6/4 (3/0 Nordului + 2/3 Floreasca)
N102 - 1 (+3 Titan)
N106 - 2 (+1 Obregia)
N118 - 2
N119 - 2 (+2 Nordului)
In total: 127/59 ture + 7 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Alexandria:
117 - 17/7
122 - 8/4
138 - 2/3 (9/3 Militari)
168 - 0/2 (10/3 Militari)
185 - 2/1
205 - 3/1 (6/6 Nordului + 5/2 Floreasca)
221 - 2/1 (3/1 Militari)
222 - 6/3
226 - 19/8
227 - 2/1
232 - 14/5 (4/4 Ferentari + 4/3 Obregia)
282 - 13/8
322 - 2/2
368 - 10/1 (5/6 Floreasca + 2/2 Bujoreni)
385 - 13/4 (4/4 Floreasca)
421 - 7/3
424 - 6/2
426 - 4/2
464 - 3/3
484 - 3/3
484B - 3/0
485 - 6/3
487 - 2/1
N101 - 2
N114 - 2
N115 - 1 (+3 Militari)
N116 - 3
In total: 147/68 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Depoul Berceni (autobuze):
312 - 10/5 (0/3 Obregia)
673 - 6/0
In total: 16/5 ture.
Depoul Bujoreni (autobuze):
368 - 2/2 (10/1 Alexandria + 5/6 Floreasca)
—————————————————————————————
In total: 917/470 ture + 73 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Titan:
100 - 12/6 - in cursul noptii, 4 ture.
101 - 11/5
102 - 12/4 (26/13 Giurgiului)
103 - 9/4
104 - 3/11 (10/2 Ferentari + 20/4 Giurgiului)
135 - 2/4 (9/4 Giurgiului + 3/0 Nordului)
143 - 7/5
182 - 7/3 (8/4 Floreasca)
223 - 3/1
246 - 5/3
253 - 17/8
311 - 13/8 (4/0 Floreasca)
330 - 8/2 (6/6 Floreasca + 3/0 Nordului)
335 - 28/12 (4/4 Floreasca)
382 - 6/2
N102 - 3 (+1 Ferentari)
N104 - 2
N109 - 3
N111 - 3
N122 - 3
In total: 141/78 ture + 18 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Floreasca:
112 - 3/0 (11/8 Nordului)
137 - 5/4 (13/6 Militari)
182 - 8/4 (7/2 Titan)
205 - 5/2 (6/6 Nordului + 3/1 Alexandria)
301 - 5/3 (13/7 Nordului)
311 - 4/0 (13/8 Titan)
330 - 6/6 (8/2 Titan + 3/0 Nordului)
335 - 4/4 (28/12 Titan)
343 - 9/5
368 - 5/6 (2/2 Bujoreni + 10/1 Alexandria)
381 - 5/0 (14/8 Giurgiului + 15/8 Obregia)
385 - 4/4 (13/4 Alexandria)
442 - 6/4
444 - 2/2
447 + 447B - 9/5
448 - 4/3
605 - 2/3 (3/0 Nordului + 6/4 Ferentari)
N103 - 2
N108 - 3
N120 - 3
In total: 86/55 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Nordului:
112 - 11/8 (3/0 Floreasca)
135 - 3/0 (9/4 Giurgiului + 3/4 Titan)
203 - 6/4
205 - 6/6 (5/2 Floreasca + 3/1 Alexandria)
243 - 2/0 (14/10 Giurgiului)
261 - 2/1
301 - 13/7 (5/3 Floreasca)
304 - 9/5
330 - 3/0 (8/2 Titan + 6/6 Floreasca)
331 - 18/10
331B - 2/0
436 - 10/6
441 + 441B - 6/4
443 + 443B - 8/4
446 - 5/3
477 - 3/2
605 - 3/0 (2/3 Floreasca + 6/4 Ferentari)
N113 - 3 (+1 Giurgiului)
N117 - 3
N119 - 2 (+2 Ferentari)
In total: 108/60 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Militari:
61 - 4/0 (2/0 Vatra Luminoasa + 14/8 Bujoreni)
105 - 10/6
106 - 2/1
136 - 8/4
137 - 13/6 (5/4 Floreasca)
138 - 9/3 (2/3 Alexandria)
162 - 9/5
163 - 12/5
168 - 10/3 (0/2 Alexandria)
178 - 18/8
221 - 3/1 (2/1 Alexandria)
431 - 4/2
432 - 5/3
433 - 2/1
434 - 7/2
478 - 11/6
483 - 4/3
N110 - 2
N115 - 3 (+1 Alexandria)
N121 - 3
In total: 127/59 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Giurgiului:
102 - 26/13 (12/4 Titan)
104 - 20/4 (10/2 Ferentari + 3/11 Titan)
135 - 9/4 (3/4 Titan + 3/0 Nordului)
243 - 14/10 (2/0 Nordului)
381 - 14/8 (15/8 Obregia + 5/0 Floreasca)
610 - 10/7
N107 - 2
N112 - 2
N113 - 1 (+3 Nordului)
In total: 93/46 ture + 5 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Obregia:
97 - 4/0 (11/6 Bucurestii Noi + 12/8 Berceni)
123 - 19/8
125 - 2/1
232 - 4/3 (14/5 Alexandria + 4/4 Ferentari)
241 - 5/3
312 - 0/3 (10/5 Berceni)
313 - 11/5 (6/3 Ferentari)
381 - 15/8 (14/8 Ferentari + 5/0 Floreasca)
N1 - 4
N10 - 4
N105 - 2
N106 - 1 (+2 Ferentari)
In total: 60/31 ture + 11 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Ferentari:
104 - 10/2 (20/4 Giurgiu + 3/11 Titan)
116 - 14/6
139 - 25/13
141 - 16/8
196 - 3/2
216 - 4/2
220 - 13/7
232 - 4/4 (14/5 Alexandria + 4/3 Obregia)
313 - 6/3 (11/5 Obregia)
323 - 12/7
422 - 4/2
423 - 5/2
425 - 4/2
465 - 5/2
605 - 6/4 (3/0 Nordului + 2/3 Floreasca)
N102 - 1 (+3 Titan)
N106 - 2 (+1 Obregia)
N118 - 2
N119 - 2 (+2 Nordului)
In total: 127/59 ture + 7 ture, pentru liniile de noapte.
Autobaza Alexandria:
117 - 17/7
122 - 8/4
138 - 2/3 (9/3 Militari)
168 - 0/2 (10/3 Militari)
185 - 2/1
205 - 3/1 (6/6 Nordului + 5/2 Floreasca)
221 - 2/1 (3/1 Militari)
222 - 6/3
226 - 19/8
227 - 2/1
232 - 14/5 (4/4 Ferentari + 4/3 Obregia)
282 - 13/8
322 - 2/2
368 - 10/1 (5/6 Floreasca + 2/2 Bujoreni)
385 - 13/4 (4/4 Floreasca)
421 - 7/3
424 - 6/2
426 - 4/2
464 - 3/3
484 - 3/3
484B - 3/0
485 - 6/3
487 - 2/1
N101 - 2
N114 - 2
N115 - 1 (+3 Militari)
N116 - 3
In total: 147/68 ture + 8 ture, pentru liniile de noapte.
Depoul Berceni (autobuze):
312 - 10/5 (0/3 Obregia)
673 - 6/0
In total: 16/5 ture.
Depoul Bujoreni (autobuze):
368 - 2/2 (10/1 Alexandria + 5/6 Floreasca)
—————————————————————————————
In total: 917/470 ture + 73 ture, pentru liniile de noapte.
Solaris pe 70.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 588
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Turatia liniilor de tramvai din data de 25.06.2024:
Depoul Alexandria:
11 - 1/0 (2/3 Bucurestii Noi + 8/7 Victoria)
19 - 2/0 (5/6 Titan + 7/2 Dudesti)
25 - 5/0 (14/10 Militari + 6/4 Giurgiului)
32 - 17/11
41 - 20/18 (4/0 Bucurestii Noi)
47 - 1/3 (5/1 Militari)
In total: 46/32 ture.
Depoul Militari:
10 - 11/11 (4/2 Dudesti)
25 - 14/10 (5/0 Alexandria + 6/4 Giurgiului)
47 - 5/1 (1/3 Alexandria)
In total: 30/22 ture.
Depoul Dudesti:
1 - 4/2 (11/11 Giurgiului)
10 - 4/2 (11/11 Militari)
19 - 7/2 (5/6 Titan + 2/0 Alexandria)
23 - 5/4 (3/3 Titan + 2/0 Giurgiului)
27 - 2/0 (8/6 Titan)
55 - 0/3 (9/2 Victoria + 1/0 Titan)
In total: 22/14 ture.
Depoul Giurgiului:
1 - 11/11 (4/2 Dudesti)
7 - 9/5
23 - 2/0 (5/4 Dudesti + 3/3 Titan)
25 - 6/4 (14/10 Militari + 5/0 Alexandria)
In total: 28/20 ture.
Depoul Colentina:
14 - 4/3 (2/2 Titan)
16 - 4/0 (6/0 Titan)
21 - 15/11
36 - 10/6
In total: 33/20 ture.
Depoul Titan:
14 - 2/2 (3/2 Colentina)
16 - 6/0 (4/0 Colentina)
17 - 0/4
19 - 5/6 (7/2 Dudesti + 2/0 Alexandria)
23 - 3/3 (5/4 Dudesti + 2/0 Giurgiului)
27 - 8/6 (2/0 Dudesti)
40 - 10/6
55 - 1/0 (9/2 Victoria + 0/4 Dudesti)
In total: 34/27 ture.
Depoul Victoria:
11 - 8/7 (2/3 Bucurestii Noi + 1/0 Alexandria)
44 - 6/3 (0/1 Bucurestii Noi)
55 - 9/2 (1/0 Titan + 0/4 Dudesti)
In total: 23/12 ture.
Depoul Bucurestii Noi:
3 - 2/2
11 - 2/3 (8/7 Victoria + 1/0 Alexandria)
24 - 6/4
41 - 4/0 (20/18 Alexandria)
44 - 0/1 (6/3 Victoria)
45 - 7/5
In total: 21/15 ture.
————————————————————————————-
In total: 237/162 ture.
Depoul Alexandria:
11 - 1/0 (2/3 Bucurestii Noi + 8/7 Victoria)
19 - 2/0 (5/6 Titan + 7/2 Dudesti)
25 - 5/0 (14/10 Militari + 6/4 Giurgiului)
32 - 17/11
41 - 20/18 (4/0 Bucurestii Noi)
47 - 1/3 (5/1 Militari)
In total: 46/32 ture.
Depoul Militari:
10 - 11/11 (4/2 Dudesti)
25 - 14/10 (5/0 Alexandria + 6/4 Giurgiului)
47 - 5/1 (1/3 Alexandria)
In total: 30/22 ture.
Depoul Dudesti:
1 - 4/2 (11/11 Giurgiului)
10 - 4/2 (11/11 Militari)
19 - 7/2 (5/6 Titan + 2/0 Alexandria)
23 - 5/4 (3/3 Titan + 2/0 Giurgiului)
27 - 2/0 (8/6 Titan)
55 - 0/3 (9/2 Victoria + 1/0 Titan)
In total: 22/14 ture.
Depoul Giurgiului:
1 - 11/11 (4/2 Dudesti)
7 - 9/5
23 - 2/0 (5/4 Dudesti + 3/3 Titan)
25 - 6/4 (14/10 Militari + 5/0 Alexandria)
In total: 28/20 ture.
Depoul Colentina:
14 - 4/3 (2/2 Titan)
16 - 4/0 (6/0 Titan)
21 - 15/11
36 - 10/6
In total: 33/20 ture.
Depoul Titan:
14 - 2/2 (3/2 Colentina)
16 - 6/0 (4/0 Colentina)
17 - 0/4
19 - 5/6 (7/2 Dudesti + 2/0 Alexandria)
23 - 3/3 (5/4 Dudesti + 2/0 Giurgiului)
27 - 8/6 (2/0 Dudesti)
40 - 10/6
55 - 1/0 (9/2 Victoria + 0/4 Dudesti)
In total: 34/27 ture.
Depoul Victoria:
11 - 8/7 (2/3 Bucurestii Noi + 1/0 Alexandria)
44 - 6/3 (0/1 Bucurestii Noi)
55 - 9/2 (1/0 Titan + 0/4 Dudesti)
In total: 23/12 ture.
Depoul Bucurestii Noi:
3 - 2/2
11 - 2/3 (8/7 Victoria + 1/0 Alexandria)
24 - 6/4
41 - 4/0 (20/18 Alexandria)
44 - 0/1 (6/3 Victoria)
45 - 7/5
In total: 21/15 ture.
————————————————————————————-
In total: 237/162 ture.
Solaris pe 70.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 588
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Eu deja am mari dubii ca nici anul asta nu vom vedea substatia functionala si tramvaiele inapoi la Romprim si 73-ul reinfiintat… Nu inteleg, de ce ului le ia peste 2 ANI DE ZILE sa schimbe si sa puna in functiune o amarata de substatie, cand se putea face acest lucru in 3-4 luni, hai 6 luni, maxim…
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5762
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se pare ca dupa cum am estimat, 97 va intoarce si el la Clabucet.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 106
- Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm
Va fi horror. O multime de colegi de-ai mei vin din Chitila sau Pajura sau dinspre Straulesti etc catre centrul orasului si toti trec pe la Pod Constanta cu 24, 45, 86, 97. Singura solutie care le mai ramane este metroul, care nu are statii in toate punctele unde oprea STB-ul…
De la intersectia Grivitei x Chitila x Bd. Bucurestii Noi este foarte mult pana la prima statie de metrou - Jiului. Li se adauga oamenilor 20 de minute cel putin in plus la drum, ba chiar poate si mai mult din cauza circulatiei metroului pe un singur sens intre 1 Mai si Laminoriui.
Va fi dezastru.
De la intersectia Grivitei x Chitila x Bd. Bucurestii Noi este foarte mult pana la prima statie de metrou - Jiului. Li se adauga oamenilor 20 de minute cel putin in plus la drum, ba chiar poate si mai mult din cauza circulatiei metroului pe un singur sens intre 1 Mai si Laminoriui.
Va fi dezastru.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5762
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Inteleg ca va fi 686, Dridu - Clabucet.
Mai bine cu cele 2 variante,și că nu este sacrificat și băgat 97-le să încerce să își facă loc prin intersecția aia care va fi de coșmar și bună și treaba cu linia naveta că nu se sacrifica și alte troleibuze noi prin nu știu ce linie care ar putea circula pe o linie mai centrală sau ca și suplimentare in cele deja existente.
Chiar daca nu pare convenabil pentru un segment de calatori, decizia cu 97 limitat la Clabucet este cea mai buna varianta. Si asa are un traseu lung si se formeaza oarece goluri intre vehicule chiar si fara santierul de la 1 Mai, adaugand si treaba asta era clar ca frecventa era si mai mult afectata.
Cat despre santier...este for the greater good ...sa speram ca se vor respecta termenele de executie si nu ne vom intinde pe mai multi ani decat e cazul cu haosul din zona.
Cat despre santier...este for the greater good ...sa speram ca se vor respecta termenele de executie si nu ne vom intinde pe mai multi ani decat e cazul cu haosul din zona.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 106
- Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm
Cand vor incepe lucrarile de modernizare pe Mihalache oare nu s-ar putea infiinta o linie Vasile Parvan - Dr Felix - Banu Manta, ca sa nu ramana linia de tramvai de pe Buzesti neutilizata?
De când cu substația Giurgiului, s-a reușit performanța de a avea două linii de tramvai pe 99% același traseu: 19 și 23. Singura diferență e ca 19 o ia pe Vitan iar 23 direct pe Dudești. Nu pot suspenda una din ele și să redirecționeze turele?
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 171
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
TPBI: De sâmbătă, locuitorii Cartierului Militari vor avea linia 63, între „Master” și „Pod Izvor”. Liniile 136 și 178 – scurtate la „Complex Comercial Apusului”
Începând de sâmbătă, 06.07.2024, locuitorii Cartierului Militari vor beneficia de o nouă linie de transport în comun, care va asigura legătura cu centrul Capitalei și pe care vor circula vehicule electrice, moderne și nepoluante. Astfel, va fi înființată linia de troleibuz 63, care va funcționa între terminalul „Master” și „Pod Izvor”, iar liniile de autobuz 136 și 178 vor fi scurtate la „Complex Comercial Apusului”, a decis Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).
Noile troleibuze cu autonomie Solaris Trollino 12M vor circula pe linia 63 pe traseul: „Master”, Bd. Iuliu Maniu, Bd. Geniului, Șos. Panduri, Calea 13 Septembrie, Bd. Libertății, Bd. Națiunilor Unite, Str. Bogdan Petriceicu Hașdeu, Splaiul Independenței, „Pod Izvor”, cu întoarcere pe Splaiul Independenței, Bd. Libertății, Calea 13 Septembrie, Șos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Iuliu Maniu, terminal „Master”. Troleibuzele vor circula pe rețea de la capătul de linie „Master” până la Piața Leul, iar de acolo, pe baterii, pe Șos. Panduri – Calea 13 Septembrie – Bd. Libertății – Pod Izvor.
Numărul sporit de vehicule de care va beneficia linia 63 – spre deosebire de linia 136, care asigura până acum legătura între Cartierul Militari și Pod Izvor – va aduce o îmbunătățire semnificativă a timpului de așteptare în stații, încurajând utilizarea transportului public. De asemenea, utilizarea troleibuzelor cu autonomie va contribui la scăderea nivelului de poluare din oraș.
Tot de sâmbătă, linia 136 va funcționa între terminalele „CET Vest Militari” și „Complex Comercial Apusului” pe traseul „CET Vest Militari”, Bd. Timișoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, „Complex Comercial Apusului” și retur.
La rândul ei, linia 178 va funcționa, de la aceeași dată, între terminalul „Complex Comercial Apusului” și stația „Sala Palatului”, astfel: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Uverturii, Șos. Virtuții, Calea Crângași, Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, Str. Știrbei Vodă, Str. Ion Câmpineanu, „Sala Palatului”, cu întoarcere pe Intrarea Victor Eftimiu, Str. Ion Brezoianu, Str. Valter Mărăcineanu, Str. Ion Câmpineanu, Str. Luterană, Str. General Constantin Budișteanu, Calea Griviței, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Calea Giulești, Podul Grant, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Bd. Uverturii, Str. Apusului, „Complex Comercial Apusului”.
Începând de sâmbătă, 06.07.2024, locuitorii Cartierului Militari vor beneficia de o nouă linie de transport în comun, care va asigura legătura cu centrul Capitalei și pe care vor circula vehicule electrice, moderne și nepoluante. Astfel, va fi înființată linia de troleibuz 63, care va funcționa între terminalul „Master” și „Pod Izvor”, iar liniile de autobuz 136 și 178 vor fi scurtate la „Complex Comercial Apusului”, a decis Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).
Noile troleibuze cu autonomie Solaris Trollino 12M vor circula pe linia 63 pe traseul: „Master”, Bd. Iuliu Maniu, Bd. Geniului, Șos. Panduri, Calea 13 Septembrie, Bd. Libertății, Bd. Națiunilor Unite, Str. Bogdan Petriceicu Hașdeu, Splaiul Independenței, „Pod Izvor”, cu întoarcere pe Splaiul Independenței, Bd. Libertății, Calea 13 Septembrie, Șos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Iuliu Maniu, terminal „Master”. Troleibuzele vor circula pe rețea de la capătul de linie „Master” până la Piața Leul, iar de acolo, pe baterii, pe Șos. Panduri – Calea 13 Septembrie – Bd. Libertății – Pod Izvor.
Numărul sporit de vehicule de care va beneficia linia 63 – spre deosebire de linia 136, care asigura până acum legătura între Cartierul Militari și Pod Izvor – va aduce o îmbunătățire semnificativă a timpului de așteptare în stații, încurajând utilizarea transportului public. De asemenea, utilizarea troleibuzelor cu autonomie va contribui la scăderea nivelului de poluare din oraș.
Tot de sâmbătă, linia 136 va funcționa între terminalele „CET Vest Militari” și „Complex Comercial Apusului” pe traseul „CET Vest Militari”, Bd. Timișoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, „Complex Comercial Apusului” și retur.
La rândul ei, linia 178 va funcționa, de la aceeași dată, între terminalul „Complex Comercial Apusului” și stația „Sala Palatului”, astfel: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Uverturii, Șos. Virtuții, Calea Crângași, Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, Str. Știrbei Vodă, Str. Ion Câmpineanu, „Sala Palatului”, cu întoarcere pe Intrarea Victor Eftimiu, Str. Ion Brezoianu, Str. Valter Mărăcineanu, Str. Ion Câmpineanu, Str. Luterană, Str. General Constantin Budișteanu, Calea Griviței, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Calea Giulești, Podul Grant, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Bd. Uverturii, Str. Apusului, „Complex Comercial Apusului”.
S a dus și cu 73 ul cu trolee noi,dar cred că mutarea asta are treabă și prin scurtarea anumitor trasee cu faptul de a face rost și pentru a rămâne cat mai multe autobuze pentru liniile navete. Se deschid tot mai multe șantiere ...
Am câteva întrebări legate de ultimul comunicat transmis de TPBI. N-ar fi fost mai bine, dacă tot voiau să implementeze asemenea modificări, să ducă linia 178 direct la C.E.T. Vest? Va rămâne lumea fără transport direct de la Apusului și străzile învecinate către stația de metrou Păcii, aceștia fiind nevoiți să facă schimb cu linia 136. Știu că există călătorii de 90 de minute, însă nu cred că este un transfer care nu poate fi atașat la un traseu direct.
Nu mai spun de faptul că terminalul Complex Comercial Apusului deja este la capacitate aproape maximă din cauza troleibuzelor liniei 61 care staționează acolo.
Această decizie de înființare a unei linii noi de troleibuz în Militari are legătură indirectă și cu faptul că ultimele troleibuze nu pot fi introduse momentan pe linia 73 din cauza problemelor cu substația Nițu Vasile?
Nu mai spun de faptul că terminalul Complex Comercial Apusului deja este la capacitate aproape maximă din cauza troleibuzelor liniei 61 care staționează acolo.
Această decizie de înființare a unei linii noi de troleibuz în Militari are legătură indirectă și cu faptul că ultimele troleibuze nu pot fi introduse momentan pe linia 73 din cauza problemelor cu substația Nițu Vasile?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5762
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai in Berceni va dura mult si bine cu alimentarea, sunt probleme mai nou si cu substatia Giurgiului.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 588
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Turatia liniilor de troleibuz incepand de astazi, 06.07.2024:
Depoul Vatra Luminoasa:
61 - 4/0 (14/8 Bujoreni + 2/0 Militari)
66 - 9/6
69 - 11/6 (8/4 Bujoreni)
70 - 15/8
79 - 2/0 (8/0 Bucurestii Noi)
85 - 12/7
86 - 3/2 (11/9 Bucurestii Noi)
90 - 9/7
In total: 65/35 ture.
Depoul Bujoreni:
61 - 14/8 (4/0 Vatra Luminoasa + 2/0 Militari)
62 - 14/8
63 - 9/5
69 - 8/4 (11/6 Vatra Luminoasa)
93 - 17/12 (4/4 Bucurestii Noi)
96 - 10/5
In total: 69/42 ture.
Depoul Bucurestii Noi:
79 - 8/0 (2/0 Vatra Luminoasa)
86 - 11/9 (3/2 Vatra Luminoasa)
93 - 4/4 (17/12 Bucurestii Noi)
97 - 11/7 (12/7 Berceni + 4/0 Obregia)
In total: 34/20 ture.
Depoul Berceni:
76 - 14/6
97 - 12/7 (11/7 Bucurestii Noi + 4/0 Obregia).
In total: 26/13 ture.
——————————————————————————
In total: 200/110 ture.
Depoul Vatra Luminoasa:
61 - 4/0 (14/8 Bujoreni + 2/0 Militari)
66 - 9/6
69 - 11/6 (8/4 Bujoreni)
70 - 15/8
79 - 2/0 (8/0 Bucurestii Noi)
85 - 12/7
86 - 3/2 (11/9 Bucurestii Noi)
90 - 9/7
In total: 65/35 ture.
Depoul Bujoreni:
61 - 14/8 (4/0 Vatra Luminoasa + 2/0 Militari)
62 - 14/8
63 - 9/5
69 - 8/4 (11/6 Vatra Luminoasa)
93 - 17/12 (4/4 Bucurestii Noi)
96 - 10/5
In total: 69/42 ture.
Depoul Bucurestii Noi:
79 - 8/0 (2/0 Vatra Luminoasa)
86 - 11/9 (3/2 Vatra Luminoasa)
93 - 4/4 (17/12 Bucurestii Noi)
97 - 11/7 (12/7 Berceni + 4/0 Obregia)
In total: 34/20 ture.
Depoul Berceni:
76 - 14/6
97 - 12/7 (11/7 Bucurestii Noi + 4/0 Obregia).
In total: 26/13 ture.
——————————————————————————
In total: 200/110 ture.
Solaris pe 70.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 588
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
136 are oricum zilele numarate, iar 63 ii va lua locul total candva. Oricum si dupa ce se va intampla ceea ce am zis adineauri, va fi automat si suplimentata un pic sa vina cat de cat lejer.
Solaris pe 70.