CFR Călători este o companie de transport feroviar de persoane din România, deţinută de stat, înfiinţată în anul 1998, prin reorganizarea fostului CFR. CFR Călători primeşte anual peste un miliard de lei de la bugetul de stat pentru a putea asigura activitatea de transport feroviar de călători.
https://www.cfrcalatori.ro/
CFR Călători - RO-SNTFC
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In cadrul parteneriatului de interoperabilitate dintre CFR Calatori si MAV Ungaria, locomotivele 477 ale CFR Calatori ajung pana la Budapesta, iar locomotivele Bombardier Traxx ale MMV ajung la Bucuresti si sunt utilizate in anumite perioade ale anului intre trenurile Budapesta - Bucuresti, la tractiunea trenurilor de Constanta.
In aceasta seara 004 cu 1588.
In aceasta seara 004 cu 1588.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CFR Călători și Reloc Craiova au semnat contractul pentru un nou lot de până la 23 de locomotive EA ce vor fi modernizate ICOL
CFR Călători și Reloc Craiova au semnat la finalul lunii septembrie contractul pentru „Servicii de reparaţii planificate tip RG la locomotivele electrice de 5100 KW cu montare instalaţie pentru comanda locomotivei şi Alte servicii de reparaţii constatate în prezenţa Recepţiei CFR pe fluxul de reparaţie tip RG la locomotivele electrice de 5100 KW”, sub forma unui acord cadru pe 48 de luni ce vizează maxim 23 de locomotive ce vor fi modernizate. Semnarea contractului vine după ce licitația a fost lansată în octombrie 2021, dar semnarea contractului a fost fost amânată de mai multe ori din cauza unor contestații depuse la CNSC, în final contractul fiind semnat cu Reloc Craiova. Valoarea maximă a contractului va fi de 172 milioane lei. Semnarea contractului a închis astfel în octombrie procedura lansată pe SEAP.
În ultimii ani CFR Călători a modernizat doar 9 locomotive electrice, tot la Reloc Craiova, restul acțiunilor ce au vizat parcul de locomotive fiind doar reparațiile generale realizate în prezent cu Reloc Craiova și SCRL Brașov. În cadrul PNRR, CFR Călători beneficiază de o nouă serie de modernizări, prin proiectul “Modernizarea a 55 de locomotive electrice destinate remorcării trenurilor de călători, conversia a 20 locomotive diesel hidraulice de manevră în locomotive electrice cu acumulatori și modernizarea a 139 vagoane de călători”.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-reloc-23/
CFR Călători și Reloc Craiova au semnat la finalul lunii septembrie contractul pentru „Servicii de reparaţii planificate tip RG la locomotivele electrice de 5100 KW cu montare instalaţie pentru comanda locomotivei şi Alte servicii de reparaţii constatate în prezenţa Recepţiei CFR pe fluxul de reparaţie tip RG la locomotivele electrice de 5100 KW”, sub forma unui acord cadru pe 48 de luni ce vizează maxim 23 de locomotive ce vor fi modernizate. Semnarea contractului vine după ce licitația a fost lansată în octombrie 2021, dar semnarea contractului a fost fost amânată de mai multe ori din cauza unor contestații depuse la CNSC, în final contractul fiind semnat cu Reloc Craiova. Valoarea maximă a contractului va fi de 172 milioane lei. Semnarea contractului a închis astfel în octombrie procedura lansată pe SEAP.
În ultimii ani CFR Călători a modernizat doar 9 locomotive electrice, tot la Reloc Craiova, restul acțiunilor ce au vizat parcul de locomotive fiind doar reparațiile generale realizate în prezent cu Reloc Craiova și SCRL Brașov. În cadrul PNRR, CFR Călători beneficiază de o nouă serie de modernizări, prin proiectul “Modernizarea a 55 de locomotive electrice destinate remorcării trenurilor de călători, conversia a 20 locomotive diesel hidraulice de manevră în locomotive electrice cu acumulatori și modernizarea a 139 vagoane de călători”.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-reloc-23/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Traxx 007 azi in Gara de Nord.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
Bombardier Traxx 001, 002, 004, 007. 009, 022 H-START in Romania
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CFR Călători licitează reparația transformatorului locomotivei EA 189 a depoului Timișoara
CFR Călători a lansat licitația pentru „Servicii de reparare transformator principal tip TFVL – 580 din dotarea locomotivei electrice (LE5100kW) tip Co – Co, 5100kW, nr. 91530410189-1 – SRTFC Timisoara”, în valoare de 168 mii lei și un termen de 60 de zile de la semnarea contractului. Serviciul de reparare a transformatorului principal tip TFVL-580 din dotarea locomotivei electrice (LE 5100 kW) tip Co-Co, 5100 kW nr. 91530410189-1 este necesar în vederea scoaterii din RAD a locomotivei și punerea acesteia în exploatare în remorcarea trenurilor de călători.
Ofertele pot fi depuse până la data de 15.11.2023, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 15.03.2024. Conform CS, transformatorul va fi reparat de societatea care câștigă contractul, în locația acesteia.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-traf-189/
CFR Călători a lansat licitația pentru „Servicii de reparare transformator principal tip TFVL – 580 din dotarea locomotivei electrice (LE5100kW) tip Co – Co, 5100kW, nr. 91530410189-1 – SRTFC Timisoara”, în valoare de 168 mii lei și un termen de 60 de zile de la semnarea contractului. Serviciul de reparare a transformatorului principal tip TFVL-580 din dotarea locomotivei electrice (LE 5100 kW) tip Co-Co, 5100 kW nr. 91530410189-1 este necesar în vederea scoaterii din RAD a locomotivei și punerea acesteia în exploatare în remorcarea trenurilor de călători.
Ofertele pot fi depuse până la data de 15.11.2023, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 15.03.2024. Conform CS, transformatorul va fi reparat de societatea care câștigă contractul, în locația acesteia.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-traf-189/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Electroputere VFU Pașcani și Remarul 16 Februarie Cluj sunt interesate să închirieze automotoare la CFR Călători
În luna aprilie, CFR Călători a lansat pe SEAP procedura de consultare a pieței pentru „Elaborarea Caietului de sarcini, Modelului de Contract de inchiriere precum si o estimare a costurilor privind inchirierea pe unitate si zi cat si mentenanta pentru stabilirea strategiei de bugetare, pentru INCHIRIERE AUTOMOTOARE DIESEL (DMU) PENTRU TRENURI DE SCURT PARCURS SI MEDIU PARCURS”. În documentul raportului final încărcat la finalizarea procedurii, doar doi operatori economici și-au arătat interesul participând la consultări, inclusiv prin depunerea unor puncte de vedere suplimentare, transmise cu titlu confidențial, cum este evident în proceduri de acest tip. Conform raportului final, Electroputere VFU Pașcani și Remarul 16 Februarie Cluj, au participat la consultări, oferind opinii și puncte de vedere ce vor ajuta la elaborarea unui caiet de sarcini pentru procedura pregătită de CFR Călători.
Conform caietului de sarcini în elaborare, trenurile vor circula pe rutile:
– București – Pitești
– București – Pitești – Craiova
– București – Pitești – Curtea de Argeș
– București – Golești – Câmpulung
– București – Titu – Târgoviște
– București – Urziceni
– București – Slobozia – Ciulnița
– București – Giurgiu
– Craiova – Piatra Olt – Sibiu
– Craiova – Piatra Olt – Râmnicu Vâlcea
– Craiova – Calafat
Automotoarele vor avea capacitatea de minim 100 călători și vor fi cerute de forma automtoarelor Desiro/ADH 11. Automotoarele pot fi noi sau SH, nu mai vechi de 20 de ani. Automotoarele vor respecta normele de poluare europene de minim Stage 2 și vor respecta normele STI legate de zgomot. Se cere livrarea primului automotor în maxim 6 luni de la semnarea contractului și a tuturor celor solicitate în maxim un an de la semnarea contractului. Automotoarele trebuie să fie dotate cu instalație de climatizare atât în salonul călătorilor cât și în cabină. Se solicită o disponibilitate de minim 335 zile pe an, pentru un rulaj estimat la 150.000 km pe an.
https://mobilitate.eu/electroputere-pas ... rcalatori/
În luna aprilie, CFR Călători a lansat pe SEAP procedura de consultare a pieței pentru „Elaborarea Caietului de sarcini, Modelului de Contract de inchiriere precum si o estimare a costurilor privind inchirierea pe unitate si zi cat si mentenanta pentru stabilirea strategiei de bugetare, pentru INCHIRIERE AUTOMOTOARE DIESEL (DMU) PENTRU TRENURI DE SCURT PARCURS SI MEDIU PARCURS”. În documentul raportului final încărcat la finalizarea procedurii, doar doi operatori economici și-au arătat interesul participând la consultări, inclusiv prin depunerea unor puncte de vedere suplimentare, transmise cu titlu confidențial, cum este evident în proceduri de acest tip. Conform raportului final, Electroputere VFU Pașcani și Remarul 16 Februarie Cluj, au participat la consultări, oferind opinii și puncte de vedere ce vor ajuta la elaborarea unui caiet de sarcini pentru procedura pregătită de CFR Călători.
Conform caietului de sarcini în elaborare, trenurile vor circula pe rutile:
– București – Pitești
– București – Pitești – Craiova
– București – Pitești – Curtea de Argeș
– București – Golești – Câmpulung
– București – Titu – Târgoviște
– București – Urziceni
– București – Slobozia – Ciulnița
– București – Giurgiu
– Craiova – Piatra Olt – Sibiu
– Craiova – Piatra Olt – Râmnicu Vâlcea
– Craiova – Calafat
Automotoarele vor avea capacitatea de minim 100 călători și vor fi cerute de forma automtoarelor Desiro/ADH 11. Automotoarele pot fi noi sau SH, nu mai vechi de 20 de ani. Automotoarele vor respecta normele de poluare europene de minim Stage 2 și vor respecta normele STI legate de zgomot. Se cere livrarea primului automotor în maxim 6 luni de la semnarea contractului și a tuturor celor solicitate în maxim un an de la semnarea contractului. Automotoarele trebuie să fie dotate cu instalație de climatizare atât în salonul călătorilor cât și în cabină. Se solicită o disponibilitate de minim 335 zile pe an, pentru un rulaj estimat la 150.000 km pe an.
https://mobilitate.eu/electroputere-pas ... rcalatori/