Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Un videoclip, din partea mea, cu o scurta prezentare a bidirectionalelor in noul cap de linie de la Aeroportul Baneasa de pe linia 5, deschis la sfarsitul lunii septembrie:
De asemenea, astazi, o repartizare mai neobisnuita, V3A-93 #286 a mers astazi prin linia 5. Desi acest aspect nu are o importanta deosebita, pana astazi au fost repartizate doar tramvaiele bidirectionale (10 ture in cursul saptamanii). Un scurt video cu 286 gasiti aici:
De asemenea, astazi, o repartizare mai neobisnuita, V3A-93 #286 a mers astazi prin linia 5. Desi acest aspect nu are o importanta deosebita, pana astazi au fost repartizate doar tramvaiele bidirectionale (10 ture in cursul saptamanii). Un scurt video cu 286 gasiti aici:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5526
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
159 defila prin 5 acum vreo doua saptamani, deci nimic neobisnuit, si sigur au mai fost „clasice” de la redeschidere, acolo poate circula acum orice tip de tramvai al depoului.
Asta i un fel de ramas bun.pentru ca linia intra cat de curand in modernizare.Era full de siameze astazi, prin linia 11, la modul de facut legea in aceasta linie. Se putea face asta de la inceput cu siamezele si unidirectionale,de cand au inaugurat noul terminal.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5526
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu stiu unde ai vazu siameze in 11, ca apar doar ocazional, de regula nu sunt deloc, ele fiind titulare in 5. Oricum la Victoria nu este o regula de mentinere a vagoanelor strict pentru o linie, inafara de siameze care sunt titulare in 5, restul vagoanelor circula pe oricare din 1, 5, 11.
Probabil au fost lasate siamezele titulare in 5 dupa deschiderea capatului de la Baneasa in ideea ca oricum se stia ca restul traseului va intra in modernizare intr-un viitor relativ apropiat, si sa nu se complice de 2 ori cu schimbarea turatiei, etc.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5526
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La redeschidere era ideea sa intre Colentina cu CAuri din 21, dar cum schimbarea turelor cu Dudesti nu s-a mai facut decat partial, s-a renuntat.
Bujduveanu...
https://vm.tiktok.com/ZGeJMQC7s/
https://vm.tiktok.com/ZGeJMQC7s/
Daca se apuca de cel de la Olteniței,adio inelar prea curând la Romprim...
https://b365.ro/doua-noi-pasaje-in-sect ... 0jNebKOP1k
https://b365.ro/doua-noi-pasaje-in-sect ... 0jNebKOP1k
Daca se mișcă așa bine sunt curios daca mai are rost paleta de pus pentru 25.Se mai poate aștepta,2-3 săptămâni,hai cel mult o lună,doar că sa nu se amâne mai mult lucrurile pentru că vine iarna,viscolele...
https://newsbucuresti.ro/primaria-capit ... V-RPWeBQTM
https://newsbucuresti.ro/primaria-capit ... V-RPWeBQTM
N ar avea rost să înceapă acum,la ce vreme și viscole se anunță . Cel puțin până pe 10 decembrie ar fi așa,apoi vin sărbătorile și va fi pauza până pe 7 ianuarie. O idee ar fi fost sa se fi început până acum,cat a fost vremea frumoasă și tras tare până acum.In rest mai vedem...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5526
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru lucrarile de dezafectare nu conteaza vremea, se pot face lejer pe timp de iarna. Vor incepe, stati linistiti, se lucreaza deja la proiecte.
Iar cu 25 problema este accesul la depoul Militari, pentru ca NU mai este loc in depouri, cu un Imperio care vine saptamanal si toate troacele de casat pe care nu vrea nimeni sa le cumpere la fier vechi.
Iar cu 25 problema este accesul la depoul Militari, pentru ca NU mai este loc in depouri, cu un Imperio care vine saptamanal si toate troacele de casat pe care nu vrea nimeni sa le cumpere la fier vechi.
Dar de ce nu se renunta la ideea de valorificare a vagoanelor retrase definitiv si sa le taie in depou sau la URAC pe cele care inca sunt transportabile, cum s-a procedat in trecut cu vechiturile? Doar nu o sa se puna pe pauza livrarea vagoanelor noi pentru ca STB nu are unde sa le stocheze, ar fi o situatie cel putin hilara.
Cat despre santierele care stau sa inceapa, nu stiu daca e chiar asa mare impediment vremea rece. Spre exemplu, din cate imi amintesc la modernizarea lui 34 s-a lucrat si pe perioada iernii, singura perioada cand intr-adevar nu s-a facut nimic a fost la inceputul lui 2008, cand s-a intamplat 1m de zapada asa din scurt. Dar in rest activitate a fost pe santier.
Cat despre santierele care stau sa inceapa, nu stiu daca e chiar asa mare impediment vremea rece. Spre exemplu, din cate imi amintesc la modernizarea lui 34 s-a lucrat si pe perioada iernii, singura perioada cand intr-adevar nu s-a facut nimic a fost la inceputul lui 2008, cand s-a intamplat 1m de zapada asa din scurt. Dar in rest activitate a fost pe santier.
Întrebarea era pentru linia 5, care are deja proiectarea făcută și trebuie doar sa se intre în șantier.Marian Andrei scrie: ↑Mie Noi 22, 2023 10:51 pmPentru lucrarile de dezafectare nu conteaza vremea, se pot face lejer pe timp de iarna. Vor incepe, stati linistiti, se lucreaza deja la proiecte.
Mi se pare interesantă discuția despre casările de tramvaie. Mă gândesc, dacă în alte orașe s-au valorificat tramvaie, de ce nu s-a putut și în București?
De exemplu, Botoșaniul, a retras definitiv Tatrele T4D (in 2020, când tramvaiele au fost înlocuite cu autobuze, deși nu susțin această modificare și mi se pare o rușine desființarea liniilor de tramvaie și înlocuirea lor cu autobuze poluante), până anul trecut au reușit să caseze o parte dintre ele, chiar în depou. Din ce am înțeles, și acum Eltrans dorește să caseze Tatrele rămase, cu mențiunea că un singur vagon va fi păstrat, sau cel puțin asta se intenționează.
Revenind la București și la STB, nu văd rostul în a ține vechituri, care nu mai pot fi folosite în niciun fel. Poate dacă nu au fost firme interesate de valorificare, se va accepta ideea de casări în depouri, așa cum s-a făcut cu vagoanele 133, 137 și 155, în urmă cu câțiva ani?
De exemplu, Botoșaniul, a retras definitiv Tatrele T4D (in 2020, când tramvaiele au fost înlocuite cu autobuze, deși nu susțin această modificare și mi se pare o rușine desființarea liniilor de tramvaie și înlocuirea lor cu autobuze poluante), până anul trecut au reușit să caseze o parte dintre ele, chiar în depou. Din ce am înțeles, și acum Eltrans dorește să caseze Tatrele rămase, cu mențiunea că un singur vagon va fi păstrat, sau cel puțin asta se intenționează.
Revenind la București și la STB, nu văd rostul în a ține vechituri, care nu mai pot fi folosite în niciun fel. Poate dacă nu au fost firme interesate de valorificare, se va accepta ideea de casări în depouri, așa cum s-a făcut cu vagoanele 133, 137 și 155, în urmă cu câțiva ani?
Conform anuntului initial asta a fost ultimul weekend cu circulatia intrerupta pe la Eroii Revolutiei.
S-au incadrat , avem circulatie normala de weekend-ul viitor ?
Nu cred ca se va da drumul la circulatie normala weekendul viitor. La ce PR are primaria sectorului 4, mai mult ca sigur anuntau pana acum ca e gata santierul si circulatia revine la normal, atat rutiera cat si a tramvaielor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5526
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Inteleg ca mai continua o perioada devierea de weekend in zona.