Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
Corect si asta, dar gandesti altfel devierile daca stii ca ai infrastructura precara. 1 putea fi ori intors la Sura Mare ori trimise cateva ture la CFR Progresul de exemplu, ca sa nu stea blocate. Pana se intorceau, se elibera la Sudului si reintrau in traseul normal.
Aici persista o aberație în continuare și anume după ora 21 rămân,cate 2 mașini/sens. E adevărat că mai este și 104 și se poate veni cu el până la Blaga/Zepter,dar nu toata lumea sta in zona mall-ului Vitan,ca sa o mai poți lua la picior. Multi stau și în zona Auchan Vitan și e destul tineret pe acolo pentru că este mai ieftin la chirii mai ales,deci sunt destui cei care vin mai ales din zona Centrului Vechi, după ora 21.In concluzie seara este plin dinspre centru'spre cartiere iar dimineața se pleacă aglomerat deja din zona Auchan Vitan spre centru' și gara...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Odata cu redeschiderea pasajului Grant, paleta de aici va fi demontata, urmand ca destul de curand sa o vedem montata intr-un loc mai „exotic”, unde nu se gandeste nimeni la asa ceva, dar este necesara pentru realizarea unor lucrari edilitare de durata medie.
Pe Marașești? Pe acolo se vorbea de niște lucrări la canalul colector și treburi de genul și mă gândesc că până baga linia in modernizare sa se circule pe un fir?
Ultima oară modificat Mar Mar 05, 2024 2:09 pm de către Lucian, modificat 1 dată în total.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Modernizarile se fac cu inchidere totala, nu cu paleta.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A fost la Doamna Ghica, atunci intentionau sa inceapa pasajul, pe alt proiect. A cazut ideea si a revenit la normal.
Mai bag o fisă...din ce am înțeles,ar fi pe Pallady.Marian Andrei scrie: ↑Mar Mar 05, 2024 1:49 pmOdata cu redeschiderea pasajului Grant, paleta de aici va fi demontata, urmand ca destul de curand sa o vedem montata intr-un loc mai „exotic”, unde nu se gandeste nimeni la asa ceva, dar este necesara pentru realizarea unor lucrari edilitare de durata medie.
Din ce știu,sunt tot felul de lucrări la partea de semaforizare pe acolo,vor apărea în multe intersecții din zona,începând cu cea de la Ozana.Inseamna că urmează să vedem mișcare și la capitolul țevi pe sub linie și altele de genul,dacă i acolo...
Au apărut genul acesta de stickere prin autobuze. Un alt aspect,6623 de pe 104 avea un anunț vocal interesant,ceva nou,cred:
" A sosit în statie autobuzul de pe linia 104.Circulă spre direcția Cora Pantelimon"
" A sosit în statie autobuzul de pe linia 104.Circulă spre direcția Cora Pantelimon"
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20240308_154108.jpg (342.17 KiB) Vizualizat de 4298 ori
Propun sa mutam discutia aici, cred ca se incadreaza mult mai bine decat la topicul dedicat Solaris.Silviu scrie: ↑Lun Mar 11, 2024 9:39 amDin punctul meu de vedere, ar fi mai utila varianta 79 cu 168! Am senzatia ca 90 cu 201, ca si 61 cu 336, au fost facute doar pentru a plasa Solaris urile undeva!Marian Andrei scrie: ↑Dum Mar 10, 2024 11:33 pm
Pentru a doua linie inafara de 90, si eu am zis ca tot un 79 cu 168 e cea mai ok varianta, dar consuma multe troleibuze si ar insemna renuntarea totala la liniile din Berceni, unde trebuie transformat 313.
Cu 90 se putea face altceva. Trebuia ca, din V Luminoasă să fie o legătură cu Universitatea dar de acolo 90 (ca si 70 si 66), merg spre ...nicaieri!
90 putea fi comasat cu 69, de la stad. National la Valea Argeșului si 69 desfintat sau , 90 de la stad. National la CET Vest, cum a mai fost mai demult! Eventual comasat cu o linie de autobuz, spre CET.
61 cu 336 a fost o comasare naturala din moment ce aveau vreo 90% din traseu comun. Nu avea nici un sens sa circule autobuze diesel pe asa distanta pe sub reteaua de troleibuz. Iar la valorile de trafic care se inregistreaza pe Iuliu Maniu era destul de riscant sa fie introduse autobuze electrice, din punct de vedere al autonomiei acestora, si mai ales al situatiei cu statiile de incarcare.
Cat despre 90, singura problema pe care as vedea-o ar fi cu capatul de la Ciurel, care nu stiu cat de atractiv e momentan. 201 oricum circula mai mult gol prin zona, si nu vad ce plus valoare ar aduce traseului mentinerea capatului acolo.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 180
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Eu am mai spus aici parerea mea cu linia 61. Da, trebuia de mult , sa se monteze rețea pentru o stație și astfel era de mult timp 61 comasat cu 336!
Eu am fost de curând până la Complex Apusului si mi-am facut părerea asta! Nu trebuia să se aștepte Solarisul cu autonomie pentru comasarea asta! Și doar pentru o stație, plus 20 de troleibuze! Mi se pare mult, cred ca 16 poate 17, erau de ajuns pentru un traseu de aproximativ 35-40 min! Ca e foarte mare aglomeratie pe Iuliu Maniu, e altceva! Dacă era retea pe porțiunea aceea, 20 Solarisuri, puteau circula pe alt traseu! Asta e părerea mea, poate gresesc!
Eu am fost de curând până la Complex Apusului si mi-am facut părerea asta! Nu trebuia să se aștepte Solarisul cu autonomie pentru comasarea asta! Și doar pentru o stație, plus 20 de troleibuze! Mi se pare mult, cred ca 16 poate 17, erau de ajuns pentru un traseu de aproximativ 35-40 min! Ca e foarte mare aglomeratie pe Iuliu Maniu, e altceva! Dacă era retea pe porțiunea aceea, 20 Solarisuri, puteau circula pe alt traseu! Asta e părerea mea, poate gresesc!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, mai bine discutam aici despre traseele troleibuzelor Solaris, in subiectul lor lasam doar pentru ture si informatiile sumare despre noile trasee. Multumesc!
Legat de CET Vest, momentan nu exista o cerere prea mare in zona, este 136 si daca se reactiveaza si linia de tramvai, cu o cursa la 10-15 minute maxim se acopera lejer traseul. Deja a inceput sa se construiasca in zona, fiind deja un cartier rezidential deschis si probabil pe viitor va fi necesara cresterea capacitatii de transport in zona, care va putea fi acoperita odata ce e modernizata si eventual extinsa la centura linia de tramvai.
Linia 35 posibil sa revina undeva in vara cand toate vagoanele moderne cu vatmanii de la Bucurestii Noi se vor muta la Militari pe perioada lucrarilor in zona Pod Constanta, Expozitiei si Mihalache.
Legat de CET Vest, momentan nu exista o cerere prea mare in zona, este 136 si daca se reactiveaza si linia de tramvai, cu o cursa la 10-15 minute maxim se acopera lejer traseul. Deja a inceput sa se construiasca in zona, fiind deja un cartier rezidential deschis si probabil pe viitor va fi necesara cresterea capacitatii de transport in zona, care va putea fi acoperita odata ce e modernizata si eventual extinsa la centura linia de tramvai.
Linia 35 posibil sa revina undeva in vara cand toate vagoanele moderne cu vatmanii de la Bucurestii Noi se vor muta la Militari pe perioada lucrarilor in zona Pod Constanta, Expozitiei si Mihalache.
O să ajungă la Vasile Pârvan cum era odinioară sau se va opri tot la Gara Basarab?Marian Andrei scrie: ↑Lun Mar 11, 2024 4:52 pmLinia 35 posibil sa revina undeva in vara cand toate vagoanele moderne cu vatmanii de la Bucurestii Noi se vor muta la Militari pe perioada lucrarilor in zona Pod Constanta, Expozitiei si Mihalache.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sper Vasile Parvan. Verzile vor fi la Militari dar cu organigrama depoului BN, deci nu se vor amesteca cu turele de Militari. Militari in 19 este o anomalie care trebuia sa dispara cand s-a deschis Vasile Milea.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, BN va scoate ture din depoul Militari in liniile lor, probabil vor ramane cu ture in 11, 44, fiind aproape posibil sa preia si in 25, plus o linie care sa le acopere turele, cum ziceam, 35, dar este momentan prematur sa avem o varianta finala. Plus ca din BN va ramane si o linie locala intre Mezes si Damaroaia cu cateva tramvaie.