Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A raspuns chiar vicele la intrebare, apreciez ca este destul de receptiv si comunicativ pe social media.
Dupa cum am zis dureaza, nu cred ca vom vedea ceva demarat anul asta.
Dupa cum am zis dureaza, nu cred ca vom vedea ceva demarat anul asta.
- Fişiere ataşate
-
- Screenshot_20230926_215858_Facebook.jpg (84.89 KiB) Vizualizat de 4665 ori
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu prea e arhitectura aici, se face proiectul tehnic de constructie a noii cai de rulare, amplasarea si dimensionarea statiilor, eventuale mutari (minore) de amplasamente etc.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Partea de proiect si SF este deja realizata de STB SA, dar dureaza pana vin si firmele constructoare cu analiza si varianta finala.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Doar modificari tehnice, nimic major.
Din primavara cu modernizarile...cică.
https://www.euronews.ro/articole/nicuso ... kXLHhB6EbQ
https://www.euronews.ro/articole/nicuso ... kXLHhB6EbQ
La anul,cu Unirii in modernizare si 30 de km de linii de tramvaie,in capitala va fi un adevarat haos.
https://stireazilei.com/piata-unirii-di ... msyJAY2k0g
https://stireazilei.com/piata-unirii-di ... msyJAY2k0g
Alt santier...curand.
https://economedia.ro/metroul-gara-de-n ... 7CCvyVjcy0
https://economedia.ro/metroul-gara-de-n ... 7CCvyVjcy0
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Visiniu.
La M6 in noiembrie incep lucrarile.
https://economedia.ro/secretarul-minist ... yDmYHMzY5Q
https://economedia.ro/secretarul-minist ... yDmYHMzY5Q
Ca sa o luam asa,au taiat din greseala aia vreun fir de pe santierul de la Eroii Revolutiei? Normal,se poate intampla cand ai un santier deschis in zona...Doar zic.
https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... 6H0Je1yWkw
https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... 6H0Je1yWkw
Vor avea ceva de furca Imperio pe acolo,cu cei care parcheaza in zona.
https://vm.tiktok.com/ZGJTwaueL/
https://vm.tiktok.com/ZGJTwaueL/
Glumind putin,spatial mai ramasese ca varianta ca sa le vedem aduse.
https://m.digi24.ro/stiri/solutie-de-av ... aWTkfzTBG8
https://m.digi24.ro/stiri/solutie-de-av ... aWTkfzTBG8
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu stiu cat de mult va renta transportul din Brazilia, ar trebui ca dupa primele unitati sa mute productia undeva mai aproape.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 672
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Taubate-SP a fost ales de Alstom fiind o uzina specializata pe caroserii de inox, spre deosebire de ce zic altii ca de fapt au dorit sa ieftineasca lucrurile... ca dupa aceea sa plateasca o groaza de bani pe lantul logistic naval. Plus riscul ca trenurile sa fie efectiv distruse total in transport, cum a fost cu ramele CAF Inneo driverless pentru Santiago.
Solutii sunt, Alstom Salzgitter care este la fel, specializata pe inox, acolo fiind facute ramele DT5 pentru Hamburg, alaturi de viitoarele DT6. Problema este insa faptul ca uzina este in principal doar pentru piata din DE.
Alta solutie mai este la Petite Foret sau Chorzów, si caroseriile sa le faca la fosta uzina Bombardier din Görlitz, acolo fiind facute cele pentru BM2 si BM21 la vremea lor.
Solutii sunt, Alstom Salzgitter care este la fel, specializata pe inox, acolo fiind facute ramele DT5 pentru Hamburg, alaturi de viitoarele DT6. Problema este insa faptul ca uzina este in principal doar pentru piata din DE.
Alta solutie mai este la Petite Foret sau Chorzów, si caroseriile sa le faca la fosta uzina Bombardier din Görlitz, acolo fiind facute cele pentru BM2 si BM21 la vremea lor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu stiu cat de economic este sa muti productia doar ca ai personal specializat in Brazilia, oricum pe langa costurile de transport, care inteleg ca ar ajunge spre un milion de euro, mai sunt si costurile logistice cu materialele, ca nu stiu daca sunt toate din Brazilia.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 672
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Brazilienii sunt doar cu caroseriile si asamblarea, restul componentelor vin din afara.