Începând de astăzi, avem în circulație vienezele Mercedes-Benz Citaro articulate, pe linia 710 (Roman - Garaj Săcele)! Numerele lor de parc sunt între 911 și 925.
Brașov - Autobuze Mercedes Citaro G SH Wiener Linien (15 - 2024)
@Sorinache96 Vă mulțumesc pentru corectare, m-am grăbit un pic cu afirmația făcută
Începând de astăzi, avem în circulație vienezele Mercedes-Benz Citaro articulate, pe linia 710 (Roman - Garaj Săcele)! Numerele lor de parc sunt între 911 și 925.
Începând de astăzi, avem în circulație vienezele Mercedes-Benz Citaro articulate, pe linia 710 (Roman - Garaj Săcele)! Numerele lor de parc sunt între 911 și 925.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca tot avem autobuze „noi” din Viena, sa le deschidem si subiect. 
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vor circula toate 15 doar pe linia 710?
- Andrei Andraș
- Utilizator nou
- Mesaje: 31
- Membru din: Joi Iul 13, 2023 8:33 pm
- Localitate: Brașov
Ăsta a fost motivul care a stat la baza achiziției lor, dar 710 înghite doar 6 mașini. Vor apărea și pe alte linii metropolitane care necesită mașini articulate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, tocmai din cauza asta eram curios, ca sunt destule sa acopere chiar doua linii, eventual si suplimentate la nevoie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Joi erau doar 5 in traseu in 710, pe alte trasee nu am apucat sa le caut. Autobuzele arata si se mentin bine, evident in urma intretinerii vieneze.
Cateva imagini cu 913, 914, 916, 918, 922 in general in Sacele
Cateva imagini cu 913, 914, 916, 918, 922 in general in Sacele
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Alte cateva
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ca observatie, la unele am vazut ca au fost „modernizate” scaunele, in timp ce altele, cum este 913, au ramas cu modelul de perne de la Wiener Linien. Pe langa asta, si in cele cu scaune cu sezut nou, cum e 918, elementele speciale tapițate au ramas tot de la Wiener Linien. Sunt curios daca vor fi puse in functiune displayurile.
-
sorinache96
- Utilizator nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Joi Noi 23, 2023 12:30 pm
Cele care nu au încă tapițeria schimbată au fost scoase așa la traseu deoarece durează mult până le schimba tapițeria, RATBv are un singur angajat care se ocupă de tapițeria scaunelor. În viitor va fi schimbată și în autobuzele restante. Elementele speciale nu știu dacă vor beneficia de același tratament.
Autobuzele ar trebui să meargă mult și bine de acum ținând cont că au între 410-460000 km la bord și sunt din 2015 și au fost întreținute corespunzător . Ca de exemplu avem Menarini care după 5 ani deja a făcut 500000 km.
Autobuzele ar trebui să meargă mult și bine de acum ținând cont că au între 410-460000 km la bord și sunt din 2015 și au fost întreținute corespunzător . Ca de exemplu avem Menarini care după 5 ani deja a făcut 500000 km.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se pare ca anul asta autobuzele vor fi returnate, primarul a tot declarat ca nu este multumit de ele, la fel inteleg ca nici RATBV, autobuzele avand multe probleme.
Iata ce spune George Scripcaru in presa locala:
„Unul dintre autobuze a mers 100 de kilometri, apoi s-a stricat. Din 14 câte mai sunt, zilnic sunt funcționale 6 sau 7, iar în ziua în care am mers să le verific, au putut fi scoase pe traseu doar 5. Am solicitat auditarea contractului și aștept răspunsuri la mai multe întrebări. Au apărut probleme tehnice imediat după ce au fost primite, adică în perioada de garanție. S-au luat măsuri? De asemenea, de ce nu au fost preluate toate prevederile din draftul de contract în documentul final? Au fost luate piese de la unele autobuze pentru a fi reparate altele? Nu se putea face acest lucru, având în vedere că vehiculele sunt proprietatea furnizorului, până la plata integrală. Nici măcar vopsirea lor din roșu în verde nu a fost legală”
Iata ce spune George Scripcaru in presa locala:
„Unul dintre autobuze a mers 100 de kilometri, apoi s-a stricat. Din 14 câte mai sunt, zilnic sunt funcționale 6 sau 7, iar în ziua în care am mers să le verific, au putut fi scoase pe traseu doar 5. Am solicitat auditarea contractului și aștept răspunsuri la mai multe întrebări. Au apărut probleme tehnice imediat după ce au fost primite, adică în perioada de garanție. S-au luat măsuri? De asemenea, de ce nu au fost preluate toate prevederile din draftul de contract în documentul final? Au fost luate piese de la unele autobuze pentru a fi reparate altele? Nu se putea face acest lucru, având în vedere că vehiculele sunt proprietatea furnizorului, până la plata integrală. Nici măcar vopsirea lor din roșu în verde nu a fost legală”
- Andrei Andraș
- Utilizator nou
- Mesaje: 31
- Membru din: Joi Iul 13, 2023 8:33 pm
- Localitate: Brașov
Nu se returnează nimic, scripcarul e într-o campanie electorală continuă. Acum nu știe cum să-l dea afară pe directorul RATBV (pus tot de el) care a avut o relație foarte bună cu administrația Coliban și s-au realizat lucruri faine (exemplu Massif). Nu m-ar mira să fi dat chiar el ordin ca vienezele să nu mai fie reparate până se strâng suficiente mașini defecte încât să aibă material de TikTok.
Cel care „a mers 100 de kilometri, apoi s-a stricat” este 915. Greșeala a fost când el a început să fie descompletat pentru a minimiza timpul de indisponibilitate al altor autobuze. Într-adevăr, ușile dau rateuri frecvent, RATBV nu are experiență cu ele, numeri pe degetele mașinile cumpărate de-a lungul anilor cu astfel de uși, dar este de datoria RATBV să se documenteze și să le repare. Aceleași probleme le-a avut și ușa 2 a lui 580, dar s-au rezolvat.
Totodată, de câteva săptămâni ele „nu mai au voie” pe liniile din oraș, fiind trimise doar pe Săcele și pe alte linii metropolitane (Feldioara, Bod, Codlea, Prejmer).
Cel care „a mers 100 de kilometri, apoi s-a stricat” este 915. Greșeala a fost când el a început să fie descompletat pentru a minimiza timpul de indisponibilitate al altor autobuze. Într-adevăr, ușile dau rateuri frecvent, RATBV nu are experiență cu ele, numeri pe degetele mașinile cumpărate de-a lungul anilor cu astfel de uși, dar este de datoria RATBV să se documenteze și să le repare. Aceleași probleme le-a avut și ușa 2 a lui 580, dar s-au rezolvat.
Totodată, de câteva săptămâni ele „nu mai au voie” pe liniile din oraș, fiind trimise doar pe Săcele și pe alte linii metropolitane (Feldioara, Bod, Codlea, Prejmer).
Din informațiile avute, toate ,,vienezele" sunt funcționale. Am călătorit recent cu 922, mi-a lăsat o impresie foarte bună, curat, cu aer condiționat, cu scaune curate.
În general aceste autobuze pot fi întâlnite pe următoarele linii:
140: Stadion Municipal - Zărnești;
520: Triaj - Prejmer - Lunca Câlnicului;
710: Roman - Săcele.
În general aceste autobuze pot fi întâlnite pe următoarele linii:
140: Stadion Municipal - Zărnești;
520: Triaj - Prejmer - Lunca Câlnicului;
710: Roman - Săcele.
- Andrei Andraș
- Utilizator nou
- Mesaje: 31
- Membru din: Joi Iul 13, 2023 8:33 pm
- Localitate: Brașov
+ 130, 210, 220 