Primăria Oradea a lansat licitația pentru 9 tramvaie noi finanțate prin PNRR cu posibilitatea achiziției a încă 16 în același contract
Primăria Oradea a lansat licitația pentru achizitia unui numar de 9 tramvaie noi pentru transportul urban de calatori în municipiu. De asemenea fac parte din obiectul achiziţiei şi vor fi incluse în preţ următoarele elemente:
livrarea de dispozitive, echipamente de diagnostic, piese de schimb şi scule specifice necesare punerii în funcţiune a tramvaielor livrate la OTL şi operării în condiţii de funcţionalitate a acestora;
instruirea si autorizarea personalului OTL ;
activitatea de punere în funcţiune a tramvaielor în OTL cu asumarea întregii responsabilităţi asupra produsului final de către Ofertant;
Manopera de întreţinere planificată şi revizii tehnice conform manualului de întreţinere al producătorului va fi efectuată în perioada de garanţie de către Ofertantul declarat câştigător, cu personal propriu sau cu personalul OTL cu asumarea întregii responsabilităţi asupra produsului final de către Ofertant.
asigurarea reprezentanţei service în regim permanent la sediul (depoul) OTL pe toată perioada de garanţie;
livrarea de piese de schimb, agregate, echipamente şi materiale de primă dotare, uleiuri şi lubrifianţi, SDV-uri speciale, consumabile, conform manualului de întreţinere şi reparaţii şi echipamente de diagnosticare complete (inclusiv hardware şi software)
Valoarea maximă a tramvaielor este între 79 și 219,6 milioane lei, cu un termen de livrare de 18 luni de la semnarea contractului. Valoarea maximă a contractului vine în contextul în care licitația prevede o clauză de extindere a contractului cu încă 16 tramvaie. Fondurile sunt alocate prin PNRR.
Tramvaiele vor avea lungimea de 26-28 metri lungime, podea total coborâtă și o capacitate minimă de 168 călători. Actionarea se va realiza prin invertoare si motoare electrice asincrone, prevazute cu sistem antipatinare. Tramvaiele sa fie noi, sa corespunda normelor europene cu privire la zgomot (conform SR 13342:1996), cu podea coborata 100%, actionate in curent alternativ,cu echipamente electronice de putere si comanda cu microprocesor, cu recuperare de energie la franare. Conform graficului de livrare, 3 tramvaie vor fi bidirecționale pentru primul lot de 9, urmând ca pentru prelungirea contractului, alte 3 tramvaie să fie bidirecționale din lotul de 16.
Ofertele pot fi depuse până la data de 20.09.2023, urmând ca atribuirea să aibă loc până la finalul anului.
https://mobilitate.eu/primaria-oradea-9tram-2023/
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ ... /100169505
Oradea - Licitația pentru 9+16 tramvaie noi (2023)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Primăria Oradea a semnat un nou contract pentru tramvaie moderne Imperio produse de Astra Arad
Oradea își mărește flota de tramvaie noi cu alte nouă astfel de mijloace de transport în comun. Primarul Florin Birta a semnat astăzi, 28 decembrie, contractul pentru achiziționarea acestora, cu directorul Societății Astra Vagoane Călători SA, Marian-Mihail Călin. Compania menționată este singura care a depus o ofertă în cadrul procedurii de achiziție a tramvaielor, ce vor fi finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
De menționat faptul că există posibilitatea de a suplimenta contractul cu încă 16 tramvaie, în cazul în care va fi identificată sursa de finanțare pentru acestea.
Valoarea contractului pentru furnizarea celor nouă tramvaie este de 78.750.000,00 lei fără TVA (8.750.000,00 lei /preț unitar fără TVA).
Tramvaiele achiziționate au ca termen de livrare între 12 si 18 luni, de la ordinul de începere. Dintre aceste 9 tramvaie, 3 sunt bidirecționale, iar 6 sunt unidirecționale.
Cele bidirecționale sunt foarte eficiente, întrucât în situația în care se efectuează lucrări în anumite zone din oraș, acestea pot deservi transportul public, nemaifiind necesară oprirea circulației lor pe tronsoanele respective.
Cele 9 tramvaie vor fi achiziționate în cadrul proiectelor „Modernizarea flotei de tramvaie la nivelul Municipiului Oradea – etapa 1″ și „Modernizarea flotei de tramvaie la nivelul Municipiului Oradea – etapa 2″. Cele două proiecte sunt implementate de Primăria Municipiului Oradea prin Direcția Management Proiecte cu Finanțare Internațională.
„Ne dorim să creștem atractivitatea transportului public urban cu tramvaiul, care, în comparație cu celelalte mijloace de transport în comun, are o capacitate mai mare, un consum de energie redus și timpi scurți de parcurs pe calea de rulare, acestea fiind, în multe locuri, separată de restul traficului rutier”, precizează primarul Florin Birta.
Tramvaiele vor fi dotate cu aer condiționat, vor avea podea coborâtă 100% și vor recupera energie la frânare. Lungimea lor va fi de 26 și 28 de metri, iar capacitatea minimă de 168 pasageri, dintre care minimum 40 pe scaune.
Aceste tramvaie se vor adăuga flotei existente, care cuprinde și cele 20 de tramvaie achiziționate din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional și livrate în perioada 2020 – 2022.
https://mobilitate.eu/primaria-oradea-imperio-2023/
Oradea își mărește flota de tramvaie noi cu alte nouă astfel de mijloace de transport în comun. Primarul Florin Birta a semnat astăzi, 28 decembrie, contractul pentru achiziționarea acestora, cu directorul Societății Astra Vagoane Călători SA, Marian-Mihail Călin. Compania menționată este singura care a depus o ofertă în cadrul procedurii de achiziție a tramvaielor, ce vor fi finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
De menționat faptul că există posibilitatea de a suplimenta contractul cu încă 16 tramvaie, în cazul în care va fi identificată sursa de finanțare pentru acestea.
Valoarea contractului pentru furnizarea celor nouă tramvaie este de 78.750.000,00 lei fără TVA (8.750.000,00 lei /preț unitar fără TVA).
Tramvaiele achiziționate au ca termen de livrare între 12 si 18 luni, de la ordinul de începere. Dintre aceste 9 tramvaie, 3 sunt bidirecționale, iar 6 sunt unidirecționale.
Cele bidirecționale sunt foarte eficiente, întrucât în situația în care se efectuează lucrări în anumite zone din oraș, acestea pot deservi transportul public, nemaifiind necesară oprirea circulației lor pe tronsoanele respective.
Cele 9 tramvaie vor fi achiziționate în cadrul proiectelor „Modernizarea flotei de tramvaie la nivelul Municipiului Oradea – etapa 1″ și „Modernizarea flotei de tramvaie la nivelul Municipiului Oradea – etapa 2″. Cele două proiecte sunt implementate de Primăria Municipiului Oradea prin Direcția Management Proiecte cu Finanțare Internațională.
„Ne dorim să creștem atractivitatea transportului public urban cu tramvaiul, care, în comparație cu celelalte mijloace de transport în comun, are o capacitate mai mare, un consum de energie redus și timpi scurți de parcurs pe calea de rulare, acestea fiind, în multe locuri, separată de restul traficului rutier”, precizează primarul Florin Birta.
Tramvaiele vor fi dotate cu aer condiționat, vor avea podea coborâtă 100% și vor recupera energie la frânare. Lungimea lor va fi de 26 și 28 de metri, iar capacitatea minimă de 168 pasageri, dintre care minimum 40 pe scaune.
Aceste tramvaie se vor adăuga flotei existente, care cuprinde și cele 20 de tramvaie achiziționate din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional și livrate în perioada 2020 – 2022.
https://mobilitate.eu/primaria-oradea-imperio-2023/
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 637
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Chiar abia astept sa vad primul bidirectional din partea lor
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 637
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Se stie ceva de ele? In mod normal ar trebui, conform contractului sa le vedem in prima jumatate a anului viitor.
Intreb pentru ca sunt curios cum o sa arate, mai ales avand contextul acelui Imperio V2 de la InnoTrans, plus ca ar fi si primele Imperio bidirectionale din portofoliul Astra, ultimul lucru care le lipseste din portofoliul lor chiar impresionant (tramvaie de 2, 3 si 4 module, dotari diverse si tractiune Siemens/SAERP).
Intreb pentru ca sunt curios cum o sa arate, mai ales avand contextul acelui Imperio V2 de la InnoTrans, plus ca ar fi si primele Imperio bidirectionale din portofoliul Astra, ultimul lucru care le lipseste din portofoliul lor chiar impresionant (tramvaie de 2, 3 si 4 module, dotari diverse si tractiune Siemens/SAERP).
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Anul viitor vor fi livrate, anul asta fabrica fiind ocupata cu comenzile pentru Bucuresti si Braila mai ales.