Siemens va livra la OBB Austria încă 27 de rame Desiro ML
Siemens Mobility Austria GmbH a primit o comandă de la ÖBB pentru 27 de trenuri electrice Siemens Desiro ML. Prin această comandă, ÖBB continuă să-și reînnoiască flota și să investească în trenuri moderne pentru transportul interior alpin. ÖBB a comandat anterior 246 de trenuri Desiro ML și peste 200 dintre ele sunt deja în serviciu în toată Austria.
Noile trenuri vor oferi și mai mult spațiu, confort și comoditate pe rutele inter-alpine atunci când vor intra în circulație în 2025. Acest lucru va face și mai atractiv pentru pasageri și navetiști trecerea de la transportul privat la cel feroviar.
Detalii despre noul tren planificat pentru serviciul interior alpin:
– Viteza maxima: 160 km/h
– Lungime tren: 75 m (trei vagoane)
– Capacitate de locuri: aproximativ 220
– Spații pentru biciclete: până la 24
– Uși de acces pe fiecare parte: 6
– 2 toalete, dintre care una accesibilă și adaptată pentru menajul bebelușilor
– 2 locuri pentru scaune cu rotile
– Aer conditionat cu climă
– Prize de curent pentru fiecare rând de scaune
– Sistem modern de informare a pasagerilor în timp real
– WiFi gratuit
– Sistem de protecție a trenurilor Siemens ETCS trainguard 100/200/300 OBU
– Portalul Railnet la bord
Foto: mobilitate.eu
https://mobilitate.eu/siemens-obb-desiro-ml/
Siemens Mobility - Rame și trenuri electrice
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 3733
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 3733
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens Mobility va livra 28 de trenuri regionale Mireo pentru Baden-Württemberg
Siemens Mobility a câștigat comanda pentru livrarea a 28 de trenuri regionale Mireo electrice cu trei vagoane pentru proiectul pilot „Digital Node Stuttgart” (DKS) al „Digital Rail Germany” (DSD). Trenurile vor avea echipament DSD complet, inclusiv cel mai recent ETCS automat (Sistemul european de control al trenurilor) și Operarea automată a trenurilor de Nivel 2 (GoA 2) (ATO). Mireo va putea funcționa pe pante abrupte și va fi aprobat pentru funcționare în Austria. Acordul-cadru, semnat cu Institutul de Stat pentru Vehicule Feroviare Baden-Württemberg (SFBW), include un contract de întreținere pe zece ani cu opțiune de prelungire cu încă 20 de ani. Trenurile vor fi livrate în timp record între noiembrie 2025 și aprilie 2026. Comanda este în valoare de aproximativ 300 de milioane de euro.
Trenurile Mireo vor fi fabricate în rețeaua uzinelor Siemens Mobility. Trenurile trebuie să fie puse în funcțiune în infrastructura Digital Node Stuttgart, deoarece numai trenurile cu sisteme ETCS care funcționează în mod specific vor putea opera pe acele rute. Aceasta este prima comandă pentru Siemens Mobility care necesită implementarea unui echipament complet de tren DSD.
Toate cele 28 de trenuri Mireo vor avea echipamente DSD, inclusiv sistemul european de control al trenurilor și unități de bord care să permită operarea automată a trenurilor de nivel 2 (GoA 2), conform STI ZZS 2023 cu versiunile de sistem SV2.0 și până în 2030 cu SV3. În calitate de sistem pentru digitalizarea feroviară, ETCS deschide calea pentru un transport feroviar armonizat, transfrontalier și, mai ales, sigur în rețelele feroviare europene și mondiale. Siemens Mobility echipează, de asemenea, noile trenuri cu un sistem de monitorizare a integrității, precum și cu sistemul de comunicații mobile pentru viitorul feroviar pentru prima dată în Germania. Acest echipament digital permite operațiuni de economisire a energiei, programate mai strict, prin semnalizare predictivă digitală și instrucțiuni de conducere.
În cursul implementării la nivel național a „Digital Rail Germany”, inclusiv proiectul pilot Digital Node Stuttgart, trenurile existente achiziționate de Institutul de Stat pentru Vehicule Feroviare Baden-Württemberg (SFBW) și închiriate diferitelor companii de exploatare feroviară (EVU) vor fi echipate ulterior cu echipament de tren DSD. Trenurile vor funcționa inițial în regiunea metropolitană Stuttgart ca parte a proiectului pilot DKS și, ulterior, vor fi utilizate în întreg statul Baden-Württemberg și statele învecinate. Este planificată aprobarea trenurilor pentru operarea în Austria și pentru rutele de frontieră către Elveția, cum ar fi către gara centrală din Basel.
https://mobilitate.eu/siemens-mobility- ... rttemberg/
Siemens Mobility a câștigat comanda pentru livrarea a 28 de trenuri regionale Mireo electrice cu trei vagoane pentru proiectul pilot „Digital Node Stuttgart” (DKS) al „Digital Rail Germany” (DSD). Trenurile vor avea echipament DSD complet, inclusiv cel mai recent ETCS automat (Sistemul european de control al trenurilor) și Operarea automată a trenurilor de Nivel 2 (GoA 2) (ATO). Mireo va putea funcționa pe pante abrupte și va fi aprobat pentru funcționare în Austria. Acordul-cadru, semnat cu Institutul de Stat pentru Vehicule Feroviare Baden-Württemberg (SFBW), include un contract de întreținere pe zece ani cu opțiune de prelungire cu încă 20 de ani. Trenurile vor fi livrate în timp record între noiembrie 2025 și aprilie 2026. Comanda este în valoare de aproximativ 300 de milioane de euro.
Trenurile Mireo vor fi fabricate în rețeaua uzinelor Siemens Mobility. Trenurile trebuie să fie puse în funcțiune în infrastructura Digital Node Stuttgart, deoarece numai trenurile cu sisteme ETCS care funcționează în mod specific vor putea opera pe acele rute. Aceasta este prima comandă pentru Siemens Mobility care necesită implementarea unui echipament complet de tren DSD.
Toate cele 28 de trenuri Mireo vor avea echipamente DSD, inclusiv sistemul european de control al trenurilor și unități de bord care să permită operarea automată a trenurilor de nivel 2 (GoA 2), conform STI ZZS 2023 cu versiunile de sistem SV2.0 și până în 2030 cu SV3. În calitate de sistem pentru digitalizarea feroviară, ETCS deschide calea pentru un transport feroviar armonizat, transfrontalier și, mai ales, sigur în rețelele feroviare europene și mondiale. Siemens Mobility echipează, de asemenea, noile trenuri cu un sistem de monitorizare a integrității, precum și cu sistemul de comunicații mobile pentru viitorul feroviar pentru prima dată în Germania. Acest echipament digital permite operațiuni de economisire a energiei, programate mai strict, prin semnalizare predictivă digitală și instrucțiuni de conducere.
În cursul implementării la nivel național a „Digital Rail Germany”, inclusiv proiectul pilot Digital Node Stuttgart, trenurile existente achiziționate de Institutul de Stat pentru Vehicule Feroviare Baden-Württemberg (SFBW) și închiriate diferitelor companii de exploatare feroviară (EVU) vor fi echipate ulterior cu echipament de tren DSD. Trenurile vor funcționa inițial în regiunea metropolitană Stuttgart ca parte a proiectului pilot DKS și, ulterior, vor fi utilizate în întreg statul Baden-Württemberg și statele învecinate. Este planificată aprobarea trenurilor pentru operarea în Austria și pentru rutele de frontieră către Elveția, cum ar fi către gara centrală din Basel.
https://mobilitate.eu/siemens-mobility- ... rttemberg/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 3733
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens Mobility și Căile Ferate din Austria au semnat un acord pentru 540 de trenuri noi în valoare de peste 5 miliarde de euro
Siemens Mobility a câștigat licitația pentru un acord-cadru prin care urmează să livreze până la 540 de trenuri electricepentru Căile Ferate Federale Austriace (ÖBB). Acordul are o valoare de până la 5 miliarde de euro și urmează să fie demarat începând cu 2028.
Michael Peter, CEO al Siemens Mobility: „Siemens Mobility și ÖBB se bucură de mult timp de un parteneriat puternic și de încredere. Suntem mândri că oferim o dezvoltare suplimentară a platformei Mireo către ÖBB pentru noua flotă ale companiei. Cu numeroase inovații, consum redus de energie și un nivel ridicat de confort și comoditate pentru pasageri, noile trenuri Mireo vor contribui la creșterea atractivității transportului local și regional al ÖBB.”
Platforma Mireo și sistemul său modular dovedit pot oferi un concept de tren optimizat care îndeplinește toate cerințele clienților. Trenurile electrice cu mai multe unități sunt deosebit de ecologice datorită consumului redus de energie și construcției ușoare.
https://mobilitate.eu/siemens-obb-540-mireo/
Siemens Mobility a câștigat licitația pentru un acord-cadru prin care urmează să livreze până la 540 de trenuri electricepentru Căile Ferate Federale Austriace (ÖBB). Acordul are o valoare de până la 5 miliarde de euro și urmează să fie demarat începând cu 2028.
Michael Peter, CEO al Siemens Mobility: „Siemens Mobility și ÖBB se bucură de mult timp de un parteneriat puternic și de încredere. Suntem mândri că oferim o dezvoltare suplimentară a platformei Mireo către ÖBB pentru noua flotă ale companiei. Cu numeroase inovații, consum redus de energie și un nivel ridicat de confort și comoditate pentru pasageri, noile trenuri Mireo vor contribui la creșterea atractivității transportului local și regional al ÖBB.”
Platforma Mireo și sistemul său modular dovedit pot oferi un concept de tren optimizat care îndeplinește toate cerințele clienților. Trenurile electrice cu mai multe unități sunt deosebit de ecologice datorită consumului redus de energie și construcției ușoare.
https://mobilitate.eu/siemens-obb-540-mireo/