Astazi a sosit la Bucuresti prima rama electrica CRRC Sifang SFEMU ajunsa in Romania, fiind modelul cu care CRRC a participat si la licitatiile pentru ARF. Rama a fost adusa pentru autorizare si punere in functiune, urmand sa fie operata de Astra Trans Carpatic, care in viitor va mai aduce rame de acest tip.
Cateva imagini cu rama in zona Bucuresti Baneasa spre Bucuresti Nord.
Ramele CRRC Sifang SFEMU ale Astra Trans Carpatic (2024)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5539
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5539
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CRRC și Astra Trans Carpatic testează rama SFEMU în vederea certificării. Sunt utilizate boghiuri speciale pentru teste
Sosită în luna aprilie, rama electrică CRRC SFEMU001, prima ramă electrică produsă de chinezii de la CRRC, ce a primit deja certificatele ERC și ISV pentru compatibilitatea cu standardele TSI, fiind produsă chiar pentru piața din Europa, a început recent testele în vederea obținerii certificatelor necesare pentru operarea în serviciu comercial. Rama electrică cu 3 vagoane, conectate cu articulații, a fost achiziționată de Astra Trans Carpatic, operatorul de transport călători al grupului Astra Arad. Astra Arad este asociată cu compania chineză CRRC, atât din punct de vedere al atingerii cifrei necesare pentru a participa la licitațiile unde cerințele sunt mari, dar și din punct de vedere tehnic, din China fiind aduse instalațiile de climatizare ce echipează tramvaiele produse la Astra, echipamente de top la nivel mondial.
Rama electrică SFEMU-EU001 este în prezent testată pe rutele din sudul țării, zilele trecute realizând cu succes un drum de test între București și Predeal, moment când am și reușit o scurtă sesiune foto. Rama este echipată cu un set de boghiuri speciale, echipate cu o gamă largă de senzori și sisteme de monitorizare, tehnicienii prezenți având la dispoziție toate informațiile necesare din timpul rulării, pentru ultimele reglaje și pentru obținerea datelor necesare certificării finale a trenului. La finalul testărilor, rama va fi echipată cu boghiurile noi pentru exploatarea comercială. Conform informațiilor mobilitate.eu, echipa de la CRRC este compusă inclusiv din tehnicieni și ingineri cu experiență vastă, care au participat inclusiv la omologarea și punerea în funcțiune a unor trenui de tip maglev. Testele urmează să continue în următoarea perioadă, inclusiv pentru școlarizarea mecanicilor, rama urmând să intre cel mai probabil în exploatare comercială spre finalul anului. Încă nu există o rută pe care va circula cu siguranță, cel mai probabil urmând să o vedem pe București – Brașov.
https://mobilitate.eu/crrc-astra-trans-sfemu/
Sosită în luna aprilie, rama electrică CRRC SFEMU001, prima ramă electrică produsă de chinezii de la CRRC, ce a primit deja certificatele ERC și ISV pentru compatibilitatea cu standardele TSI, fiind produsă chiar pentru piața din Europa, a început recent testele în vederea obținerii certificatelor necesare pentru operarea în serviciu comercial. Rama electrică cu 3 vagoane, conectate cu articulații, a fost achiziționată de Astra Trans Carpatic, operatorul de transport călători al grupului Astra Arad. Astra Arad este asociată cu compania chineză CRRC, atât din punct de vedere al atingerii cifrei necesare pentru a participa la licitațiile unde cerințele sunt mari, dar și din punct de vedere tehnic, din China fiind aduse instalațiile de climatizare ce echipează tramvaiele produse la Astra, echipamente de top la nivel mondial.
Rama electrică SFEMU-EU001 este în prezent testată pe rutele din sudul țării, zilele trecute realizând cu succes un drum de test între București și Predeal, moment când am și reușit o scurtă sesiune foto. Rama este echipată cu un set de boghiuri speciale, echipate cu o gamă largă de senzori și sisteme de monitorizare, tehnicienii prezenți având la dispoziție toate informațiile necesare din timpul rulării, pentru ultimele reglaje și pentru obținerea datelor necesare certificării finale a trenului. La finalul testărilor, rama va fi echipată cu boghiurile noi pentru exploatarea comercială. Conform informațiilor mobilitate.eu, echipa de la CRRC este compusă inclusiv din tehnicieni și ingineri cu experiență vastă, care au participat inclusiv la omologarea și punerea în funcțiune a unor trenui de tip maglev. Testele urmează să continue în următoarea perioadă, inclusiv pentru școlarizarea mecanicilor, rama urmând să intre cel mai probabil în exploatare comercială spre finalul anului. Încă nu există o rută pe care va circula cu siguranță, cel mai probabil urmând să o vedem pe București – Brașov.
https://mobilitate.eu/crrc-astra-trans-sfemu/