Tramvaiele Bucur LF-CA (seria 406-417)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A doua generatie de Bucur LF, cu schimbari constructive mici fata de prima serie, dar cu sistem de tractiune si comanda total nou, cu motoare asincron, invertoare de tractiune si calculator de comanda de la ICPE SAERP.
Din seria de 11 vagoane in circulatie, ultimele iesite, 414, 415 si 416 sunt echipate si cu aer conditionat in salonul calatorilor.
In prezent se lucreaza la vagonul 417, momentan ultimul din serie. Acesta va fi la fel ca restul seriei, diferente fiind la scaunele interioare ce vor fi model ca la CH PPCurile reparate capital, vor fi instalate displayuri pentru informare si schema de vopsire va fi cea noua verde a STB SA.
Din seria de 11 vagoane in circulatie, ultimele iesite, 414, 415 si 416 sunt echipate si cu aer conditionat in salonul calatorilor.
In prezent se lucreaza la vagonul 417, momentan ultimul din serie. Acesta va fi la fel ca restul seriei, diferente fiind la scaunele interioare ce vor fi model ca la CH PPCurile reparate capital, vor fi instalate displayuri pentru informare si schema de vopsire va fi cea noua verde a STB SA.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Tronsonul A a lui 417 in urma cu o luna la grunduit, in prezent se monteaza acoperisul. Din cauza trilparii pretului la aluminiu, va dura ceva pana cand va fi achizitionata imbracamintea de aluminiu pentru tot vagonul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
417 este momentan ultimul din seria Bucur LF, orice varianta. La URAC este proiectat vagonul nou, cu un design nou, podea 100% LF si ceva modificari inclusiv la purtatorul facut semi-pivotant, dar totul depinde daca va exista interes si finantare pentru continuarea proiectului, este clar ca cu 1-2 vagoane pe an daca s-ar relua nu are sanse.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
417 pus total pe o singura linie cu tronsoanele pe pozitie, din pacate sunt minime sansele sa iasa anul asta. Nu exista nimic pe partea de imbracaminte de aluminiu precum si alte repere, iar URACul se va concentra pe RKuri si modernizarile pentru Bucurestii Noi.
Ca depou, toate din serie vor ramane la Dudesti, depoul urmand sa primeasca 20 de Imperio pentru liniile 1/10, problema mutarii Bucur LF la alt depou fiind pusa abia pentru 2024 cand vin ultimele Imperio pentru linia 21 si apoi 40 si 55, moment in care depoul va pierde liniile 1/10, dar momentan va iesi cu turatia sa cu Imperio in 1/10.
Ca depou, toate din serie vor ramane la Dudesti, depoul urmand sa primeasca 20 de Imperio pentru liniile 1/10, problema mutarii Bucur LF la alt depou fiind pusa abia pentru 2024 cand vin ultimele Imperio pentru linia 21 si apoi 40 si 55, moment in care depoul va pierde liniile 1/10, dar momentan va iesi cu turatia sa cu Imperio in 1/10.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Linia de pe Dudesti e inclusa in proiectul liniei 40, dar nu era vorba ca Imperio pentru 1/10 sa fie la Militari si Giurgiului?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Linia de pe Dudesti este si motivul pentru care s-a ezitat trimiterea de Imperio la Dudesti, prototipul oricum va trece si pe acolo in teste. Revenind la subiect, de saptamana asta se va lucra la vagoanele din depou, la inlocuirea silent-blockurilor boghiurilor purtatoare, pentru ca incepand din iunie sa fie toate active, in special in contextul redeschiderii liniei pe Vasile Milea.
De asemenea pentru a nu exista discutii pe viitor, seria de 16 Bucur LF va ramane a depoului Dudesti, nu va fi data nici dupa ce sosesc 20 de Imperio aici pentru liniile 1/10, cat este capacitatea calculata actual. Poate doar cand se va circula pe 55/40 de aici cu Imperio sa se ia o decizie, dar asta va fi cel mai devreme in 2024.
De asemenea pentru a nu exista discutii pe viitor, seria de 16 Bucur LF va ramane a depoului Dudesti, nu va fi data nici dupa ce sosesc 20 de Imperio aici pentru liniile 1/10, cat este capacitatea calculata actual. Poate doar cand se va circula pe 55/40 de aici cu Imperio sa se ia o decizie, dar asta va fi cel mai devreme in 2024.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
417 prinde forma, nu stiu ce sanse avem sa iasa anul asta, dar oricum va fi conturat bine.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Pai chiar sunt mastile de la prima serie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cu exceptia schemei verzi de vopsire, este la fel ca 416.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
S-a reziliat, nu au facut nimic. La URAC a fost facut designul nou, dar va fi implementat doar daca se va mai incepe vreodata o serie noua. Noua grafica, la fel ca la CH PPC este facuta de voluntari.
- Ionut Minea
- Utilizator nou
- Mesaje: 16
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 9:07 pm
- Localitate: Chiajna
Nu va avea scaune tapitate?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Scaunele sunt luate de 2 ani, identice cu restul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
417 este total vopsit, echipat cu usile, partea electrica si de tractiune, pe boghiuri, functional pe partea de tensiune joasa, luna asta urmeaza sa faca si probe prin incinta URAC, totusi nu va iesi prea curand pentru ca inca nu a fost gasit un furnizor pentru geamuri, inafara de geamurile din capete, nu are niciun geam pentru salon. Cand va fi gata vom face o prezentare oficiala cu el pe site.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
417 este ultimul produs.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Nu se ocupa BTO Otomotiv de geamuri?Marian Andrei scrie: ↑Vin Noi 11, 2022 7:52 pm417 este total vopsit, echipat cu usile, partea electrica si de tractiune, pe boghiuri, functional pe partea de tensiune joasa, luna asta urmeaza sa faca si probe prin incinta URAC, totusi nu va iesi prea curand pentru ca inca nu a fost gasit un furnizor pentru geamuri, inafara de geamurile din capete, nu are niciun geam pentru salon. Cand va fi gata vom face o prezentare oficiala cu el pe site.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu exista in prezent un contract pentru geamuri.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca vin ferestrele, 417 ar putea fi la traseu in februarie, acestea sunt comandate deja. Inafara de ferestre este 90% finalizat, fiind ramase de montat foarte putine elemente pe el. A fost decisa si utilizarea modelului nou de scaun, implementat incepand cu V3Aurile 146 si 237.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Tramvaiele Bucur LF raman la Dudesti pana la casare, doar aici pot fi exploatate complet cu revizii si acces.