Tramvaiele V3A-2010-CA/V3A-PPC-CA
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De maine revin la traseu 138 si 337, de asemena se lucreaza la 325.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se lucreaza de o saptamana si la reparatia lui 311 dupa accidentul din iulie. De asemenea este aproape gata 340, ar trebui in septembrie sa iasa.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu va avea. Se vor monta si pe ele, la un moment dat, vedem de la care. Momentan, 208 a ajuns la modernizare.
Astfel, le avem in lucru pe 340, 285, 222, 111, 274, 282, 208.
Astfel, le avem in lucru pe 340, 285, 222, 111, 274, 282, 208.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
223 utilitar.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
NU. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA vrea să modernizeze mai multe tramvaie V3A la URAC, după ce la începutul anului s-a luat decizia ca toate tramvaiele care intra în programele de reparații la uzină să treacă printr-un proces de reparație extinsă, cu modernizare, cu podea parțial coborâtă, interior modern și sisteme de acționare cu invertoare și motoare de curent alternativ. Dacă până în prezent erau achiziționate între 6 și 8 pachete de sisteme de tracțiune, acum STB SA a lansat licitația pentru 11 pachete.
https://mobilitate.eu/stb-sa-11-v3a/
https://mobilitate.eu/stb-sa-11-v3a/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, pe langa ele, ca inca sunt kituri de la cele de 2024, in 2024 au fost doar 3 vagoane.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
340 a fost receptionat de depoul Militari urmand ca in scurt timp sa ajunga aici. Teoretic si urmatoarele ajung tot la Militari, desi probabil 285 si cele care au plecat de la Alexandria, se vor intoarce la Alexandria.
Pai cel mai bine așa,că de s ar scăpa Intr un final de a mai circula tatrele. Oricum,urgenta mare sunt pentru celebrul inelar 10 și pentru linia 25. Și desigur,pe măsură ce vor fi mai multe și se mai deschid circulației tronsoanele modernizate începând cu linia 5,sa fie aduse acolo unde trebuie pentru restul de ture din afara celor Imperio. Problema este că nici pe linia 5 nu știu, în ce conditii vor putea circula Imperio daca pe sensul spre centru' nici nu au început lucrările de modernizare.Dar e altă discuție...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In 10 ar trebui sa apara doar ca rezerve de acum inainte, s-a dat dispozitie sa circule cu prioritate in 25 pentru a nu se mai intra deloc cu Tatra, care oricum nu mai sunt, dar pentru a se reduce si Bucur 1 din 25, care se apropie si ele de sfarsitul vietii, treptat urmand sa migreze spre 44.
In mod normal ar fi necesare minim 12 vagoane V3A la Militari pentru a acoperi necesarul.
In mod normal ar fi necesare minim 12 vagoane V3A la Militari pentru a acoperi necesarul.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 693
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Ceva sanse sa intre primele la RK in perioada urmatoare? Au totusi 15 ani 204 si 076. Si cele ale Colentinei care, cu toate ca sunt mai noi, se simt ca si cum au 20+ ani.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
204 si 076 trebuiau sa intre la RK de 3 ani minim, dar nu au mai fost primite... Probabil vor pleca la un moment dat, dar asta dupa ce vor fi retrase din circulatie pentru uzura caroseriei.