Yutong U12 (22 - 2025)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6291
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Incepem discutiile, ca de obicei la obiect si la subiect, pe baza celor 22 de troleibuze Yutong livrate prin ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL, parte a licitatiei finantata cu fonduri PNRR.
Cel mai probabil nu vor veni astea in 10 luni,ci mai repede,nu știu ce capacitate de producție au,dar până n sărbătorile de iarnă,hai maxim în primăvara sunt aduse toate. Si tot așa,mai mult ca sigur vor completa liniile extinse pe baza autonomiei pentru a nu mai vedea autobuze in ele.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6291
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Proiectul lor initial era 79 si 96, dar ramane de vazut. Ar fi bine sa completeze liniile existente si sa mai scapam de Ikarus.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6291
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si comunicatul Anadolu Automobil Rom, cu imgini cu designul general al troleibuzului, care probabil va fi vopsit in schema verde a STB.
Anadolu Automobil Rom va livra 22 de troleibuze cu autonomie extinsă pentru București
Anadolu Automobil Rom a fost invitat astăzi să semneze angajamentul de livrare a celor 22 de troleibuze cu autonomie extinsă pentru Primăria Municipiului București.
Anadolu Automobil Rom, unul dintre cel mai activi jucători pe piața vehiculelor de transport public din România a fost singura companie care a putut oferta un vehicul compatibil cerințelor Primăriei Municipiului București. Totodată, pe lângă cerințele tehnice, compania noastră a putut îndeplini cu succes toate celelalte criterii de eligibilitate.
În ultimii ani, Anadolu Automobil Rom s-a remarcat în domeniul transportului ecologic urban. Încă de acum aproape zece ani am început promovarea autobuzelor electrice care să confere, alături de autobuzele cu motoare termice, un mix de vehicule benefic pentru aglomerările urbane și care să răspundă tuturor cerințelor societăților de transport public de călători din România.
Pentru aceasta, compania noastră a semnat contracte de parteneriat cu mai mulți furnizori internaționali din Turcia și Cehia. Mulțumită acestor parteneri, am reușit să furnizăm cele mai bune servicii de mobilitate, adecvate și adaptate fiecărei localități în parte. După mai bine de 300 de autobuze electrice livrate în ultimii trei ani, Anadolu Automobil Rom a mai făcut un pas în direcția diversificării gamelor de produse.
Astfel, începând cu anul 2024, Anadolu Automobil Rom a început colaborarea cu marca chineză de vehicule Yutong. Troleibuzele realizate de către acest important producător sunt deja prezente în număr mare în mai multe capitale ale lumii. Pentru București, Anadolu Automobil Rom a ofertat modelul Yutong U12 care corespunde tuturor indicatorilor tehnici și de performanță solicitați de către Primăria Municipiului București.
Anadolu Automobil Rom va livra 22 de troleibuze cu autonomie extinsă pentru București
Anadolu Automobil Rom a fost invitat astăzi să semneze angajamentul de livrare a celor 22 de troleibuze cu autonomie extinsă pentru Primăria Municipiului București.
Anadolu Automobil Rom, unul dintre cel mai activi jucători pe piața vehiculelor de transport public din România a fost singura companie care a putut oferta un vehicul compatibil cerințelor Primăriei Municipiului București. Totodată, pe lângă cerințele tehnice, compania noastră a putut îndeplini cu succes toate celelalte criterii de eligibilitate.
În ultimii ani, Anadolu Automobil Rom s-a remarcat în domeniul transportului ecologic urban. Încă de acum aproape zece ani am început promovarea autobuzelor electrice care să confere, alături de autobuzele cu motoare termice, un mix de vehicule benefic pentru aglomerările urbane și care să răspundă tuturor cerințelor societăților de transport public de călători din România.
Pentru aceasta, compania noastră a semnat contracte de parteneriat cu mai mulți furnizori internaționali din Turcia și Cehia. Mulțumită acestor parteneri, am reușit să furnizăm cele mai bune servicii de mobilitate, adecvate și adaptate fiecărei localități în parte. După mai bine de 300 de autobuze electrice livrate în ultimii trei ani, Anadolu Automobil Rom a mai făcut un pas în direcția diversificării gamelor de produse.
Astfel, începând cu anul 2024, Anadolu Automobil Rom a început colaborarea cu marca chineză de vehicule Yutong. Troleibuzele realizate de către acest important producător sunt deja prezente în număr mare în mai multe capitale ale lumii. Pentru București, Anadolu Automobil Rom a ofertat modelul Yutong U12 care corespunde tuturor indicatorilor tehnici și de performanță solicitați de către Primăria Municipiului București.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6291
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si schema de vopsire de la PG Stelian Bujduveanu.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 204
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Proiectul lor cu 79 și 96, mi se pare o aberație! Eu nu cred că vor face așa ceva!Marian Andrei scrie: ↑Mar Iun 24, 2025 7:15 pmProiectul lor initial era 79 si 96, dar ramane de vazut. Ar fi bine sa completeze liniile existente si sa mai scapam de Ikarus.
Cred că ar trebui să se renunțe pe cât se poate la Ikarusuri, cum spune Andrei!
Se poate face acest lucru dacă vor fi regândite unele trasee, chiar și prin comasarea sau renunțarea la acestea!
Astfel se va renunța si la autobuzele care completează cateva trasee.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6291
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Zilele trecute am aflat de la prietenii de la TPBI o veste foarte buna - cele 22 de troleibuze vor ajunge la depoul Bucurestii Noi, urmand sa modernizeze si sa readuca pe traseul normal linia 86. Astfel, linia nu numai ca va scapa de Ikarus, dar fi eliminata si linia 686, cartierul Pajura urmand sa aiba din nou legatura directa cu Gara de Nord. Linia 86 era ultima linie centrala cu Ikarus, dar si cu intervale destul de jenante de circulatie.
De asemenea livrarea celor 22 de troleibuze la depoul BN va ajuga si la eficientizarea depoului, in conditiile actuale are putine ture si parc redus, in mod normal fiind recomandata inchiderea acestuia din cauza costurilor administrative nejustificate fata de cate ture se scot in traseu.
De asemenea livrarea celor 22 de troleibuze la depoul BN va ajuga si la eficientizarea depoului, in conditiile actuale are putine ture si parc redus, in mod normal fiind recomandata inchiderea acestuia din cauza costurilor administrative nejustificate fata de cate ture se scot in traseu.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6291
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vatra va ramane mai mult ca sigur, ei deja scot 3-4 ture cu Solaris, deci nu e nicio schimbare.