Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune

Discuții generale, știri și dezbateri despre mobilitatea de suprafață în regiunea București - Ilfov
Scrie răspuns
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Aug 31, 2023 11:00 am

Viitoarea statie de tramvaie de pe traseul liniei 19 intre Timpuri Noi si Tineretului,prinde contur...deja sunt puse o parte din borduri,se lucreaza.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Aug 31, 2023 6:36 pm

Cică,ar desfiinta o pe cea de la timpuri noi si fac si deja se lucreaza,cum am spus dimineata la o alta statie...spre tineretului.Deja tramvaiele nu mai opresc la timpuri noi,au foi in geam cu anuntul...tramvaiele
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Aug 31, 2023 6:49 pm

Noua statie de pe Sincai...de pe un grup

https://www.facebook.com/groups/initiat ... ?ref=share
Fişiere ataşate
FB_IMG_1693477518683.jpg
FB_IMG_1693477518683.jpg (142.97 KiB) Vizualizat de 3023 ori
FB_IMG_1693477528241.jpg
FB_IMG_1693477528241.jpg (110.44 KiB) Vizualizat de 3023 ori
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Sep 11, 2023 9:31 am

Ce aberatii au putut sa faca,pe langa ca 12-le nu i 25-ul nici la numarul de ture,nici cu tramvaiele Imperio,au scos cele cate ture in plus,care au circulat pana mai ieri atat din 7 cat si din 19.
19 le cel putin,circula mult mai aglomerat pe Giurgiului decat circula pana mai ieri pe Viilor. Erau calatori si pe Viilor dar mult mai putini pentru ca majoritatea coborau din 610 mai ales,sau 232 la Istrati si se duceau la inelar direct. Hai ca 7 le,ar merge cu turele de acum,mai este si 47 care nu vine rau,dar cu 19 ar fi mers sa ramana cu turele de ieri 16 la numar,pentru ca cel mai probabil,vom revedea imaginea cu aglomeratia din statia de la Sura Mare/Eroii Revoutiei sens Cfr Progresul.
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 231
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Lun Sep 11, 2023 11:55 am

Linia 11 a pierdut turele de la BN, care au fost inlocuite de doua ture de la Alexandria + posibil unul de Giurgiu (nu stiu daca e tur de Giurgiu propriu-zis sau doar imprumut).
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Sep 11, 2023 11:56 am

Sunt 2 de Giurgiu si 2 Alexandria ca a pierdut si turul de Militari...cu tatra.
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 231
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Lun Sep 11, 2023 11:59 am

Da, corect. Nu vazusem ca a pierdut si Tatra. Si mai bine.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 11, 2023 12:49 pm

E bine ca a disparut Tatra aia din 11, mai mult incurca. BN are ture in weekend in 11.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Sep 24, 2023 10:43 am

Lucrarea ce tine departe de Giulesti traditionalul 11 (si 44).Cu siguranta,vom tot mai avea devieri de genul cu lucrarile astea la "conducte" de apa si caldura.
Fişiere ataşate
IMG-20230923-WA0004.jpg
IMG-20230923-WA0004.jpg (159.13 KiB) Vizualizat de 2611 ori
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Sep 25, 2023 7:24 pm

Se pare ca se pregateste ducerea lui 330 pe strada Bratarii...
https://vm.tiktok.com/ZGJv1vCRF/
Fişiere ataşate
IMG-20230925-WA0001.jpg
IMG-20230925-WA0001.jpg (54.98 KiB) Vizualizat de 2518 ori
Avatar utilizator
virgil23
Utilizator nou
Mesaje: 70
Membru din: Dum Iun 05, 2022 12:19 pm
Localitate: București
Contact:

Lun Sep 25, 2023 8:56 pm

Mi se pare anapoda că firmele le-au updatat, dar merge tot spre Faur. Oricum stațiile apăruseră de vreo lună pe L. Rebreanu după intersecția cu 1 Decembrie 1918. Curios tare cum se descurcă la rondul de la Auchan, unii soferi o luau pe acolo și pe retragere.
Otokar Kent C12 #6406 - Barajul Dunării.JPG
Otokar Kent C12 #6406 - Barajul Dunării.JPG (239.92 KiB) Vizualizat de 2484 ori
afisaj 6533 (1).JPG
afisaj 6533 (1).JPG (186.36 KiB) Vizualizat de 2484 ori
afisaj 6533 (2).JPG
afisaj 6533 (2).JPG (131.55 KiB) Vizualizat de 2484 ori
display interior 6406.JPG
display interior 6406.JPG (141.49 KiB) Vizualizat de 2484 ori
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Sep 25, 2023 9:14 pm

Sunt curios daca va fi singura linie dusa acolo,dar nu cred ca are rost sa fie duse mai multe. Doar ca i in zona comerciala,dar nu stiu cat ii ajuta pe calatori pe acolo si cat de aproape este de marile magazine...
Avatar utilizator
virgil23
Utilizator nou
Mesaje: 70
Membru din: Dum Iun 05, 2022 12:19 pm
Localitate: București
Contact:

Lun Sep 25, 2023 10:10 pm

Să știi că o să ajute, o să fie linia care oprește cel mai aproape de Auchan, tramvaiele(și la Postăvarului și la Complex Comaercial Titan), opresc destul de departe de magazin. Aș fi dus sincer 253 acolo. 330 deja este destul de lung și niște intervale forte "atractive", 253 vine cam la 4-6 minute.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 25, 2023 11:30 pm

Era un deficit de transport in zona. Va trebui sa primeasca si macar 2 ture in plus, mai ales ca a fost prel7ngita si la Baneasa, moment cand nu stiu sa fi primit suficiente masini.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Sep 25, 2023 11:57 pm

O varianta ar mai fi si ducerea lui 103 de la Industriilor/Isovolta la parc Teilor...
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 231
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Mie Oct 04, 2023 4:14 pm

Cat timp 41 va fi cu palete, vor mai exista ca acum 3 ani navete 641/642?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Oct 04, 2023 4:15 pm

641 poate.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Oct 10, 2023 2:25 pm

Depoul Alexandria va intra cu 2 ture in linia 47 in scurt timp, nu am inteles daca preluate de la Militari sau in plus.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Oct 10, 2023 2:42 pm

Ar fi bine sa fie suplimentat,pentru ca am vazut ca pleaca tot mai "plin"de la Unirii. De tatre chiar nu se poate scapa din el,si chiar si cele din 19? Cu un 25 suspendat si a inceput sa se intre si in 21 cu Imperio...si tot nu s vagoane...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Oct 10, 2023 4:00 pm

Daca tot i au pus "capac" si capatului de la Progresul, in weekend mai bine il duceau pe 11 de la Zetari la Sura Mare si disparea 7-le. Cred ca era mai buna solutia,doar ca traseul era prea lung,dar la ce trasee lungi au si alte linii...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Oct 11, 2023 10:11 am

La Zetari este haosul de pe lume cu 5 linii care intorc acolo. Mai bine il duceau pe 19 la Unirii in locul lui 7 pentru ca deja oamenii s au obisnuit prin zona,cand nu vine 7 le,vine 19 si cu turele din 7 le suplimentau pe 12 si 19. Si in weekend varianta cu 11 dus la Sura Mare de la Zetari...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Oct 13, 2023 1:21 pm

Marian Andrei scrie:
Mar Oct 10, 2023 2:25 pm
Depoul Alexandria va intra cu 2 ture in linia 47 in scurt timp, nu am inteles daca preluate de la Militari sau in plus.
Au bagat doar 1 tur,cel mai probabil il vor mai suplimenta dupa ce intra pe sistemul paleta linia 41 si vor circula doar cele Imperio.
Dar...dupa parerea mea,nu stiu daca neaparat frecventa era problema pentru 47,ci faptul ca circula tatrele,tramvai scurt,deci capacitate mica de transport.Daca ar circula v3a uri cel putin nu ar mai fi nemultumiri,exact cum s a intamplat si zilele trecute cu 19,pe la mall mai exact,a venit o tatra,statia nu era goala,s au inghesuit toti in ea,ca dupa 8 minute sa vina un v3a si dupa alte 3 minute alt v3a,care desigur mergea mai mult gol.Deci ideea era ca ai 3 tatre amarate,in loc sa le bagi la mijloc ca si ture intre v3auri,vine tatra prima sa ia toata aglomeratia.
Scuze,ca m am intins prea mult cu explicatiile...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Oct 13, 2023 2:06 pm

Pe 41 turele vor fi reglate dupa cum se va constata circulatia duminica cu cele 20. Probabil vor ramane 20 in weekend si 22-24 in lucratoare.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
JaLeTe
Utilizator nou
Mesaje: 83
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:23 pm

Vin Oct 13, 2023 4:45 pm

„Maratonul Internațional 2023” modifică 41 de linii de transport public. TPBI înființează patru linii navetă
Pentru desfășurarea evenimentului sportiv „Maratonul Internațional 2023”, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) va modifica 41 de linii de transport public din Capitală și va înființa patru linii navetă de autobuz. La dispoziția Brigăzii Rutiere de Poliție, traficul rutier va fi restricționat total pe traseul de alergare, și anume: Piața Arcul de Triumf – Piața Constituției – Piața Unirii – Piața Alba Iulia – Bd. Basarabia, până la Bd. Nicolae Grigorescu, iar în perioada 14.10.2023 (începând cu ora 15.00) – 15.10.2023 (până la ora 16.00), va fi restricționată circulația autovehiculelor și pe Bd. Libertății, între Bd. Națiunile Unite și Splaiul Independenței, pentru amenajarea zonelor de start/sosire.

*

Ca urmare, TPBI a dispus ca sâmbătă, 14 octombrie 2023, începând cu ora 15.00 și până la sfârșitul programului, autobuzele liniilor 136 și 385 să circule astfel:

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/ Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul de la Piaţa Regina Maria;
Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Str. Izvor/ Str. B.P. Haşdeu/ Bd. Naţiunile Unite, apoi pe un traseu modificat pe Str. B.P. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, „Piaţa Sf. Vineri”, cu întoarcere pe Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii, Piaţa Unirii, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Pod. Haşdeu, Str. B.P. Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, apoi traseul actual.
De asemenea, linia N101 va funcţiona în noaptea de 14/15.10.2023 pe traseul de bază între „Valea Oltului‟ şi intersecţia Calea 13 Septembrie/ Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri pe Bd. Libertății, Bd. Regina Maria până la „Piaţa Unirii 2”.

*

Duminică, 15 octombrie 2023, TPBI va modifica următoarele linii astfel:

Liniile 1 şi 10 vor funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, cu indicativul 54 ȋntre terminalele „Ghencea‟ şi rond Piaţa Iancului pe Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Bd. Timișoara, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Doina Cornea, Pasajul Basarab, Șos. Nicolae Titulescu, Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare.
Până la reluarea circulației tramvaielor liniilor 1 și 10, va funcționa linia navetă de autobuz 601 ȋntre terminalul „Șura Mare” și Piaţa Iancului pe traseul: Str. Şura Mare, Șos. Giurgiului, Șos. Olteniţei (cu intrare pe calea de rulare a tramvaielor după Str. Laloșu), Calea Văcărești, pe pasajul Mihai Bravu, Șos. Mihai Bravu (intrare pe calea de rulare a tramvaielor la intersecţia Șos. Mihai Bravu/Calea Vitan), Șos. Mihai Bravu (cu ieșire de pe calea de rulare după staţia Gheorghe Petraşcu), prin Pasajul Muncii, Sos. Mihai Bravu cu ȋntoarcere Piaţa Iancului, apoi pe Șos. Mihai Bravu, prin Pasajul Muncii, Șos. Mihai Bravu (cu intrare pe calea de rulare a tramvaielor la staţia Gheorghe Petraşcu, respectiv ieșire de pe calea de rulare la intersecţia Șos. Mihai Bravu/Calea Vitan), pe pasajul Mihai Bravu, Calea Văcărești, rond Piaţa Sudului, Șos. Olteniţei (pe calea de rulare a tramvaielor pȃnă la intersecţia cu Bd. Constantin Brancoveanu), Sos. Olteniţei, Piaţa Eroii Revoluţiei, ȋntoarcere dupa primul scuar (similar cu linia 141), Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare.
De asemenea, până la reluarea circulației tramvaielor 1 și 10, linia navetă 610 va funcționa între terminalul „Romprim” şi intersecţia Str. Progresului/Calea Rahovei, apoi pe un traseu prelungit pe Str. Progresului, Str. Răzoare, Sos. Panduri, Bd. Geniului, staţia Piaţa Danny Huwe (comun cu liniile 69, 96, 139 şi 137) cu întoarcere pe Str. Progresului, Calea Rahovei, apoi traseul actual.
Linia 19 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, ȋntre „Chimopar‟ şi „Piaţa Unirii” pe Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, terminal „Piaţa Unirii‟.
Linia 24 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între terminalul „Cartier Dămăroaia” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta”.
Linia 40 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, între terminalul „Chimopar” şi intersecţia Bd. Basarabia/ Bd. Chișinău, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Chișinău, Șos. Pantelimon, Şos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Calea Călărași, apoi traseul actual până la terminalul „Piaţa Sfânta Vineri”.
Linia 44 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe un traseu scurtat între terminalul „Cartier 16 Februarie” şi terminalul „Gara Basarab”.
Linia 45 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între terminalul „Mezeş” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta”.
Linia 61 va funcționa, pe perioada ȋntregii zile, pe un traseu scurtat ȋntre „Master‟ și Podul Operei.
Linia 66 va funcţiona, pe perioada ȋntregii zile, între terminalul „Spitalul Fundeni” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual.
Linia 69 va funcţiona, pe perioada ȋntregii zile, cu 9 tururi de la Depoul Bujoreni, pe un traseu scurtat între terminalul „Valea Argeşului” şi „Podul Operei‟.
Linia 70 va fi suspendată, urmând să redevină funcțională după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, de la ora 14.00), când va funcţiona între terminalul „Bd. Basarabia” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual. Până la reluarea circulației troleibuzelor, va funcționa linia navetă de autobuz 670 între terminalul „Bd. Basarabia” şi Piaţa Universităţii pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. C-tin Brâncuşi, Str. Baba Novac, Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Muncii, Şos. Mihai Bravu, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, rond Piața Universității.
Linia 85 va funcţiona, pe perioada ȋntregii zile, pe traseul de bază între terminalul „Baicului” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual.
Linia 86 va fi suspendată, urmând să redevină funcțională după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, de la ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor, va funcționa linia navetă de autobuz 686 între terminalul „Dridu” şi „Gara de Nord” pe Str. Pajurei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205).
Linia 90 va funcţiona, pe perioada ȋntregii zile, pe traseul de bază între terminalul „Arena Naţională” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual.
Linia 97 va fi suspendată, urmând să redevină funcțională după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, de la ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor, va funcționa linia navetă de autobuz 697 între terminalul „Strǎuleşti” şi „Gara de Nord” pe Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205).
Linia 104 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Str. Vatra Luminoasa/Şos. Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Muncii, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, până la „Piaţa Rosetti”.
Linia 116 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe un traseu scurtat între „CFR Progresul” şi terminalul „Piaţa Unirii” (capătul troleibuzelor liniei 76).
Linia 117 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” şi Piaţa Unirii, unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii (capătul liniei 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază.
Liniile 122 şi 137 vor funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseele de bază între terminalele „Complex Cartier Latin”, respectiv „Carrefour Militari” şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței, Podul Cotroceni, Splaiul Independenței (malul drept), Bd. Eroilor, apoi traseele de bază.
Linia 123 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între „C.E.T. Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/Calea Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Octavian Goga, prin pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Bd. Tudor Vladimirescu, Şos. Panduri, Str. Prof. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, cu întoarcere pe Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenței, Bd. Eroilor, Str. Dumitru Bagdasar, Şos. Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, prin pasajul Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, apoi traseul actual.
Linia 133 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, de la terminalul „Gara Basarab” pe Bd. Dinicu Golescu, Piaţa Gării de Nord, Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Şos. Nicolae Titulescu, prin pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Dorobanţi, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciu, Str. Zece Mese, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudești, Bd. Octavian Goga, prin pasajul Mărășești, Splaiul Unirii, Calea Văcărești, terminal „Bd. Tineretului”, cu întoarcere pe Cal. Văcărești, Bd. Gheorghe Șincai, Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, prin pasajul Mărășești, Bd. Octavian Goga, Calea Dudești, Şos. Mihai Bravu, prin pasajul Muncii, Şos. Mihai Bravu, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Polonă, Bd. Iancu de Hunedoara, prin pasajul Victoriei, Şos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piaţa Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, terminal „Gara Basarab”.
Linia 136 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe un traseu scurtat între „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Izvor (Piaţa Arsenalului).
Liniile 168, 226 şi 368 vor funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseele de bază între „Cartier Constantin Brâncuşi”, „Depoul Alexandria” respectiv „Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței (malul drept), Podul Operei, cu ȋntoarcere pe Splaiul Independenței (malul stâng), Pod Eroilor, Bd. Eroilor, apoi traseele de bază.
Linia 178 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, între terminalul „Cartier Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witting, apoi pe un traseu modificat pe Str. Witting, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, cu întoarcere pe Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, apoi traseul de bază.
Linia 201 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între „Semănătoarea” şi Podul Operei, cu ȋntoarcere pe Splaiul Independenţei (malul stâng), apoi traseul actual.
Linia 205 va funcţiona pe traseul actual între terminalul „Strǎuleşti” şi Piaţa Arcul de Triumf, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mareşal Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, cu ȋntoarcere ȋn rondul de la Piaţa Universităţii, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Aviatorilor, Bd. Mareşal Constantin Prezan, Bd. Regele Mihai I, apoi traseul actual.
Linia 223 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe sensul spre terminalul „Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir”, pe un traseu modificat de la intersecţia Splaiul Unirii/Calea Vitan pe podul Vitan, Șos. Vitan Bârzești, Șos. Olteniţei, Calea Văcărești, Bd. Gheorghe Șincai, Splaiul Unirii, terminal „Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir”. Sensul opus nu va fi modificat.
Linia 312 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, între „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Calea Văcărești/Şos. Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat pe Calea Văcărești, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir, cu ȋntoarcere pe Splaiul Unirii, Calea Văcărești, apoi traseul actual.
Linia 313 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe un traseu scurtat între „Piaţa de Gros” şi terminalul „Piaţa Unirii” (capătul troleibuzelor liniei 76).
Linia 323 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe un traseu scurtat între terminalul „Zețarilor” şi intersecţia Calea Şerban Vodă/Bd. Dimitrie Cantemir, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dimitrie Cantemir, Splaiul Unirii, pȃnă la staţia Piaţa Unirii (comun cu linia 312) cu ȋntoarcere pe Splaiul Unirii, Calea Văcărești, apoi traseul actual.
Linia 336 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între „Complex Comercial Apusului” şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. Eroii Sanitari (Podul Operei), apoi pe Bd. Eroii Sanitari pȃnă la „Piaţa Operei” (capătul liniei 104), cu întoarcere pe Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gheorghe Marinescu, apoi traseul actual.
Linia 381 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Piaţa Reşiţa” şi Piaţa Victoriei, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Bd. Aviatorilor, Bd. Mareşal Constantin Prezan, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, apoi traseul de bază.
Linia 385 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Bd. Libertății, apoi pe Bd. Libertății, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii (capătul liniei 783), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. Libertății, Calea 13 Septembrie, apoi traseul actual.
Linia 783 va funcţiona, de la începutul programului și până la ridicarea restricțiilor de circulație, pe traseul de bază între „Aeroportul Henri Coandă” şi Piaţa Arcul de Triumf, apoi pe Bd. Mareşal Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I. C. Brătianu, prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Victoriei, Bd. Aviatorilor, Bd. Mareşal Prezan, apoi traseul actual.
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 231
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Vin Oct 13, 2023 5:30 pm

Interesant acel 54. Ar trebui pastrat permanent, e o ranforsare buna pentru 1/10.
Scrie răspuns

Înapoi la “Mobilitatea în regiunea București - Ilfov”