Siemens Mobility - Rame și trenuri electrice

Știri și informații despre companiile și tehnologiile pentru ramele electrice
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4976
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Apr 02, 2023 9:37 am

Siemens va livra la OBB Austria încă 27 de rame Desiro ML

Siemens Mobility Austria GmbH a primit o comandă de la ÖBB pentru 27 de trenuri electrice Siemens Desiro ML. Prin această comandă, ÖBB continuă să-și reînnoiască flota și să investească în trenuri moderne pentru transportul interior alpin. ÖBB a comandat anterior 246 de trenuri Desiro ML și peste 200 dintre ele sunt deja în serviciu în toată Austria.

Noile trenuri vor oferi și mai mult spațiu, confort și comoditate pe rutele inter-alpine atunci când vor intra în circulație în 2025. Acest lucru va face și mai atractiv pentru pasageri și navetiști trecerea de la transportul privat la cel feroviar.

Detalii despre noul tren planificat pentru serviciul interior alpin:
– Viteza maxima: 160 km/h
– Lungime tren: 75 m (trei vagoane)
– Capacitate de locuri: aproximativ 220
– Spații pentru biciclete: până la 24
– Uși de acces pe fiecare parte: 6
– 2 toalete, dintre care una accesibilă și adaptată pentru menajul bebelușilor
– 2 locuri pentru scaune cu rotile
– Aer conditionat cu climă
– Prize de curent pentru fiecare rând de scaune
– Sistem modern de informare a pasagerilor în timp real
– WiFi gratuit
– Sistem de protecție a trenurilor Siemens ETCS trainguard 100/200/300 OBU
– Portalul Railnet la bord

Foto: mobilitate.eu

https://mobilitate.eu/siemens-obb-desiro-ml/

DSC_0075.jpg
DSC_0075.jpg (296.24 KiB) Vizualizat de 885 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4976
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Aug 15, 2023 9:00 pm

Siemens Mobility va livra 28 de trenuri regionale Mireo pentru Baden-Württemberg

Siemens Mobility a câștigat comanda pentru livrarea a 28 de trenuri regionale Mireo electrice cu trei vagoane pentru proiectul pilot „Digital Node Stuttgart” (DKS) al „Digital Rail Germany” (DSD). Trenurile vor avea echipament DSD complet, inclusiv cel mai recent ETCS automat (Sistemul european de control al trenurilor) și Operarea automată a trenurilor de Nivel 2 (GoA 2) (ATO). Mireo va putea funcționa pe pante abrupte și va fi aprobat pentru funcționare în Austria. Acordul-cadru, semnat cu Institutul de Stat pentru Vehicule Feroviare Baden-Württemberg (SFBW), include un contract de întreținere pe zece ani cu opțiune de prelungire cu încă 20 de ani. Trenurile vor fi livrate în timp record între noiembrie 2025 și aprilie 2026. Comanda este în valoare de aproximativ 300 de milioane de euro.

Trenurile Mireo vor fi fabricate în rețeaua uzinelor Siemens Mobility. Trenurile trebuie să fie puse în funcțiune în infrastructura Digital Node Stuttgart, deoarece numai trenurile cu sisteme ETCS care funcționează în mod specific vor putea opera pe acele rute. Aceasta este prima comandă pentru Siemens Mobility care necesită implementarea unui echipament complet de tren DSD.

Toate cele 28 de trenuri Mireo vor avea echipamente DSD, inclusiv sistemul european de control al trenurilor și unități de bord care să permită operarea automată a trenurilor de nivel 2 (GoA 2), conform STI ZZS 2023 cu versiunile de sistem SV2.0 și până în 2030 cu SV3. În calitate de sistem pentru digitalizarea feroviară, ETCS deschide calea pentru un transport feroviar armonizat, transfrontalier și, mai ales, sigur în rețelele feroviare europene și mondiale. Siemens Mobility echipează, de asemenea, noile trenuri cu un sistem de monitorizare a integrității, precum și cu sistemul de comunicații mobile pentru viitorul feroviar pentru prima dată în Germania. Acest echipament digital permite operațiuni de economisire a energiei, programate mai strict, prin semnalizare predictivă digitală și instrucțiuni de conducere.

În cursul implementării la nivel național a „Digital Rail Germany”, inclusiv proiectul pilot Digital Node Stuttgart, trenurile existente achiziționate de Institutul de Stat pentru Vehicule Feroviare Baden-Württemberg (SFBW) și închiriate diferitelor companii de exploatare feroviară (EVU) vor fi echipate ulterior cu echipament de tren DSD. Trenurile vor funcționa inițial în regiunea metropolitană Stuttgart ca parte a proiectului pilot DKS și, ulterior, vor fi utilizate în întreg statul Baden-Württemberg și statele învecinate. Este planificată aprobarea trenurilor pentru operarea în Austria și pentru rutele de frontieră către Elveția, cum ar fi către gara centrală din Basel.

https://mobilitate.eu/siemens-mobility- ... rttemberg/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4976
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Aug 31, 2023 6:32 pm

Siemens Mobility și Căile Ferate din Austria au semnat un acord pentru 540 de trenuri noi în valoare de peste 5 miliarde de euro

Siemens Mobility a câștigat licitația pentru un acord-cadru prin care urmează să livreze până la 540 de trenuri electricepentru Căile Ferate Federale Austriace (ÖBB). Acordul are o valoare de până la 5 miliarde de euro și urmează să fie demarat începând cu 2028.

Michael Peter, CEO al Siemens Mobility: „Siemens Mobility și ÖBB se bucură de mult timp de un parteneriat puternic și de încredere. Suntem mândri că oferim o dezvoltare suplimentară a platformei Mireo către ÖBB pentru noua flotă ale companiei. Cu numeroase inovații, consum redus de energie și un nivel ridicat de confort și comoditate pentru pasageri, noile trenuri Mireo vor contribui la creșterea atractivității transportului local și regional al ÖBB.”

Platforma Mireo și sistemul său modular dovedit pot oferi un concept de tren optimizat care îndeplinește toate cerințele clienților. Trenurile electrice cu mai multe unități sunt deosebit de ecologice datorită consumului redus de energie și construcției ușoare.

https://mobilitate.eu/siemens-obb-540-mireo/

Mireo-OBB-weiss.jpg
Mireo-OBB-weiss.jpg (100.35 KiB) Vizualizat de 644 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4976
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Feb 15, 2024 10:00 pm

Siemens a lansat filiala de leasing inteligent pentru ramele electrice și pe baterii Mireo Smart pentru transportul regional

Siemens Mobility anunță că a fondat filiala Smart Train Lease GmbH pentru a le permite clienților să-și suplimenteze în mod flexibil flotele de trenuri cu baterii de ultimă generație, hidrogen și trenuri electrice cu mai multe unități închiriate. Trenurile Mireo Smart de la Siemens Mobility sunt disponibile rapid, aprobate pentru funcționare și îndeplinesc toate standardele necesare pentru transportul regional modern de pasageri. Oferind trenuri preconfigurate și servicii suplimentare, cum ar fi întreținerea, această nouă ofertă oferă o alternativă economică pentru flotele care se extind rapid și flexibil. De asemenea, permite clienților să testeze cu ușurință tehnologii feroviare inovatoare și durabile. Smart Train Lease GmbH oferă inițial acest model de închiriere în Germania și intenționează să-l extindă în toată Europa pe termen mediu.

Trecerea tehnologică de la motorină la tehnologii alternative, cum ar fi bateriile și hidrogenul, conduce la schimbări semnificative ale pieței, care prezintă o serie de provocări, precum și oportunități. Tendința de îndepărtare de la transportul privat către opțiunile publice, ajutată parțial de biletul regional lunar de 49 de euro al Germaniei și de simplificarea călătoriilor cu trenul, a stimulat considerabil cererea de trenuri. În plus, numeroase companii feroviare private oferă acum servicii regionale de călători și caută oferte noi, mai flexibile, cu rate competitive, pentru a-și acoperi nevoia de trenuri noi, fără angajamente de investiții pe termen lung. Smart Train Lease GmbH oferă o soluție atât de rapidă și de înaltă calitate.

În sectorul feroviar, contractele de închiriere erau disponibile anterior doar pe termen lung, cu termene de peste 12 ani și incluzând garanții ulterioare de utilizare sau de valoare reziduală. Până acum nu existau oferte pentru închirierea pe termen scurt și mediu de trenuri regionale cu mai multe unități sau de flote mici. În special, operatorii nu au putut închiria trenuri regionale de ultimă generație cu sisteme de propulsie alternative. Smart Train Lease GmbH a intervenit aici pentru a satisface această cerere și pentru a crea o nouă piață.

Trenurile Mireo Smart aprobate sunt disponibile imediat. Trenurile au costuri reduse pentru ciclul de viață, consum redus de energie și sunt avansate din punct de vedere tehnologic și echipate optim. Mireo Smart are o viteză maximă de 160 km/h și este disponibil în trei variante: trenuri electrice, cu baterie sau cu hidrogen. Toate trenurile sunt echipate cu sistemul european de control al trenurilor ETCS și sistemul de control al trenurilor punctual PZB. Mireo Smart oferă pasagerilor un nivel ridicat de confort și comoditate, cu o capacitate de 214 locuri, spații pentru 21 de biciclete și două scaune cu rotile și toalete cu acces universal. De asemenea, trenurile sunt echipate cu aer condiționat modern, serviciu WiFi, sistem de informare a pasagerilor, sisteme de supraveghere de securitate și monitoare TFT mari în zonele de intrare.

Smart Train Lease își propune să facă procesul de închiriere cât mai ușor și simplu posibil, comparabil cu închirierea unei mașini. Compania oferă un contract standard cu diverse opțiuni de servicii care se potrivesc cel mai bine infrastructurii feroviare a operatorului și experienței atelierelor sale. Prin furnizarea de gestionare centralizată a întreținerii flotei, chiar și cele mai mici flote cu termene scurte de închiriere pot fi integrate fără probleme în operațiunile în desfășurare, fără a necesita modificări extinse ale organizației de întreținere existente. Lucrările standard de întreținere pot fi efectuate de personalul existent în orice moment, fără o pregătire extinsă, iar Smart Train Lease oferă suport direct la fața locului pentru toate celelalte activități. Întregul tren, inclusiv întreținerea acestuia, este închiriat ca pachet complet.

https://mobilitate.eu/siemens-smart-train-lease/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4976
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mai 17, 2024 8:22 am

Siemens Mobility investește într-un depou digitalizat în Dortmund. In viitor reviziile vor putea fi realizate total automatizat

Siemens Mobility investește aproximativ 150 de milioane de euro pentru a-și extinde depoul din Dortmund-Eving la 87.550 m², pentru a satisface cererea în creștere pentru servicii feroviare. Planurile prevăd construirea unei hale de servicii suplimentare de 12.300 m² cu birouri și ateliere care se vor ocupa de întreținerea trenurilor cu lungimea de până la 400 de metri. Construcția noii clădiri este programată să înceapă anul acesta și să fie finalizată până în 2026. Depoul Siemens Mobility din Dortmund avea anterior o suprafață totală de 70.000 m² și va acoperi 157.550 m² când proiectul va fi finalizat.

Depoul digital din Dortmund este în funcțiune din 2018. Când noua unitate va fi finalizată în 2026, centrul de servicii va avea până la 250 de angajați. În prezent, depoul Siemens Mobility întreține în principal trenuri din flota RRX care operează în întreaga regiune metropolitană Rin-Ruhr. Cu capacitatea sa adăugată, depoul va putea deservi și întreține mai multe tipuri de trenuri.

Toate procesele de întreținere pot fi controlate complet digital la depoul din Dortmund. Acest lucru optimizează toate operațiunile și întreținerea și ajută la obținerea unei disponibilități de până la 100% a sistemului. Angajații își primesc comenzile de lucru și toate informațiile relevante de întreținere și reparații direct pe tablete. Trenurile transmit continuu date de stare provenite de la senzori către platforma digitală Railigent X, unde sunt procesate automat. De exemplu, un tren de mare viteză generează până la 30 GB de date pe lună. Suita de aplicații Railigent X de la Siemens Mobility analizează aceste date folosind algoritmi bazați pe inteligență artificială pentru a prezice defecțiunile cât mai precis posibil și pentru a face recomandări de întreținere preventivă.

Pe lângă echipamentele sale de inspecție și întreținere de ultimă generație, inclusiv o instalație de curățare exterioară și un sistem de diagnosticare a strungului și a setului de roți, Rail Service Center are și o imprimantă 3D de înaltă performanță pentru producerea rapidă și directă a pieselor de schimb din plastic. Sistemul avansat de inspecție automată a vehiculelor prezent aici este unic în Germania. Când trenul sau vehiculul intră în AVI, acesta verifică automat roțile, osiile și profilurile benzii de rulare folosind cea mai recentă tehnologie laser și furnizează datele în Railigent X.

În viitor, ar trebui să fie posibilă trecerea de la inspecțiile vehiculelor umane la inspecții vizuale complet automatizate. Aceste inspecții vor fi integrate perfect în operațiunile unui tren pentru a asigura disponibilitatea maximă a acestuia și pentru a crește productivitatea întreținerii. Cele mai recente soluții software folosesc tehnologii avansate precum viziunea computerizată, inteligența artificială și gemenii digitali pentru a inspecta trenurile și vehiculele cât mai eficient posibil.

Foto&info: Siemens Mobility

https://mobilitate.eu/siemens-mobility-depou-dortmund/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4976
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Mai 18, 2024 7:56 pm

OBB Austria comandă de la Siemens Mobility încă 21 rame Desiro ML ajungând la un total de 294 unități

Siemens Mobility GmbH a primit o comandă de la Căile Ferate Federale Austriace (ÖBB) pentru încă 21 de trenuri electrice Siemens Desiro ML. Comanda va crește flota Desiro ML a ÖBB la 294 de trenuri, dintre care 236 sunt deja în serviciu în toată țara. Această comandă subliniază fiabilitatea flotei Siemens Mobility Desiro ML. Începând din 2026, trenurile vor deservi rute locale din partea de est a țării, în special linia principală dintre Viena Meidling și Floridsdorf și liniile secundare exterioare din Austria Inferioară.

Trenurile Desiro ML sunt recunoscute pentru tehnologia lor avansată și nivelul superior de confort și comoditate pentru pasageri. Ele îndeplinesc cele mai înalte standarde și permit o mobilitate complet fără bariere. Caracteristicile cheie ale trenurilor Desiro ML includ 217 locuri confortabile, acces fără trepte, cu trape extensibile la peron la toate ușile, zone optimizate cu podea înaltă pentru funcționarea S-Bahn și încălzire și aer condiționat automat pentru a menține temperaturile interioare plăcute. De asemenea, au scaune reglabile și ergonomice de mare confort, cu suficient spațiu pentru picioare, prize combinate / porturi USB în zona de la podea înaltă, mese pliante pentru laptop și suporturi pentru picioare, spațiu pentru cărucioarele pentru copii în vagonul din mijloc, spațiu pentru biciclete și spațiu optimizat pentru scaune cu rotile și persoane cu mobilitate redusă. Trenurile sunt, de asemenea, echipate cu sisteme moderne de informare, serviciu WiFi, un portal la bord, două toalete (una fără bariere) și mese de schimbat scutece.

https://mobilitate.eu/obb-siemens-desiro-21/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Rame electrice”