Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Sa speram ca nu le vor face praf berbecii din Militari.
Da,nu stiu ce sa mai inteleg,ba se merge prea repede cu ele,ba prea incet. Ba de vina vatmanul,ba tehnica...Am mers chiar recent cu ele in 10 si merg super smecher pe partea Obor-Vitan,cred ca am facut 15 minute,a mers manusa tramvaiul,fara pic de balans.Se pare ca tramvaiele nu fac balans pe liniile inglobate in asfalt fata de cele cu iarba sau pamant,ca pe Progresul. Recent am vazut si o doamna vatmanita in 10 de la Militari.Cred ca e prima data cand vad in 10 si mergea super.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Maine intra 39 si 40. Asa mai raman 4 vagoane de adus pe 10. Pe linia inglobata in asfalt ramane problema patinajului. Iar ca incidente, reteaua electrica pe 10 e praf, la fel zona cu izolatoare.
Pana acum se merge perfect cu ele doar in 41 si poate 25, desi in 25 au tot fost tamponari si incidente, iar in 10 e fiasco total. Raman la parerea ca nu aveau ce cauta in 1 si 10 prea curand.
Pana acum se merge perfect cu ele doar in 41 si poate 25, desi in 25 au tot fost tamponari si incidente, iar in 10 e fiasco total. Raman la parerea ca nu aveau ce cauta in 1 si 10 prea curand.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Sau pur si simplu Militari scos cu totul din schema. La cate dracii au facut cu cele din 25...
Vedem si de la Giurgiu cu 1,ce surprize bune sau mai putin bune ne vor astepta. Deci 1,din ce am inteles nu ajunge la Dudesti,mai ales din cauza liniei proaste de acolo !? Se confirma Marian Andrei?
P.S: 3841 a ajuns si el la Militari.
P.S: 3841 a ajuns si el la Militari.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Eu am mai zis ca astea din 1 si 10 vor ajunge cel mai repede paradite, deja e a doua oara cand le baga pe linia proasta din zona aia.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, daca apar defecte din cauza infrastructurii sau a exploatarii deficitare reparatiile respective nu intra la garantie. Pe linia aia proasta pot sa apara defectiuni in special la partea mecanica de tractiune din cauza vibratiilor si a socurilor.
Se vede nivelul de competenta din cadrul societatii de transport, redirectionand vagoane noi prin transeele de pe Sincai si Nerva Traian, cand se puteau foarte bine duce pe Marasesti - Filaret, unde linia este in stare mult mai buna.
Cat despre garantie, normal ca e aplica principiul de baza. Daca in caz de defectiune se constata ca exploatarea necorespunzatoare a dus la producerea acesteia (si aici intra si circulatia vagoanelor pe liniile distruse de pe unele bulevarde) STB e bun de plata daca il vrea reparat. Asta ar rezulta intr-unul, sau mai multe vagoane noi imobilozate pe termen nedefinit.
Cat despre garantie, normal ca e aplica principiul de baza. Daca in caz de defectiune se constata ca exploatarea necorespunzatoare a dus la producerea acesteia (si aici intra si circulatia vagoanelor pe liniile distruse de pe unele bulevarde) STB e bun de plata daca il vrea reparat. Asta ar rezulta intr-unul, sau mai multe vagoane noi imobilozate pe termen nedefinit.
Da, și eu sunt de părere că pe la Mărășești - Filaret era mai puțin accidentat traseul.
Din punctul meu de vedere nu este atât de distructiv pentru ele faptul ca odata la câteva luni mai ajung și pe astfel de porțiuni de traseu în caz de extremă urgență.
Ca să glumim puțin, statistic vorbind până în prezent au avut mai mult de suferit (deraieri, tamponări) pe linie "modernizată" decât în micile escapade de acest gen.
Mai grav este că trebuie să îndure zilnic de zeci de ori încrucișarea de la Liberty...
Rămâne să vedem în timp dacă cele de pe 1/10 se vor uza mai accentuat din aceste cauze, față de cele de pe 25...
Din punctul meu de vedere nu este atât de distructiv pentru ele faptul ca odata la câteva luni mai ajung și pe astfel de porțiuni de traseu în caz de extremă urgență.
Ca să glumim puțin, statistic vorbind până în prezent au avut mai mult de suferit (deraieri, tamponări) pe linie "modernizată" decât în micile escapade de acest gen.
Mai grav este că trebuie să îndure zilnic de zeci de ori încrucișarea de la Liberty...
Rămâne să vedem în timp dacă cele de pe 1/10 se vor uza mai accentuat din aceste cauze, față de cele de pe 25...
Ultima oară modificat Mar Iun 20, 2023 9:50 pm de către 3mil, modificat 1 dată în total.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Sau sa bubuie vreun invertor ca a sarit vreun IGBT de la atatea vibratii.Marian Andrei scrie: ↑Mar Iun 20, 2023 9:09 pmDa, daca apar defecte din cauza infrastructurii sau a exploatarii deficitare reparatiile respective nu intra la garantie. Pe linia aia proasta pot sa apara defectiuni in special la partea mecanica de tractiune din cauza vibratiilor si a socurilor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
3839 si 3840 circula de azi in 10. Mai raman 4 de intrat, probabil de la 1 august o sa avem si in 10 parcul final.
Cel mai probabil,alte 2 bucati vor intra in 10,de la 1 iulie.
Celelalte 2 le vom vedea,tot la nivel de probabilitate intrate undeva la jumatatea lui iulie...intrate in 10.
Sanse mari ca in ultimele zile din iulie,depinde de cum se vor misca,sau hai 1 august sa vedem primele 2 intrate si in linia 1.
Celelalte 2 le vom vedea,tot la nivel de probabilitate intrate undeva la jumatatea lui iulie...intrate in 10.
Sanse mari ca in ultimele zile din iulie,depinde de cum se vor misca,sau hai 1 august sa vedem primele 2 intrate si in linia 1.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Urmatoarea linie cel mai devreme la 15 august. Daca ramane 1 ar trebui din Dudesti avand in vedere renuntarea la 40 si 55 si transferul ultimelor 20 de vagoane la Alexandria si Militari. Totusi as merge intai pe 21, raman la parerea ca 1 si 10 trebuiau lasate la final cum si era programarea initiala, cu 41, 21, 25 si 32 primele.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Momentan ca rata de probleme si incidente, 10 e in top, in special din cauza retelei de contact, dar si a calatorilor care forteaza usile, mai ales cei din zona de est.
Treaba cu fortatul de usa,chiar nu inteleg pentru ca sunt foarte asemanatoare cu cele de la Bucur LF!? Modelul de usi...Si pe ele se intampla asta? Sincer, n am vazut astfel de lucruri prin 10 si circul oarecum des cu inelarul,cel mult pe "pustani" sa se joace la butonul de deschidere,sa se apese de mai multe ori pe el,dar ramane blocat pana la deschiderea in statii a usilor...din ce stiu.
Ultima oară modificat Mie Iun 21, 2023 11:15 pm de către Lucian, modificat 1 dată în total.
Ai dovezi ca cei din est forteaza usile? Stim cu totii ca esti impotriva celor 2 linii, 1 si 10, dar asta e exagerare. Eu folosesc in est si nu forteaza nimeni.
Cum zicea si colegul mai sus, in 32 si eu ma astept sa iasa cel mai rau, dovada fiind parcul actual de tramvaie care arata jalnic in aceasta linie.
Cum zicea si colegul mai sus, in 32 si eu ma astept sa iasa cel mai rau, dovada fiind parcul actual de tramvaie care arata jalnic in aceasta linie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sunt constant probleme cu usi blocate si fortate mai ales la Obor si Dristor. Nu sunt impotriva acelor linii, dar inca nu sunt pregatite pentru circulatia tramvaielor noi iar acest lucru se vede zilnic in traseu, aici fiind constant probleme.