Linia 24 circula pe mai multe artere importante din oras, legand zona Bucurestii Noi de centrul orasului.
Linia de tramvai pe Bulevardul Bucureștii Noi are lungimea de 800 metri cale dublă, între intersecția cu Șoseaua Chitilei și intersecția cu Bulevardul Gloriei. Este și linia care asigura accesul în Depoul Bucureștii Noi.
Linia 24 - Dămăroaia - Bucureștii Noi - Mihalache - Buzești - Cișmigiu
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In ultimele nopti STB SA a inceput lucrari de reparatie in statiile de la Soseaua Chitilei si Pajurei cel putin. Au fost inlocuite toate bordurile iar noaptea trecuta a fost turnat si un strat nou de asfalt.
Imagini de acum doua zile...
Imagini de acum doua zile...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Trafic intens prin Bucurestii Noi, cu linia 24 si turele de acces spre linia 41.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
O sesiune foto cu 4036 si 218 la Cartier Dămăroaia, Bulevardul Gloriei și pe Strada Piatra Morii, pe cea mai veche linie de tramvai din București și probabil și din România. Bulevardul Gloriei pe aproape toata lungimea are calea de rulare cu ultima reparație totală realizată în anul 1973. Tronsonul „retro” are lungimea de 500 de metri și începe în zona străzii Patulea până la curba de intrare pe strada Piatra Morii.
În anul 2013 a avut loc o reabilitare parțială a tronsonului, fiind înlocuită o scurtă porțiune între Bucureștii Noi și strada Patulea dar și tot tronsonul de pe strada Piatra Morii. Totuși nu au fost utilizate materiale noi, ci linii în stare mai bună rămase din alte zone ale orașului după modernizările mari.
Astfel, doar tronsonul de 500 de metri a rămas cel din anul 1973, fiind ușor de identificat datorită construcției cu piatră cubică. Deși foarte vechi, încă este într-o stare cu mult mai bună decât linii din perioada anilor 80-90, precum Calea Călărașilor, Bulevardul Chișinău sau Bulevardul Basarabia.
Cei 500 metri de linie nu vor mai fi prea curând cei mai vechi, linia 24 va intra intr-un amplu proces de modernizare totală a infrastructurii de la finalul acestui an, fiind prioritatea autorităților pentru creșterea vitezei și a capacității de transport.
În anul 2013 a avut loc o reabilitare parțială a tronsonului, fiind înlocuită o scurtă porțiune între Bucureștii Noi și strada Patulea dar și tot tronsonul de pe strada Piatra Morii. Totuși nu au fost utilizate materiale noi, ci linii în stare mai bună rămase din alte zone ale orașului după modernizările mari.
Astfel, doar tronsonul de 500 de metri a rămas cel din anul 1973, fiind ușor de identificat datorită construcției cu piatră cubică. Deși foarte vechi, încă este într-o stare cu mult mai bună decât linii din perioada anilor 80-90, precum Calea Călărașilor, Bulevardul Chișinău sau Bulevardul Basarabia.
Cei 500 metri de linie nu vor mai fi prea curând cei mai vechi, linia 24 va intra intr-un amplu proces de modernizare totală a infrastructurii de la finalul acestui an, fiind prioritatea autorităților pentru creșterea vitezei și a capacității de transport.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Odata cu reparatia lui 4014 si 224 care au stationat cam doua saptamani recent, si cu sosirea lui 4020, linia 24 este aproape zilnic compusa doar din vagoane PPC modernizate, o evolutie pozitiva pentru o linie ignorata ani de zile.