Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!

Cafeneaua virtuală Mobilitate.eu care în viitorul nu foarte depărtat va deveni realitate și reportajele Mobilitate.eu
Scrie răspuns
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Aug 11, 2023 9:59 pm

Se vor comasa linii o data cu intrarea troleibuzelor noi in circulatie

https://m.dcnews.ro/anunt-pentru-toti-b ... OgOHPASg0M
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Aug 11, 2023 10:48 pm

97 va fi comasata cu 74 de exemplu.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Aug 11, 2023 11:26 pm

Pai si vor putea acòperi cererea doar cu cele noi? Plus, ca in lipsa unor benzi unice,sa traversezi capitala dintr un capat in celalat va fi clar un test,care va duce in primul rand la "goluri"intre vehicule?!?!
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Aug 12, 2023 11:16 am

Personal,sunt curios daca dupa modelul troleibuzelor se vor mai comasa si niste linii de autobuze pentru atunci cand vor incepe sa vina si din autobuzele electrice? Bine,cel putin la cele din proiect avem cateva exemple de linii comasate deja,cum ar fi 300 cu 381 ,173 cu 232...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Aug 13, 2023 12:49 pm

Albert scrie:
Mar Aug 08, 2023 11:36 am
De asemenea, de emiterea licențelor pentru autobuzele turistice mai știe cineva ceva?
Am intrebat pe cei din TPBI, momentan se cauta metoda de reglementare a acestora, fiind vorba de autobuzele si traseul STB SA, nu al unei autoritati. O tampenie dupa parerea mea, STB ar trebui sa isi poata administra si propiile trasee cand vine vorba de turistice, speciale si istorice, fara a necesita reglementarea TPBI.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 206
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Dum Aug 13, 2023 1:03 pm

Din ce știu eu, PMB a împuternicit TPBI pentru a emite licențele de transport aferente acestor linii turistice.

Apoi, TPBI s-a confruntat cu problema ca nu are in statut emiterea de licențe turistice. Deci s-a pus problema modificării statutului. Pentru a modifica statutul, am înțeles ca este nevoie de acordul tuturor primăriilor din Ilfov + acordul PMB. Pentru ca acele primarii sa dea acel acord, este nevoie de întrunirea și votarea unui proiect in toate cele peste 40 de consilii locale din Ilfov. Acum ce nu stiu eu este dacă trebuie făcut doar acest lucru sau mai trebuie și altceva. Din păcate cred ca abia vara viitoare le vom vedea la traseu.

Și da, complet de acord cu tine. Atât timp cât nu se acorda subvenție, nu consider ca TPBI trebuie sa aibă vreo treaba.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Aug 13, 2023 6:02 pm

Daca i asa,inseamna ca vom vedea autobuze turistice,doar atunci cand se vor pune la punct si luat si autobuze si restul primariilor sau poate 50% +1 ,daca i nevoie doar de majoritate.Pana atunci,se vor uita la ele...capitala
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Aug 13, 2023 9:03 pm

Sunt curios daca vor integra cumva sistemul si/cu la aplicatia infotb? Adica,daca vor aparea harti si vor arata unde i vehiculul sau doar estimativ vor pune timpii,pentru ca stim foarte bine ca sunt conflicte in trafic care vor duce la anumite intarzieri...in statii

https://www.g4media.ro/bucurestenii-vor ... r-dan.html
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 206
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Dum Aug 13, 2023 9:43 pm

Din InfoTB își vor lua datele acele panouri.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Aug 13, 2023 9:51 pm

Aha,mersi.E de bine atunci...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Aug 16, 2023 4:59 pm

Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Aug 16, 2023 8:26 pm

Din ce vad,la tramvaiul cu numarul 50 afisa in salon statiile dintre burdufuri "Piata Vitan". Sa speram va vor afisa si la celelalte tramvaie...
https://fb.watch/msLZW4s1Qn/
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Mie Aug 16, 2023 11:22 pm

Lucian scrie:
Mie Aug 16, 2023 4:59 pm
Cele mai aglomerate linii STB
https://b365.ro/care-sunt-cele-mai-aglo ... -BaRJ0_OiE
In teorie cam alea sunt liniile cele mai aglomerate, dar din moment ce nu toate vehiculele au dispozitiv de numarat calatorii, si nici calatorii la randul lor nu valideaza toti, chiar si posesorii de abonamente, este destul de greu sa se aiba niste statistici exacte.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Aug 16, 2023 11:46 pm

La tramvaie daca ne uitam sunt in ordinea eficientei, 41, 32, 25, 21, apoi 1 si 10 ca au traseu lung, eficiente nu prea, iar cel mai probabil dupa le avem pe 7, 11, 23, 27, 40, 45. La auto sunt mult mai multe, cam tot din gama 3xx si nu numai, 102, 226 etc.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Aug 17, 2023 12:17 am

27 le,nu mai este demult o linie aglomerata.Doar pe portiunea dintre Dristor/Parklake pana pe la Piata Salajan,este ceva mai plin,dar deja pentru mai incolo,pentru zona Ozana/Pallady lumea deja apeleaza la 19 care vine mai bine,plus ca diferenta este de 6-7 minute. 23 ul da,consider ca ar mai trebui suplimentat mai ales pentru sensul de mers de la Dristor-Posta Vitan este plin spre Rahova/Ferentari.
La autobuze nu au mai toate acel sistem de numarare mai ales daca vorbim de otokare sau mercedes? Chiar si din primul lot parca avea,cele euro 4???
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Joi Aug 17, 2023 8:17 am

La E4 seria 46xx si cateva din 47xx aveau sistem de numarat calatorii. Dar depinde cate din sisteme mai sunt functionale, si mai mult, cate autobuze din seria asta mai circula...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Aug 17, 2023 2:27 pm

Cel mai probabil,vor inchide circulatia lui 32 pt a reface linia in zona

TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 262
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Joi Aug 17, 2023 3:55 pm

Cred ca e o problema cu postarea ca eu cel putin nu o vad.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Aug 17, 2023 3:57 pm

Este vorba doar de lucrari punctuale. Linia 32 ar trebui inchisa o perioada pentru reparatii serioase, sunt mari probleme intre Regina Maria si Chirigiu dar si in multe zone CF dintre Chirigiu si depou. Trebuie trecuta prin reparatii serioase imediat dupa ce se termina lucrarile pe linia 41.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Vasile52
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Joi Iun 09, 2022 10:38 am

Joi Aug 17, 2023 7:05 pm

Lucian scrie:
Joi Aug 17, 2023 12:17 am
La autobuze nu au mai toate acel sistem de numarare mai ales daca vorbim de otokare sau mercedes? Chiar si din primul lot parca avea,cele euro 4???
Problema este ca nu sunt precise. Am vazut otokare in care sistemul credea ca sunt peste 1500 de pasageri sau -10 pasageri.
Imagine Imagine Imagine
bgd70
Utilizator nou
Mesaje: 38
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:10 am

Vin Aug 18, 2023 12:50 pm

Cum arata un Imperio pe mult iubita linie 32 unde calatorii au facut cele mai multe sesizari pt. ca erau privati de tramvaie noi si curate...

Sursa imagine
Fişiere ataşate
mizerie_linia32.jpg
mizerie_linia32.jpg (134.9 KiB) Vizualizat de 4261 ori
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Aug 18, 2023 12:55 pm

Si prin inelar mai sunt probleme,cu oamenii strazii dar mai iau calatorii atitudine,din ce am mai vazut si coboara. Problema este ca au luat decizia ca sa nu mai fie controlori permanenti in aceste tramvaie,ca cica nu au atatia,si coboara din cel din fata si urca in urmatorul care vine...daca mai urca.
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Vin Aug 18, 2023 2:52 pm

Cred ca mai bine lotul asta de vagoane ramane aici in 32, si cel dedicat pentru 32 sa mearga in 25, cand va fi reinfiintat. La cum se prezinta lucrurile viitorul nu arata foarte bine pentru seria asta.
bgd70
Utilizator nou
Mesaje: 38
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:10 am

Vin Aug 18, 2023 2:54 pm

Da, ar fi cel mai ok asa. Sa ajunga in 25 vagoane curate si fara distrugeri.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Aug 18, 2023 4:31 pm

In 32 inca mai sunt tot felul de samantari si cocalari de serviciu, cu ceva control insistent se pot dezvata destul de repede. Am mers de mai multe ori in traseu si calatorii sunt chiar fericiti cu noile tramvaie, mai ales ca inafara de ce au mai aparut CH PPCuri din 41, in rest au fost plimbati ani buni cu cocioabe de FAUR. Dimineata in 32 erau 4 controlori in tramvai.

Pana acum cel mai bine se tin vagoanele din 41, atat ca tamponari care sunt foarte rare, cat si din partea calatorilor. Iar la extrema cealalta avem vagoanele din 10, care deja majoritatea au locuri plane din cauza liniei cu probleme pe tronsonul comun cu autobuze si sunt lovite si zgariate mai ales pe laterale.

20230812_124737.jpg
20230812_124737.jpg (247.44 KiB) Vizualizat de 4241 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu”