Monitorizare - Reabilitarea Pasaj Grant (2019/2023)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Destul de curand urmează să înceapă lucrările de reabilitare a pasajului Grant pe sensul Crangasi - Turda, ramas de executat dupa ce in anul 2019 au fost realizate lucrarile pe sensul opus.
Lucrarile vor afecta si linia 41, urmand sa fie reabilitat si modernizate sensul respectiv de mers, dar circulatia tramvaielor nu va fi perturbata semnificativ, urmand sa se circule in sistem paleta, la fel ca in 2019.
Zilele acestea au fost aduse containere si reorganizata zona constructorului de sub pasaj.
Lucrarile vor afecta si linia 41, urmand sa fie reabilitat si modernizate sensul respectiv de mers, dar circulatia tramvaielor nu va fi perturbata semnificativ, urmand sa se circule in sistem paleta, la fel ca in 2019.
Zilele acestea au fost aduse containere si reorganizata zona constructorului de sub pasaj.
A fost dat avizul de incepere al lucrarilor...
https://economedia.ro/bucuresti-primari ... r-fir.html
https://economedia.ro/bucuresti-primari ... r-fir.html
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Primăria Capitalei demarează lucrările de consolidare și modernizare a pasajului Grant
Primăria Capitalei demarează zilele acestea lucrările de consolidare și modernizare a pasajului Grant, lucrări care continuă după ce au fost lansate în 2019, cu finalizarea sensului Turda – Crangași, inclusiv a sensului liniei 41 metrou ușor care a fost reabilitat. Conform expertizei realizată de primărie, în prezent lucrările sunt executate în procent de 35%, șantierul urmând să fie deschis pe bretelele pasajului, pe sensul Crângași – Turda și sub pasaj.
Conform planificării anunțate în conferința de presă în care a fost anunțată demararea lucrărilor, acestea se vor derula în prima fază pe două bretele ale pasajului, urmând ca de la 1 ocotombrie să înceapă lucrările la calea de rulare a liniei 41 pe sensul Crângași – Turda și la partea rutieră a sensului respectiv. Ca organizare a traficului, cel mai probabil se va lua decizia închiderii totale a traficului auto pe sensul Crângași – Turda și menținerea circulației liniei 41 metrou ușor pe un singur fir al pasajului, în sistem paletă. Pe durata lucrărilor și a circulației în sistem paletă circulația liniei 41 va fi îngreunată în zona Pasaj Grant, perioadă în care cel mai probabil pe traseu vor circula doar cele 20 de tramvaie Imperio, parcul fiind redus de la 28 de tramvaie cât circulă în prezent, iar capacitatea suplimentară de transport va fi asigurat cu linia de autobuze 641.
https://mobilitate.eu/primaria-capitalei-pasaj-grant/
Primăria Capitalei demarează zilele acestea lucrările de consolidare și modernizare a pasajului Grant, lucrări care continuă după ce au fost lansate în 2019, cu finalizarea sensului Turda – Crangași, inclusiv a sensului liniei 41 metrou ușor care a fost reabilitat. Conform expertizei realizată de primărie, în prezent lucrările sunt executate în procent de 35%, șantierul urmând să fie deschis pe bretelele pasajului, pe sensul Crângași – Turda și sub pasaj.
Conform planificării anunțate în conferința de presă în care a fost anunțată demararea lucrărilor, acestea se vor derula în prima fază pe două bretele ale pasajului, urmând ca de la 1 ocotombrie să înceapă lucrările la calea de rulare a liniei 41 pe sensul Crângași – Turda și la partea rutieră a sensului respectiv. Ca organizare a traficului, cel mai probabil se va lua decizia închiderii totale a traficului auto pe sensul Crângași – Turda și menținerea circulației liniei 41 metrou ușor pe un singur fir al pasajului, în sistem paletă. Pe durata lucrărilor și a circulației în sistem paletă circulația liniei 41 va fi îngreunată în zona Pasaj Grant, perioadă în care cel mai probabil pe traseu vor circula doar cele 20 de tramvaie Imperio, parcul fiind redus de la 28 de tramvaie cât circulă în prezent, iar capacitatea suplimentară de transport va fi asigurat cu linia de autobuze 641.
https://mobilitate.eu/primaria-capitalei-pasaj-grant/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
14.10.2023
La ora actuala se lucrează mult sub pasaj, pilonii se consolidează pana la radier. Se lucreaza si pe zona pietonala. Sunt aduse inca din 2019 traversele bi-bloc ale liniei de metrou usor si a fost adusa si sina necesara.
La ora actuala se lucrează mult sub pasaj, pilonii se consolidează pana la radier. Se lucreaza si pe zona pietonala. Sunt aduse inca din 2019 traversele bi-bloc ale liniei de metrou usor si a fost adusa si sina necesara.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Lucrarile sub pod...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pe pod se lucreaza in special la decopertare si la demontarea vechii infrastructuri a tramvaielor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Saptamana aceasta a inceput montarea sinelor metroului usor, nu ar trebui sa dureze mai mult de 2-3 saptamani, iar tramvaiele vor putea circula cel mai repede la 20 de zile de la turnarea betonului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu neaparat, pentru ca dupa ce vor termina betonarea caii de rulare nu vor mai avea ce sa faca pana nu ajute betonul la maturitatea din reteta, timp in care se vor concentra pe asfaltare. Depinde cum sunt organizati, evident, 41 poate circula si inaintea auto daca se termina lucrarea la linie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Deja traversele sunt montate pe aproape toata distanta si a inceput sudarea sinelor dinspre Turda. In ritnul asta saptamana asta avem toata calea de rulare montata si ar putea fi betonata. Daca este asa, 42 ar putea reveni la normal in jur de 15-20 martie.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 666
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Poate 41!




- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, pentru ca trustul nu stie sa faca lucrari de linii de tramvai. Pe sensul celalalt au lucrat cu STB, s-au blocat la suduri si in final tot STBul a facut sudurile.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 666
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Bogart.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, au subcontractat. Sensul celalalt e facut de trust.
Marian, aici greșești. Primul sens a fost făcut de Compania Municipală Străzi Poduri și Pasaje (între timp desființată), iar pentru sensul la care se lucrează acum s-a făcut licitație în urma căreia a fost desemnat Bogart drept constructor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, multumesc de lamurire, uitasem ca au facut licitatie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A inceput betonarea de la Turda pana la jumatatea pasajului. Momentan mai au de montat sina si traverse pe ultimele doua distante de stalpi.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vesti bune aici pentru 28.02.2024, s-a incheiat betonarea pe aproape jumatate din pasaj si pana la 80% este pregatit de betonare, probabil va avea loc zilele astea. Au fost montate si ultimele traverse, fiind in curs de montare si sudare ultimele cupoane de sina, urmand pozitionarea finala si betonarea, deja devine clar ca in jur de 1 aprilie linia 41 revine pe traseul normal.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
29 februarie 2024
S-a mai betonat, se apropie de 60% din pod betonat. Sunt aproape gata si sudurile, ultima va ramane la unirea cu linia de pe rampa, care va fi facuta dupa finalizarea betonarii si detensionarea liniei. Daca se continua in ritmul asta, in cateva zile termina. A inceput si montarea balustradelor. Oricum, devine clar ca din aprilie revine la normal circulatia lui 41.
S-a mai betonat, se apropie de 60% din pod betonat. Sunt aproape gata si sudurile, ultima va ramane la unirea cu linia de pe rampa, care va fi facuta dupa finalizarea betonarii si detensionarea liniei. Daca se continua in ritmul asta, in cateva zile termina. A inceput si montarea balustradelor. Oricum, devine clar ca din aprilie revine la normal circulatia lui 41.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5941
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cam asta e situatia la ora actuala, verde e betonat, galben in pregatire.