Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan

Discuții și informații despre tramvaiele STB SA și achiziții viitoare
Scrie răspuns
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2267
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Mar 23, 2024 1:40 pm

Da,normal aici și zonele Stefan cel Mare cu IGPR-ul,plus zona Obor,dar ziceam de zonele menționate deoarece tranzitand des zonele acelea văd des aglomerația din acele stații,mai ales sensul spre Berceni. Și mă mai refeream ca acele ture mici,să fie menținute în traseu și să nu se mai retragă pentru a menține niște intervale decente,la modul să vina acceptabil tot timpul pentru a nu mai interveni acele "goluri" intre ture,vagoane...
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 301
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Sâm Mar 23, 2024 9:58 pm

Dupa cum s-a mai discutat, pe inelar problema nu este neaparat cu numarul de ture, ci cu semaforizarea defectuoasa in zonele pe care le tranziteaza. Aici trebuie sa se rezolve ceva, nu in turatia vagoanelor. Degeaba sunt 20-25 de ture pe sens daca se blocheaza toate la Razoare, Grozavesti, Pta Sudului, etc. Aceeasi aglomeratie va fi in statii.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Mar 23, 2024 10:02 pm

Pe inelar se ramane constant cu tramvaiul blocat pe izolatoare, in special la Vatra si Sudului, de aici se face praf traficul pentru jumatate de zi. La momentul asta tot ce sper este sa nu se distruga cele 10 vagoane pana ajung pe 5.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 144
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Sâm Mar 23, 2024 10:14 pm

Se distrug pe accesul in Dudesti si pe devierile de pe Sincai, stai linistit :lol: Dar da, lasand gluma la o parte, pana la intrarea pe 5, trebuia sa fie bagate pe alta linie. Nu era o idee rea cu ele pe 11 sincer, e si linie modernizata, are si calatori, si stateau si la Alexandria.
REDX
Utilizator nou
Mesaje: 79
Membru din: Mar Mai 24, 2022 9:08 pm

Sâm Mar 23, 2024 11:20 pm

Nu știu dacă ar fi încăput în terminalul de la Zețarilor.Din diferite motive,32-ul mai era deviat prin Ferentari,dar turele mergeau până la CFR Progresul,în loc să întoarcă la Zețari.
Avatar utilizator
Vlad D.
Utilizator avansat
Mesaje: 123
Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
Localitate: Bucuresti - Titangeles

Dum Mar 24, 2024 9:26 pm

Contrastele trecutului și viitorului, pe linia 12, în aproximativ același loc. :D ;)
Linia 12 - trecut si viitor.jpg
Linia 12 - trecut si viitor.jpg (516.73 KiB) Vizualizat de 1490 ori
Ultima oară modificat Dum Mar 24, 2024 10:19 pm de către Vlad D., modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Mar 24, 2024 10:02 pm

Asta este un FAKE 12 :))). Cel cu care am copilarit prin anii 90 cand mergeam de la Gara Basarab pana unde stateam la Luica era o troaca nenorocita de V3A clasic care huruia din toate balamalele, iarna era mai frig ca afara, geamurile erau inghetate si suspensiile erau atat de uzate incat pe linia oricum praf, sunau de parca se rasturna o basculanta cu borcane. :twisted:
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2267
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Mar 24, 2024 10:23 pm

Da,făceau legea tatrele cuplate prin 11 și 12,pe atunci și acele clasice V3uri cu ușile alea acordeon. Pe Viilor-Progresul le vedeam des...După aceea au apărut rozaliile și așa mai departe,țin minte și de tramvaiul "Tuborg"care era atracția liniei 15 pe atunci,îl întâlneam des mai ales pe la Dristor...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Mar 24, 2024 10:33 pm

Si pana prin 2005 erau des si Rathgeber in 11 si 12.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 301
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Lun Mar 25, 2024 10:37 am

Interesanta paralela atunci vs acum facuta de colegul Vlad D. Putem vedea cat de mult s-au schimbat anumite lucruri in ceea ce priveste arhitectura Bucurestiului dar si parcul circulant al regiei / societatii de transport :)
@Marian: legat de perioada pe care o mentionezi, eu pe atunci locuiam in Pantelimon si nu aveam prea mari tangente cu zonele strabatute de 12. Dar ce imi aduc aminte sigur este ca am ramas putin socat cand, cu o rara ocazie a unei plimbari pe Giurgiului am vazut unul din V3A-urile clasice de care povestesti, 349 cred ca era. Pe langa faptul ca avea pe el multiple nuante din celebrul portocaliu in care erau vopsite vehiculele RATB de atunci, si numarul de parc care probabil si eu la 8-10 ani cat aveam la momentul respectiv l-as fi scris mai drept, scotea niste sunete de utilaj agricol la deplasare , cred ca bandajele erau de domeniul trecutului in ceea ce privea vagonul respectiv :lol:
JaLeTe
Utilizator nou
Mesaje: 67
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:23 pm

Mar Mar 26, 2024 6:30 am

7 imperio lipsa in acest moment din linia 41...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Mar 26, 2024 7:42 am

Asa va fi o perioada.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Rathgeber2523
Utilizator avansat
Mesaje: 591
Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm

Vin Mar 29, 2024 9:52 am

3830, 3837, 3852
3830.jpg
3830.jpg (383.45 KiB) Vizualizat de 871 ori
3837 - 3850.jpg
3837 - 3850.jpg (489 KiB) Vizualizat de 871 ori
3837.jpg
3837.jpg (420.71 KiB) Vizualizat de 871 ori
3852.jpg
3852.jpg (379.36 KiB) Vizualizat de 871 ori
JaLeTe
Utilizator nou
Mesaje: 67
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:23 pm

Vin Mar 29, 2024 11:08 am

3801 = 103.000km
3806 = 108.000
3807 = 102.000
3808 = 106.000
3809 = 109.000
3810 = 104.000
3812 = 72.000
3813 = 104.000
Inlocuite cu CH-PPC : 131,136,172,4003,4006,4029,4030,4033

Mare majoritate sunt afectate de aceeasi problema tehnica.
Parerea mea ca aceasta linie 41 supun aceste tramvaie la niste uzuri mai mari fiind o linie care este foarte incarcata la ore de varf, viteza medie ridicata , calea de rulare cu denivelari in multe locuri.
Uzuri de care nu cred ca au parte tramvaiele din alte orase unde Astra le opereaza si anume : Arad , Cluj , Oradea , Galati.
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 144
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Vin Mar 29, 2024 11:25 am

Eu unul nu știu ce să zic. Să ne gândim ca pe inelare sunt condiții mult mai grele, cu linie mult mai proasta, blocaje, tamponări, devieri pe OR și așa mai departe.
Cristi
Utilizator avansat
Mesaje: 257
Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
Localitate: Bucuresti - Romania.

Vin Mar 29, 2024 11:40 am

TudorSt scrie:
Vin Mar 29, 2024 11:25 am
Eu unul nu știu ce să zic. Să ne gândim ca pe inelare sunt condiții mult mai grele, cu linie mult mai proasta, blocaje, tamponări, devieri pe OR și așa mai departe.
Sa ne gandim si la 21, unde daca se intampla ceva blocaj sau accidente pe Sos. Colentina, trebuie sa fie deviat pe la Gara Obor sau prin zona Lizeanu, unde si acolo este linia extrem de proasta.
Solaris pe 70. 8-)
gabi
Utilizator nou
Mesaje: 24
Membru din: Vin Dec 09, 2022 3:30 pm

Vin Mar 29, 2024 2:13 pm

Care este problema tehnica a celor 8 lipsa?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mar 29, 2024 4:23 pm

Pe linia 41 oricum a fost mereu uzura mai mare din cauza rulajului si vitezei comerciale mai mari decat pe alte linii.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mar 29, 2024 6:03 pm

3882 a ajuns la depoul Alexandria si in cateva zile intra in 41.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2267
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Mar 29, 2024 6:14 pm

S a renunțat la inelar primele? Să ne așteptăm că va ajunge și 3881 la Alexandria pentru linia 41...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mar 29, 2024 6:17 pm

Probabil 3882-3885 vor ramane in 41 si dupa vor merge alte 9 la Dudesti. Saptamana viitoare vin 3883 si 3884. Probabil de la 1 mai cand se reface si parcul initial de 20 se va trece la noul grafic de 24 Imperio si 4 BN in 41.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Razzvan
Utilizator nou
Mesaje: 89
Membru din: Vin Mai 05, 2023 10:11 am

Vin Mar 29, 2024 7:22 pm

Exista posibilitatea de a transfera Imperio la BN dupa modernizari?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mar 29, 2024 7:27 pm

Dupa ce se adapteaza depoul sigur. Oricum sunt mari sanse daca se cumpara sa primeasca din cele 40 de la Pascani, dar ramane de vazut. Oricum o perioada lunga va fi si izolat din cauza modernizarilor si a lucrarilor la metrou.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2267
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Mar 29, 2024 7:55 pm

Da,am văzut că la metrou se mișcă repede cu lucrările.Sunt curios care va face transferul vagoanelor primul,dintre ei și cei de la Titan,că îmi spunea cineva că în curând și acolo începe organizarea de șantier.Ce vroiam sa te mai întreb,se termina luna și cand se face transferul la Colentina ultimelor 6 Imperio ale lui 21?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4956
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mar 29, 2024 7:56 pm

Mai dureaza, ca va fi nevoie de spatiu in Dudesti pentru cei de la Titan, probabil pana in luna mai se duc si ele la Colentina.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Tramvaiele STB SA”