Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan

Discuții și informații despre tramvaiele STB SA și achiziții viitoare
Scrie răspuns
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Mai 31, 2022 2:40 pm

In jurul orei 14:00...
Criț cel mai probabil e pe lângă subiect,cică in perioada mai-august nu vor fi livrate din vagoane,Marian Andrei doar ce ne-a făcut graficul livrărilor pentru perioada următoare.
https://b365.ro/drumul-celor-100-de-tra ... ri-464161/
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Mai 31, 2022 3:11 pm

Iar va luati dupa ce se spune, eu sunt in depou, este ora 15 si vagonul nu e aici. :lol:
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 195
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Mar Mai 31, 2022 4:42 pm

Gata, este in Bucuresti.
Avatar utilizator
LucaTB
Utilizator nou
Mesaje: 71
Membru din: Mar Mai 03, 2022 9:01 pm
Localitate: București, România

Mar Mai 31, 2022 5:12 pm

Câteva imagini cu primul tramvai Astra Imperio Metropolitan livrat la Depoul Militari.
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 1.jpg
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 1.jpg (257.42 KiB) Vizualizat de 6132 ori
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 2.jpg
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 2.jpg (197.22 KiB) Vizualizat de 6132 ori
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 3.jpg
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 3.jpg (271.96 KiB) Vizualizat de 6132 ori
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 4.jpg
Astra Imperio Metropolitan - 31.05.2022 - 4.jpg (234.44 KiB) Vizualizat de 6132 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Mai 31, 2022 11:56 pm

In aceasta seara cele doua parti ale tramvaiului au fost descarcate si manevrate prin depoul Militari. Maine va incepe cuplarea iar joi va avea loc prezentarea de catre primarie.


DSC_0947.JPG
DSC_0947.JPG (204.48 KiB) Vizualizat de 5998 ori
DSC_0929.JPG
DSC_0929.JPG (269.05 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_211122.JPG
20220531_211122.JPG (197.25 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_193205.JPG
20220531_193205.JPG (181.91 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_193045.JPG
20220531_193045.JPG (188.24 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_181551.JPG
20220531_181551.JPG (183.38 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_180836.JPG
20220531_180836.JPG (172.77 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_180213.JPG
20220531_180213.JPG (184.41 KiB) Vizualizat de 5998 ori
20220531_170605.JPG
20220531_170605.JPG (230.89 KiB) Vizualizat de 5998 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Iun 01, 2022 8:31 am

Crit despre noile tramvaie noi, peroane scurte și linii “jalnice”

O adevărată minune se produce în capitala României după aproape o jumătate de secol.
Bucureștiul are în sfârșit primul tramvai nou-nouț. Acesta a sosit de la Arad.
Spun ”minune” pentru că de aproape 50 de ani orașul nu a mai văzut tramvai nou. Cele existente au fost doar modernizate.
100 de unități ar trebui să vină în București în următorii 2 ani. Primul care ajunge în Capitală va avea 2 săptămâni de probe pe șine, apoi va putea lua și călători la bord.
Doar că Bucureștiul nu pare pregătit sută la sută să primească noul tramvai. Infrastructura are probleme.
În primul rând, peroanele sunt mai scurte cu câțiva metri decât tramvaiul nou. Acesta are 36 de metri lungime.
Directorul general al STB, Adrian Criț, a declarat la Euronews Romania că ”până la punerea în exploatare a tramvaiului, peroanele vor fi aduse la dimensiunea necesară. Zilele următoare se vor aproba indicatorii tehnici pentru modernizarea peroanelor.”
Va fi o ”alungire provizorie” a peroanelor, mai spune directorul STB, “care va fi efectuată de angajații STB până când societatea care va contracta această lucrare va implementa modernizarea.”
Dar de ce autoritățile din București nu au reușit să o facă până acum? Este o investiție a municipalității, nu a STB, spune directorul Societății. Una din cauzele pentru care a fost amânată investiția ar fi lipsa de bani, crede acesta.
A doua mare problemă, liniile de tramvai sunt foarte vechi, într-o stare proastă, lucru cu care directorul STB este de acord.
”Sunt într-o stare jalnică de peste 30 de ani. Vom avea studii de fezabilitate care trebuie să fie aprobate în ședința de Consiliul General”, a anunțat Adrian Criț.
Doar că studiile de fezabilitate sunt o etapă birocratică. Urmează licitații, contestații, anunțarea câștigătorilor, apoi lucrări care pot dura mult și foarte mult. Este greu de presupus când vom avea niște linii silențioase, modernizate, așa cum am văzut cu toții în Vestul Europei.
Revenind la tramvaiele noi din Arad. Acestea sunt moderne și frumoase. O ”invitație” pentru vandalii din București să le distrugă dacă nu vor fi păzite.
De acest lucru este conștient și directorul STB. Acesta anunță că le va păzi cu poliția, că va încerca să-i convingă pe călători printr-o campanie de informare să nu le distrugă.
În plus, nu vrea să le lase să circule pe timp de noapte. Așa că vă veți putea bucura de noile tramvaie în București doar ziua și, deocamdată, doar pe linia 41.

https://www.euronews.ro/articole/tramva ... e-dar-pero
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iun 01, 2022 8:56 am

Dupa cum ziceam, in momentul asta nicio linie si niciun depou din Bucuresti nu poate gazdui si exploata in conditii optime tramvaie cu o configuratie diferita de cele de 27 de metri. Nici macar Bucur LF care vor ramane toate 17 in Dudesti pana la casare.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iun 01, 2022 8:26 pm

Noutatile zilei cu vagonul si evolutia proiectului. Cele doua trailere au pornit catre Arad unde peste doua saptamani vor incarca pentru a aduce al doilea tramvai, iar pe final de luna al treilea tramvai. In prezent in uzina din Arad se lucreaza la 4 garnituri.

Tramvaiul sosit in depoul Militari este deja legat, urmand ca in aceasta seara sa fie mutat prin depou, nefunctional, pe linia unde va fi prezentat de catre PMB maine la ora 16. Tramvaiul va fi conectat static cu toate sistemele active, mai putin tractiunea, fiind necesar softul pentru a fi pus in functiune, fara acest soft de la ICPE SAERP poate fi miscat maxim cativa metri demonstrativ. Softul va fi finalizat in urmatoarele saptamani odata cu realizarea setului necesar de probe, va dura pentru ca acest soft va fi implementat ulterior la toata seria iar eventuale modificari mai ales dupa omologare sunt greu de realizat. Oricum momentan nu are unde sa circule.

Tramvaiul nu poate iesi momentan din depou, fiind stabilita o procedura clara de avizare a traseelor pe care va circula pentru probe, acces si comercial. Momentan este in curs de modificare pentru a fi avizat sensul Depoul Militari - Depoul Alexandria, unde sunt de modificat 18 peroane, scosi pomii „rotunzi” de pe mijlocul Bd. Timișoara, mutate ceva semne de circulatie plus alte maruntisuri. Urmatoarea etapa este deja mare parte realizata, realizarea circuitului specific vagoanelor Imperio in depoul Alexandria, ceea ce inseamna adaptarea zonei de garare si a softului sistemului din depou, dar si mici rectificari ce mai pot sa apara.

Urmatorul traseu care va fi adaptat si ulterior avizat este Depoul Alexandria - Ghencea - Piata Presei si Depoul Alexandria - Piata Unirii. Pe linia 41 nu sunt probleme cu peroanele noi, cele vechi vor fi adaptate si prelungite provizoriu. Ulterior se va adapta si traseul retur Depoul Alexandria - Depoul Militari.

La depoul Militari in hala in care se afla in imagini este rampa de ridicare pentru tramvaiele Bucur 1, iar cealalta rampa nu exista, aici era planificata implementarea rampei de ridicare V3A. Din fericire atat cei din STB cat si cei de la Astra au ajuns la concluzia ca aceasta hala este mult mai buna pentru instalarea sistemelor de ridicare pentru tramvaiele Imperio, sisteme ce pot fi utilizate si la V3A, astfel ca aici se va face o hala de intretinere si ridicare pentru tramvaie Imperio/V3A/Bucur, cel mai probabil in locul liniei de intretinere planificata pentru depoul Dudesti, unde spatiul este mai limitat si sunt de realizat modificari.

20220601_123516.JPG
20220601_123516.JPG (172.99 KiB) Vizualizat de 5828 ori
20220601_123505.JPG
20220601_123505.JPG (178.29 KiB) Vizualizat de 5828 ori
20220601_123300.JPG
20220601_123300.JPG (168.4 KiB) Vizualizat de 5828 ori
20220601_113908.JPG
20220601_113908.JPG (189.23 KiB) Vizualizat de 5828 ori
20220601_113611.JPG
20220601_113611.JPG (214.8 KiB) Vizualizat de 5828 ori
20220601_112409.JPG
20220601_112409.JPG (212.1 KiB) Vizualizat de 5828 ori
20220601_105216.JPG
20220601_105216.JPG (211.72 KiB) Vizualizat de 5828 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 621
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Mie Iun 01, 2022 9:06 pm

Astra are un ritm foarte bun din ce vad, nu m-ar mira ca pana la final de August sa livreze necesarul liniei 41 8-)
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iun 01, 2022 9:07 pm

Exclus, poate sa avem 6 vagoane de traseu pana in septembrie si 8 livrate, vedem. Planul de echipare a liniei 41 este pana la finalul anului.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Iun 01, 2022 9:20 pm

Sa speram,ca nu ajungem in situatia in care sa nu putem scoate vagonul din motive de genul,cum ar fi ca sta nu stiu ce stâlp,boschete sau bordura ii sta in drum.Si mai rau sa fie si busit...
O curiozitate,este în plan să fie adus si la depoul Dudești? Adica el va fi adus pe linia care este acum pe Dudești?Pericol de deraiere? STB nu poate lucra în regie proprie,după modelul cum se înlocuiesc bucăți din linia 41 si pe Dudești,pana la modernizare.Dudestiul va mai dura pana se va moderniza,mai ales daca se apuca si de pasajul din zona...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iun 01, 2022 9:35 pm

Toate lucrarile actuale se fac in regie proprie, problema este bugetul este limitat pentru ca sunt ceva mai multe lucrari decat se credea. Orice problema va fi rezolvata, deci vagoanele vor circula cum este planificat. In Dudesti momentan nu are cum sa ajunga din cauza peroanelor si oricum cat timp nu vor circula de acolo nu este urgenta. Si o alta problema este ca STB nu are nici oameni suficienti pentru lucrarile astea, de exemplu acum s-au mutat toti de la gardurile liniei 41 si alte lucrari din oras si lucreaza doar la peroane pe ruta Militari - Alexandria si lucrari la sine pe linia 41.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 195
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Mie Iun 01, 2022 9:42 pm

Maine nu se votează in CGMB ca TCMB sa se ocupe de peroane pe 41?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iun 01, 2022 9:48 pm

Da, dar in cazul in care e vagonul gata si se intarzie se va merge pe o solutie rapida pentru ca vagonul, vagoanele sa circule in 41 in conditii optime.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Iun 02, 2022 1:46 pm

Cateva poze din timpul pregatirilor pentru prezentarea de la ora 16, la prezentare vor fi prezente doar redactiile de presa invitate de PMB, o prezentare publica va fi realizata cand intra vagonul in exploatare.

20220602_122918.jpg
20220602_122918.jpg (201.2 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_122422.jpg
20220602_122422.jpg (205.6 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_122322.jpg
20220602_122322.jpg (199.16 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_122237.jpg
20220602_122237.jpg (192.44 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_122225.jpg
20220602_122225.jpg (174.5 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_121322.jpg
20220602_121322.jpg (87.84 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_121300.jpg
20220602_121300.jpg (188.59 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_121041.jpg
20220602_121041.jpg (194.7 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_121002.jpg
20220602_121002.jpg (205.79 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_120945.jpg
20220602_120945.jpg (180.97 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_120849.jpg
20220602_120849.jpg (208.04 KiB) Vizualizat de 5631 ori
20220602_120826.jpg
20220602_120826.jpg (240.11 KiB) Vizualizat de 5631 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Iun 02, 2022 1:59 pm

Arată super. Moment istoric,a mers el sau tras de un alt tramvai?Sa speram,că va fi inaugurată linia de pe Vasile Milea și implicit un tur de inelar facut cu el...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Iun 02, 2022 2:00 pm

Merge cu viteza redusa. Nu va putea circula nici pe Milea nici pe Inelar, nu se pot modifica toate peroanele asa repede.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Iun 02, 2022 2:21 pm

Nu inteleg de ce,doar au mai fost modificate cand cu LF-urile!? Este cu mult mai lat decat un LF? La statia de pe pasajul Basarab sunt probleme? Trebuie si acolo modificată?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Iun 02, 2022 2:36 pm

Este si mai lat si mai jos ca LF. Plus ca se incadreaza cu totul altfel in curbe.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Iun 02, 2022 3:18 pm

Blidar,cică vine la realitatea tv de la ora 18,pentru cei interesati.
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 621
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Joi Iun 02, 2022 3:41 pm

Marian Andrei scrie:
Joi Iun 02, 2022 2:36 pm
Este si mai lat si mai jos ca LF. Plus ca se incadreaza cu totul altfel in curbe.
Bucur LF are 2.45m in latime, Imperio Metropolitan 2.4m. Insa da, are garda mai joasa decat LF.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Iun 02, 2022 7:43 pm

Comunicatul oficial al STB SA cu informatiile corecte.

În conferința de presă susținută azi la Depoul Militari, la care a participat Directorul General al STB SA, Adrian Criț, alături de Primarul General al Municipiului București, Nicușor Dan și de reprezentantul furnizorului, s-a prezentat primul tramvai Astra Imperio Metropolitan din seria de 100 ce vor fi livate în cele 40 de luni de contract.
 
Tramvaiul urmează a fi supus la o serie de probe statice și dinamice, necesare autorizării și punerii în exploatare.
 
Achiziția celor 100 de tramvaie noi aduce o serie de avantaje pentru STB SA, dintre care menționăm:
👉🏻 Creșterea capacității de transport fără a fi necesară creșterea parcului circulant
👉🏻 Creșterea accesibilității datorată podelei total coborâte și a celor 5 uși duble de acces
👉🏻 Reducerea timpilor de parcurs și cresterea calității rulării prin sistemele moderne de tracțiune bazate pe motoare de curent alternativ cu invertoare de tracțiune
👉🏻 Consum energetic mult mai redus față de tramvaiele aflate în exploatare. Astfel, consumul energetic specific este de doar jumătate din cel al unui vagon V3A, respectiv doar o treime din valoarea unui tramvai Tatra
👉🏻 Tramvaiele vor avea noua generație de validatoare la fiecare ușă, pentru a face plata călătoriei și cu cardul bancar sau cu dispozitive smart NFC
👉🏻 Tramvaiele vor avea sistem de aer condiționat și încălzire HVAC, ce va permite reglarea automată a temperaturii, fără a mai fi necesară deschiderea geamurilor exterioare în niciun sezon
👉🏻 Tramvaiele sunt echipate cu prize USB pentru alimentarea dispozitivelor mobile și vin cu sisteme de informare audio-video vizibile din orice loc al salonului
👉🏻 Din punct de vedere al exploatării, utilizarea noilor sisteme de tracțiune aduce o reducere a perioadelor de imobilizare pentru reviziile periodice dar și o reducere a timpilor necesari reparațiilor accidentale
👉🏻 Conducătorii tramvaielor beneficiază de condiții moderne de operare, cu o cabină spațioasă, echipată cu aer condiționat, camere video cu vedere în interiorul și exteriorul tramvaielor și un sistem de informare care le va oferi informații despre starea de funcționare a sistemelor tramvaiului, operarea ușilor și alte informații necesare în timpul mersului
 
Primele douăzeci de tramvaie vor circula pe linia 41, iar simultan cu intrarea acestora pe traseu, STB SA va demara redistribuirea parcului existent de tramvaie, astfel încât până la finalul anului, toate tramvaiele să fie modernizate, cu accesibilitate sporită.
 
Conform graficelor de livrare, începând de anul următor, linia de tramvai 32, care leagă Piața Unirii de depoul Alexandria, va beneficia de un parc de 12 tramvaie. Și în acest caz, STB SA va realiza o redistribuire a parcului circulant, pentru ca linia 32 să devină total accesibilizată.
 
“Prin introducerea noilor tramvaie, finalizarea proiectelor de modernizare a infrastructurii, implementarea proiectelor de accesibilizare și reorganizarea parcului circulant, STB SA își propune să crească atractivitatea transportului public urban cu tramvaiul, care în comparație cu transportul cu autobuzul și troleibuzul, are o capacitate mai mare de transport, consum de energie redus și timpi scurți de parcurs pe calea de rulare proprie, separată de restul traficului rutier”, a declarat Adrian Criț, Directorul General STB

20220602_162742 (1).jpg
20220602_162742 (1).jpg (191 KiB) Vizualizat de 5980 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2501
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Iun 02, 2022 8:52 pm

Deci,în concluzie pana in septembrie nu vedem niciunul la traseu,doar în probe si teste pe străzile capitalei.Alt aspect,de cand incepe mutarea efectivă,adica redistribuirea vagoanelor la alte depouri,pentru a face loc celor noi care urmează să sosească?Si ca tot este fierbinte discuția si de actualitate,normal ca supoziție în cazul în care ar fi venit cele tucesti,ce diferenta de lățime,lungime si asa mai departe,ar fi fost în comparație cu cele de la Astra? Ca tot este discuția asta,că nu încap din cauza peroanelor si asa mai departe!?! Adică,situația ar fi fost la fel si interveneau același modificări? Multumesc.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Iun 02, 2022 9:41 pm

Vedem ce solutii se gasesc, oricum optim ar fi sa se iasa in traseu cu mai multe odata, ar fi pana la 1 septembrie 6-8 vagoane bune de traseu, dar se poate face si o actiune mai rapida pentru a se iesi in iulie-august.

Mutari nu vom vedea pana nu vor circula efectiv, dar ca plan de lucru chiar zilele astea am discutat de la ce pornim, ca idee repartizarea vagoanelor Imperio va incepe cum deja stim, iar ca transferuri vom avea estimativ etapele urmatoare:

- Depoul Alexandria - 20 Imperio linia 41 - transfer 10 CH PPC la Bucurestii Noi, cele doua V3A-93 la Militari si cate doua FAUR la Titan si Giurgiu, 8 V3A-93 de la Bucurestii Noi la Militari, pentru a nu fi in etapa asta FAUR la Militari.
- Depoul Alexandria - 12 Imperio linia 32 - transfer total 5-10 FAUR la Militari/Titan/Giurgiu
- Depoul Militari - 12 Imperio linia 25 - preluare de ture in linii apropiate de la alte depouri
- Depoul Militari - 12 Imperio linia 10 - preluarea turelor liniei 10 de la depoul Victoria, depoul Victoria creste/preia alte linii, Depoul Dudesti transfera CH PPC la Bucurestii Noi si Giurgiu
- Depoul Giurgiu - 12 Imperio linia 1 - Depoul Dudesti preia ture in alte linii si mai transfera CH PPC la Giurgiu si Bucurestii Noi
- Depoul Dudesti - 12 Imperio linia 21 - Depoul Colentina preia ture si creste alte linii
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5424
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Iun 02, 2022 9:58 pm

Imagini cu interiorul tramvaiului

DSC_1200.JPG
DSC_1200.JPG (205.7 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1196.JPG
DSC_1196.JPG (181.77 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1193.JPG
DSC_1193.JPG (205.1 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1190.JPG
DSC_1190.JPG (204.67 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1188.JPG
DSC_1188.JPG (237.24 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1187.JPG
DSC_1187.JPG (219.69 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1186.JPG
DSC_1186.JPG (208.23 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1183.JPG
DSC_1183.JPG (233.13 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1178.JPG
DSC_1178.JPG (208.85 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1177.JPG
DSC_1177.JPG (209.25 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1175.JPG
DSC_1175.JPG (188.57 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1173.JPG
DSC_1173.JPG (94.47 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1170.JPG
DSC_1170.JPG (202.13 KiB) Vizualizat de 5919 ori
DSC_1169.JPG
DSC_1169.JPG (108.27 KiB) Vizualizat de 5919 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Tramvaiele STB SA”