Volvo Buses

Știri și informații despre companiile și tehnologiile pentru autobuze și autobuze electrice
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Mai 04, 2023 5:56 pm

Volvo Buses închide fabrica din Polonia renunțând la producția de autobuze în Europa din cauza pierderilor și a lipsei de comenzi

Volvo Buses anunță că din cauza lipsei comenzilor și a pierderilor constante urmează să închidă fabrica de autobuze pe care o deține în orașul Wroclaw din Polonia. Fabrica va fi închisă în 2024, fiind fabrica unde se produc în totalitate autobuzele pentru piața din Europa, ce a scăzut constant în ultimii ani pentru Volvo. Astfel, Volvo va mai produce doar șasiurile autobuzelor la uzinele din Suedia. Ulterior, șasiurile vor fi echipate de alți producători de autobuze și vehicule, pentru ca în final să fie vândute tot sub brandul Volvo. Fabrica din Wroclaw va fi achiziționată de Vargas Holding, un producător de tehnologie în telecomunicații.

Producția din Wroclaw este planificată să continue până în primul trimestru al anului 2024. Comenzile plasate pentru autobuze și autocare construite complet în Europa vor fi livrate de la uzina din Wroclaw conform planului. Volvo Buses va continua să ofere servicii și sprijin complet flotei existente, precum și noilor produse, prin remodelarea structurii de management a companiei.
Fabricile Volvo Buses din Suedia și Brazilia care produc șasiuri și producția de autobuze și autocare complete din Mexic și America de Nord nu sunt afectate de decizie și vor continua producția în mod normal.

Se preconizează că implementarea noului model de afaceri va avea un impact negativ temporar asupra veniturilor din Europa în perioada de tranziție din 2024 și 2025. O prevedere de restructurare de aproximativ 1,3 miliarde SEK va avea un impact negativ asupra veniturilor din exploatare în primul trimestru al anului 2023. Efectul negativ preconizat al fluxului de numerar este estimat la aproximativ 1,0 miliarde SEK, din care majoritatea va avea impact în 2024. Odată finalizată, trecerea la noul model de afaceri este de așteptat să facă profitabilă divizia europeană de autobuze.

Foto&Info: Volvo Buses

https://mobilitate.eu/volvo-buses-inchide-europa/

7900 Electric Exterior 2015_0470_Charging_at_bus_stop.jpg
7900 Electric Exterior 2015_0470_Charging_at_bus_stop.jpg (220.97 KiB) Vizualizat de 907 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 628
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Joi Mai 04, 2023 7:44 pm

Poate ar fi ceva ca cei de la Ciorogarla sa renunte la Euroshituri si sa produca Volvouri pentru piata din RO.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Mai 04, 2023 8:45 pm

Pai la Ciorogarla momentan nu prea se mai produce nimic, aduc grantoane din China :twisted: Ar fi o idee, dar problema este ca Volvo cu siguranta vor fi scumpe si in solutia asta...
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 628
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Joi Mai 04, 2023 9:26 pm

Bine grantoane sunt una, dar Euroshiturile diesel nu-s facute aici?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Mai 04, 2023 9:33 pm

Ba da, nu stiu sasiul daca se sudeaza aici.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Autobuze”