Irisbus Citelis (100 - 2006)
Vesti bune: 5303 a fost predat recent depoului Vatra Luminoasa, dupa RK. In schimb, o sa plece cel mai probabil la RK de la Vatra, 5311.
De la Bujoreni, a plecat recent la URAC pentru RK si 5361.
De la Bujoreni, a plecat recent la URAC pentru RK si 5361.
- Fişiere ataşate
-
- 5303 (poza nu imi apartine)
- 8806da70-a13c-4028-b093-8a90a247f968.jpeg (747.96 KiB) Vizualizat de 5427 ori
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pare ca inca nu s-au inteles cu ea. Desi cel mai bine era sa ramana la verde, arata penibil cu negru. Dar macar sa le faca intr-un ritm mai sustinut sa avem cat mai multe la strada, sa nu ne trezim ca ne coacem in Ikarus in cateva saptamani.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA a lansat licitația pentru „Echipamente și piese de schimb specifice caroseriei troleibuzelor ASTRA IRISBUS TIP – PS01T1 și PS01T2”, componente necesare echipării troleibuzelor Irisbus Citelis în programul de reparații capitale prin care trec la uzinele STB-URAC. Cele 100 de troleibuze au fost achiziționate în anul 2006, fiind livrate la RATB până în anul 2008, fiind primele troleibuze cu podea joasă introduse în serie în București. Ulterior acestea au fost echipate și cu sisteme de aer condiționat în salonul călătorilor.
Se achiziționeaza următoarele tipuri de piese:
– ELEMENTE DE INVELIS SI STRUCTURA CAROSERIE . Cantitate totala lot: minim 77 buc., maxim 332 buc., conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 47 buc., max 200 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse.
– ELEMENTE ILUMINARE – SEMNALIZARE EXTERIOARA. Cantitate totala lot: minim 92 buc., maxim 496 buc., conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 56 buc., max 300 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse.
– ALTE PIESE PENTRU CAROSERIE TROLEIBUZE. Cantitate totala lot: minim 10 buc., maxim 50 buc., conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 6 buc., max 30 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse.
https://mobilitate.eu/stb-piese-irisbus/
Se achiziționeaza următoarele tipuri de piese:
– ELEMENTE DE INVELIS SI STRUCTURA CAROSERIE . Cantitate totala lot: minim 77 buc., maxim 332 buc., conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 47 buc., max 200 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse.
– ELEMENTE ILUMINARE – SEMNALIZARE EXTERIOARA. Cantitate totala lot: minim 92 buc., maxim 496 buc., conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 56 buc., max 300 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse.
– ALTE PIESE PENTRU CAROSERIE TROLEIBUZE. Cantitate totala lot: minim 10 buc., maxim 50 buc., conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 6 buc., max 30 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse.
https://mobilitate.eu/stb-piese-irisbus/
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 738
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
#5360 a ajuns aseară în Depoul Vatra Luminoasă, la schimb a intrat la RK #5376
Dacă se face RK ca la celelalte, ar putea să îi spună igienizare cu revopsire. Cum se poate numi RK când troleibuzele ies cu piese lipsă sau improvizații, litere lipsă din single (Astra și Irisbus), AC nefuncțional, becuri albe la semnalizări, stopuri nici măcar spălate, ce să mai vorbim de polishate și lista poate continua...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
E mai mult o cosmetizare. Dar e bine ca se face, ca va mai fi nevoie de ele minim pana in 2030.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Relativ, ca intre timp mai pica si altele. Cu cele 22 Yutong si utilizarea eficienta a Irisbus, se poate renunta lejer la Ikarus de la Vatra si Bujoreni si chiar a unei parti din cele din 76. Ca 72 e prea neinsemnata, iar pe 95 circula deja si Solaris.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 214
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Teoretic, pentru că cele care sunt la URAC sunt ca si 5350 și 5360, cu anumite defectiuni sau piese lipsă, de cel puțin 1 an! 5376 are cel puțin 3 ani de când nu mai circula.
5350, așteaptă și acum piesele lipsă, la Dep Bujoreni!