Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan

Discuții și informații despre tramvaiele STB SA și achiziții viitoare
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Iul 22, 2022 11:13 pm

Sunt de modificat si acolo peroane, dupa ce se termina pe 41 incep procedurile pentru restul liniilor, fiind mai putine. Ideea este ca in momentul de fata cel mai important este sa intre pe liniile 41, 32 si 25, acolo sunt cele mai mari probleme cu parcul. 1/10 au la ora actuala parcul cel mai „tanar” din oras, 21 are parcul cel mai nou modernizat din oras. Pe 41 parcul circulant este tinut ca medie de vechime de ultimele RKuri si asincrone venite din URAC, in rest trebuie sa plece la RKuri.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Iul 23, 2022 12:06 am

punmeister scrie:
Vin Iul 22, 2022 11:08 pm
Cred ca abia dupa ce se receptioneaza Basarab vor baga. Din ce am vazut pe SEAP la consultarea pietei, PMB vrea sa faca in curand o expertiza tehnica a intreg proiectului de la Basarab.
Păi înseamnă că va mai fi închisă circulația pe pasaj,cu timpul,daca trebuie făcută aceasta expertiza tehnică.Cel mai probabil,la anul prin primavara se va întâmpla asta.Ce mi se pare absurd la acest pasaj,situația actuală de pe Vasile Milea,daca se închide circulația,intervine vreun dezastru de orice natură si este de durata,nu ai cum sa duci o linie de tramvai pe pasaj,ceea ce mi se pare absurd.Nici dinspre Giulești,nici de pe Dinicu Golescu...si asa tii o statie multimodala închisă precum in situația de acum,ca nu ai variante.
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 12:18 am

Depinde, oricum e cale lunga de la consultare pana la licitatia propriu zisa. Cel mai probabil expertiza se va face la anul, la timp pentru lotul de Imperio Metropolitan destinate 1/10.
Avatar utilizator
Fadeey
Utilizator avansat
Mesaje: 196
Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
Localitate: Bucuresti, Sector 2

Sâm Iul 23, 2022 2:14 am

Pana atunci ar trebuii sa rezolvam asta! :twisted:
linia32.png
linia32.png (539 KiB) Vizualizat de 4921 ori
si accesul pe 41/1/10 daca se poate!
linia32.1.png
linia32.1.png (553.26 KiB) Vizualizat de 4921 ori
Amandoua pozele sunt de pe Maps, street view de acum 2 luni, la Trafic Greu!
Avatar utilizator
Nicu1252
Utilizator nou
Mesaje: 79
Membru din: Lun Mai 16, 2022 11:09 pm

Sâm Iul 23, 2022 2:56 am

Da ca pe 21 avem un depou pe jumatate modernizat la gura liniei, dar nu suntem in stare sa facem repede si restul pana vin vagoanele linie 21 si sa le tina la Colentina.
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 7:14 am

Ce sa caute la Colentina? :lol: In proiect sunt mentionate asa:

1 - Giurgiului
10 - Militari
21 - Dudesti
25 - Militari
32 - Alexandria
40 - Dudesti
41 - Alexandria
55 - Dudesti
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iul 23, 2022 7:50 am

In Colentina oricum le distrug aia de deseneaza. Nu au ce cauta acolo.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 7:59 am

Bine, la caroseria de inox n-ar trebui sa fie problema cu curatarea de graffitti. Insa am vazut cum arata CA-urile lor la interior si cum troncane :roll:
Avatar utilizator
LucaTB
Utilizator nou
Mesaje: 74
Membru din: Mar Mai 03, 2022 9:01 pm
Localitate: București, România

Sâm Iul 23, 2022 8:21 am

punmeister scrie:
Sâm Iul 23, 2022 7:14 am
40 - Dudesti
Din câte știu, 40 va avea 5 Astre de la Dudești și 5 Astre de la Giurgiului.
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 8:23 am

A pardon, mi-a ramas in cap aiurea asa. :D Da, 40 are 5 de Dudesti si 5 de Giurgiului.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iul 23, 2022 8:31 am

La Dudesti nu au loc mai mult de 20. Pentru ca acolo raman si cele 17 Bucur LF, cel mai probabil pana la casare.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 8:37 am

LF-urile fiind tramvaie noi stiu ca trebuie obligatoriu sa aiba minimum 30 de ani de exploatare pana la casare, deci e cale lunga. :)
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iul 23, 2022 10:08 am

Ar fi fost bine daca se reusea sa avem produse 30-40 de Bucur LF sa umplem depoul Dudesti cu ele, depou mic, parc uniform.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iul 23, 2022 11:24 am

Asta a fost prima data cand un tramvai Imperio a intrat intr-un pasaj subteran 8-)

20220722_005234.jpg
20220722_005234.jpg (142.91 KiB) Vizualizat de 4829 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 12:16 pm

Chiar asa, dupa ce intra Imperio pe traseu se scoate limitarea de 30 km/h din pasaj?
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Iul 23, 2022 12:43 pm

Una din filmări pusă pe aici a devenit celebră...cu Imperio

https://fb.watch/eru_f7e7AT/
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Iul 23, 2022 1:39 pm

punmeister scrie:
Sâm Iul 23, 2022 8:23 am
A pardon, mi-a ramas in cap aiurea asa. :D Da, 40 are 5 de Dudesti si 5 de Giurgiului.
Mijto asa,40 acces si retragere tocmai de la Giurgiului.Nici 55 de la Dudești nu i puțin lucru,dar mai merge.Nu inteleg de ce nu aduc mai multe Imperio la Dudești si sa deservească mai multe linii,si mai da din chopere la Titan si pastrezi doar LF-urile...la Dudești.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iul 23, 2022 1:55 pm

Dudesti e depou de 27m, in mod normal daca era modernizat Titan sau Colentina acolo ajungeau. La Dudesti nu e loc pentru atatea. Ai din start 17 Bucur LF si in prezent 19 CH PPC si va avea 17 Bucur LF si 27 de Imperio - 12 pentru 21, 10 pentru 55 si 5 pentru 40. Iar cele de muzeu vor fi mutate la Bucurestii Noi. Dudesti da toate CH PPC la Bucurestii Noi si Militari.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 2:51 pm

Plus ca asa au putut sa bage traseul de acces si cel de retragere mai usor la modernizare.
Avatar utilizator
Fadeey
Utilizator avansat
Mesaje: 196
Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
Localitate: Bucuresti, Sector 2

Sâm Iul 23, 2022 6:50 pm

Lucian scrie:
Sâm Iul 23, 2022 12:43 pm
Una din filmări pusă pe aici a devenit celebră...cu Imperio
Devenita celebra pentru ce? Prostia reportajului? Oamenii ce credeau, ca daca cumparam ceva nou inseamna ca nu trebuie sa facem modificari celor vechi? Acum tre' sa taiem peroanele sau tramvaiele? :twisted: :lol:
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 7:07 pm

Pana la urma nu e nimic anormal in povestea asta inafara de peroanele restante. Si la Oradea cand s-au luat cele 10 Siemens ULF A1 s-au facut modificari.

Offtopic, ma gandesc cum ar fi fost aceste "reportaje" daca mai era Firea primar :roll:
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Iul 23, 2022 7:13 pm

Păi...e deja arhicunoscuta treaba cu motive de genul,ca nu le-au măsurat atât pe lungime cat si pe lățime si ca sunt "gălăgioase" si nu silentioase,asa cum se spune.Or sa treaca si astea,la noi orice s-ar lua din start sunt proaste...chiar și turcești sau chinezesti,asta ca sa nu avem discuții pentru ca personal sunt neutru în chestii din astea.Sunt de parere,ca bine ca se ia...numai sa se ia, pentru ca dupa revolutie nu s-a luat nimic si modernizat în materie de transport.Acum,ca se ia din start sunt proaste...ca luam toate ciurucurile.
Pana atunci o filmare interesanta din interiorul vagonului,de la probe...
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 681
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iul 23, 2022 7:21 pm

La fel cum a fost cu Otokar, cu toate ca si eu o luasem razna la inceput cand am primit vestea. 4 ani mai tarziu pot sa zic ca isi fac treaba cu brio, cu toate ca de unele unitati s-au batut joc de ele :cry:
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 443
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Sâm Iul 23, 2022 11:55 pm

Cred ca este mai simplu dpdv logistic si financiar sa modifici lungimea si marginile un peron decat sa reproiectezi un tramvai sa intre fix pe fix pe infrastructura deja existenta. Carcoteli ar fi existat indiferent de modelul ales, presa si lumea ar fi gasit nodul in papura :D
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iul 27, 2022 7:57 am

Azi noapte 3801 a continuat probele pe linia 41 si probele de 50-70 kmh pe Turda.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Tramvaiele STB SA”