Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
335-ul care si asa are mai putine ture, azi cu intervale si de 30 de minute, intr-o aglomeratie insuportabila. Am ajuns sa evit acea linie, nu ca as avea eu probleme, ci nu mai vreau sa urc in autobuzele pline.
- Srancher202
- Utilizator nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Joi Dec 15, 2022 5:12 pm
- Localitate: București - Sectorul 2
Asa de rău a ajuns 335? Intervale de 30 de minute în anumite cazuri? Asta e pur și simplu "excepțional". Și eu îl evit pe 104, deoarece este PLIN. Prefer tramvaiul decât să folosesc această linie de autobuz.....
- Srancher202
- Utilizator nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Joi Dec 15, 2022 5:12 pm
- Localitate: București - Sectorul 2
- Srancher202
- Utilizator nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Joi Dec 15, 2022 5:12 pm
- Localitate: București - Sectorul 2
Începând de azi, 31 Ianuarie 2023, linia 5 circula din nou pe Barbu Văcărescu -> Piața Băneasa, ca urmare a finalizării lucrarilor aferente pe Str. Alexandru Șerbănescu (Stâlpul rețelei de contact).
- Srancher202
- Utilizator nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Joi Dec 15, 2022 5:12 pm
- Localitate: București - Sectorul 2
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
2 saptamani.
Deja au mai întrat 3 noi alte tramvaie la traseu și ar fi trebuit sa mai scăpăm de tatre, de pe cel puțin încă o linie. Militariul nu a mai primit nimic, singura bila alba fiind ca în ultimele zile au fost în 25 și 5 de CH-PPC și chiar și câte un CA, minim. Dar astea de la Alexandria...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ce CA pe 25? Nu are care sa fie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Alexandria il mai are doar pe 205 asincron.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Iar la reducerea Tatra stam bine de tot, cu mici scapari linia 25 a scapat de Tatra, au ramas majoritare doar in linia 19, ca in rest 47 sunt cele 4 care vor mai ramane o perioada, iar din 11 si 44 au fost reduse constant, in 11 au ramas 4, in 44 doar 1, iar in weekend mai circula sub 10 bucati. Inainte de inchiderea Vasile Milea erau in traseu la ora de varf undeva la 30 de vagoane, acum sunt 17 maxim, iar in weekend sub 10.
Pe langa Tatra au mai fost retrase din rablele de FAUR de la Alexandria, cel putin 197, 248, 024, 329, a cazut 361, plus ca inainte de intrarea Imperio erau pe tot STBul ture reduse la tramvaie. Acum Alexandria a cedat la Giurgiu 3 vagoane, la Bucurestii Noi 4 vagoane plus 1-2 imprumutate mereu, apoi are mereu imprumutate in total 5-10 vagoane la alte depouri. Eu zic ca stam mai mult decat bine.
Pe langa Tatra au mai fost retrase din rablele de FAUR de la Alexandria, cel putin 197, 248, 024, 329, a cazut 361, plus ca inainte de intrarea Imperio erau pe tot STBul ture reduse la tramvaie. Acum Alexandria a cedat la Giurgiu 3 vagoane, la Bucurestii Noi 4 vagoane plus 1-2 imprumutate mereu, apoi are mereu imprumutate in total 5-10 vagoane la alte depouri. Eu zic ca stam mai mult decat bine.
La Giurgiu, altele în afara de celelalte 3 de Faur de pana acum, primite de la Alexandria?
De la Giurgiu, în afara de 124, a mai revenit și 308 care știu ca a fost lovit, nu rău, dar fusese.
In alta ordine de idei, CH-PPC-urile vor veni și vor întra, în paralel cu Imperiile pentru a completa parcul liniei 25? Sau cum se va proceda?
De la Giurgiu, în afara de 124, a mai revenit și 308 care știu ca a fost lovit, nu rău, dar fusese.
In alta ordine de idei, CH-PPC-urile vor veni și vor întra, în paralel cu Imperiile pentru a completa parcul liniei 25? Sau cum se va proceda?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Inca nu s-a gasit o solutie pentru linia 25, vor fi cele 12 Imperio, cele 5 ture de Alexandria cu CH PPC si in reste nu stiu ce se poate face. Sigura solutie sa fie date CH PPC de la Dudesti la Giurgiu si Militari pentru completarea lui 25. Ar fi 12 Imperio, 5 CH de Alexandria si mai sunt necesare vreo maxim 10 PPCuri.
O varianta ar fi ca Bucur 1 sa fie duse la schimb cu ce vine de la Dudesti, fie rămân luate în calcul în continuare pentru linia 25.Si mai rămân tot asa, luate în calcul și 091 și 268 și ce mai vin de la RK ca verzi.Din ce știu, Dudesti ul nu prea pare dispus sa cedeze din vagoane...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Bucur 1 nu poate fi exploatat in alt depou avand boghiu Tatra. Oricum ele raman pentru 11 si 44. Pana le vin Imperio pot da vagoane la schimb.
Asta chiar ar fi o prostie, nu au ce cauta acolo. Linia 25 beneficieaza de 12 Imperio, CH-PPC-urile trebuie sa ramana la Dudesti alaturi de Bucur. Mai exista si alte linii in Bucuresti care au nevoie de tramvaie cat de cat mai recente, nu doar 25 si 41.Marian Andrei scrie: ↑Vin Feb 03, 2023 6:41 pmSigura solutie sa fie date CH PPC de la Dudesti la Giurgiu si Militari pentru completarea lui 25.
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 140
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Sunt tramvaiele STB, dacă se zice că azi se dă vagonul x împrumut sau transfer la depoul y, așa se întâmplă. În altă ordine de idei, cel puțin până ies mai multe PPC-uri din URAC, vrei sau nu vrei, tot trebuie să te scoți cumva cu parcul, astfel încât să fie full low floor până când se stabilizează situația. Împrumutul vagoanelor de la alte depouri este deocamdată singura soluție pe care te poți baza pentru a completa parcul până ies vagoane din RK/modernizare.
- Fadeey
- Utilizator avansat
- Mesaje: 195
- Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
- Localitate: Bucuresti, Sector 2
Nu prea conteaza parerea depoului, conteaza decizia STB-ului, ei dirijeaza. Totusi cei de la Dudesti au destule CH-PPC-uri sa doneze la Militari, problema e ca au multe defcte care zac in depou din X motive (ex; 4012 , 4035 etc.), cred ca la momentul actual au circa 7 tramvaie din acest tip defecte.
Poate nu m-am exprimat destul de clar. Ca sa faci o linie full low floor inseamna sa se ia vagoane de acest tip de la alte depouri. Ce rezulta prin asta? Ca acele linii unde erau vagoanele low floor raman de tot fara acestea avand doar pe cele neaccesibile si mai uzate. Care e logica sa faci 1-2 linii full cand poti sa ai mai multe linii, ca sa acoperi nevoile in mai multe zone din Bucuresti? In orasele cu "apa calda", Praga de exemplu, pe toate liniile de tramvai circula low floor (amestecate tramvaie noi, modernizate si vechi) iar in programul afisat in statii sunt evidentiate, ca sa stii cand vine. E ilogic sa pui toate vagoanele bune pe 2-3 linii si pe restul sa lasi epavele.
Știu ca era discuția, mai ales pentru a fi accesibil persoanelor cu dizabilități, ca 1-3 vagoane cu podea parțial coborâtă sa avem în fiecare linie. Știu, ca au fost și scandaluri în acest sens, s-au promis multe, nu cred ca s a făcut ceva. Asta una la mana... Alt aspect, este bine și cu modernizarea unor linii, pentru a creste atractabilitatea, de la infrastructura bună, pana la un parc decent și intervale mici de așteptare, cum este și cazul liniei 25,pentru ca automat, având niște linii puse la punct, creste interesul ca tot mai mulți sa folosească transportul în comun. Pana la urma asta este și ideea, personal, as propune ca aceste linii care au fost și urmează sa fie modernizate cu noile tramvaie sa circule și pe timpul nopții, cu 1-3 vagoane, maxim, dar o sa se vina iar cu treaba ca pe timpul nopții se fac revizii și nu se poate.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Sâm Mai 28, 2022 7:11 pm
De ce nu se introduc Astra pe linia 55 cu redirecționare în linia 1 de la Iancului în continuare? Pe Pache oricum nu e foarte încărcată.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pana la modernizare si o decizie clara, tramvaiele din 40 si 55 vor fi redistribuite depourilor Militari si Alexandria.
Legat de discutia cu linii cu podea coborata, prin studiul care a stat la baza finantarii achizitiei, este obligatoriu ca toate vehiculele de pe traseul respectiv sa fie cu podea coborata.
Legat de discutia cu linii cu podea coborata, prin studiul care a stat la baza finantarii achizitiei, este obligatoriu ca toate vehiculele de pe traseul respectiv sa fie cu podea coborata.