Otokar KentC 12m Euro 6 (320 - 2018)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
În cadrul contractului pentru 400 de autobuze noi pentru București, majoritatea autobuzelor, 320 bucăți vor fi din seria de capacitate normală, 12 metri, care pot transporta până la 100 de călători, autobuze care deservesc în mod normal liniile din București. Autobuzele au fost introduse majoritatea traseelor din oraș care ajung în zona centrală, printre primele 123, 330, 335, 336, 131, 331 și 601, în ordinea aleasă de STB în funcție de sosirea autobuzelor.
Exteriorul autobuzului urmează tema de culoare a seriei de 400 autobuze, este echipat cu suporturi pentru reclame, camere video de exterior și sistem audio de informare.
Autobuzele sunt echipate cu sisteme de informare, aer condiționat, noua generație de sisteme de ticketing și spațiu pentru persoanele în scaun rulant, existând un spațiu generos în zona de mijloc prin redistribuirea a 2 scaune și realizarea a două locuri pe o platformă rabatantă. Organizarea interiorului în rest nu diferă cu mult față de autobuzele care circulă deja în oraș.
Exteriorul autobuzului urmează tema de culoare a seriei de 400 autobuze, este echipat cu suporturi pentru reclame, camere video de exterior și sistem audio de informare.
Autobuzele sunt echipate cu sisteme de informare, aer condiționat, noua generație de sisteme de ticketing și spațiu pentru persoanele în scaun rulant, existând un spațiu generos în zona de mijloc prin redistribuirea a 2 scaune și realizarea a două locuri pe o platformă rabatantă. Organizarea interiorului în rest nu diferă cu mult față de autobuzele care circulă deja în oraș.
Imi cer scuze daca nu este locul potrivit pentru a posta intrebarea asta, dar nu am gasit un alt topic mai relevant.
Stie cineva cui ma pot adresa pentru a semnala un aspect mai putin placut in repartizarea autobuzelor pe traseele deservite de autobaza Obregia? Ma refer la faptul ca a venit vara, temperaturile sunt ridicate, iar autobuzele cu A/C functional, in speta Kenturile sunt trimise aproape exclusiv pe 381, desi mai exista si alte linii deservite de acest garaj, unde calatorii trebuie sa suporte o cladura inabusitoare.
La alte autobaze vad ca s-a putut face o diversificare a parcului circulant pe liniile deservite, deci cred ca s-ar putea face la fel si aici.
Stie cineva cui ma pot adresa pentru a semnala un aspect mai putin placut in repartizarea autobuzelor pe traseele deservite de autobaza Obregia? Ma refer la faptul ca a venit vara, temperaturile sunt ridicate, iar autobuzele cu A/C functional, in speta Kenturile sunt trimise aproape exclusiv pe 381, desi mai exista si alte linii deservite de acest garaj, unde calatorii trebuie sa suporte o cladura inabusitoare.
La alte autobaze vad ca s-a putut face o diversificare a parcului circulant pe liniile deservite, deci cred ca s-ar putea face la fel si aici.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru aste la STB SA, pe email la info@stbsa.ro. Oricum linia „principala” pentru autobazele care o deservesc este 381.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
6720 in ultima zi a liniei 330 la Piata Presei
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Otokare azi pe linia 641 infiintata in urma unui accident pe linie la Plaza. De prin 2007 liniile 41 si 32 au ca linii bis liniile 641 si 632, care se infiinteaza rapid, cu cate 2-3 ture din fiecare linie din apropiere in caz de blocare mai mare de 15-20 minute.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Asta se poate rezolva daca sunt preluati de Otokar Europe.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
6522 si 6550 la Gara Basarab
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Majoritatea Kenturilor au depasit deja bariera de 250000 km parcursi in cei 4 ani de exploatare, deci putin peste ce se cerea in CS la capitolul garantie per km.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca nu ma insel acum ies din prima parte de garantie extinsa de 4 ani, ramanand doar garantia pentru motoare si cutii de viteze pentru inca 4 ani.
În timp va trebui de făcut un contract de mentenanță extins, pentru alti 4-5 ani pentru a nu se mai ajunge la situațiile de pana acum, și anume sa stai cu vehiculul în autobaza pentru ca ai nevoie de un far, luneta, geam și asa mai departe. Asta valabila pentru toate vehiculele, nu doar pentru Otokare, la general...
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Daca nu ma insel prin CS castigatorul este responsabil sa ofere toate piesele de schimb si dupa expirarea garantiei. In orice caz nu mai trebuie sa se repete istoria cu E3/E4.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
6713 la Poligrafiei
Sa ne intoarcem putin in timp si sa urmarim cateva videoclipuri cu Otokarele Kent C12 repartizate anul trecut pe diverse linii naveta/temporare. Majoritatea inca se prezinta bine, atat estetic cat si tehnic.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5545
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, si foaia de la cabina a usii 1.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Alea sunt niste rezistente.