Primăria Capitalei a reluat licitația pentru loturile 1, 2, 13, 15 aferente liniilor 14, 40 și 55, pentru proiectarea și execuția modernizării căii de rulare și a sistemului rutier pe arterele străbătute de cele 3 linii. Valoarea totală a proiectului este estimată la 857 milioane lei, având o durată de realizare de 33 de luni de la semnarea contractului. Din cele 33 de luni, 9 vor fi dedicate proiectării tehnice și 24 vor dura efectiv lucrările.
Autoritatea Contractanta dorește încheierea contractului servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție astfel:
Lot 1 – Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 40 are doua terminale (Piata Sfanta Vineri și Complex RATB Titan) și strabate urmatoarele artere: Bd. Corneliu Coposu, Calea Calarasi, Piata Eudoxiu Hurmuzachi, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady.Linia de tramvai 40 este una din liniile eficiente, ea leaga cartiere importante ale orasului si, totodata, se realizeaza legatura cu transportul subteran (metrou).
Lotul 1 prevede și modernizarea traseelor de acces către depourile Giurgiului și Dudești, pe Calea Dudești, Camil Ressu, Nerva Traian
Lot 2 – Reabilitare sistem rutier: Obiect 2 – Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă. Infrastructura de tramvai aferenta liniei 55 străbate arterele Bd. Corneliu Coposu, Calea Călărași, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon. Zona modernizata a liniei de tramvai este pe Sos. Pantelimon, de la intersecția cu Sos. Iancului la terminalul Granitul și terminalul Sf. Vineri. Linia de tramvai 55 este una din liniile eficiente, ea leagă cartiere importante ale orașului si, totodată, se realizează legătura cu transportul subteran (metrou).
Lot 13 – Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian B-dul Ferdinand I intre Sos. Mihai Bravu si str. Traian este deservit de linia de tramvai 14, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne, ceea ce ar impiedica dezvoltarea unui sistem de transport public de calatori atractiv şi eficient.
Lot 15 – Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă. Pe strada Dristorului linia de tramvai este amplasata in zona carosabila (pe un singur sens) si realizeaza legatura intre Sos. Mihai Bravu si B-dul Camil Ressu, asigurand astfel intoarcerea tramvaielor in caz de avarie pe tronsoanele adiacente. Starea tehnica precara a liniei de tramvai pe tronsonul propus pentru modernizare are o influenta negativa asupra materialului rulant existent, iar in viitor nu permite introducerea tramvaielor moderne.
Ofertele pot fi depuse până la data de 31.01.2024, urmând ca atribuirea să aibă loc până în luna septembrie 2024.
https://mobilitate.eu/pmb-licitatie-tram-4055/
Știri - Lotul 2 - Pache Protopopescu - Strada Traian
Stiri si monitorizarea proiectului de modernizare a lotului 2 de infrastructură urbană
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Înapoi la “LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă”
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2024 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Transportul feroviar din Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar