Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6290
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In 44 poate vedem Imperio
BN posibil in 1 si 10. La 19 nu se umbla.
Ar fi bine cu cele verzi în locul celor de Victoria,în celebrul inelar. Este bine și cu ce are acum 19,dar s ar putea scăpa și de restul de 4 ture de titan,ca în cazul celor de Victoria în inelar și băgate în alte linii unde n-au început inca cu modernizarea.Ma gândesc...
Bine,asta i de moment ca practic din septembrie atunci cand revine lumea din vacante si concedii,se vor înghesui iar în tatre. Sa speram ca pana atunci se vor găsi soluții si in functie de ce șantiere se mai deschid,vor mai rămâne tramvaie disponibile pentru a înlocui si acele tatre din 44.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6290
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Fiind vorba doar de o luna, nu are rost sa fie date peste cap toate depurile. Mai ales Titan sa ramana fara alte ture.
Credeți că ar putea fi posibilă sau justificată introducerea autobuzelor articulate Otokar de pe linia 100 în 641 în perioada în care va fi suspendată linia de tramvai, alternativ (la nevoie) cu autobuze de 12m? Întreb, pentru că acele autobuze au o capacitate mai ridicată decât celelalte, care ar putea ajuta la preluarea călătorilor la orele de vârf, iar în plus, pe linia către Aeroport au mai circulat în trecut autobuze de 12 m, deci n-ar fi un imens inconvenient.
Introducerea articulatelor pe 641 dar si pastrarea lor pe 100 sunt justificate in egala masura. Pe 641 in mod cert nu ar circula goale, preluand calatorii lui 41, dar in acelasi timp si pe 100 e nevoie de autobuze de capacitate mai mare, fiind sezonul vacantelor si trafic mai intens la aeroport. Din pacate asta e neajunsul unui numar redus de articulate.
Cu putina minte si vointa, daca s-ar putea, s-ar regla timpii de asteptare pe 79 cumva, sa nu mai fie goluri atat de mari pe traseu… 79 nu trebuie desfiintata, ci optimizata putin. Sa vezi cati calatori o sa atraga prin intervale decente. Oricum, pe relatia Pache - Basarabia, e extrem de folosita, mai ales cand nu vine 70… In 79 vad un oarecare viitor, poate un viitor in care, poate, poate va fi extinsa undeva prin cartierul 23 August sau pana la Complex Pantelimon. Sau eventual daca 79 ar fi comasata cu vreo linie de autobuz…
Solaris pe 70. 

Cel mai probabil,79 va deveni și mai folosit atunci când se va lucra pe Basarabia,Pache,etc și în general cei care vor veni dinspre zona centrala spre capătul de la Basarabia. In rest,la fel cum am spus și eu,că acesta ajuta mult 70 când nu vine și este destul de aglomerat
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 204
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
@Cristi, @Lucian
Având în vedere cele spuse de Andrei despre cele 22 Yutong, în mod sigur linia 79 nu mai are cum să fie modificată. Dar în mod normal trebuie să circule și in weekend.
Vroiam să spun că linia 79 s-ar fi desființat în cazul în care 70 se comasa cu 69, 70 ar fi avut aprox 24 de ture, iar timpul de așteptare ar fi fost de 5-7 min. Dar s-ar fi înființat de la Bd Basarabia, Baba Novac Dristor, Bd Decebal Bd Unirii, Piața Unirii și retur o linie de troleibuz mai utila, pentru că așa cum spunea Lucian, 104 și 123 sunt foarte aglomerate pe acea porțiune de traseu și s-ar crea o legătură din Balta Alba la Piața Unirii, utila și destul de rapidă.
Având în vedere cele spuse de Andrei despre cele 22 Yutong, în mod sigur linia 79 nu mai are cum să fie modificată. Dar în mod normal trebuie să circule și in weekend.
Vroiam să spun că linia 79 s-ar fi desființat în cazul în care 70 se comasa cu 69, 70 ar fi avut aprox 24 de ture, iar timpul de așteptare ar fi fost de 5-7 min. Dar s-ar fi înființat de la Bd Basarabia, Baba Novac Dristor, Bd Decebal Bd Unirii, Piața Unirii și retur o linie de troleibuz mai utila, pentru că așa cum spunea Lucian, 104 și 123 sunt foarte aglomerate pe acea porțiune de traseu și s-ar crea o legătură din Balta Alba la Piața Unirii, utila și destul de rapidă.