M6 1 Mai - Complex Băneasa - Stiri despre proiect
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De putin timp au inceput analizele GEO pe traseul viitoarei magistrale, lucrarile vor incepe destul de curand. Astazi utilajul era la Piata Presei.
Metrorex a semnat pe 8 martie 2022 contractul ce are ca obiect: „Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni).
Proiectare şi execuţie lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo”, cu Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S. Contractul a fost atribuit prin procedură de licitatie restrânsă, în SEAP, pe baza criteriului de atribuire „Cel mai bun raport calitate – preț”.
Valoarea contractului este de 1.200.850.000,00 Lei, fără TVA și este finanțat din fonduri europene nerambursabile și buget de stat. Termenul de execuție lucrări este de 48 de luni. Secțiunea cuprinsă între stațiile 1 Mai (existent) - Tokyo(inclusiv) are un traseu de 6,6 km și cuprinde 6 stații cu următoarele denumiri: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo.
Metrorex a semnat pe 8 martie 2022 contractul ce are ca obiect: „Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni).
Proiectare şi execuţie lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo”, cu Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S. Contractul a fost atribuit prin procedură de licitatie restrânsă, în SEAP, pe baza criteriului de atribuire „Cel mai bun raport calitate – preț”.
Valoarea contractului este de 1.200.850.000,00 Lei, fără TVA și este finanțat din fonduri europene nerambursabile și buget de stat. Termenul de execuție lucrări este de 48 de luni. Secțiunea cuprinsă între stațiile 1 Mai (existent) - Tokyo(inclusiv) are un traseu de 6,6 km și cuprinde 6 stații cu următoarele denumiri: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In prima faza vor incepe organizarile de santier si devierile de retele, demolari unde sunt exproprieri si apoi va incepe lucrul la statii. Vor fi realizate tot in sistem top-down ca pe M5, deci prima data vor fi realizati peretii mulati. Nu va fi mult deranj la Pajura, Expozitiei, iar partial la Presei. Apoi va fi greul pana la Complex Baneasa, va fi afectat traficul pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti.
Aici pe mobilitate.eu va voi tine la curent cu toata evolutia, la fel cum am facut si la alte proiecte din trecut si din prezent.
Aici pe mobilitate.eu va voi tine la curent cu toata evolutia, la fel cum am facut si la alte proiecte din trecut si din prezent.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu prea va fi, racordul M6 este facut de acum peste 10 ani cand s-a facut M4 spre Straulesti. Lucrarea probabil va fi la Pod Constanta, ca acolo vor termina TBMurile de lucrat. Cel mai probabil va fi afectata o scurta perioada circulatia pe M4.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Continua lucrarile in zona Piata Presei si in cateva puncte pe bulevardul Expozitiei. Stabilirea fiecarui tip de sol si adancimilor pana la panza freatica precum si alte caracteristici sunt prima etapa a lucrarilor, in urma acestora se stabilesc tipurile de beton si modul in care se realizeaza sapaturile la peretii mulati ai statiilor si tunele.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Au inceput si cei de la GRAPHEIN sa scaneze lotul, probabil tot cu camere LiDAR ca pe PiSi 4 la autostrada A1 unde lucreaza PORR.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De vreo luna e agitatie cu masuratori si marcaje topo in toata zona.
Execuția pereților mulați reprezintă o etapă-cheie în cadrul proiectării și execuției lucrărilor de structură de rezistență pentru Secțiunea de Sud, Lotul 1.1., 1 Mai – Tokyo, pentru noua Magistrală 6 de metrou;
Aceasta este o etapă premergătoare excavărilor cu TBM-uri (Tunnel Boring Machines) – utilajele care vor săpa tunelurile subterane;
În link ( puteți urmări un video documentar despre procesul de execuție al primelor segmente de pereți mulați, realizate la viitoarele stații Expoziției și Aeroport Băneasa, de către Asocierea ALSIM ALARKO-MAKYOL, constructorul desemnat pentru aceste lucrări;
La Organizarea de șantier principală, din apropierea Aeroportului Băneasa, au fost executate lucrări de betonare fundații, umplutură și montare containere de șantier și lucrări pentru instalația electrică;
La viitoarea stație Tokyo, s-au efectuat săpături, montări de tuburi de protecție și teste de etanșeitate;
La interstația Tokyo – Aeroport Băneasa continuă sondajele de utilități;
La viitoarea stație Gara Băneasa au fost executate săpături de sondaje, excavații, săpături pentru grinda de ghidaj, execuție și betonare grindă de ghidaj;
La interstația Piața Montreal – Gara Băneasa s-au efectuat săpături pentru sondajele de utilități;
La viitoarea stație Piața Montreal s-au efectuat lucrări la grindele de ghidaj și probe de laborator pentru beton;
La viitoarea stație Pajura au fost efectuate excavații, armări, betonări ale grindelor de ghidaj de la diverse axe și au fost instalați peste 23 de metri liniari de cofraje pentru grinzile de ghidare;
La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura au continuat sondajele pentru rețele de utilități;
Prin jurnalul de șantier ne dorim să vă oferim constant informații actualizate despre progresul lucrărilor noii Magistrale M6.
Traficul nu este restricționat pe niciuna dintre porțiunile de lucru.
Magistrala 6 este un proiect pentru România!
#m6 #santier #metrou #magistrala6 #jurnaldesantier #metrorex#organizaredesantier
https://www.facebook.com/share/p/RqyL7MmCRwYH6NKD/
Aceasta este o etapă premergătoare excavărilor cu TBM-uri (Tunnel Boring Machines) – utilajele care vor săpa tunelurile subterane;
În link ( puteți urmări un video documentar despre procesul de execuție al primelor segmente de pereți mulați, realizate la viitoarele stații Expoziției și Aeroport Băneasa, de către Asocierea ALSIM ALARKO-MAKYOL, constructorul desemnat pentru aceste lucrări;
La Organizarea de șantier principală, din apropierea Aeroportului Băneasa, au fost executate lucrări de betonare fundații, umplutură și montare containere de șantier și lucrări pentru instalația electrică;
La viitoarea stație Tokyo, s-au efectuat săpături, montări de tuburi de protecție și teste de etanșeitate;
La interstația Tokyo – Aeroport Băneasa continuă sondajele de utilități;
La viitoarea stație Gara Băneasa au fost executate săpături de sondaje, excavații, săpături pentru grinda de ghidaj, execuție și betonare grindă de ghidaj;
La interstația Piața Montreal – Gara Băneasa s-au efectuat săpături pentru sondajele de utilități;
La viitoarea stație Piața Montreal s-au efectuat lucrări la grindele de ghidaj și probe de laborator pentru beton;
La viitoarea stație Pajura au fost efectuate excavații, armări, betonări ale grindelor de ghidaj de la diverse axe și au fost instalați peste 23 de metri liniari de cofraje pentru grinzile de ghidare;
La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura au continuat sondajele pentru rețele de utilități;
Prin jurnalul de șantier ne dorim să vă oferim constant informații actualizate despre progresul lucrărilor noii Magistrale M6.
Traficul nu este restricționat pe niciuna dintre porțiunile de lucru.
Magistrala 6 este un proiect pentru România!
#m6 #santier #metrou #magistrala6 #jurnaldesantier #metrorex#organizaredesantier
https://www.facebook.com/share/p/RqyL7MmCRwYH6NKD/
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1714033419055.jpg (162.41 KiB) Vizualizat de 4001 ori
-
- FB_IMG_1714033423173.jpg (178.97 KiB) Vizualizat de 4001 ori
RESTRICȚII DE TRAFIC LA PIAȚA MONTREAL – PIAȚA PRESEI LIBERE
Metrorex anunță modificarea perioadei de implementare a restricțiilor în zona Piața Montreal - Piața Presei Libere. Restricțiile, inițial programate să înceapă pe 6 iulie 2024, vor intra în vigoare începând cu data de 13 iulie 2024, la solicitarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI).
Activități de execuție la viitoarea stație de metrou Piața Montreal de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, din cadrul contractului de execuție „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. - 1Mai-Tokyo" impun necesitatea închiderii celor trei benzi de circulație existente pe Bd. Mărăști, pe relația Piața Montreal - Piața Presei Libere;
Măsura de restricționare este programată pentru perioada 06.07.2024 - 07.09.2024; orice modificare eventuală va fi anunțată printr-o informare actualizată;
Planul de deviere a circulației este avizat de Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, Direcția Transporturi, prin Avizul nr. 4257/08.04.2024, de Administrația Străzilor București și de Brigada Rutieră București, prin Avizul nr. 2791116 SSR/BS/10.05.2024.
Devierea traficului și semnalizarea rutieră pe zona lucrărilor se efectuează conform legislației în vigoare.
Aceasta va fi semnalizată prin instalarea de panouri informative cu privire la restricție, în intersecțiile: Bd. Ion Mihalache - Str. Aviator Popișteanu, Str. Aviator Popișteanu - Bd. Expoziției, Str. Parcului - Bd. Expoziției - Str. Aviator Traian Vasile, Bd. Mărăști - Str. Alexandru Constantinescu și Bd. Mărăști - Bd. Mareșal Alexandru Averescu.
Pentru pietoni, traversarea se va asigura pe la trecerile existente în capetele tronsonului de drum restricționat.
Operațiunile pregătitoare devierii de trafic se vor executa cu suportul și sub supravegherea Brigăzii Rutiere.
Apelăm și de această dată la bunăvoința participanților la trafic, în perioada care urmează și le mulțumim anticipat pentru înțelegere tuturor celor afectați de disconfortul lucrărilor de execuție pentru Magistrala 6 de metrou.
https://www.facebook.com/share/p/pa47522DSaGkoPsD/
Metrorex anunță modificarea perioadei de implementare a restricțiilor în zona Piața Montreal - Piața Presei Libere. Restricțiile, inițial programate să înceapă pe 6 iulie 2024, vor intra în vigoare începând cu data de 13 iulie 2024, la solicitarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI).
Activități de execuție la viitoarea stație de metrou Piața Montreal de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, din cadrul contractului de execuție „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. - 1Mai-Tokyo" impun necesitatea închiderii celor trei benzi de circulație existente pe Bd. Mărăști, pe relația Piața Montreal - Piața Presei Libere;
Măsura de restricționare este programată pentru perioada 06.07.2024 - 07.09.2024; orice modificare eventuală va fi anunțată printr-o informare actualizată;
Planul de deviere a circulației este avizat de Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, Direcția Transporturi, prin Avizul nr. 4257/08.04.2024, de Administrația Străzilor București și de Brigada Rutieră București, prin Avizul nr. 2791116 SSR/BS/10.05.2024.
Devierea traficului și semnalizarea rutieră pe zona lucrărilor se efectuează conform legislației în vigoare.
Aceasta va fi semnalizată prin instalarea de panouri informative cu privire la restricție, în intersecțiile: Bd. Ion Mihalache - Str. Aviator Popișteanu, Str. Aviator Popișteanu - Bd. Expoziției, Str. Parcului - Bd. Expoziției - Str. Aviator Traian Vasile, Bd. Mărăști - Str. Alexandru Constantinescu și Bd. Mărăști - Bd. Mareșal Alexandru Averescu.
Pentru pietoni, traversarea se va asigura pe la trecerile existente în capetele tronsonului de drum restricționat.
Operațiunile pregătitoare devierii de trafic se vor executa cu suportul și sub supravegherea Brigăzii Rutiere.
Apelăm și de această dată la bunăvoința participanților la trafic, în perioada care urmează și le mulțumim anticipat pentru înțelegere tuturor celor afectați de disconfortul lucrărilor de execuție pentru Magistrala 6 de metrou.
https://www.facebook.com/share/p/pa47522DSaGkoPsD/
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1720184374961.jpg (221.61 KiB) Vizualizat de 2820 ori
𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝘂 𝗠𝟲 𝗮𝗿𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝗿𝗲
A fost emisă Autorizația de Construire pentru execuția lucrărilor 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟮: 𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 – 𝗔𝗲𝗿𝗼𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗛𝗲𝗻𝗿𝗶 𝗖𝗼𝗮𝗻𝗱𝗮 𝗮 𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗲𝗶 𝗠𝟲, care va conecta Băneasa de Otopeni, fiind prima extensie de metrou în județul Ilfov care intră în faza de execuție(după emiterea ordinului de începere).
Secțiunea 2: Tokyo (zona comercială Băneasa) – Aeroport Henri Coandă are un traseu de 7,6 km și cuprinde 6 stații:
Washington
Paris
Bruxelles
Otopeni
Ion I.C. Brătianu
Aeroport Otopeni
Pentru că impactul asupra traficului să fie cât mai mic și ținând cont de fluxul crescut de mașini pe DN1, am solicitat antreprenorului să etapizeze lucrările, astfel încât să se restricționeze maximum 1 bandă de circulație din cele 6 (3 benzi pe sens) ale DN1, creând astfel posibilitatea ca banda de pe zona centrală să fie reversibilă, și anume: dimineața 3 benzi intrare în București și 2 benzi la ieșire din București, iar seara 3 benzi la ieșirea din București și 2 benzi la intrare.
Durata de execuție a lucrărilor pentru această legătură a rețelei de metrou este de 40 luni.
Magistrala M6 este un proiect pe care l-am susținut încă de când am preluat funcția de Secretar de Stat la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și pe care l-am deblocat în ședința de Guvern din 2 octombrie 2021, licitația fiind lansată la 19 octombrie 2021.
Întotdeauna am afirmat faptul că dezvoltarea sistemului de transport public simultan cu dezvoltarea infrastructurii rutiere reprezintă cheia descongestionării traficului în zona metropolitană a marilor orașe.
𝗠𝟲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗹𝗶𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗽𝗮𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲, 𝗶𝗺𝗽𝗿𝗲𝘂𝗻𝗮 𝗰𝘂 𝗠𝟰, 𝘃𝗮 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱𝘂𝗹 𝘀𝗶 𝗦𝘂𝗱𝘂𝗹 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗹𝗲𝗮𝗴𝗮 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗲 𝗹𝗼𝗰𝗮𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃 (𝗢𝘁𝗼𝗽𝗲𝗻𝗶 - 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗝𝗶𝗹𝗮𝘃𝗮).
𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲!
_____________________________________
#metrou #M6 #Metrorex #Băneasa #Otopeni
#transportpublic #București #Ilfov #aeroport
#BucurestiIlfov #MagistralaM6 #infrastructura
#HaiRomaniaHaiCaSePoate
https://www.facebook.com/share/p/JZeasMDkEjpTwv9r/
A fost emisă Autorizația de Construire pentru execuția lucrărilor 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟮: 𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 – 𝗔𝗲𝗿𝗼𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗛𝗲𝗻𝗿𝗶 𝗖𝗼𝗮𝗻𝗱𝗮 𝗮 𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗲𝗶 𝗠𝟲, care va conecta Băneasa de Otopeni, fiind prima extensie de metrou în județul Ilfov care intră în faza de execuție(după emiterea ordinului de începere).
Secțiunea 2: Tokyo (zona comercială Băneasa) – Aeroport Henri Coandă are un traseu de 7,6 km și cuprinde 6 stații:
Washington
Paris
Bruxelles
Otopeni
Ion I.C. Brătianu
Aeroport Otopeni
Pentru că impactul asupra traficului să fie cât mai mic și ținând cont de fluxul crescut de mașini pe DN1, am solicitat antreprenorului să etapizeze lucrările, astfel încât să se restricționeze maximum 1 bandă de circulație din cele 6 (3 benzi pe sens) ale DN1, creând astfel posibilitatea ca banda de pe zona centrală să fie reversibilă, și anume: dimineața 3 benzi intrare în București și 2 benzi la ieșire din București, iar seara 3 benzi la ieșirea din București și 2 benzi la intrare.
Durata de execuție a lucrărilor pentru această legătură a rețelei de metrou este de 40 luni.
Magistrala M6 este un proiect pe care l-am susținut încă de când am preluat funcția de Secretar de Stat la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și pe care l-am deblocat în ședința de Guvern din 2 octombrie 2021, licitația fiind lansată la 19 octombrie 2021.
Întotdeauna am afirmat faptul că dezvoltarea sistemului de transport public simultan cu dezvoltarea infrastructurii rutiere reprezintă cheia descongestionării traficului în zona metropolitană a marilor orașe.
𝗠𝟲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗹𝗶𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗽𝗮𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲, 𝗶𝗺𝗽𝗿𝗲𝘂𝗻𝗮 𝗰𝘂 𝗠𝟰, 𝘃𝗮 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱𝘂𝗹 𝘀𝗶 𝗦𝘂𝗱𝘂𝗹 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗹𝗲𝗮𝗴𝗮 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗲 𝗹𝗼𝗰𝗮𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃 (𝗢𝘁𝗼𝗽𝗲𝗻𝗶 - 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗝𝗶𝗹𝗮𝘃𝗮).
𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲!
_____________________________________
#metrou #M6 #Metrorex #Băneasa #Otopeni
#transportpublic #București #Ilfov #aeroport
#BucurestiIlfov #MagistralaM6 #infrastructura
#HaiRomaniaHaiCaSePoate
https://www.facebook.com/share/p/JZeasMDkEjpTwv9r/
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1723219350694.jpg (187.51 KiB) Vizualizat de 1647 ori
De pe 24...
Metrorex anunță devierea traficului rutier în zona 1 Mai
București, 14 august 2024
Metrorex anunță restricții de trafic rutier, programate să intre în vigoare la data de 24.08.2024, în zona 1 Mai. Măsura restricționării traficului este impusă de planul de lucrări pentru legătura cu actuala stație 1 Mai de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, în cadrul contractului „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. – 1Mai-Tokyo”.
Planul de deviere a circulației este avizat conform legislației în vigoare.
Avizul este valabil în perioada 10.08.2024 – 15.11.2024. Orice modificare eventuală care ar putea interveni pe parcurs va fi anunțată printr-o informare actualizată. Restricția de trafic se va institui în intersecția Calea Griviței – Bd. Ion Mihalache, cu asigurarea unor variante ocolitoare, după cum urmează:
• pentru direcția dinspre Șoseaua Chitilei și Bd. Bucureștii Noi, alternativa o va reprezenta ruta Strada Carpați – Strada Mircești – Strada Caransebeș;
• pentru direcția dinspre Bd. Ion Mihalache și Calea Griviței, pentru relația de ieșire din capitală, alternativa o va reprezenta ruta Strada Clăbucet – Strada Aviator Popișteanu – Strada Soveja – Pod Constanța;
Până la demararea lucrărilor, se vor întocmi noi diagrame de funcționare a sistemelor de semaforizare de la intersecția Calea Griviței cu Strada Mureș și Bd. Ion Mihalache cu Strada Clăbucet. Semnalizarea rutieră se va face conform legislației în vigoare. Pentru asigurarea fluenței vehiculelor pe traseele de deviere, se va institui o restricție de tonaj de 3,5 t pe sensul dinspre Șoseaua Chitilei și Bd. Bucureștii Noi, cu excepția STB, conform planului de trafic aprobat. Pentru pietoni, traversarea se va asigura pe la trecerile existente în capetele tronsonului de drum restricționat. Operațiunile pregătitoare devierii de trafic se vor executa cu suportul și sub supravegherea Brigăzii Rutiere.
„Transportul public în zona 1 Mai se va îmbunătăți considerabil, odată cu beneficiile unei noi linii de metrou. Magistrala 6, încă un proiect major în dezvoltarea metroului bucureștean, va crește gradul de mobilitate a populației din capitală și din Ilfov. Le mulțumim anticipat pentru înțelegere tuturor locuitorilor din zona lucrărilor pentru Magistrala 6. Proiectele mari se construiesc prin eforturi mari, cu participarea tuturor celor care vor beneficia de avantajele acestora. De aceea, apelăm la bunăvoința participanților la trafic și a locuitorilor și ne preocupăm ca disconfortul creat să fie minim posibil”, precizează directorul general Metrorex, Mariana Miclăuș.
Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Internațional Otopeni. Aceasta va avea un traseu de 14,2 km și va cuprinde 12 stații de metrou: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I. C. Brătianu, Aeroportul Internațional Henri Coandă.
Proiectul „Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T).
Comunicat de presă
https://magistrala6.ro/metrorex-anunta- ... WwXwV_78vQ
Metrorex anunță devierea traficului rutier în zona 1 Mai
București, 14 august 2024
Metrorex anunță restricții de trafic rutier, programate să intre în vigoare la data de 24.08.2024, în zona 1 Mai. Măsura restricționării traficului este impusă de planul de lucrări pentru legătura cu actuala stație 1 Mai de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, în cadrul contractului „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. – 1Mai-Tokyo”.
Planul de deviere a circulației este avizat conform legislației în vigoare.
Avizul este valabil în perioada 10.08.2024 – 15.11.2024. Orice modificare eventuală care ar putea interveni pe parcurs va fi anunțată printr-o informare actualizată. Restricția de trafic se va institui în intersecția Calea Griviței – Bd. Ion Mihalache, cu asigurarea unor variante ocolitoare, după cum urmează:
• pentru direcția dinspre Șoseaua Chitilei și Bd. Bucureștii Noi, alternativa o va reprezenta ruta Strada Carpați – Strada Mircești – Strada Caransebeș;
• pentru direcția dinspre Bd. Ion Mihalache și Calea Griviței, pentru relația de ieșire din capitală, alternativa o va reprezenta ruta Strada Clăbucet – Strada Aviator Popișteanu – Strada Soveja – Pod Constanța;
Până la demararea lucrărilor, se vor întocmi noi diagrame de funcționare a sistemelor de semaforizare de la intersecția Calea Griviței cu Strada Mureș și Bd. Ion Mihalache cu Strada Clăbucet. Semnalizarea rutieră se va face conform legislației în vigoare. Pentru asigurarea fluenței vehiculelor pe traseele de deviere, se va institui o restricție de tonaj de 3,5 t pe sensul dinspre Șoseaua Chitilei și Bd. Bucureștii Noi, cu excepția STB, conform planului de trafic aprobat. Pentru pietoni, traversarea se va asigura pe la trecerile existente în capetele tronsonului de drum restricționat. Operațiunile pregătitoare devierii de trafic se vor executa cu suportul și sub supravegherea Brigăzii Rutiere.
„Transportul public în zona 1 Mai se va îmbunătăți considerabil, odată cu beneficiile unei noi linii de metrou. Magistrala 6, încă un proiect major în dezvoltarea metroului bucureștean, va crește gradul de mobilitate a populației din capitală și din Ilfov. Le mulțumim anticipat pentru înțelegere tuturor locuitorilor din zona lucrărilor pentru Magistrala 6. Proiectele mari se construiesc prin eforturi mari, cu participarea tuturor celor care vor beneficia de avantajele acestora. De aceea, apelăm la bunăvoința participanților la trafic și a locuitorilor și ne preocupăm ca disconfortul creat să fie minim posibil”, precizează directorul general Metrorex, Mariana Miclăuș.
Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Internațional Otopeni. Aceasta va avea un traseu de 14,2 km și va cuprinde 12 stații de metrou: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I. C. Brătianu, Aeroportul Internațional Henri Coandă.
Proiectul „Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T).
Comunicat de presă
https://magistrala6.ro/metrorex-anunta- ... WwXwV_78vQ
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Modificarile raman cele stabilite.