Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan
Da,normal aici și zonele Stefan cel Mare cu IGPR-ul,plus zona Obor,dar ziceam de zonele menționate deoarece tranzitand des zonele acelea văd des aglomerația din acele stații,mai ales sensul spre Berceni. Și mă mai refeream ca acele ture mici,să fie menținute în traseu și să nu se mai retragă pentru a menține niște intervale decente,la modul să vina acceptabil tot timpul pentru a nu mai interveni acele "goluri" intre ture,vagoane...
Dupa cum s-a mai discutat, pe inelar problema nu este neaparat cu numarul de ture, ci cu semaforizarea defectuoasa in zonele pe care le tranziteaza. Aici trebuie sa se rezolve ceva, nu in turatia vagoanelor. Degeaba sunt 20-25 de ture pe sens daca se blocheaza toate la Razoare, Grozavesti, Pta Sudului, etc. Aceeasi aglomeratie va fi in statii.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pe inelar se ramane constant cu tramvaiul blocat pe izolatoare, in special la Vatra si Sudului, de aici se face praf traficul pentru jumatate de zi. La momentul asta tot ce sper este sa nu se distruga cele 10 vagoane pana ajung pe 5.
Se distrug pe accesul in Dudesti si pe devierile de pe Sincai, stai linistit Dar da, lasand gluma la o parte, pana la intrarea pe 5, trebuia sa fie bagate pe alta linie. Nu era o idee rea cu ele pe 11 sincer, e si linie modernizata, are si calatori, si stateau si la Alexandria.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Asta este un FAKE 12 )). Cel cu care am copilarit prin anii 90 cand mergeam de la Gara Basarab pana unde stateam la Luica era o troaca nenorocita de V3A clasic care huruia din toate balamalele, iarna era mai frig ca afara, geamurile erau inghetate si suspensiile erau atat de uzate incat pe linia oricum praf, sunau de parca se rasturna o basculanta cu borcane.
Da,făceau legea tatrele cuplate prin 11 și 12,pe atunci și acele clasice V3uri cu ușile alea acordeon. Pe Viilor-Progresul le vedeam des...După aceea au apărut rozaliile și așa mai departe,țin minte și de tramvaiul "Tuborg"care era atracția liniei 15 pe atunci,îl întâlneam des mai ales pe la Dristor...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si pana prin 2005 erau des si Rathgeber in 11 si 12.
Interesanta paralela atunci vs acum facuta de colegul Vlad D. Putem vedea cat de mult s-au schimbat anumite lucruri in ceea ce priveste arhitectura Bucurestiului dar si parcul circulant al regiei / societatii de transport
@Marian: legat de perioada pe care o mentionezi, eu pe atunci locuiam in Pantelimon si nu aveam prea mari tangente cu zonele strabatute de 12. Dar ce imi aduc aminte sigur este ca am ramas putin socat cand, cu o rara ocazie a unei plimbari pe Giurgiului am vazut unul din V3A-urile clasice de care povestesti, 349 cred ca era. Pe langa faptul ca avea pe el multiple nuante din celebrul portocaliu in care erau vopsite vehiculele RATB de atunci, si numarul de parc care probabil si eu la 8-10 ani cat aveam la momentul respectiv l-as fi scris mai drept, scotea niste sunete de utilaj agricol la deplasare , cred ca bandajele erau de domeniul trecutului in ceea ce privea vagonul respectiv
@Marian: legat de perioada pe care o mentionezi, eu pe atunci locuiam in Pantelimon si nu aveam prea mari tangente cu zonele strabatute de 12. Dar ce imi aduc aminte sigur este ca am ramas putin socat cand, cu o rara ocazie a unei plimbari pe Giurgiului am vazut unul din V3A-urile clasice de care povestesti, 349 cred ca era. Pe langa faptul ca avea pe el multiple nuante din celebrul portocaliu in care erau vopsite vehiculele RATB de atunci, si numarul de parc care probabil si eu la 8-10 ani cat aveam la momentul respectiv l-as fi scris mai drept, scotea niste sunete de utilaj agricol la deplasare , cred ca bandajele erau de domeniul trecutului in ceea ce privea vagonul respectiv
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Asa va fi o perioada.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 659
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
3830, 3837, 3852
3801 = 103.000km
3806 = 108.000
3807 = 102.000
3808 = 106.000
3809 = 109.000
3810 = 104.000
3812 = 72.000
3813 = 104.000
Inlocuite cu CH-PPC : 131,136,172,4003,4006,4029,4030,4033
Mare majoritate sunt afectate de aceeasi problema tehnica.
Parerea mea ca aceasta linie 41 supun aceste tramvaie la niste uzuri mai mari fiind o linie care este foarte incarcata la ore de varf, viteza medie ridicata , calea de rulare cu denivelari in multe locuri.
Uzuri de care nu cred ca au parte tramvaiele din alte orase unde Astra le opereaza si anume : Arad , Cluj , Oradea , Galati.
3806 = 108.000
3807 = 102.000
3808 = 106.000
3809 = 109.000
3810 = 104.000
3812 = 72.000
3813 = 104.000
Inlocuite cu CH-PPC : 131,136,172,4003,4006,4029,4030,4033
Mare majoritate sunt afectate de aceeasi problema tehnica.
Parerea mea ca aceasta linie 41 supun aceste tramvaie la niste uzuri mai mari fiind o linie care este foarte incarcata la ore de varf, viteza medie ridicata , calea de rulare cu denivelari in multe locuri.
Uzuri de care nu cred ca au parte tramvaiele din alte orase unde Astra le opereaza si anume : Arad , Cluj , Oradea , Galati.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 561
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Sa ne gandim si la 21, unde daca se intampla ceva blocaj sau accidente pe Sos. Colentina, trebuie sa fie deviat pe la Gara Obor sau prin zona Lizeanu, unde si acolo este linia extrem de proasta.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pe linia 41 oricum a fost mereu uzura mai mare din cauza rulajului si vitezei comerciale mai mari decat pe alte linii.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
3882 a ajuns la depoul Alexandria si in cateva zile intra in 41.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Probabil 3882-3885 vor ramane in 41 si dupa vor merge alte 9 la Dudesti. Saptamana viitoare vin 3883 si 3884. Probabil de la 1 mai cand se reface si parcul initial de 20 se va trece la noul grafic de 24 Imperio si 4 BN in 41.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Dupa ce se adapteaza depoul sigur. Oricum sunt mari sanse daca se cumpara sa primeasca din cele 40 de la Pascani, dar ramane de vazut. Oricum o perioada lunga va fi si izolat din cauza modernizarilor si a lucrarilor la metrou.
Da,am văzut că la metrou se mișcă repede cu lucrările.Sunt curios care va face transferul vagoanelor primul,dintre ei și cei de la Titan,că îmi spunea cineva că în curând și acolo începe organizarea de șantier.Ce vroiam sa te mai întreb,se termina luna și cand se face transferul la Colentina ultimelor 6 Imperio ale lui 21?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Mai dureaza, ca va fi nevoie de spatiu in Dudesti pentru cei de la Titan, probabil pana in luna mai se duc si ele la Colentina.