Konvekta dezvoltă o nouă tehnologie a sistemelor de climatizare pentru autobuzele electrice
Konvekta AG prezintă o nouă inovație în tehnologia de climatizare pentru autobuzele electrice: „echilibrarea încărcăturii cu agent frigorific” ca cel mai recent modul al pompei de căldură cu CO2. Această tehnologie avansată îmbunătățește încă o dată eficiența și autonomia, devenind un nou pas către o mobilitate urbană durabilă. Totul în contextul în care producătorii de autobuze electrice lucrează la îmbunătățirea eficienței energetice a vehiculului, precum și a consumatorilor secundari. Sistemul de incalzire si aer conditionat ofera un mare potential de economisire a energiei.
Prin utilizarea conceptelor pompelor de căldură și a unui sistem de control optimizat, eficiența generală a autobuzelor electrice poate fi îmbunătățită semnificativ. Pompele de căldură cu CO2 nu își extrag cea mai mare parte a energiei din baterie, ci din aerul ambiant. Căldura ambientală este disponibilă gratuit, prin urmare pompa de căldură economisește o cantitate semnificativă de energie.
Sistemele cu pompe de căldură cu CO2 lucrează pe tot parcursul anului pentru a asigura atât răcire eficientă vara, cât și încălzire fiabilă iarna. Aceasta este o provocare majoră din cauza încărcării optime a agentului frigorific, care poate varia în funcție de cererea de căldură, temperatura exterioară sau modul de funcționare și, prin urmare, are un impact direct asupra performanței sistemului. Cu noul modul „echilibrare a încărcăturii cu agent frigorific”, nivelul de încărcare a agentului frigorific este controlat cu precizie, asigurând că cantitatea optimă de agent frigorific este întotdeauna disponibilă pentru sistem.
Acest lucru este posibil prin utilizarea tehnologiei patentate a supapelor, a designului exclusiv al schimbătorului de căldură Konvekta și a tehnologiei de control dezvoltată special, care controlează în mod specific agentul frigorific.
Managementul termic al CO2 constă din două circuite – unul pentru încălzire și unul pentru răcire. De exemplu, operația de încălzire consumatoare de energie crește cererea de agent frigorific. Circuitul inactiv – circuitul de răcire – acționează acum ca o sursă de resurse și furnizează circuitului activ cantitatea lipsă de agent frigorific. Performanța sistemului este astfel semnificativ optimizată, astfel încât eficiența este crescută și consumul de energie este redus. Acest lucru economisește costuri și conservă resursele de mediu.
Un alt avantaj al „echilibrarii încărcăturii cu agent frigorific” este că sistemul funcționează întotdeauna într-un interval optim datorită controlului țintit al nivelului de umplere, astfel încât sarcina asupra componentelor din sistemul general este redusă. Acest lucru prelungește durata de viață a sistemului și reduce cerințele de întreținere.
Managementul termic al CO2 folosește și agentul frigorific natural CO2. CO2 este o componentă naturală a atmosferei terestre și este obținut ca deșeu din procesele industriale. CO2 nu este supus niciunei restricții legale și este disponibil permanent la costuri reduse. Agentul frigorific natural nu are potențial de epuizare a stratului de ozon și, prin urmare, nu dăunează stratului de ozon.
Foto&info: Konvekta
https://mobilitate.eu/konvekta-clima-au ... electrice/
Tehnologii pentru mobilitatea durabila și electrica
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6220
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6220
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Autoritatea de Transport din Sud-Estul Pennsylvaniei va instala un sistem de avertizare de coliziune frontală cu tramvaiele. Sistemul Bosch a fost testat și în București pe linia 41
Autoritatea de Transport din Sud-Estul Pennsylvaniei (SEPTA), care deservește o regiune de aproape patru milioane de locuitori din Philadelphia și comitatele înconjurătoare, intenționează să implementeze sistemul de avertizare privind coliziunea frontală a tramvaielor (TFCW) de la Bosch pe toate tramvaiele din întreaga sa flotă de tramvaie. Planul de implementare în întreaga flotă SEPTA vine în urma unui program pilot de succes care a început în 2022 pentru a testa inițial sistemul de avertizare privind coliziunea în patru vehicule de tramvaie SEPTA.
Bosch TFCW utilizează o cameră multifuncțională și un senzor radar cu rază medie de acțiune, ajutând vatmanii să reducă accidentele. În special în trafic aglomerat sau în condiții de vizibilitate redusă, sistemul avertizează vatmanul despre obstacolele de pe șine, astfel încât acesta să poată încerca să evite accidentele sau cel puțin să limiteze efectele. În cele din urmă, sistemul de avertizare ajută la îmbunătățirea siguranței și la creșterea disponibilității tramvaielor prin evitarea indisponibilității și a reparațiilor tramvaielor.
„Suntem onorați să oferim o soluție importantă de siguranță pentru întreaga flotă de tramvaie SEPTA”, a declarat Joe Capuano, președinte regional al Bosch Engineering în America de Nord. „Există peste 50 de orașe din peste 12 țări care au instalat sistemul de avertizare Bosch privind coliziunea frontală a tramvaielor și suntem încântați să extindem complet acest sistem în sud-estul Pennsylvaniei.”
Bosch TFCW are o experiență de peste un deceniu în aplicațiile din sectorul feroviar, iar această ultimă instalare a flotei SEPTA va fi finalizată până în iunie 2026. Sistemul a fost testat și la București, pe linia 41 metrou ușor, pe tramvaiul V3A-2010-CA 044, timp de aproximativ jumătate de an.
https://mobilitate.eu/septa-bosch-senzor-tram/
Autoritatea de Transport din Sud-Estul Pennsylvaniei (SEPTA), care deservește o regiune de aproape patru milioane de locuitori din Philadelphia și comitatele înconjurătoare, intenționează să implementeze sistemul de avertizare privind coliziunea frontală a tramvaielor (TFCW) de la Bosch pe toate tramvaiele din întreaga sa flotă de tramvaie. Planul de implementare în întreaga flotă SEPTA vine în urma unui program pilot de succes care a început în 2022 pentru a testa inițial sistemul de avertizare privind coliziunea în patru vehicule de tramvaie SEPTA.
Bosch TFCW utilizează o cameră multifuncțională și un senzor radar cu rază medie de acțiune, ajutând vatmanii să reducă accidentele. În special în trafic aglomerat sau în condiții de vizibilitate redusă, sistemul avertizează vatmanul despre obstacolele de pe șine, astfel încât acesta să poată încerca să evite accidentele sau cel puțin să limiteze efectele. În cele din urmă, sistemul de avertizare ajută la îmbunătățirea siguranței și la creșterea disponibilității tramvaielor prin evitarea indisponibilității și a reparațiilor tramvaielor.
„Suntem onorați să oferim o soluție importantă de siguranță pentru întreaga flotă de tramvaie SEPTA”, a declarat Joe Capuano, președinte regional al Bosch Engineering în America de Nord. „Există peste 50 de orașe din peste 12 țări care au instalat sistemul de avertizare Bosch privind coliziunea frontală a tramvaielor și suntem încântați să extindem complet acest sistem în sud-estul Pennsylvaniei.”
Bosch TFCW are o experiență de peste un deceniu în aplicațiile din sectorul feroviar, iar această ultimă instalare a flotei SEPTA va fi finalizată până în iunie 2026. Sistemul a fost testat și la București, pe linia 41 metrou ușor, pe tramvaiul V3A-2010-CA 044, timp de aproximativ jumătate de an.
https://mobilitate.eu/septa-bosch-senzor-tram/