Tramvaiele Bucur LF-CA (seria 406-417)
Cred că doar pe linia 10 va putea să meargă fără probleme. În 1 nu se poate pentru că turele depoului Dudești au fost deja înlocuite cu cele 12 Imperio de la depoul Giurgiu, în 23 ar merge greu din cauza șinelor OR, iar în 21 s-ar întoarce la depou vandalizat.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
23
- virgil23
- Utilizator nou
- Mesaje: 70
- Membru din: Dum Iun 05, 2022 12:19 pm
- Localitate: București
- Contact:
În comparație cu 19, 23 este mult mai "mild" din punct de vedere al șinelor OR, nu cred că le-au băgat degeaba aici. Se descurcă excepțional, iar în weekend linia 23 este magnifică, cu toate turele deservite de BLF, ceva ce 23 merita de ceva timp. Să sperăm că e printre candidatele principale la loturile viitoare de tramvaie noi.Ed4014 scrie: ↑Mie Oct 11, 2023 9:04 amCred că doar pe linia 10 va putea să meargă fără probleme. În 1 nu se poate pentru că turele depoului Dudești au fost deja înlocuite cu cele 12 Imperio de la depoul Giurgiu, în 23 ar merge greu din cauza șinelor OR, iar în 21 s-ar întoarce la depou vandalizat.
S-au descurcat ele bine si pe traseul lui 19,aici daca vorbim de linia de pe Sincai. Si sa ne aducem aminte de perioada inelarului atunci cand a circulat pe traseul lui 19 cu constructia la cele 2 pasaje,Mihai Bravu si Sudului. Se descurca bine si acum,choperele in 19,sa vedeti ce tare trag unii cu ele pe Sincai.Cu siguranta,23 are traseul mai bun,in afara de Dudesti si o parte din Camill Ressu,are tot traseul modernizat.Doar ca foarte curand 23 si 27 cel mai probabil,vor ajunge pe Sincai via Viilor atunci cand se vor apuca de modernizat "ciotul"de pe Marasesti si vreun an tot vor circula...atunci sa vedem daca mai raman LF urile prin 23 sau ajung prin...21.
Da, pot recunoaste ca 23ul este mai bun cu cateva tramvaie Bucur LF. Eu am zis mai inainte de linia 10 in ideea ca 417 are echipamente INDAELTRAC, si nu ne dorim ca dupa cateva zile de mers sa zaca in depou ani buni...
O sa intru putin in off-topic: inainte de a vedea primele Astre in 41, Alexandria a avut cateva ture in 27, iar intr-o zi am avut norocul de a-l prinde pe 361 in linia respectiva, si am mers de la Dristor la Piata Unirii, asta cam cu cateva saptamani inainte de a se strica. Nu cred ca i-a prins bine mersul in acele cateva zile/saptamani pe alte sine decat pe cele din 41 sau 32.
O sa intru putin in off-topic: inainte de a vedea primele Astre in 41, Alexandria a avut cateva ture in 27, iar intr-o zi am avut norocul de a-l prinde pe 361 in linia respectiva, si am mers de la Dristor la Piata Unirii, asta cam cu cateva saptamani inainte de a se strica. Nu cred ca i-a prins bine mersul in acele cateva zile/saptamani pe alte sine decat pe cele din 41 sau 32.
Parerea mea e ca ar fi mai bine sa ramana LF-urile in 23, care, desi circula prin niste zone mai obscure fata de Colentina, sansele de a fi vandalizate sunt mai mici (a se vedea botezul lui 3857). In plus, pana la momentul in care vor fi incepute lucrarile pe Marasesti, lotul de Imperio dedicat lui 21 va fi deja sosit in totalitate.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 91
- Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm
De ce, in 2023, vagon nou, mai are validatoare vechi?? (a se observa ceva negru cu portocaliu in spate, sau acela nu este un validator?)
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Ba da, e vechiul validator UTI.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Are 5 validatoare, 2 smart si 3 clasice. Oricum daca tractiunea INDA va face probleme, nu va conta la cat de putin va circula.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Mie Oct 05, 2022 11:22 am
în cât timp ar putea intra in circulație 417?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai ar trebui pana in decembrie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A fost perioada cand s-a facut 361 si se cauta o solutie mai ieftina decat SAERP...
Păi 361 a fost terminat prin 2014? Încă de atunci s-a pus problema construirii lui 417? 415 și 416 au ieșit totuși după 2014 și au SAERP. 361 parcă a circulat constant doar vreo 3 ani, din 2014 până în 2017. Apoi a tot apărut și dispărut.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
Al 17-lea Tramvai Bucur LF, fabricat în Uzina URAC, a efectuat aseară Probe între Depoul Alexandria și Uzina URAC.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
406, 407 si 409 in 2012 in Depoul Alexandria
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
Dupa o perioada de 7 ani, Bucur LF revine pe Linia 21, astazi fiind turat Vagonul #413
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
415 circula azi cu benzile LED pornite, deci in curand redevine tramvaiul lui Mos Craciun.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Dar de ce nu fac cu un Imperio? Ar fi mai atractiv, mai ales fiind tramvai de generatie noua si ar fi si un PR bun pentru Astra. Imi aduc aminte cand facea Metrorex pe vremuri tRenul lui Mos Craciun si se bagau Alstom si Siemens ca sponsori.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu cred ca vor face prea curand, mai ales ca nu au voie sa le colanteze.