Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se regleaza si treaba asta.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai chiar acolo s-a lucrat.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De la 1 august urmatoarele modificari. Vedem ce se intampla, mai ales ca Dudesti va pierde ture in 1 si se pare ca se vrea sa preia linia 47 in locul celor de la Militari care vor lua mai multe ture in 25 si 19 in locul lui Giurgiu, ca acum au vagoane.
Ar fi o aberatie ca 19 sa ramana in continuare la Militari. In cazul lui 47 ar fi o evolutie,clar, daca de la tatre vom vedea ch ppc uri sau chiar LF uri sa scape accidental.
Eu auzisem varianta ca turele ramase din 1 si 10 de Dudesti sa fie redistribuite in 19,23 si 27.
Eu auzisem varianta ca turele ramase din 1 si 10 de Dudesti sa fie redistribuite in 19,23 si 27.
Mult mai eficient ar fi sa se faca mutarile de care s-a mai discutat pe aici, cu 1 la Giurgiului, care cedeaza turele de 19 la Titan, care cedeaza turele de 55 la Victoria, care la randul sau cedeaza turele de 1 la Giurgiului.
Iar Dudestiul eventual sa inceapa sa isi faca incalzirea cu turelle ramase libere in 21, inainte sa vina la ei Imperio pt aceasta linie,
Iar Dudestiul eventual sa inceapa sa isi faca incalzirea cu turelle ramase libere in 21, inainte sa vina la ei Imperio pt aceasta linie,
Mi e greu sa cred ca daca nu s a putut cu 1 la Dudesti,sa se poata cu 21 fiind urmatoarea linie,cu problemele avute in depou si cu linia de pe Dudesti. Eu cred ca Dudestiul va ramane asa cu ce are, si cele din 21 sa ajunga tot prin Giurgiu,si sa mai dea acestia din vagoane pe la alte depouri. De aceea era o idee si tot am mai spus ca era o varianta ca Militariul sa aiba tot inelarul 1 si 10. Vedem. Doar 19 ar fi o aberatie sa ramana la Militari,cu tatrele am inteles nevoia cu toate ca a foat un chin si nu erau pentru o linie ca 19.Dar e vorba de acces si retragere sa iti plece ultimul vagon de la Ikea pallady pana la dep Militari,aproape o ora...
Si cu un eventual 21 la Giurgiului ar fi aceeasi problema ca si cu 19 la Militari, niste timpi de acces / retragere aberanti. Din pacate acum se vede dezavantajul faptului ca nu e nici un depou modernizat si cu facilitati adecvate pt vagoane noi si moderne in estul orasului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu ai cum sa duci 1/10 total in Militari, mai ales ca accesul va trebui facut la Romprim unde este traseul normal. La fel 21, ar sta cel mai bine la Dudesti, problemele locale rezolvandu-se treptat.
S au mai redus din ture la orele de varf la traseele de autobuze. In medie 1-2 ture,dar tot este bine ca in afara orelor de varf,nu se mai reduc asa de multe ture, pentru ca de multe ori se faceau niste goluri si apoi era o aglomeratie de nedescris in primul autobuz care venea in statie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu stiu ce vor lua cu ei, probabil tot. Tatra nu cred ca va circula perioada asta.
Solutia care imi pare cea mai logica pt modificarile ce vor urma:
- 25 de la intersectia Luica x Giurgiului sa circule deviat prin Ferentari, cum dealtfel s-a mai intamplat, ingloband traseul lui 11, pana in Giulesti, care evident va fi suspendat
- Vagoanele de 11 ramase libere sa suplimenteze inelarul care va avea nevoie de ture suplimentare, cu ocazia haosului asta
- 7 scurtat intre Progresul si Sura Mare, fara reducerea nr de ture, din moment ce pe Giurgiului nu vor mai fi 19 si 25 ss preia fluxul de calatori
- 19 suspendat si vagoanele ramase libere sa suplimenteze liniile depourilor de domiciliu
- 25 de la intersectia Luica x Giurgiului sa circule deviat prin Ferentari, cum dealtfel s-a mai intamplat, ingloband traseul lui 11, pana in Giulesti, care evident va fi suspendat
- Vagoanele de 11 ramase libere sa suplimenteze inelarul care va avea nevoie de ture suplimentare, cu ocazia haosului asta
- 7 scurtat intre Progresul si Sura Mare, fara reducerea nr de ture, din moment ce pe Giurgiului nu vor mai fi 19 si 25 ss preia fluxul de calatori
- 19 suspendat si vagoanele ramase libere sa suplimenteze liniile depourilor de domiciliu
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
1 si 10 vor fi prin Istrate - Marasesti - Vitan.
Previzibil,deci bine ca este asa. Dar asta inseamna ca ramane si 19,unde l duce e intrebarea de pe Serban Voda-Viilor mai departe?
Ultima oară modificat Joi Iul 20, 2023 11:02 pm de către Lucian, modificat 1 dată în total.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Posibil Ghencea.
Organizare transport public în contextul lucrărilor edilitare din Piața Eroii Revoluției și de pe Bd.Timisoara – demarate începând cu data de 26.07.2023
a. Funcționarea liniilor 1 și 10 pe între capetele de linie Șura Mare și Banu Manta cu parcul suplimentat cu câte 3 tururi în zi de lucru și 1 tur în zi de sâmbătă/duminică (parc total 20 vag zi de lucru, 14 vag în zi de SD), astfel:
· Linia 1 –Șura Mare, Șos.Giurgiului, Șos.Olteniței, Cal.Văcărești, Șos.Mihai Bravu, Șos.Ștefan cel Mare, Iancu de Hunedoara, Pasajul Victoriei, Banu Manta, Bd.Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Bd.Doina Cornea, Bd.Gral Paul Teodorescu, Bd.Timișoara, Șos.Progresului, Str. Dr.Istrati, apoi pe un traseu deviat de la intersecția cu Șos.Viilor prin Str.Dr.Istrati, Bd.Mărășești, Bd.Octavian Goga, Cal.Vitan, apoi revenire pe traseul de bază prin Șos.Mihai Bravu, Cal.Văcărești, Șos.Olteniței, Șura Mare
· Linia 10 – Șura Mare, Șos. Giurgiului, Șos.Olteniței, Cal.Văcărești, Șos.Mihai Bravu, apoi pe un traseu deviat de la intersecția Șos.Mihai Bravu cu Cal.Vitan prin Cal.Vitan, Bd.Octavian Goga, Bd.Mărășești, Str.Dr.Istrati, apoi revenire pe traseul de bază prin Șos.Progresului, Bd.Timișoara, Bd.G-ral Paul Teodorescu, Bd.Doina Cornea, Pasajul Basarab, Bd.Nicolae Titulescu, Banu Manta, Pasajul Victoriei, Iancu de Hunedoara, Ștefan cel Mare, Șos.Mihai Bravu, Cal.Văcărești, Șos.Olteniței, Șura Mare
b. Suspendarea liniei 25 cu redistribuirea vagoanelor Imperio pe linia 32
c. Reînființarea liniei 12 cu 20 vagoane V3A în zi de lucru și 12 vagoane V3A în zi de sâmbătă/duminică între terminalele CFR Progresul și Gara Basarab pe traseul Șos.Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str.Zetarilor, Prelungirea Ferentari, Cal.Rahovei, Sos.Progresului, Bd.Timisoara, Bd. Gral Paul Teodorescu, Bd.Doina Cornea, Șos.Orhideelor, Gara Basarab și retur.
d. Funcționarea liniei 7 cu parcul actual (10 tururi în zi de lucru și 6 tururi în sâmbătă/duminică) ȋntre „CFR Progresul‟ şi „Şura Mare‟ astfel:
Traseu dus: CFR Progresul, Şos. Giurgiului, Șos Olteniței, Str. Șura Mare;
Traseu ȋntors: Str. Șura Mare, Şos. Giurgiului, CFR Progresul;
e. Funcționarea linia 19 cu parcul suplimentat cu 2 vehicule zi de lucru/sambata/duminica (16 tururi în zi de lucru și 11 tururi în sâmbătă/duminică) ȋntre „Complex Comercial Titan‟ şi „Piata Unirii‟ astfel:
Traseu dus: Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Şincai, Calea Şerban Vodă, apoi pe un traseu deviat prin Şos. Viilor, Str. Dr. Istrati, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Piata Unirii;
Traseu ȋntors: Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Str. Dr. Istrati, Şos. Viilor, Calea Şerban Vodă, Bd. Gh. Şincai, Pod Timpuri Noi, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu, Str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady;
f. Funcționarea liniei 610 cu un parc suplimentat cu 8 tururi în zi de lucru (18 tururi) și cu 5 tururi în zi de sâmbătă (12 tururi) pe un traseu prelungit ȋntre „Romprim‟ şi intersecția Șoseaua Progresului/str. Năsăud, astfel:
Traseu dus: Romprim traseu actual până la Piata Eroii Revolutiei, apoi pe un traseu prelungit pe Sos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Progresului, Str. Năsăud, stația Sos.Progresului (comun cu linia 117);
Traseu ȋntors: Stația Sos.Progresului, Șos.Viilor, Piaţa Eroii Revolutiei, Şos. Olteniţei, apoi traseu actual până la Romprim..
g. înființarea liniei navetă de autobuze 625 între Depoul Militari și Piața Danny Huwe (Răzoare) pe traseul actual al liniei 25 până la Razoare, cu intoarcere prin Sos.Panduri, Bd.Geniului, Bd.Timisoara apoi traseul liniei 25 pana la Dep.Militari. Linia navetă 625 va functiona cu 22 autobuze în zi de lucru și 12 autobuze în zi de sâmbătă/duminică;
h. închiderea depoului Militari, cu relocarea între depouri a vagoanele necesare funcționării liniilor de tramvaie
a. Funcționarea liniilor 1 și 10 pe între capetele de linie Șura Mare și Banu Manta cu parcul suplimentat cu câte 3 tururi în zi de lucru și 1 tur în zi de sâmbătă/duminică (parc total 20 vag zi de lucru, 14 vag în zi de SD), astfel:
· Linia 1 –Șura Mare, Șos.Giurgiului, Șos.Olteniței, Cal.Văcărești, Șos.Mihai Bravu, Șos.Ștefan cel Mare, Iancu de Hunedoara, Pasajul Victoriei, Banu Manta, Bd.Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Bd.Doina Cornea, Bd.Gral Paul Teodorescu, Bd.Timișoara, Șos.Progresului, Str. Dr.Istrati, apoi pe un traseu deviat de la intersecția cu Șos.Viilor prin Str.Dr.Istrati, Bd.Mărășești, Bd.Octavian Goga, Cal.Vitan, apoi revenire pe traseul de bază prin Șos.Mihai Bravu, Cal.Văcărești, Șos.Olteniței, Șura Mare
· Linia 10 – Șura Mare, Șos. Giurgiului, Șos.Olteniței, Cal.Văcărești, Șos.Mihai Bravu, apoi pe un traseu deviat de la intersecția Șos.Mihai Bravu cu Cal.Vitan prin Cal.Vitan, Bd.Octavian Goga, Bd.Mărășești, Str.Dr.Istrati, apoi revenire pe traseul de bază prin Șos.Progresului, Bd.Timișoara, Bd.G-ral Paul Teodorescu, Bd.Doina Cornea, Pasajul Basarab, Bd.Nicolae Titulescu, Banu Manta, Pasajul Victoriei, Iancu de Hunedoara, Ștefan cel Mare, Șos.Mihai Bravu, Cal.Văcărești, Șos.Olteniței, Șura Mare
b. Suspendarea liniei 25 cu redistribuirea vagoanelor Imperio pe linia 32
c. Reînființarea liniei 12 cu 20 vagoane V3A în zi de lucru și 12 vagoane V3A în zi de sâmbătă/duminică între terminalele CFR Progresul și Gara Basarab pe traseul Șos.Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str.Zetarilor, Prelungirea Ferentari, Cal.Rahovei, Sos.Progresului, Bd.Timisoara, Bd. Gral Paul Teodorescu, Bd.Doina Cornea, Șos.Orhideelor, Gara Basarab și retur.
d. Funcționarea liniei 7 cu parcul actual (10 tururi în zi de lucru și 6 tururi în sâmbătă/duminică) ȋntre „CFR Progresul‟ şi „Şura Mare‟ astfel:
Traseu dus: CFR Progresul, Şos. Giurgiului, Șos Olteniței, Str. Șura Mare;
Traseu ȋntors: Str. Șura Mare, Şos. Giurgiului, CFR Progresul;
e. Funcționarea linia 19 cu parcul suplimentat cu 2 vehicule zi de lucru/sambata/duminica (16 tururi în zi de lucru și 11 tururi în sâmbătă/duminică) ȋntre „Complex Comercial Titan‟ şi „Piata Unirii‟ astfel:
Traseu dus: Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Şincai, Calea Şerban Vodă, apoi pe un traseu deviat prin Şos. Viilor, Str. Dr. Istrati, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Piata Unirii;
Traseu ȋntors: Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Str. Dr. Istrati, Şos. Viilor, Calea Şerban Vodă, Bd. Gh. Şincai, Pod Timpuri Noi, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu, Str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady;
f. Funcționarea liniei 610 cu un parc suplimentat cu 8 tururi în zi de lucru (18 tururi) și cu 5 tururi în zi de sâmbătă (12 tururi) pe un traseu prelungit ȋntre „Romprim‟ şi intersecția Șoseaua Progresului/str. Năsăud, astfel:
Traseu dus: Romprim traseu actual până la Piata Eroii Revolutiei, apoi pe un traseu prelungit pe Sos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Progresului, Str. Năsăud, stația Sos.Progresului (comun cu linia 117);
Traseu ȋntors: Stația Sos.Progresului, Șos.Viilor, Piaţa Eroii Revolutiei, Şos. Olteniţei, apoi traseu actual până la Romprim..
g. înființarea liniei navetă de autobuze 625 între Depoul Militari și Piața Danny Huwe (Răzoare) pe traseul actual al liniei 25 până la Razoare, cu intoarcere prin Sos.Panduri, Bd.Geniului, Bd.Timisoara apoi traseul liniei 25 pana la Dep.Militari. Linia navetă 625 va functiona cu 22 autobuze în zi de lucru și 12 autobuze în zi de sâmbătă/duminică;
h. închiderea depoului Militari, cu relocarea între depouri a vagoanele necesare funcționării liniilor de tramvaie
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Eu v-am zis de cand a aparut discutia despre deviere ca 25 va fi pe traseul Basarab - Progresul.