Primarul General, Nicușor Dan, anunță că vor fi lansate licitațiile pentru modernizarea liniilor 5, 40 și 55. Acesta transmite că:
Am finalizat caietul de sarcini, pentru reabilitarea infrastructurii de tramvai pe care circulă liniile 40, 55 și 5.
În cel mai scurt timp vom lansa în SEAP licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor. Toate cele trei linii au un flux mare de călători și leagă zone importante ale orașului, iar valoarea lucrărilor se ridică la 978 de milioane de lei fără TVA.
Vom moderniza peste 24 km de cale dublă de rulare a tramvaiului pe artere importante precum Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu. Bd. Pache Protopopescu, str. Traian, Bd. Barbu Văcărescu, Soșeaua Stefan cel Mare.
După finalizarea lucrărilor, pe noua infrastructură vor putea circula tramvaie noi, moderne, astfel încât numărul călătorilor va crește semnificativ.
Stiri - Modernizarea liniei 40 intre Complex Titan si Piața Sfânta Vineri
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Primăria Capitalei va crește de la 12 la 24 de luni durata lucrărilor de modernizare a liniilor 40 și 55
În ședința CGMB din 29 mai, urmează să fie discutat și votat proiectul de modificare a indicatorilor tehnico-economici pentru lucrările de reabilitare a sistemului rutier pe Bd Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Bd Basarabia, Calea Călărași, Bd Corneliu Coposu și zona RATB Titan. Modificarea vine după ce în cadrul licitației pentru modernizarea mai multor loturi de linii de tramvai, loturile aferente liniilor 40 și 55 au rămas fără ofertanți.
Ulterior STB SA a derulat o consultare a pieței, în urma căreia constructorii au contestat termenele de execuție prea scurte, mai ales în contextul în care vor fi deja angajați pe alte șantiere unde au depus oferte în cadrul licitației ce se află în evaluare tehnică. Astfel, proiectarea va rămâne la termenul de 6 luni, fiind deja realizată de Direcția Infrastructură a STB SA. Astfel, se modifică termenele de execuție după cum urmează:
– Linia 40 – 18 km cale dublă – Bd. Theodor Palady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarași, Bd. Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan – 24 de luni
– Linia 55 – Bulevardul Ferdinand, între Soseaua Mihai Bravu și Strada Traian – 15 luni
– Str Dristorului intre B- duI Camil Ressu și str. Baba Novac – 9 luni
Termenul inițial era de 12 luni maxim pentru lucrările respective. Valoarea totală a lucrărilor este de 1,092 miliarde lei cu TVA.
https://mobilitate.eu/primaria-capitalei-luni-40/
În ședința CGMB din 29 mai, urmează să fie discutat și votat proiectul de modificare a indicatorilor tehnico-economici pentru lucrările de reabilitare a sistemului rutier pe Bd Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Bd Basarabia, Calea Călărași, Bd Corneliu Coposu și zona RATB Titan. Modificarea vine după ce în cadrul licitației pentru modernizarea mai multor loturi de linii de tramvai, loturile aferente liniilor 40 și 55 au rămas fără ofertanți.
Ulterior STB SA a derulat o consultare a pieței, în urma căreia constructorii au contestat termenele de execuție prea scurte, mai ales în contextul în care vor fi deja angajați pe alte șantiere unde au depus oferte în cadrul licitației ce se află în evaluare tehnică. Astfel, proiectarea va rămâne la termenul de 6 luni, fiind deja realizată de Direcția Infrastructură a STB SA. Astfel, se modifică termenele de execuție după cum urmează:
– Linia 40 – 18 km cale dublă – Bd. Theodor Palady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarași, Bd. Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan – 24 de luni
– Linia 55 – Bulevardul Ferdinand, între Soseaua Mihai Bravu și Strada Traian – 15 luni
– Str Dristorului intre B- duI Camil Ressu și str. Baba Novac – 9 luni
Termenul inițial era de 12 luni maxim pentru lucrările respective. Valoarea totală a lucrărilor este de 1,092 miliarde lei cu TVA.
https://mobilitate.eu/primaria-capitalei-luni-40/
Daca pentru modernizarea liniei 40 este mai plauzibil acest termen de executie a lucrarilor, de 24 de luni, pentru linia 55 si linia de pe Dristorului termenele nou propuse sunt trase de par rau de tot, mai ceva ca ce s-a intamplat pe fostul Vasile Milea.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu, doar astea sunt. Dudesti, Nerva Traian, Sincai nu mai stiu cum erau.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Ba si alea erau trecute in lotul 1 pe traseul de acces-retragere al lui 40.
Asa se justifica cei 2 ani,dar tot vor trebui cel putin sa se angreneze 2 firme mari la lucrari.Mi e greu sa cred ca se vor misca asa repede dintr-un cap in altul,chiar si in cei 2 ani, cu o lucrare care va taia capitala dintr-un capat in altul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Primăria Capitalei a reluat licitația pentru loturile 1, 2, 13, 15 aferente liniilor 14, 40 și 55, pentru proiectarea și execuția modernizării căii de rulare și a sistemului rutier pe arterele străbătute de cele 3 linii. Valoarea totală a proiectului este estimată la 857 milioane lei, având o durată de realizare de 33 de luni de la semnarea contractului. Din cele 33 de luni, 9 vor fi dedicate proiectării tehnice și 24 vor dura efectiv lucrările.
Autoritatea Contractanta dorește încheierea contractului servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție astfel:
Lot 1 – Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 40 are doua terminale (Piata Sfanta Vineri și Complex RATB Titan) și strabate urmatoarele artere: Bd. Corneliu Coposu, Calea Calarasi, Piata Eudoxiu Hurmuzachi, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady.Linia de tramvai 40 este una din liniile eficiente, ea leaga cartiere importante ale orasului si, totodata, se realizeaza legatura cu transportul subteran (metrou).
Lotul 1 prevede și modernizarea traseelor de acces către depourile Giurgiului și Dudești, pe Calea Dudești, Camil Ressu, Nerva Traian
Lot 2 – Reabilitare sistem rutier: Obiect 2 – Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 55 străbate arterele Bd. Corneliu Coposu, Calea Călărași, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon. Zona modernizata a liniei de tramvai este pe Sos. Pantelimon, de la intersecția cu Sos. Iancului la terminalul Granitul și terminalul Sf. Vineri. Linia de tramvai 55 este una din liniile eficiente, ea leagă cartiere importante ale orașului si, totodată, se realizează legătura cu transportul subteran (metrou).
Lot 13 – Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian B-dul Ferdinand I intre Sos. Mihai Bravu si str. Traian este deservit de linia de tramvai 14, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne, ceea ce ar impiedica dezvoltarea unui sistem de transport public de calatori atractiv şi eficient.
Lot 15 – Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă. Pe strada Dristorului linia de tramvai este amplasata in zona carosabila (pe un singur sens) si realizeaza legatura intre Sos. Mihai Bravu si B-dul Camil Ressu, asigurand astfel intoarcerea tramvaielor in caz de avarie pe tronsoanele adiacente. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne.
Ofertele pot fi depuse până la data de 31.01.2024, urmând ca atribuirea să aibă loc până în luna septembrie 2024.
https://mobilitate.eu/pmb-licitatie-tram-4055/
Autoritatea Contractanta dorește încheierea contractului servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție astfel:
Lot 1 – Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 40 are doua terminale (Piata Sfanta Vineri și Complex RATB Titan) și strabate urmatoarele artere: Bd. Corneliu Coposu, Calea Calarasi, Piata Eudoxiu Hurmuzachi, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady.Linia de tramvai 40 este una din liniile eficiente, ea leaga cartiere importante ale orasului si, totodata, se realizeaza legatura cu transportul subteran (metrou).
Lotul 1 prevede și modernizarea traseelor de acces către depourile Giurgiului și Dudești, pe Calea Dudești, Camil Ressu, Nerva Traian
Lot 2 – Reabilitare sistem rutier: Obiect 2 – Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 55 străbate arterele Bd. Corneliu Coposu, Calea Călărași, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon. Zona modernizata a liniei de tramvai este pe Sos. Pantelimon, de la intersecția cu Sos. Iancului la terminalul Granitul și terminalul Sf. Vineri. Linia de tramvai 55 este una din liniile eficiente, ea leagă cartiere importante ale orașului si, totodată, se realizează legătura cu transportul subteran (metrou).
Lot 13 – Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian B-dul Ferdinand I intre Sos. Mihai Bravu si str. Traian este deservit de linia de tramvai 14, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne, ceea ce ar impiedica dezvoltarea unui sistem de transport public de calatori atractiv şi eficient.
Lot 15 – Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă. Pe strada Dristorului linia de tramvai este amplasata in zona carosabila (pe un singur sens) si realizeaza legatura intre Sos. Mihai Bravu si B-dul Camil Ressu, asigurand astfel intoarcerea tramvaielor in caz de avarie pe tronsoanele adiacente. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne.
Ofertele pot fi depuse până la data de 31.01.2024, urmând ca atribuirea să aibă loc până în luna septembrie 2024.
https://mobilitate.eu/pmb-licitatie-tram-4055/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Lucrarile vor incepe treptat, iar contractele inca nesemnate vor fi semnate destul de curand. Merg greu toate procedurile.