Liniile 1/10 - Tot tronsonul traseului circular

Discuții și informații despre infrastructura tramvaielor și monitorizarea proiectelor de modernizare
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Sep 23, 2022 4:40 pm

Liniile 1 si 10 realizeaza legatura circulara intre cartierele mediane ale orasului si intre liniile principale de tramvai care realizeaza legatura dintre centru si cartiere, fiind printre liniile importante ale retelei de tramvai din oras, alaturi de 41, 32, 25 si 21. Traseul normal are capatul la Romprim, fiind comun pana la Piata Sudului, de acolo urmand in ambele sensuri inelul principal al orasului pe arterele principale Soseaua Oltenitei, Soseaua Progresului, Bulevardul Vasile Milea, Pasaj Basarab, Iancu de Hunedoara, Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Calea Vacaresti.

Au un interval cuprins intre 4 si 8 minute la orele de varf si 8 - 15 minute pana la terminarea programului.

Ca parc circulant in prezent este deservita cu tramvaie V3A-93 din depoul Victoria si Bucur LF/CH PPC din depoul Dudesti. În anul 2024, primele 12 tramvaie noi vor intra pe linia 10 din depoul Militari, urmate de alte 12 pe linia 1, din depoul Giurgiului.

In prezent traseul circula pe ruta Sura Mare - Banu Manta, prin estul orasului, pana la finalizarea lucrarilor si receptiei pe bulevardul Vasile Milea, estimate pentru 15 decembrie.

De asemenea, din cauza incendiului de la substatia Nitu Vasile, traseul nu circula pe relatia Piata Sudului - Romprim, pentru o perioada nedeterminata.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Sep 23, 2022 4:41 pm

In urmatoarele luni, traseul va circula cu dificultate pe sectorul Bucur Obor - Pasaj Victoria din cauza demontarii gardurilor si devierii traficului auto pe linie. Termoenergetica lucreaza la conducetele de termoficare pe acest sector.

20220923_090640.jpg
20220923_090640.jpg (273.38 KiB) Vizualizat de 3671 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Sep 23, 2022 4:48 pm

Si pe la Dristor este aceeași situație,imediat cum se pleaca de la Laborator si până la stația de la intersecția de la Dristor se lucrează pe acolo,la țevi.
Ed4014
Utilizator avansat
Mesaje: 287
Membru din: Mie Mai 04, 2022 5:40 pm
Localitate: Bucuresti

Vin Sep 23, 2022 9:07 pm

Pe linia 1, pe sensul spre Banu Manta, între stațiile Bd. Ferdinand și Bucur Obor sunt 2 zone în care gardurile nu au fost puse la loc. Se mai face ceva acolo sau trebuie să vină o echipă STB de intervenție?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Sep 23, 2022 9:10 pm

Echipele STB sunt momentan ocupate cu lucrarile pe linia 41. Toate gardurile sunt instalate si reparate de STB, fiind toate produse la URAC.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Oct 05, 2022 12:02 pm

Se repun gardurile pe Oltenitei,de luni...
Fişiere ataşate
Screenshot_20221005-115909_Facebook.jpg
Screenshot_20221005-115909_Facebook.jpg (133.05 KiB) Vizualizat de 3477 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Oct 05, 2022 1:07 pm

Era si cazul.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Fadeey
Utilizator avansat
Mesaje: 171
Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
Localitate: Bucuresti, Sector 2

Mie Oct 05, 2022 1:26 pm

Deci e clar acum ca liniile 1/10 vor merge pe traseul Sura Mare- Pasaj Basarab - Sura Mare, nu?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Oct 05, 2022 2:33 pm

Da. ;)
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Oct 08, 2022 6:08 pm

Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Oct 08, 2022 6:15 pm

Se va imbunatati problema cand se limiteaza 610 la Sura Mare. Oricum inelarele in forma originala sunt o gluma proasta, mereu cu devieri si probleme. As merge din nou pe o linie Romprim - Ghencea sau Dep. Militari via Pasaj Basarab si 11 revenit pe Romprim - Giulesti.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Oct 08, 2022 6:46 pm

Acum cu ducerea lui 11 in locul lui 8,nici vorbă sa mai fie vorba despre așa ceva.Apoi,din ce stiu,ideea inelarului e lăudata si de actuala administratie.Singurul lucru pozitiv si care a imbunatatit inelarul este măsură care s-a luat cu delimitatul liniei de tramvaie de cel auto.Bila neagra care ar fi si sunt nemultumiri mari,mai ales a celor din Titan,cu privire la linia 19 care are traseul lung si se fac "goluri" mari intre vagoane. Mi-au zis asta,mai ales din vatmani.
In alta ordine de idei,cu un generator sau mai multe,nu s-ar putea asigura alimentarea energiei electrice pe rețea pentru a putea circula tramvaiele pana la Romprim.Doar o idee...
Avatar utilizator
Fadeey
Utilizator avansat
Mesaje: 171
Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
Localitate: Bucuresti, Sector 2

Lun Oct 24, 2022 11:56 pm

Au reinfiintat circularul 1/10 dar o chestie tot ma sicaneaza, nu au refacut incrucisarea de la Trafic Greu (1/10 cu 32), nu m-ar fi enervat foarte mult daca Bucur LF-urile nu ar fi circulat pe acolo, insa ele continua sa fie tocite pe porcaria aia de "incrucisare". Pe langa asta in cateva luni de acum vor circula Astrele pe acolo. :( :?
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Ian 05, 2023 8:33 pm

Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Ian 10, 2023 12:04 pm

Două asocieri de firme în care sunt inclusiv Siemens Mobility au ofertat pentru substația modulară de la Nițu Vasile

STB SA a lansat pe 28 noiembrie licitația pentru achiziția unei substații electrice modulare, de tip container, pentru înlocuirea celei de la Nițu Vasile, distrusă de un incendiu, până la reabilitarea acesteia. Substația va costa până la 14,94 milioane lei. Punerea în funcțiune va avea loc până la 31.12.2023. Zilele acestea s-a încheiat procedura de depunere a ofertelor, urmând ca după ce acestea sunt analizate, să fie desemnat un câștigător.

Asocierile care au ofertat sunt:
1. ELECTRO-ALFA INTERNATIONAL - TIAB - Siemens Mobility
2. UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT

Odată cu punerea în funcțiune a substației, troleibuzele liniilor 73, 74 și 76 vor putea circula din nou cu parc maxim și pe trasee normale, iar tramvaiele 1/10 vor circula din nou la terminalul Romprim. De asemenea, până la punerea în funcțiune a noii substații, pe liniile 1 și 10 nu pot circula tramvaie Imperio, astfel, în 2024 acestea vor putea fi introduse și pe aceste trasee.

Substatia modulara tip container va fi livrată cu amenajarea amplasamentuluui, montaj si punere in functiune, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si a Specificatiei tehnice. Planurile de ansamblu si de montaj cu caracteristicile tehnice ale echipamentelor, accesoriilor si materialelor, inclusiv datele necesare intocmirii detaliilor de montaj (planuri de montaj, cu indicarea tuturor cotelor de gabarit), precum si listele cu testele de tip si testele care se vor realiza la punerea in functiune, trebuie livrate la patru saptamani dupa semnarea contractului, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si a Specificatiei tehnice Substatie electrica de tensiune. Substatia modulara tip container se va livra cel tarziu pana la data de 31.12.2023, cu amenajare amplasament, montaj si punere in functiune.

https://mobilitate.eu/doua-asocieri-substatie-nitu/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Ian 11, 2023 12:10 am

Oricum,aici în curând rămânem iar doar cu linia 1,prin aprilie-mai cel tarziu,am inteles ca incep lucrările la pasajul de la Dristor.Si cu cat va dura construcția,numai bine se va reveni la normal cu inelarul,atunci cand vor circula si tramvaiele noi si inelarul va intoarce,din nou,la capatul de la Romprim.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Ian 11, 2023 12:30 am

Nu exista un termen de incepere a lucrarilor, daca nu primesc avizul de la PMB, nu se va face niciodata pasajul ala.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Ed4014
Utilizator avansat
Mesaje: 287
Membru din: Mie Mai 04, 2022 5:40 pm
Localitate: Bucuresti

Mie Ian 11, 2023 8:43 am

Și chiar sperăm să nu se construiască pasajul respectiv deoarece interesul Primăriei Sectorului 3 este de a promova mersul cu mașina... din păcate. Ar fi un haos total pe toată durata lucrărilor!
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Ian 11, 2023 5:37 pm

Eu cred ca se va face. Asta cu avizul este pentru electorat,jocuri politice de tip tachinări, Nicușor Dan n-are niciun interes sa nu se facă acest pasaj, el da spre asociere orice proiect spre sectoare pentru ca știe ca nu are cu ce bani sa facă de toate și automat dacă un sector își poate asuma un proiect major, și cu atât mai mult are și banii...acel sector.Ca și exemplu, pasajul de la Unirii pana sa fie dezastrul cu accidentul, se lauda ca el l-a dat în asociere către sectorul 4, și datorita lui s a făcut acea modernizare la pasaj. După ce a fost accidentul grav cu acel autocar, toată vina sa și o asume sectorul 4 ca ei au făcut lucrarea, au contract-o. Nu ca nu este asa, dar s a văzut clar, cum sunt folosite aceste asocieri cu sectoarele și anume dacă se termina cu bine este datorita unora dacă iese prost sa își asume ceilalți. Astea fiind spuse, și de asta cred ca se vor face pasajele de la Dristor și Vitan.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Ian 11, 2023 9:12 pm

Intr-adevar, pasajele alea nu prea isi au rostul, vor muta aglomeratia in alte zone si vor distruge mai rau zonele unde vor fi construite.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Ian 22, 2023 9:57 pm

Depoul Dudesti văzut de sus și tot mai înghesuit. Cei cu mallul, nu s au lăsat pana nu au construit pana în buza depoului, blocurile.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Ian 22, 2023 10:38 pm

Toata zona aia de case va fi construita asa.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Srancher202
Utilizator nou
Mesaje: 22
Membru din: Joi Dec 15, 2022 5:12 pm
Localitate: București - Sectorul 2

Lun Ian 30, 2023 5:22 pm

Ed4014 scrie:
Mie Ian 11, 2023 8:43 am
Și chiar sperăm să nu se construiască pasajul respectiv deoarece interesul Primăriei Sectorului 3 este de a promova mersul cu mașina... din păcate. Ar fi un haos total pe toată durata lucrărilor!
Dacă tot Primăria S3 dorește să preia în administrație Bd. Nicolae Grigorescu și să construiască 3 Pasaje pe acel bulevard, atunci se subînțelege ca PS3 încurajează mersul cu mașina.....
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mar 17, 2023 10:15 am

Pe linia 10 nu este problema cu lovirea liftului de la Pasaj Basarab. Singura problema este cu zona Sura Mare, dar ca provizorat merge. Peronul de la Muncii va fi extins de STB si unde sunt remedieri tot STB le va face.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Mar 17, 2023 10:04 pm

Problema parca era cu oglindă de pe partea cu ușile ca atingea când trecea...zona liftului.Acum nu stiu,ce s ar putea face cu liftul,si daca ai vrea doar nu poti "tăia" din lift sau din stâlpii de sustinere, ca îți cade liftul in gol.Problema este de la proiectare,si mai exact cine a gândit sa fie chiar in margine...gandidu-se ca e un lucru bun.Iar la Sura Mare doar bordurile ca stiu ca s a reconfigurat zona pe acolo...
Scrie răspuns

Înapoi la “Infrastructura tramvaielor din regiune”