Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Merita mentinat ca astazi linia 21 este deservita doar de tramvaie accesibilizate, fiind o situtie mai rara in zile cu parc maxim, oricum parcul aici s-a imbunatatit de cand au fost date 4016 si 4018 la Colentina si de cand au disparut niste epave ruginite din traseu, in special 355. Oricum nu este o regula, dar este de apreciat ca se incearca accesibilizarea liniilor unde este posibil, pe langa 41, unde din decembrie 2022 nu a mai circulat niciodata vagon fara podea coborata.
Apropo de asta și vroiam sa aduc în discuție,mai ales în weekend toate cele 3 ture de Dudești din 23,cu tramvaie accesibilizate circula unul după altul. La fel și în cazul lui 19,dar nu numai în weekend,se întâmplă des,mai ales că stau și prin zona,unde este și casa de pensii mai ales,aici că vorbim de statia de la Posta Vitan sau Piata Vitan,care după cum se știe vin tot felul de persoane de la seniori la cei aflați în cărucioare și s a întâmplat să fiu Intr una din stații în care o mămică avea și o persoana aflata în cărucior și a trebuit sa stea aproape o oră în statie,până a venit un astfel de tramvai accesibilizat pentru că mi a spus că pe lângă că sunt puține,ori vin unul după altul și după aia pauza fie se mai și retrag după ce sunt puține. În 19,din fericire sunt mai multe...în timpul săptămânii...Ideea era că sunt prea puține de Dudești în weekend ,unde au tramvaie accesibilizate și sunt ținute în depou și la greu sunt trimise cele de Titan. Aici trebuie lucrat...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Astea sunt detalii care se pot regla pe parcurs, poate cu sesizari la office@tpbi.ro se va rezolva mai repede, de multe ori TPBI solicitand si mutari de genul asta catre STB.
Oricum, inafara de liniile principale, unde in mare parte s-a rezolvat problema, va mai dura cativa ani pana cand si restul liniilor vor fi acoperite semnificativ de vehicule accesibilizate.
Momentan vad sa sunt pe drumul cel bun liniile 7 si 11, in 11 tot creste numarul turelor de BN care au in general vagoane cu podea joasa, iar in 7 pe langa cele 4 Imperio, circula constant si cel putin un PPC de Giurgiu.
Si prin 19/23/27 incep sa se simta accesibilizarea pe masura ce vin si V3A-PPC de Titan, plus ce trimit Dudesti.
Raman cu probleme liniile 14, 16, 36, 40, 44, 47, 55 unde nu avem constant vagoane accesibilizate.
Oricum, inafara de liniile principale, unde in mare parte s-a rezolvat problema, va mai dura cativa ani pana cand si restul liniilor vor fi acoperite semnificativ de vehicule accesibilizate.
Momentan vad sa sunt pe drumul cel bun liniile 7 si 11, in 11 tot creste numarul turelor de BN care au in general vagoane cu podea joasa, iar in 7 pe langa cele 4 Imperio, circula constant si cel putin un PPC de Giurgiu.
Si prin 19/23/27 incep sa se simta accesibilizarea pe masura ce vin si V3A-PPC de Titan, plus ce trimit Dudesti.
Raman cu probleme liniile 14, 16, 36, 40, 44, 47, 55 unde nu avem constant vagoane accesibilizate.
Da am mai trimis genul asta de sesizări.Oricum mersi pentru idee. În altă ordine de idei,ar fi fost o idee sa-l fi suplimentat mai degrabă pe 23 cu inca vreun tur,doua... Poate aglomerat 11 sa fie,în Giulești,nu știu,nu cunosc...ajung rar prin zona deci nu știu flux de călători...dar de pe Progresul-Rahova circula mai liber,ca sa nu zic "gol" mai ales daca se întâlnește și se nimerește cu vreun 23 până la Zetari. Am văzut și cu 47 că l au suplimentat de vine aproape la 10 minute ai în weekend. În schimb tot așa la nivel de suplimentari și să vina la 10-12 minute chiar și în weekend ar trebui și în zona comerciala Ikea Pallady,de cate ori am mai fost prin zona,statia se aglomereaza și lumea se plângea că din 3 linii,niciuna nu pleacă mai devreme de 15-20 de minute de la capăt. Și pe majoritatea,ii interesa sa ajungă cel puțin până la Dristor,de acolo continuând drumul fie cu metroul sau la inelar.Stiu,că 19 a fost suplimentat în weekend și vine ceva mai bine,dar inca e loc de mai bine și să fie intervale de 10-12 minute...cel mult. Personal,mai urmăresc astfel de situații...și mai fac și câte o sesizare eventual.Marian Andrei scrie: ↑Lun Ian 13, 2025 11:27 pmAstea sunt detalii care se pot regla pe parcurs, poate cu sesizari la office@tpbi.ro se va rezolva mai repede, de multe ori TPBI solicitand si mutari de genul asta catre STB.
Oricum, inafara de liniile principale, unde in mare parte s-a rezolvat problema, va mai dura cativa ani pana cand si restul liniilor vor fi acoperite semnificativ de vehicule accesibilizate.
Momentan vad sa sunt pe drumul cel bun liniile 7 si 11, in 11 tot creste numarul turelor de BN care au in general vagoane cu podea joasa, iar in 7 pe langa cele 4 Imperio, circula constant si cel putin un PPC de Giurgiu.
Si prin 19/23/27 incep sa se simta accesibilizarea pe masura ce vin si V3A-PPC de Titan, plus ce trimit Dudesti.
Raman cu probleme liniile 14, 16, 36, 40, 44, 47, 55 unde nu avem constant vagoane accesibilizate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
47 a ajuns la 8 ture la ora de varf, cat erau planificate in mod normal. Vine la 7-10 minute si a tot castigat calatori. La orele de varf e destul de plin si V3A...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Incepand de luna asta, depoul BN are 3 ture pe linia 11 si in timpul saptamanii, este bine ca in mod normal sunt deservite cu vagoane modernizate, completand astfel parcul accesibilizat pe langa cele 3 Imperio de Alexandria si ocazionalul 343 de Victoria.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, pentru ca Victoria au plecat spre liniile lor de baza, 1/10 iar BN se duce spre 11 si ulterior 5, unde posibil sa fie impartita cu Dudesti, dar ramane de vazut, pentru ca in ultima vreme am tot auzit de un 5 cu modernizate de BN si Dudesti, nu se stie daca si Imperio. Dar ar sta bine un 5 facut cu Bucur LF, ca sa se termine cu casapirea lor in 19...
Daca l duc pe noul 5 pe traseul normal până la Sf Gheorghe nu vad nici o diferență cu linia de pe Șincai. Cel mai probabil, până atunci se vor mai deschide șantiere și dacă printre ele dispare și 42-ul,vor fi verzile printre ele și câteva ture de Victoria. Mă gândesc ...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pe 5 se vrea parc modernizat, deci asta inseamna fara Victoria, ca acolo au doar V3A-93. Si fiind linie cu parc destul de mic, e posibil destul de usor. Iar bucata nemodernizata de pe 5 e mult mai scurta si plus ca nu se merge prea repede pe acolo, uzura este cu mult mai mica.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 666
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Sau se poate face o alta smecherie, un 5 dus spre Pantelimon via Stefan Cel Mare. Asa ar avea nu doar cale de rulare modernizata (more or less in cazul bucatii comune cu inelarul), dar ar fi si complet separata de traficul auto. Pe Tunari, Vasile Lascar si Mosilor Vechi ar merge bara la bara as usual cu masinile.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Asta posibil cand va incepe modernizarea in centru.
Greu de crezut că se vor sincroniza cu lucrările în același,mai ales cu bucata de la Iancului spre centru,care este mai mare si mai mult de modernizat.O varianta ar fi ca noul 5 să întoarcă în rondul de la Iancului,dar ar încurca și mai mult circulația tramvaielor din zona...
Un 5 care sa intoarca brusc la Iancului pe langa faptul ca mai mult ar incurca traficul in zona, nu are nici un sens. Mai bine dus in Pantelimon, asa ar dubla cu succes 335 pe portiunea Stefan cel Mare - Delfinului, si mai departe restul liniilor care merg pana la capatul Pantelimonului.
Da,cu siguranță. Personal,sunt pentru varianta asta de traseu,de imediat cum se redeschide circulația la noul 5. De la Iancului și până prin zona Scolii Iancului oricum exista 135 și 311 iar de acolo,intervine 14 și implicit 40 până la capătul de la Sfânta Vineri. Până intra in modernizare...și bucata de la Iancului spre centru'.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cam mereu sunt toate 3, la fel cele 4 din 7, sunt permanent la traseu. Ca mai e uneori un vagon indisponibil, atunci se aduce altceva.
Si Obregia a scos la traseu hybride si 3 Kenturi pentru 241 si 125, in afara de E4. Poate sunt oprite in garaje pentru igienizare sau verificari tehnice, wishful thinking. Oricum avand in vedere ca e frig si nu e nevoie de vehicule cu aer conditionat functional, nu e asa mare problema.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sunt oprite pentru verificari si revizii in urma incendiului de acum cateva saptamani.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5917
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Incepand cu 1 martie ar trebui ca toate tramvaiele Bucur LF sa revina pe liniile 1/10. Pe 19, 23, 27 vor mai fi doar ocazional, in rest fiind trimise CH PPC pentru turele de Dudesti.