Pagina 1 din 1

Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Sâm Mai 25, 2024 11:56 pm
de Ed4014
@Sorinache96 Vă mulțumesc pentru corectare, m-am grăbit un pic cu afirmația făcută :lol:

Începând de astăzi, avem în circulație vienezele Mercedes-Benz Citaro articulate, pe linia 710 (Roman - Garaj Săcele)! Numerele lor de parc sunt între 911 și 925.

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Dum Mai 26, 2024 9:43 am
de Marian Andrei
Daca tot avem autobuze „noi” din Viena, sa le deschidem si subiect. ;)

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Lun Mai 27, 2024 6:48 pm
de ALEXCFR
913 pe linia 710

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Lun Mai 27, 2024 7:30 pm
de Marian Andrei
Vor circula toate 15 doar pe linia 710?

Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Lun Mai 27, 2024 9:20 pm
de Andrei Andraș
Ăsta a fost motivul care a stat la baza achiziției lor, dar 710 înghite doar 6 mașini. Vor apărea și pe alte linii metropolitane care necesită mașini articulate.

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Lun Mai 27, 2024 9:27 pm
de Marian Andrei
Da, tocmai din cauza asta eram curios, ca sunt destule sa acopere chiar doua linii, eventual si suplimentate la nevoie.

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Lun Iun 03, 2024 9:55 am
de ALEXCFR
914 pe linia 21

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 12:55 am
de Marian Andrei
Joi erau doar 5 in traseu in 710, pe alte trasee nu am apucat sa le caut. Autobuzele arata si se mentin bine, evident in urma intretinerii vieneze.

Cateva imagini cu 913, 914, 916, 918, 922 in general in Sacele

DSC_5123.jpg
DSC_5123.jpg (186.54 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5120.jpg
DSC_5120.jpg (207.67 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5109.jpg
DSC_5109.jpg (269.24 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5102.jpg
DSC_5102.jpg (233.28 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5101.jpg
DSC_5101.jpg (186.64 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5088.jpg
DSC_5088.jpg (205.92 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5083.jpg
DSC_5083.jpg (239.24 KiB) Vizualizat de 6981 ori
DSC_5069.jpg
DSC_5069.jpg (261.83 KiB) Vizualizat de 6981 ori

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 12:55 am
de Marian Andrei
Alte cateva

DSC_5201.jpg
DSC_5201.jpg (239.92 KiB) Vizualizat de 6980 ori
DSC_5165.jpg
DSC_5165.jpg (182.41 KiB) Vizualizat de 6980 ori
DSC_5152.jpg
DSC_5152.jpg (223.19 KiB) Vizualizat de 6980 ori
DSC_5140.jpg
DSC_5140.jpg (213.71 KiB) Vizualizat de 6980 ori
DSC_5132.jpg
DSC_5132.jpg (224.82 KiB) Vizualizat de 6980 ori

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 12:57 am
de Marian Andrei
Ca observatie, la unele am vazut ca au fost „modernizate” scaunele, in timp ce altele, cum este 913, au ramas cu modelul de perne de la Wiener Linien. Pe langa asta, si in cele cu scaune cu sezut nou, cum e 918, elementele speciale tapițate au ramas tot de la Wiener Linien. Sunt curios daca vor fi puse in functiune displayurile.

20240606_145627.jpg
20240606_145627.jpg (193.78 KiB) Vizualizat de 6979 ori
20240606_145624.jpg
20240606_145624.jpg (225.51 KiB) Vizualizat de 6979 ori

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 10:00 am
de sorinache96
Cele care nu au încă tapițeria schimbată au fost scoase așa la traseu deoarece durează mult până le schimba tapițeria, RATBv are un singur angajat care se ocupă de tapițeria scaunelor. În viitor va fi schimbată și în autobuzele restante. Elementele speciale nu știu dacă vor beneficia de același tratament.
Autobuzele ar trebui să meargă mult și bine de acum ținând cont că au între 410-460000 km la bord și sunt din 2015 și au fost întreținute corespunzător . Ca de exemplu avem Menarini care după 5 ani deja a făcut 500000 km.

Re: Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Vin Ian 24, 2025 10:14 am
de Marian Andrei
Se pare ca anul asta autobuzele vor fi returnate, primarul a tot declarat ca nu este multumit de ele, la fel inteleg ca nici RATBV, autobuzele avand multe probleme.

Iata ce spune George Scripcaru in presa locala:

„Unul dintre autobuze a mers 100 de kilometri, apoi s-a stricat. Din 14 câte mai sunt, zilnic sunt funcționale 6 sau 7, iar în ziua în care am mers să le verific, au putut fi scoase pe traseu doar 5. Am solicitat auditarea contractului și aștept răspunsuri la mai multe întrebări. Au apărut probleme tehnice imediat după ce au fost primite, adică în perioada de garanție. S-au luat măsuri? De asemenea, de ce nu au fost preluate toate prevederile din draftul de contract în documentul final? Au fost luate piese de la unele autobuze pentru a fi reparate altele? Nu se putea face acest lucru, având în vedere că vehiculele sunt proprietatea furnizorului, până la plata integrală. Nici măcar vopsirea lor din roșu în verde nu a fost legală”

Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)

Scris: Vin Ian 24, 2025 12:50 pm
de Andrei Andraș
Nu se returnează nimic, scripcarul e într-o campanie electorală continuă. Acum nu știe cum să-l dea afară pe directorul RATBV (pus tot de el) care a avut o relație foarte bună cu administrația Coliban și s-au realizat lucruri faine (exemplu Massif). Nu m-ar mira să fi dat chiar el ordin ca vienezele să nu mai fie reparate până se strâng suficiente mașini defecte încât să aibă material de TikTok.

Cel care „a mers 100 de kilometri, apoi s-a stricat” este 915. Greșeala a fost când el a început să fie descompletat pentru a minimiza timpul de indisponibilitate al altor autobuze. Într-adevăr, ușile dau rateuri frecvent, RATBV nu are experiență cu ele, numeri pe degetele mașinile cumpărate de-a lungul anilor cu astfel de uși, dar este de datoria RATBV să se documenteze și să le repare. Aceleași probleme le-a avut și ușa 2 a lui 580, dar s-au rezolvat.

Totodată, de câteva săptămâni ele „nu mai au voie” pe liniile din oraș, fiind trimise doar pe Săcele și pe alte linii metropolitane (Feldioara, Bod, Codlea, Prejmer).