Știri generale
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Loturile 1 si 2 erau cele mai urgente din toate! Alea erau vitale pentru liniile 40 si 55. Acum nu mai zic nimic.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ma asteptam sa nu se depuna oferte pentru cel mai greu lot, si culmea fix loturile de care depinde intrarea Imperio in zona de est nu au fost ofertate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De obicei a doua zi apar.
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 121
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
S-au aflat și ofertanții pentru loturile care nu au fost anulate!
Lotul 4: Asocierea TANCRAD (Leader) - CONSTRUCȚII ERBAȘU
Lotul 5: Bedamiro Holding Parcari Construct (Leader) - Asocierea EURO CONSTRUCT TRADING 98,ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA - SC PROIECT CONSULT SRL
Lotul 6: Asocierea TANCRAD (Leader) -CONSTRUCȚII ERBAȘU
Lotul 7: Asocierea TANCRAD (Leader) - CONSTRUCȚII ERBAȘU
Loturile 8, 9 și 10: MARI VILA COM
Lotul 11: PORR Construct și asocierea Swietelsky Construcții Feroviare - Swietelsky AG
Lotul 12: CONSTRUCȚII ERBAȘU (Leader) - TANCRAD
Lotul 14: MARI VILA COM și URBAN PROFILE GRELE SRL
Lotul 16: PORR Construct și asocierea Swietelsky Construcții Feroviare - Swietelsky AG.
Totuși am o curiozitate, cumva tronsonul Octavian Goga - Șincai - Eroii Revoluției era lotul 3? În procedura de achiziție nu apare deloc lotul 3 și de aceea întreb.
Lotul 4: Asocierea TANCRAD (Leader) - CONSTRUCȚII ERBAȘU
Lotul 5: Bedamiro Holding Parcari Construct (Leader) - Asocierea EURO CONSTRUCT TRADING 98,ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA - SC PROIECT CONSULT SRL
Lotul 6: Asocierea TANCRAD (Leader) -CONSTRUCȚII ERBAȘU
Lotul 7: Asocierea TANCRAD (Leader) - CONSTRUCȚII ERBAȘU
Loturile 8, 9 și 10: MARI VILA COM
Lotul 11: PORR Construct și asocierea Swietelsky Construcții Feroviare - Swietelsky AG
Lotul 12: CONSTRUCȚII ERBAȘU (Leader) - TANCRAD
Lotul 14: MARI VILA COM și URBAN PROFILE GRELE SRL
Lotul 16: PORR Construct și asocierea Swietelsky Construcții Feroviare - Swietelsky AG.
Totuși am o curiozitate, cumva tronsonul Octavian Goga - Șincai - Eroii Revoluției era lotul 3? În procedura de achiziție nu apare deloc lotul 3 și de aceea întreb.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Lotul 3 era linia 5 daca retin bine.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Da, pentru ca ala cand va fi licitat va fi cu PT-ul complet pe masa daca nu ma insel.
Vom relua licitația pentru reabilitarea liniilor de tramvai unde nu s-au prezentat ofertanți.
Am lansat în consultare publică caietul de sarcini pentru modernizarea a 4 loturi de linii de tramvai în zone intens circulate din București:
LOT 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,00 km.
LOT 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Pache Protopopescu și Str. Traian, lungime traseu 1,900 km.
LOT 13 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian, lungime traseu 0,69 km.
LOT 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între Bd. Camil Ressu și Strada Baba Novac, lungime traseu 0,22 km.
Invit companiile interesate să vină cu observații și recomandări privind revizuirea, actualizarea și completarea documentației referitoare la conținutul Caietului de sarcini.
Observațiile și recomandările pot fi trimise pe adresele de e-mail gabriel.popescu@pmb.ro sau directiaproceduri@pmb.ro până pe 03.04.2023.
Anunțul din SEAP poate fi consultat accesând link-ul de mai jos: http://www.e-licitatie.ro/pub/notices/m ... /100148597.
Pentru celelalte 11 loturi la care avem deja ofertele, licitația este în etapa de evaluare a acestora.
Proiectul reabilitării celor 50 de km de linii de tramvai este cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de Primăria Capitalei.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3992705692
Am lansat în consultare publică caietul de sarcini pentru modernizarea a 4 loturi de linii de tramvai în zone intens circulate din București:
LOT 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,00 km.
LOT 2 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Pache Protopopescu și Str. Traian, lungime traseu 1,900 km.
LOT 13 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian, lungime traseu 0,69 km.
LOT 15 - Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între Bd. Camil Ressu și Strada Baba Novac, lungime traseu 0,22 km.
Invit companiile interesate să vină cu observații și recomandări privind revizuirea, actualizarea și completarea documentației referitoare la conținutul Caietului de sarcini.
Observațiile și recomandările pot fi trimise pe adresele de e-mail gabriel.popescu@pmb.ro sau directiaproceduri@pmb.ro până pe 03.04.2023.
Anunțul din SEAP poate fi consultat accesând link-ul de mai jos: http://www.e-licitatie.ro/pub/notices/m ... /100148597.
Pentru celelalte 11 loturi la care avem deja ofertele, licitația este în etapa de evaluare a acestora.
Proiectul reabilitării celor 50 de km de linii de tramvai este cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de Primăria Capitalei.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3992705692
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1680017568642.jpg (61.9 KiB) Vizualizat de 2121 ori
Avem, în premieră, imagini cu noile tipuri de troleibuze care vor circula în București!
O delegație formată din specialiști în transporturi și mobilitate urbană se află astăzi la Fabrica Solaris Bus & Coach din Polonia, acolo unde se stabilesc ultimele detalii tehnice pentru livrarea celor 100 de troleibuze pentru București.
Echipa noastră este formată din consilierii generali Florin Melciu, Președintele Comisiei de Transporturi și Mobilitate Urbană, Răzvan Mitu, președintele de ședință din CGMB și reprezentanți ai Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Din martie 2024, vom avea la București troleibuze noi, din gama de 12 m. Acestea vor avea podeaua complet coborâtă și spațiu destinat cărucioarelor pentru persoanele cu dizabilități. Vor fi dotate cu computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS, sistem de informare audio-video, aer condiționat și vor avea o autonomie minimă de 20 de km.
Garanția funcționării este de 300.000 km de la data recepției sau 5 ani pentru fiecare troleibuz în ansamblu.
______
În perioada imediat următoare, vom lansa procedura de achiziție pentru celelalte 22 de troleibuze pentru care am obținut fonduri prin Programul Național de Redresare și Reziliență.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3903183153
O delegație formată din specialiști în transporturi și mobilitate urbană se află astăzi la Fabrica Solaris Bus & Coach din Polonia, acolo unde se stabilesc ultimele detalii tehnice pentru livrarea celor 100 de troleibuze pentru București.
Echipa noastră este formată din consilierii generali Florin Melciu, Președintele Comisiei de Transporturi și Mobilitate Urbană, Răzvan Mitu, președintele de ședință din CGMB și reprezentanți ai Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Din martie 2024, vom avea la București troleibuze noi, din gama de 12 m. Acestea vor avea podeaua complet coborâtă și spațiu destinat cărucioarelor pentru persoanele cu dizabilități. Vor fi dotate cu computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS, sistem de informare audio-video, aer condiționat și vor avea o autonomie minimă de 20 de km.
Garanția funcționării este de 300.000 km de la data recepției sau 5 ani pentru fiecare troleibuz în ansamblu.
______
În perioada imediat următoare, vom lansa procedura de achiziție pentru celelalte 22 de troleibuze pentru care am obținut fonduri prin Programul Național de Redresare și Reziliență.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3903183153
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1680705234820.jpg (139.79 KiB) Vizualizat de 2010 ori
-
- FB_IMG_1680705241331.jpg (103.67 KiB) Vizualizat de 2010 ori
-
- FB_IMG_1680705246450.jpg (147.66 KiB) Vizualizat de 2010 ori
-
- FB_IMG_1680705250975.jpg (112.41 KiB) Vizualizat de 2010 ori
-
- FB_IMG_1680705254995.jpg (95.89 KiB) Vizualizat de 2010 ori
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 121
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Dacă vă uitați atent, cele gata asamblate sunt cele pentru Târgu Jiu, plus că Bucureștiul nu le-a comandat cu paleta clasică de culori în interior. scaune cu tapițerie albastră și bare de susținere galbene, ci cu scaune cu tapițerie verde și bare de inox. Asta să nu existe nicio confuzie.
Da,sunt detalii dar mai putin conteaza.Personal,abia astept sa i vad pe cei care vor folosi noile troleibuze(76) in zonele de fite,intre alba iulia si centrul vechi/Unirii.Ceva,cum se intampla acum cu hybridele din 123 care mai intai trec pe la mallul din vitan si apoi dau buzna in centrul vechi.Si pana ajung...isi incarca si telefoanele la prizele usb...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In imagini sunt cele pentru Targu Jiu si alti clienti externi, momentan din cele pentru Bucuresti nu exista nimic care sa arate o forma finala.
Chiar acum cateva zile am povestit despre cele de la Targu Jiu...
viewforum.php?f=58
Chiar acum cateva zile am povestit despre cele de la Targu Jiu...
viewforum.php?f=58
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
P.S. Toate stirile din surse oficiale despre noile troleibuze va rog sa le postati si discutati aici viewtopic.php?f=13&t=265
Ceva bun,zic
TPBI a decis să publice periodic informații despre acțiunile pe care le întreprind reprezentanții Departamentului Monitorizare. Săptămâna trecută, aceștia au controlat sosirile și plecările la / de la capetele de linie ale vehiculelor liniilor 402, 405, 408, 421, 422, 425, 428, 431, 432, 433, 434, 436, 439, 446, 447, 447B, 472, 477, 484, 485. De asemenea, echipele TPBI au efectuat acțiuni de control inopinat cu privire la curățenia vehiculelor, la funcționarea corespunzătoare a echipamentelor și instalațiilor utilizate în autobazele Alexandria și Floreasca și au monitorizat numărul de călători și gradele de încărcare pe liniile 104, 122, 123, 222, 322, 385, 422, 423 și 425.
Pentru a garanta predictibilitatea serviciului de transport public de călători, echipele de monitorizare ale TPBI, împreună cu echipajele Brigăzii Rutiere București și ale Polițiilor locale de sector se deplasează în diferite puncte de interes din Capitală și iau măsuri pentru fluidizarea circulației rutiere și evitarea blocajelor din cauza staționării vehiculelor în locuri nepermise.
TPBI monitorizează permanent activitatea operatorilor care prestează serviciul de transport public de călători în regiunea București-Ilfov și ia deciziile necesare pentru îmbunătățirea acestuia. Verificările vor continua și în săptămânile următoare.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9253508162
TPBI a decis să publice periodic informații despre acțiunile pe care le întreprind reprezentanții Departamentului Monitorizare. Săptămâna trecută, aceștia au controlat sosirile și plecările la / de la capetele de linie ale vehiculelor liniilor 402, 405, 408, 421, 422, 425, 428, 431, 432, 433, 434, 436, 439, 446, 447, 447B, 472, 477, 484, 485. De asemenea, echipele TPBI au efectuat acțiuni de control inopinat cu privire la curățenia vehiculelor, la funcționarea corespunzătoare a echipamentelor și instalațiilor utilizate în autobazele Alexandria și Floreasca și au monitorizat numărul de călători și gradele de încărcare pe liniile 104, 122, 123, 222, 322, 385, 422, 423 și 425.
Pentru a garanta predictibilitatea serviciului de transport public de călători, echipele de monitorizare ale TPBI, împreună cu echipajele Brigăzii Rutiere București și ale Polițiilor locale de sector se deplasează în diferite puncte de interes din Capitală și iau măsuri pentru fluidizarea circulației rutiere și evitarea blocajelor din cauza staționării vehiculelor în locuri nepermise.
TPBI monitorizează permanent activitatea operatorilor care prestează serviciul de transport public de călători în regiunea București-Ilfov și ia deciziile necesare pentru îmbunătățirea acestuia. Verificările vor continua și în săptămânile următoare.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9253508162
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1681128294863.jpg (54.66 KiB) Vizualizat de 1783 ori
-
- FB_IMG_1681128299465.jpg (56.71 KiB) Vizualizat de 1783 ori
-
- FB_IMG_1681128302632.jpg (60.84 KiB) Vizualizat de 1783 ori
-
- FB_IMG_1681128305887.jpg (74.42 KiB) Vizualizat de 1783 ori
-
- FB_IMG_1681128309139.jpg (42.36 KiB) Vizualizat de 1783 ori
Apropo,de ultima postare,se vede clar ca cel putin din 104 s au mai scos din ture,vine mai prost in ultima vreme.Clar,se vede o schimbare o data cu deschiderea capatului de la cora pantelimon,cu tramvaiele din zona,au inceput sa fie mai aglomerate doar ca de la megamall/arena nationala,ramane in continuare foarte aglomerata linia 104,pana la Unirii,cel putin,apoi se mai elibereaza ...
Legat de 123,ramane cea mai aglomerata linie ca si legatura cu gara si centrul capitalei,mai ales cu zona centrului vechi.Apoi, si pentru zona mall vitan...Des,am vazut pline statiile de la gara basarab si gara de nord care intrebau pentru ce linie ajunge in centrul vechi,sau zona Unirii.Sper sa fie suplimentate cele doua linii,104 si 123....
Legat de 123,ramane cea mai aglomerata linie ca si legatura cu gara si centrul capitalei,mai ales cu zona centrului vechi.Apoi, si pentru zona mall vitan...Des,am vazut pline statiile de la gara basarab si gara de nord care intrebau pentru ce linie ajunge in centrul vechi,sau zona Unirii.Sper sa fie suplimentate cele doua linii,104 si 123....
Probabil că suplimentări se vor mai face atunci când vom avea mai multe autobuze în parcul activ, pentru că în momentul de față multe dintre Citaro-urile vechi au nevoie de piese care cu greu se mai găsesc, iar la Otokare durează până când se întorc reparate de la reprezentanța de pe DNCB.
O idee mai bună ar fi ca puținele linii pentru care nu există prea mare interes (precum 261, 361 de la Presei la Ikea Băneasa, etc) să fie scurtate / desființate, iar autobuzele respective să fie trimise în 104 și 123, ori să se mai facă schimburi de ture între autobaze.
O idee mai bună ar fi ca puținele linii pentru care nu există prea mare interes (precum 261, 361 de la Presei la Ikea Băneasa, etc) să fie scurtate / desființate, iar autobuzele respective să fie trimise în 104 și 123, ori să se mai facă schimburi de ture între autobaze.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si hibridele sunt cam subrezite ca prezenta, sunt constant alte tipuri de autobuze pe liniile unde in mod normal erau doar hibride.
123 si 104 nu stiu daca trebuie neaparat suplimentate, trebuie sa aiba banda unica pe tot splaiul. 104 pierde mult timp pe splai si pe la intersectie la Mega Mall.
Ca strategie de viitor, as vedea cam toate liniile de centru cu articulate.
123 si 104 nu stiu daca trebuie neaparat suplimentate, trebuie sa aiba banda unica pe tot splaiul. 104 pierde mult timp pe splai si pe la intersectie la Mega Mall.
Ca strategie de viitor, as vedea cam toate liniile de centru cu articulate.
Sa speram ca se va monta si da in functiune cat mai repede substatia electrica din Berceni, pentru a reveni inelarul pe traseul de baza, si reinfiintat 73. Iar ca si consecinta, 610 si 673 sa dispara, si automat sa avem autobuze disponibile pentru suplimentari.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In septembrie ar trebui sa se puna in functiune noua substatie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai mai inelar este acum ca nu are iesirea spre Romprim )
Lucian scrie: ↑Lun Apr 10, 2023 9:35 pmApropo,de ultima postare,se vede clar ca cel putin din 104 s au mai scos din ture,vine mai prost in ultima vreme.Clar,se vede o schimbare o data cu deschiderea capatului de la cora pantelimon,cu tramvaiele din zona,au inceput sa fie mai aglomerate doar ca de la megamall/arena nationala,ramane in continuare foarte aglomerata linia 104,pana la Unirii,cel putin,apoi se mai elibereaza ...
Legat de 123,ramane cea mai aglomerata linie ca si legatura cu gara si centrul capitalei,mai ales cu zona centrului vechi.Apoi, si pentru zona mall vitan...Des,am vazut pline statiile de la gara basarab si gara de nord care intrebau pentru ce linie ajunge in centrul vechi,sau zona Unirii.Sper sa fie suplimentate cele doua linii,104 si 123....
Toate marile linii din Bucuresti sunt supraturate din cauza aglomeratiei de pe drum.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4779
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA caută oferte pentru modernizarea cu motor asincron a 100 boghiuri motoare V3A și 40 Tatra T4R
STB SA a lansat pe SEAP două consultări a pieței pentru oferte de preț în vederea modernizării boghiurilor motoare și purtătoare a 50 de tramvaie V3A incluse în proiectul de modernizare finanțat de primărie, dar și a 40 de boghiuri de tramvai Tatra T4R. Boghiurile motoare de V3A și Tatra T4R vor beneficia de reparație totală generală, cu înlocuirea tuturor elementelor consumabile cu elemente noi și înlocuirea motoarelor vechi cu motoare asincron. Boghiurile purtătoare V3A vor beneficia de asemenea de reperație generală cu înlocuirea toturor elementelor consumabile.
Este vorba de 100 boghiuri motoare de V3A, 100 boghiuri purtătoare de V3A și 40 de boghiuri motoare de Tatra, totalizând un lot de 50 tramvaie V3A și 20 tramvaie Tatra ce vor fi modernizate. Consultarea pieței de va încheia în 10 mai, urmând ca ulterior să fie decise următoarele etape ale procedurii. Boghiurile vor avea o garanție de 24 de luni sau 120.000 km rulați.
https://mobilitate.eu/stb-sa-bm-v3a/
STB SA a lansat pe SEAP două consultări a pieței pentru oferte de preț în vederea modernizării boghiurilor motoare și purtătoare a 50 de tramvaie V3A incluse în proiectul de modernizare finanțat de primărie, dar și a 40 de boghiuri de tramvai Tatra T4R. Boghiurile motoare de V3A și Tatra T4R vor beneficia de reparație totală generală, cu înlocuirea tuturor elementelor consumabile cu elemente noi și înlocuirea motoarelor vechi cu motoare asincron. Boghiurile purtătoare V3A vor beneficia de asemenea de reperație generală cu înlocuirea toturor elementelor consumabile.
Este vorba de 100 boghiuri motoare de V3A, 100 boghiuri purtătoare de V3A și 40 de boghiuri motoare de Tatra, totalizând un lot de 50 tramvaie V3A și 20 tramvaie Tatra ce vor fi modernizate. Consultarea pieței de va încheia în 10 mai, urmând ca ulterior să fie decise următoarele etape ale procedurii. Boghiurile vor avea o garanție de 24 de luni sau 120.000 km rulați.
https://mobilitate.eu/stb-sa-bm-v3a/
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 121
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Nicușor Dan.Vom reabilita linia 5 de tramvai.
Am lansat în SEAP licitația pentru proiectarea și execuția reabilitării liniei 5, parte a obiectivului de investiții „Reabilitarea sistemului rutier pe Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa”.
Pentru reabilitare, se vor executa lucrări la calea de rulare, peroane, reţeaua de contact, substația de tracțiune Nordului, sistemul de iluminat public. Totodată, vor fi și lucrări de relocare semaforizare pe Bdul Barbu Văcărescu și str. Alexandru Șerbănescu, precum și lucrări la rețelele edilitare.
Invit companiile interesate să participe la acest proiect important pentru transportul public din București.
De ce s au m ai grabit sa faca capatul de la Baneasa daca stiau ca vor reabilita linia? Se va putea circula in sistem paleta in zona reabilitata si capat? Dar nu stiu cum vor face accesul si retragerile tramvaiele in conditiile astea...