Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan
In jurul orei 14:00...
Criț cel mai probabil e pe lângă subiect,cică in perioada mai-august nu vor fi livrate din vagoane,Marian Andrei doar ce ne-a făcut graficul livrărilor pentru perioada următoare.
https://b365.ro/drumul-celor-100-de-tra ... ri-464161/
Criț cel mai probabil e pe lângă subiect,cică in perioada mai-august nu vor fi livrate din vagoane,Marian Andrei doar ce ne-a făcut graficul livrărilor pentru perioada următoare.
https://b365.ro/drumul-celor-100-de-tra ... ri-464161/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Iar va luati dupa ce se spune, eu sunt in depou, este ora 15 si vagonul nu e aici.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In aceasta seara cele doua parti ale tramvaiului au fost descarcate si manevrate prin depoul Militari. Maine va incepe cuplarea iar joi va avea loc prezentarea de catre primarie.
Crit despre noile tramvaie noi, peroane scurte și linii “jalnice”
O adevărată minune se produce în capitala României după aproape o jumătate de secol.
Bucureștiul are în sfârșit primul tramvai nou-nouț. Acesta a sosit de la Arad.
Spun ”minune” pentru că de aproape 50 de ani orașul nu a mai văzut tramvai nou. Cele existente au fost doar modernizate.
100 de unități ar trebui să vină în București în următorii 2 ani. Primul care ajunge în Capitală va avea 2 săptămâni de probe pe șine, apoi va putea lua și călători la bord.
Doar că Bucureștiul nu pare pregătit sută la sută să primească noul tramvai. Infrastructura are probleme.
În primul rând, peroanele sunt mai scurte cu câțiva metri decât tramvaiul nou. Acesta are 36 de metri lungime.
Directorul general al STB, Adrian Criț, a declarat la Euronews Romania că ”până la punerea în exploatare a tramvaiului, peroanele vor fi aduse la dimensiunea necesară. Zilele următoare se vor aproba indicatorii tehnici pentru modernizarea peroanelor.”
Va fi o ”alungire provizorie” a peroanelor, mai spune directorul STB, “care va fi efectuată de angajații STB până când societatea care va contracta această lucrare va implementa modernizarea.”
Dar de ce autoritățile din București nu au reușit să o facă până acum? Este o investiție a municipalității, nu a STB, spune directorul Societății. Una din cauzele pentru care a fost amânată investiția ar fi lipsa de bani, crede acesta.
A doua mare problemă, liniile de tramvai sunt foarte vechi, într-o stare proastă, lucru cu care directorul STB este de acord.
”Sunt într-o stare jalnică de peste 30 de ani. Vom avea studii de fezabilitate care trebuie să fie aprobate în ședința de Consiliul General”, a anunțat Adrian Criț.
Doar că studiile de fezabilitate sunt o etapă birocratică. Urmează licitații, contestații, anunțarea câștigătorilor, apoi lucrări care pot dura mult și foarte mult. Este greu de presupus când vom avea niște linii silențioase, modernizate, așa cum am văzut cu toții în Vestul Europei.
Revenind la tramvaiele noi din Arad. Acestea sunt moderne și frumoase. O ”invitație” pentru vandalii din București să le distrugă dacă nu vor fi păzite.
De acest lucru este conștient și directorul STB. Acesta anunță că le va păzi cu poliția, că va încerca să-i convingă pe călători printr-o campanie de informare să nu le distrugă.
În plus, nu vrea să le lase să circule pe timp de noapte. Așa că vă veți putea bucura de noile tramvaie în București doar ziua și, deocamdată, doar pe linia 41.
https://www.euronews.ro/articole/tramva ... e-dar-pero
O adevărată minune se produce în capitala României după aproape o jumătate de secol.
Bucureștiul are în sfârșit primul tramvai nou-nouț. Acesta a sosit de la Arad.
Spun ”minune” pentru că de aproape 50 de ani orașul nu a mai văzut tramvai nou. Cele existente au fost doar modernizate.
100 de unități ar trebui să vină în București în următorii 2 ani. Primul care ajunge în Capitală va avea 2 săptămâni de probe pe șine, apoi va putea lua și călători la bord.
Doar că Bucureștiul nu pare pregătit sută la sută să primească noul tramvai. Infrastructura are probleme.
În primul rând, peroanele sunt mai scurte cu câțiva metri decât tramvaiul nou. Acesta are 36 de metri lungime.
Directorul general al STB, Adrian Criț, a declarat la Euronews Romania că ”până la punerea în exploatare a tramvaiului, peroanele vor fi aduse la dimensiunea necesară. Zilele următoare se vor aproba indicatorii tehnici pentru modernizarea peroanelor.”
Va fi o ”alungire provizorie” a peroanelor, mai spune directorul STB, “care va fi efectuată de angajații STB până când societatea care va contracta această lucrare va implementa modernizarea.”
Dar de ce autoritățile din București nu au reușit să o facă până acum? Este o investiție a municipalității, nu a STB, spune directorul Societății. Una din cauzele pentru care a fost amânată investiția ar fi lipsa de bani, crede acesta.
A doua mare problemă, liniile de tramvai sunt foarte vechi, într-o stare proastă, lucru cu care directorul STB este de acord.
”Sunt într-o stare jalnică de peste 30 de ani. Vom avea studii de fezabilitate care trebuie să fie aprobate în ședința de Consiliul General”, a anunțat Adrian Criț.
Doar că studiile de fezabilitate sunt o etapă birocratică. Urmează licitații, contestații, anunțarea câștigătorilor, apoi lucrări care pot dura mult și foarte mult. Este greu de presupus când vom avea niște linii silențioase, modernizate, așa cum am văzut cu toții în Vestul Europei.
Revenind la tramvaiele noi din Arad. Acestea sunt moderne și frumoase. O ”invitație” pentru vandalii din București să le distrugă dacă nu vor fi păzite.
De acest lucru este conștient și directorul STB. Acesta anunță că le va păzi cu poliția, că va încerca să-i convingă pe călători printr-o campanie de informare să nu le distrugă.
În plus, nu vrea să le lase să circule pe timp de noapte. Așa că vă veți putea bucura de noile tramvaie în București doar ziua și, deocamdată, doar pe linia 41.
https://www.euronews.ro/articole/tramva ... e-dar-pero
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Dupa cum ziceam, in momentul asta nicio linie si niciun depou din Bucuresti nu poate gazdui si exploata in conditii optime tramvaie cu o configuratie diferita de cele de 27 de metri. Nici macar Bucur LF care vor ramane toate 17 in Dudesti pana la casare.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Noutatile zilei cu vagonul si evolutia proiectului. Cele doua trailere au pornit catre Arad unde peste doua saptamani vor incarca pentru a aduce al doilea tramvai, iar pe final de luna al treilea tramvai. In prezent in uzina din Arad se lucreaza la 4 garnituri.
Tramvaiul sosit in depoul Militari este deja legat, urmand ca in aceasta seara sa fie mutat prin depou, nefunctional, pe linia unde va fi prezentat de catre PMB maine la ora 16. Tramvaiul va fi conectat static cu toate sistemele active, mai putin tractiunea, fiind necesar softul pentru a fi pus in functiune, fara acest soft de la ICPE SAERP poate fi miscat maxim cativa metri demonstrativ. Softul va fi finalizat in urmatoarele saptamani odata cu realizarea setului necesar de probe, va dura pentru ca acest soft va fi implementat ulterior la toata seria iar eventuale modificari mai ales dupa omologare sunt greu de realizat. Oricum momentan nu are unde sa circule.
Tramvaiul nu poate iesi momentan din depou, fiind stabilita o procedura clara de avizare a traseelor pe care va circula pentru probe, acces si comercial. Momentan este in curs de modificare pentru a fi avizat sensul Depoul Militari - Depoul Alexandria, unde sunt de modificat 18 peroane, scosi pomii „rotunzi” de pe mijlocul Bd. Timișoara, mutate ceva semne de circulatie plus alte maruntisuri. Urmatoarea etapa este deja mare parte realizata, realizarea circuitului specific vagoanelor Imperio in depoul Alexandria, ceea ce inseamna adaptarea zonei de garare si a softului sistemului din depou, dar si mici rectificari ce mai pot sa apara.
Urmatorul traseu care va fi adaptat si ulterior avizat este Depoul Alexandria - Ghencea - Piata Presei si Depoul Alexandria - Piata Unirii. Pe linia 41 nu sunt probleme cu peroanele noi, cele vechi vor fi adaptate si prelungite provizoriu. Ulterior se va adapta si traseul retur Depoul Alexandria - Depoul Militari.
La depoul Militari in hala in care se afla in imagini este rampa de ridicare pentru tramvaiele Bucur 1, iar cealalta rampa nu exista, aici era planificata implementarea rampei de ridicare V3A. Din fericire atat cei din STB cat si cei de la Astra au ajuns la concluzia ca aceasta hala este mult mai buna pentru instalarea sistemelor de ridicare pentru tramvaiele Imperio, sisteme ce pot fi utilizate si la V3A, astfel ca aici se va face o hala de intretinere si ridicare pentru tramvaie Imperio/V3A/Bucur, cel mai probabil in locul liniei de intretinere planificata pentru depoul Dudesti, unde spatiul este mai limitat si sunt de realizat modificari.
Tramvaiul sosit in depoul Militari este deja legat, urmand ca in aceasta seara sa fie mutat prin depou, nefunctional, pe linia unde va fi prezentat de catre PMB maine la ora 16. Tramvaiul va fi conectat static cu toate sistemele active, mai putin tractiunea, fiind necesar softul pentru a fi pus in functiune, fara acest soft de la ICPE SAERP poate fi miscat maxim cativa metri demonstrativ. Softul va fi finalizat in urmatoarele saptamani odata cu realizarea setului necesar de probe, va dura pentru ca acest soft va fi implementat ulterior la toata seria iar eventuale modificari mai ales dupa omologare sunt greu de realizat. Oricum momentan nu are unde sa circule.
Tramvaiul nu poate iesi momentan din depou, fiind stabilita o procedura clara de avizare a traseelor pe care va circula pentru probe, acces si comercial. Momentan este in curs de modificare pentru a fi avizat sensul Depoul Militari - Depoul Alexandria, unde sunt de modificat 18 peroane, scosi pomii „rotunzi” de pe mijlocul Bd. Timișoara, mutate ceva semne de circulatie plus alte maruntisuri. Urmatoarea etapa este deja mare parte realizata, realizarea circuitului specific vagoanelor Imperio in depoul Alexandria, ceea ce inseamna adaptarea zonei de garare si a softului sistemului din depou, dar si mici rectificari ce mai pot sa apara.
Urmatorul traseu care va fi adaptat si ulterior avizat este Depoul Alexandria - Ghencea - Piata Presei si Depoul Alexandria - Piata Unirii. Pe linia 41 nu sunt probleme cu peroanele noi, cele vechi vor fi adaptate si prelungite provizoriu. Ulterior se va adapta si traseul retur Depoul Alexandria - Depoul Militari.
La depoul Militari in hala in care se afla in imagini este rampa de ridicare pentru tramvaiele Bucur 1, iar cealalta rampa nu exista, aici era planificata implementarea rampei de ridicare V3A. Din fericire atat cei din STB cat si cei de la Astra au ajuns la concluzia ca aceasta hala este mult mai buna pentru instalarea sistemelor de ridicare pentru tramvaiele Imperio, sisteme ce pot fi utilizate si la V3A, astfel ca aici se va face o hala de intretinere si ridicare pentru tramvaie Imperio/V3A/Bucur, cel mai probabil in locul liniei de intretinere planificata pentru depoul Dudesti, unde spatiul este mai limitat si sunt de realizat modificari.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Astra are un ritm foarte bun din ce vad, nu m-ar mira ca pana la final de August sa livreze necesarul liniei 41
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Exclus, poate sa avem 6 vagoane de traseu pana in septembrie si 8 livrate, vedem. Planul de echipare a liniei 41 este pana la finalul anului.
Sa speram,ca nu ajungem in situatia in care sa nu putem scoate vagonul din motive de genul,cum ar fi ca sta nu stiu ce stâlp,boschete sau bordura ii sta in drum.Si mai rau sa fie si busit...
O curiozitate,este în plan să fie adus si la depoul Dudești? Adica el va fi adus pe linia care este acum pe Dudești?Pericol de deraiere? STB nu poate lucra în regie proprie,după modelul cum se înlocuiesc bucăți din linia 41 si pe Dudești,pana la modernizare.Dudestiul va mai dura pana se va moderniza,mai ales daca se apuca si de pasajul din zona...
O curiozitate,este în plan să fie adus si la depoul Dudești? Adica el va fi adus pe linia care este acum pe Dudești?Pericol de deraiere? STB nu poate lucra în regie proprie,după modelul cum se înlocuiesc bucăți din linia 41 si pe Dudești,pana la modernizare.Dudestiul va mai dura pana se va moderniza,mai ales daca se apuca si de pasajul din zona...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Toate lucrarile actuale se fac in regie proprie, problema este bugetul este limitat pentru ca sunt ceva mai multe lucrari decat se credea. Orice problema va fi rezolvata, deci vagoanele vor circula cum este planificat. In Dudesti momentan nu are cum sa ajunga din cauza peroanelor si oricum cat timp nu vor circula de acolo nu este urgenta. Si o alta problema este ca STB nu are nici oameni suficienti pentru lucrarile astea, de exemplu acum s-au mutat toti de la gardurile liniei 41 si alte lucrari din oras si lucreaza doar la peroane pe ruta Militari - Alexandria si lucrari la sine pe linia 41.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, dar in cazul in care e vagonul gata si se intarzie se va merge pe o solutie rapida pentru ca vagonul, vagoanele sa circule in 41 in conditii optime.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cateva poze din timpul pregatirilor pentru prezentarea de la ora 16, la prezentare vor fi prezente doar redactiile de presa invitate de PMB, o prezentare publica va fi realizata cand intra vagonul in exploatare.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Merge cu viteza redusa. Nu va putea circula nici pe Milea nici pe Inelar, nu se pot modifica toate peroanele asa repede.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Este si mai lat si mai jos ca LF. Plus ca se incadreaza cu totul altfel in curbe.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Bucur LF are 2.45m in latime, Imperio Metropolitan 2.4m. Insa da, are garda mai joasa decat LF.Marian Andrei scrie: ↑Joi Iun 02, 2022 2:36 pmEste si mai lat si mai jos ca LF. Plus ca se incadreaza cu totul altfel in curbe.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Comunicatul oficial al STB SA cu informatiile corecte.
În conferința de presă susținută azi la Depoul Militari, la care a participat Directorul General al STB SA, Adrian Criț, alături de Primarul General al Municipiului București, Nicușor Dan și de reprezentantul furnizorului, s-a prezentat primul tramvai Astra Imperio Metropolitan din seria de 100 ce vor fi livate în cele 40 de luni de contract.
Tramvaiul urmează a fi supus la o serie de probe statice și dinamice, necesare autorizării și punerii în exploatare.
Achiziția celor 100 de tramvaie noi aduce o serie de avantaje pentru STB SA, dintre care menționăm:
Creșterea capacității de transport fără a fi necesară creșterea parcului circulant
Creșterea accesibilității datorată podelei total coborâte și a celor 5 uși duble de acces
Reducerea timpilor de parcurs și cresterea calității rulării prin sistemele moderne de tracțiune bazate pe motoare de curent alternativ cu invertoare de tracțiune
Consum energetic mult mai redus față de tramvaiele aflate în exploatare. Astfel, consumul energetic specific este de doar jumătate din cel al unui vagon V3A, respectiv doar o treime din valoarea unui tramvai Tatra
Tramvaiele vor avea noua generație de validatoare la fiecare ușă, pentru a face plata călătoriei și cu cardul bancar sau cu dispozitive smart NFC
Tramvaiele vor avea sistem de aer condiționat și încălzire HVAC, ce va permite reglarea automată a temperaturii, fără a mai fi necesară deschiderea geamurilor exterioare în niciun sezon
Tramvaiele sunt echipate cu prize USB pentru alimentarea dispozitivelor mobile și vin cu sisteme de informare audio-video vizibile din orice loc al salonului
Din punct de vedere al exploatării, utilizarea noilor sisteme de tracțiune aduce o reducere a perioadelor de imobilizare pentru reviziile periodice dar și o reducere a timpilor necesari reparațiilor accidentale
Conducătorii tramvaielor beneficiază de condiții moderne de operare, cu o cabină spațioasă, echipată cu aer condiționat, camere video cu vedere în interiorul și exteriorul tramvaielor și un sistem de informare care le va oferi informații despre starea de funcționare a sistemelor tramvaiului, operarea ușilor și alte informații necesare în timpul mersului
Primele douăzeci de tramvaie vor circula pe linia 41, iar simultan cu intrarea acestora pe traseu, STB SA va demara redistribuirea parcului existent de tramvaie, astfel încât până la finalul anului, toate tramvaiele să fie modernizate, cu accesibilitate sporită.
Conform graficelor de livrare, începând de anul următor, linia de tramvai 32, care leagă Piața Unirii de depoul Alexandria, va beneficia de un parc de 12 tramvaie. Și în acest caz, STB SA va realiza o redistribuire a parcului circulant, pentru ca linia 32 să devină total accesibilizată.
“Prin introducerea noilor tramvaie, finalizarea proiectelor de modernizare a infrastructurii, implementarea proiectelor de accesibilizare și reorganizarea parcului circulant, STB SA își propune să crească atractivitatea transportului public urban cu tramvaiul, care în comparație cu transportul cu autobuzul și troleibuzul, are o capacitate mai mare de transport, consum de energie redus și timpi scurți de parcurs pe calea de rulare proprie, separată de restul traficului rutier”, a declarat Adrian Criț, Directorul General STB
În conferința de presă susținută azi la Depoul Militari, la care a participat Directorul General al STB SA, Adrian Criț, alături de Primarul General al Municipiului București, Nicușor Dan și de reprezentantul furnizorului, s-a prezentat primul tramvai Astra Imperio Metropolitan din seria de 100 ce vor fi livate în cele 40 de luni de contract.
Tramvaiul urmează a fi supus la o serie de probe statice și dinamice, necesare autorizării și punerii în exploatare.
Achiziția celor 100 de tramvaie noi aduce o serie de avantaje pentru STB SA, dintre care menționăm:
Creșterea capacității de transport fără a fi necesară creșterea parcului circulant
Creșterea accesibilității datorată podelei total coborâte și a celor 5 uși duble de acces
Reducerea timpilor de parcurs și cresterea calității rulării prin sistemele moderne de tracțiune bazate pe motoare de curent alternativ cu invertoare de tracțiune
Consum energetic mult mai redus față de tramvaiele aflate în exploatare. Astfel, consumul energetic specific este de doar jumătate din cel al unui vagon V3A, respectiv doar o treime din valoarea unui tramvai Tatra
Tramvaiele vor avea noua generație de validatoare la fiecare ușă, pentru a face plata călătoriei și cu cardul bancar sau cu dispozitive smart NFC
Tramvaiele vor avea sistem de aer condiționat și încălzire HVAC, ce va permite reglarea automată a temperaturii, fără a mai fi necesară deschiderea geamurilor exterioare în niciun sezon
Tramvaiele sunt echipate cu prize USB pentru alimentarea dispozitivelor mobile și vin cu sisteme de informare audio-video vizibile din orice loc al salonului
Din punct de vedere al exploatării, utilizarea noilor sisteme de tracțiune aduce o reducere a perioadelor de imobilizare pentru reviziile periodice dar și o reducere a timpilor necesari reparațiilor accidentale
Conducătorii tramvaielor beneficiază de condiții moderne de operare, cu o cabină spațioasă, echipată cu aer condiționat, camere video cu vedere în interiorul și exteriorul tramvaielor și un sistem de informare care le va oferi informații despre starea de funcționare a sistemelor tramvaiului, operarea ușilor și alte informații necesare în timpul mersului
Primele douăzeci de tramvaie vor circula pe linia 41, iar simultan cu intrarea acestora pe traseu, STB SA va demara redistribuirea parcului existent de tramvaie, astfel încât până la finalul anului, toate tramvaiele să fie modernizate, cu accesibilitate sporită.
Conform graficelor de livrare, începând de anul următor, linia de tramvai 32, care leagă Piața Unirii de depoul Alexandria, va beneficia de un parc de 12 tramvaie. Și în acest caz, STB SA va realiza o redistribuire a parcului circulant, pentru ca linia 32 să devină total accesibilizată.
“Prin introducerea noilor tramvaie, finalizarea proiectelor de modernizare a infrastructurii, implementarea proiectelor de accesibilizare și reorganizarea parcului circulant, STB SA își propune să crească atractivitatea transportului public urban cu tramvaiul, care în comparație cu transportul cu autobuzul și troleibuzul, are o capacitate mai mare de transport, consum de energie redus și timpi scurți de parcurs pe calea de rulare proprie, separată de restul traficului rutier”, a declarat Adrian Criț, Directorul General STB
Deci,în concluzie pana in septembrie nu vedem niciunul la traseu,doar în probe si teste pe străzile capitalei.Alt aspect,de cand incepe mutarea efectivă,adica redistribuirea vagoanelor la alte depouri,pentru a face loc celor noi care urmează să sosească?Si ca tot este fierbinte discuția si de actualitate,normal ca supoziție în cazul în care ar fi venit cele tucesti,ce diferenta de lățime,lungime si asa mai departe,ar fi fost în comparație cu cele de la Astra? Ca tot este discuția asta,că nu încap din cauza peroanelor si asa mai departe!?! Adică,situația ar fi fost la fel si interveneau același modificări? Multumesc.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vedem ce solutii se gasesc, oricum optim ar fi sa se iasa in traseu cu mai multe odata, ar fi pana la 1 septembrie 6-8 vagoane bune de traseu, dar se poate face si o actiune mai rapida pentru a se iesi in iulie-august.
Mutari nu vom vedea pana nu vor circula efectiv, dar ca plan de lucru chiar zilele astea am discutat de la ce pornim, ca idee repartizarea vagoanelor Imperio va incepe cum deja stim, iar ca transferuri vom avea estimativ etapele urmatoare:
- Depoul Alexandria - 20 Imperio linia 41 - transfer 10 CH PPC la Bucurestii Noi, cele doua V3A-93 la Militari si cate doua FAUR la Titan si Giurgiu, 8 V3A-93 de la Bucurestii Noi la Militari, pentru a nu fi in etapa asta FAUR la Militari.
- Depoul Alexandria - 12 Imperio linia 32 - transfer total 5-10 FAUR la Militari/Titan/Giurgiu
- Depoul Militari - 12 Imperio linia 25 - preluare de ture in linii apropiate de la alte depouri
- Depoul Militari - 12 Imperio linia 10 - preluarea turelor liniei 10 de la depoul Victoria, depoul Victoria creste/preia alte linii, Depoul Dudesti transfera CH PPC la Bucurestii Noi si Giurgiu
- Depoul Giurgiu - 12 Imperio linia 1 - Depoul Dudesti preia ture in alte linii si mai transfera CH PPC la Giurgiu si Bucurestii Noi
- Depoul Dudesti - 12 Imperio linia 21 - Depoul Colentina preia ture si creste alte linii
Mutari nu vom vedea pana nu vor circula efectiv, dar ca plan de lucru chiar zilele astea am discutat de la ce pornim, ca idee repartizarea vagoanelor Imperio va incepe cum deja stim, iar ca transferuri vom avea estimativ etapele urmatoare:
- Depoul Alexandria - 20 Imperio linia 41 - transfer 10 CH PPC la Bucurestii Noi, cele doua V3A-93 la Militari si cate doua FAUR la Titan si Giurgiu, 8 V3A-93 de la Bucurestii Noi la Militari, pentru a nu fi in etapa asta FAUR la Militari.
- Depoul Alexandria - 12 Imperio linia 32 - transfer total 5-10 FAUR la Militari/Titan/Giurgiu
- Depoul Militari - 12 Imperio linia 25 - preluare de ture in linii apropiate de la alte depouri
- Depoul Militari - 12 Imperio linia 10 - preluarea turelor liniei 10 de la depoul Victoria, depoul Victoria creste/preia alte linii, Depoul Dudesti transfera CH PPC la Bucurestii Noi si Giurgiu
- Depoul Giurgiu - 12 Imperio linia 1 - Depoul Dudesti preia ture in alte linii si mai transfera CH PPC la Giurgiu si Bucurestii Noi
- Depoul Dudesti - 12 Imperio linia 21 - Depoul Colentina preia ture si creste alte linii
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Imagini cu interiorul tramvaiului