Tramvaiele V3A-93 modernizate la URAC
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Tramvaiele V3A-93 sunt varianta modernizata a primelor tipuri de vagoane V3A produse la ITB dupa modelul original LHB.
- Ecartament: 1435 mm
- Raport de transmitere redactor: 1: 5,66 mm
- Forumula osiilor: B?2?2?B?
- Lungimea vagonului: 27180 mm
- Latimea vagonului cu usile inchise: 2390 mm
- ?naltimea vagonului de la suprafata de rulare pana la suprafata de contact a pantografului retras: 4200 mm
- Distanta ?ntre osiile aceluiasi boghiu: 1800 mm
- Masa vagonului gol: 35 t + 5%
- Masa vagonului ?ncarcat: 55 t + 5%
- Numar de usi: 5
- Locuri pe scaune: 34
- Numar total de calatori la 6,5 cal/m2: 249
- Raza minima de ?nscriere ?n curba: 18 m
- Aliniament obligatoriu ?n curbe S cu raza de 18m (minim): 7 m
- Raza curbei S fara aliniament (minim): 30 m
- Raza minima la mersul pe cocoasa: 800 m
- Raza minima la mersul ?n covata: 800 m
- Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
- Tipul motorului: TE 022 H
- Putere unionara specifica: 0,87 kW/kN
- Puterea nominala pentru tractiune: 2 * 120 kW
- Consum specific fara ?ncalzire: 8 Wh/kN/km
- Viteza maxima: 55 km/h
- Acceleratie demaraj: 0,8 m/s2
- Rampa maxima: 60 %
- Actionare vagon: Controller fiabilizat
- Sisteme de frânare: - frâna de serviciu: electrodinamica
- frâna de urgenta: cu patina la sina
- frâna de stationare: dispozitive actionare cu resort electric sau electrohidraulic
- usi tip I.F.E cu protejarea calatorilor la inchidere/deschidere si posibilitati de deschidere locala
- pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru (prezent doar pe vagoanele liniai 41 + unele din alte depouri , pantografele Schunk)
- sistem electronic de afisaj si anuntare a statiilor de la diversi producatori - Ameli , Hannover Displays etc.
- Ecartament: 1435 mm
- Raport de transmitere redactor: 1: 5,66 mm
- Forumula osiilor: B?2?2?B?
- Lungimea vagonului: 27180 mm
- Latimea vagonului cu usile inchise: 2390 mm
- ?naltimea vagonului de la suprafata de rulare pana la suprafata de contact a pantografului retras: 4200 mm
- Distanta ?ntre osiile aceluiasi boghiu: 1800 mm
- Masa vagonului gol: 35 t + 5%
- Masa vagonului ?ncarcat: 55 t + 5%
- Numar de usi: 5
- Locuri pe scaune: 34
- Numar total de calatori la 6,5 cal/m2: 249
- Raza minima de ?nscriere ?n curba: 18 m
- Aliniament obligatoriu ?n curbe S cu raza de 18m (minim): 7 m
- Raza curbei S fara aliniament (minim): 30 m
- Raza minima la mersul pe cocoasa: 800 m
- Raza minima la mersul ?n covata: 800 m
- Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
- Tipul motorului: TE 022 H
- Putere unionara specifica: 0,87 kW/kN
- Puterea nominala pentru tractiune: 2 * 120 kW
- Consum specific fara ?ncalzire: 8 Wh/kN/km
- Viteza maxima: 55 km/h
- Acceleratie demaraj: 0,8 m/s2
- Rampa maxima: 60 %
- Actionare vagon: Controller fiabilizat
- Sisteme de frânare: - frâna de serviciu: electrodinamica
- frâna de urgenta: cu patina la sina
- frâna de stationare: dispozitive actionare cu resort electric sau electrohidraulic
- usi tip I.F.E cu protejarea calatorilor la inchidere/deschidere si posibilitati de deschidere locala
- pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru (prezent doar pe vagoanele liniai 41 + unele din alte depouri , pantografele Schunk)
- sistem electronic de afisaj si anuntare a statiilor de la diversi producatori - Ameli , Hannover Displays etc.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
309 in 2016-2017 a fost si el pictat intr-un program artistic, cum avem si acum cateva vagoane facute.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
091 circula de astazi pe linia 25, cateva imagini cu el in timpul probelor si pregatirii de traseu. A ajuns la depoul Militari si este primul V3A-93 in schema verde a STB SA.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Lista tramvaielor V3A-93 aprobate pentru casare, urmand sa fie vandute prin BRM la fier vechi. Era si cazul, multe putrezesc de ani buni in depouri si incurca spatiul degeaba. Lista publicata exclusiv de mobilitate.eu.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Au fost niste erori procedurale atunci si a fost suspendata procedura. Acum va merge totul mult mai repede.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru colegul Ionut Minea, aici nu se accepta discutii si poze despre vehicule defecte.
Este mai rentabil ca acele vagoane din lista sa fie casate in loc sa fie modernizate in CA? Cele de Colentina la momentul transformarii erau la randul lor intr-o stare deplorabila sau chiar trase pe dreapta de ceva timp.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu mai merita, in contextul in care vin 100 de tramvaie noi, se vor moderniza in continuare V3A, dar nu serii mari. Mai important este sa fie modernizate/reparate capital cele aflate in circulatie. Plus ca la URAC nu mai au atatia oameni cu care sa lucreze, multi au iesit la pensie, probabil in maxim 10 ani uzina o sa dispara natural pur si simplu prin iesitul la pensie al angajatilor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
271 tamponat acum ceva timp este in curs de reparatie la URAC. De asemenea 126 este in pregatire pentru a face probe si a iesi la traseu cat de curand, daca nu se mai schimba nimic ramane tot la depoul de unde a venit, Victoria.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
091 la odihna azi in depoul Militari. 126 urmeaza sa termine probele si sa fie predat, in mod normal revine la depoul Victoria.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
126 iese in scurt timp de la RK. Pana la urma se pare ca va fi transferat la Militari. Este ultimul tramvai care iese in schema alba de la RK.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din pacate 126 va ramane tot la Victoria.
Păi este bine ca au abia vagoane pentru inelar cand se deschide circulația pe Milea.Apropo,de asta sa speram ca turele vor fi împărțite,hai nu la virgula,egal,dar sa nu mai facă legea cele de Victoria in 10 si cele de Dudești în 1.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Conteaza mai putin cum se vor imparti acum, sa circule, ca oricum cand vor intra Imperio se va reorganiza parcul ambelor linii.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
126 circula la ora asta pe linia 44.
Astăzi a revenit vagonul 121 al Depoului Colentina,astăzi era pe linia 36.
PS: Am văzut ca spatele lui a fost cosmetizat,cat de grav a fost avaria?
PS: Am văzut ca spatele lui a fost cosmetizat,cat de grav a fost avaria?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
296 si 256 ale depoului Bucurestii Noi noaptea pe bulevardul Ion Mihalache. 296 a fost transferat de la depoul Victoria la Bucurestii Noi in anul 2012.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se asteapta lansarea procedurii pe bursa de marfuri.