Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!

Cafeneaua virtuală Mobilitate.eu care în viitorul nu foarte depărtat va deveni realitate și reportajele Mobilitate.eu
Scrie răspuns
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2499
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Sep 07, 2024 7:15 pm

Nu știu,dar mă gândesc ca până în primăvara anului viitor ar cam trebui sa fie deschise cam toate șantierele.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5417
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Sep 07, 2024 7:17 pm

La ce "in forta" a inceput, nu va asteptati la prea mult. E bine ca a inceput mega proiectul Teclu, vor veni si de la Discovery sa faca un documentar :)))
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Silviu
Utilizator avansat
Mesaje: 151
Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
Localitate: Bucuresti / Titan

Mie Sep 18, 2024 9:53 am

Această aniversare a 75 de ani de troleibuz în București, mi se pare foarte slaba, fada, anosta!
Avem cele 2 troleibuze care, nu mai sunt functionale, vor fi expuse la intrarea in parcul Regele Mihai I și linia 75 cu 2 Ikarusuri! Și asta e tot , nu?
De ce , pentru această aniversare, nu s-au marcat traseele istorice, refacerea acestora cu cateva troleibuze pe fiecare linie , unde este posibil! 81, 82, 83, 87, 88, 90 numai pot fi refacute, neexistând rețea. Dar se puteau reface 84, macar 4 Solarisuri, 89 cu troleibuze clasice, 91 măcar 2 Solarisuri, 92 , macar 3-4 Solarisuri, 94, măcar 4 Solarisuri!
Fostele trasee ale acestor linii , le cunoaștem , există posibilitatea sa fie refacute, cu mici modificări, 92 de la Faur la Gara de Nord, 91 de la CET vest la Rosetti, 94 dacă nu se poate de la Obregia, atunci de Piața Reșița la Gara de Nord! 84 , care poate fi refacut in totalitate, bd Basarabia- Valea Ialomitei! Și 89, Arena Nationala- Gara de Nord
Asta e părerea mea despre ce se putea face o zi sau două, in weekend,la această aniversare!
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5417
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 18, 2024 10:10 am

Eu zic ca este mai mult decat bine ce se face. Cand s-a mai facut in Bucuresti un eveniment dedicat troleibuzului? Plus ca oricum, orice vehicul in plus costa, ai nevoie de sofer, proces tehnic de intrare si iesire din garaj, care necesita un buget in plus. Toti vrem mai mult, dar sa ne bucuram ca se face ceva ce nu s-a mai facut pana acum.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2499
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Sep 18, 2024 12:12 pm

Silviu scrie:
Mie Sep 18, 2024 9:53 am
Această aniversare a 75 de ani de troleibuz în București, mi se pare foarte slaba, fada, anosta!
Avem cele 2 troleibuze care, nu mai sunt functionale, vor fi expuse la intrarea in parcul Regele Mihai I și linia 75 cu 2 Ikarusuri! Și asta e tot , nu?
De ce , pentru această aniversare, nu s-au marcat traseele istorice, refacerea acestora cu cateva troleibuze pe fiecare linie , unde este posibil! 81, 82, 83, 87, 88, 90 numai pot fi refacute, neexistând rețea. Dar se puteau reface 84, macar 4 Solarisuri, 89 cu troleibuze clasice, 91 măcar 2 Solarisuri, 92 , macar 3-4 Solarisuri, 94, măcar 4 Solarisuri!
Fostele trasee ale acestor linii , le cunoaștem , există posibilitatea sa fie refacute, cu mici modificări, 92 de la Faur la Gara de Nord, 91 de la CET vest la Rosetti, 94 dacă nu se poate de la Obregia, atunci de Piața Reșița la Gara de Nord! 84 , care poate fi refacut in totalitate, bd Basarabia- Valea Ialomitei! Și 89, Arena Nationala- Gara de Nord
Asta e părerea mea despre ce se putea face o zi sau două, in weekend,la această aniversare!
Nu are rost sa faci atâtea trasee,chiar daca vorbim că ar fi cu vehicule din lotul vechi cât și din noul lot de troleibuze. Părerea mea,nu cred că este inca nostalgică lumea în general după cele Ikarus atâta timp cât ele încă mai circulă. Mai degrabă,ar fi lumea mai multumita și fericită daca nu le ar mai vedea in trasee,zi de zi. La fel și cu tatrele, erau blamate la greu atunci când erau mai ales prin 19,și se întâlnea lumea cu ele pe la Dristor mai ales,unde știau că urmează să se înghesuie in ele cu restul de călători. Bila alba,Intr a adevăr sunt cele 2 troleibuze dar daca sunt doar pentru expoziție,acestea vor fi mai mult atracția fotografilor și nu în general a oamenilor,călătorilor capitalei.Personal,cred că ar fi fost o idee ca acestea sa circule într o linie sau doua,(Intr o linie o zi,Intr alta în alta zi) care face legătura cu centrul capitalei,și cu siguranță lumea ar fi fost surprinsă să le vadă că mai circulă pe străzile capitalei.
Am mai spus o,personal cred că vor trebui făcute niste linii turistice,atât cu tramvaiele de epoca,mai ales cât și cu din restul vehiculelor. În weekend,s ar putea face asta,câteva ore,am atrage și turiști(mai ales străini) și nu doar așa ocazional,de ziua mobilității sau de ziua națională,copilului,etc...Clar,presupune niste cheltuieli dar decât să stăm cu tramvaiele de epoca mai ales prin depou,sa se pună praful pe ele și doar ocazional scoase,mai bine le exploatezi in scop turistic pentru că interes cu siguranță va exista,că de multe ori nu au avut loc cei care au vrut să meargă cu ele.
Cristi
Utilizator avansat
Mesaje: 543
Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
Localitate: Bucuresti - Corbeanca.

Mie Sep 18, 2024 2:23 pm

Silviu scrie:
Mie Sep 18, 2024 9:53 am
Această aniversare a 75 de ani de troleibuz în București, mi se pare foarte slaba, fada, anosta!
Avem cele 2 troleibuze care, nu mai sunt functionale, vor fi expuse la intrarea in parcul Regele Mihai I și linia 75 cu 2 Ikarusuri! Și asta e tot , nu?
De ce , pentru această aniversare, nu s-au marcat traseele istorice, refacerea acestora cu cateva troleibuze pe fiecare linie , unde este posibil! 81, 82, 83, 87, 88, 90 numai pot fi refacute, neexistând rețea. Dar se puteau reface 84, macar 4 Solarisuri, 89 cu troleibuze clasice, 91 măcar 2 Solarisuri, 92 , macar 3-4 Solarisuri, 94, măcar 4 Solarisuri!
Fostele trasee ale acestor linii , le cunoaștem , există posibilitatea sa fie refacute, cu mici modificări, 92 de la Faur la Gara de Nord, 91 de la CET vest la Rosetti, 94 dacă nu se poate de la Obregia, atunci de Piața Reșița la Gara de Nord! 84 , care poate fi refacut in totalitate, bd Basarabia- Valea Ialomitei! Și 89, Arena Nationala- Gara de Nord
Asta e părerea mea despre ce se putea face o zi sau două, in weekend,la această aniversare!
Si zi mersi ca le au restaurat macar si ca au fost salvate de la casare, si oricum nu mai merita chinul sa le faci functionale… In plus, 7460 are nevoie de service de la Kiepe, producatorul echipamentelor de tractiune, iar acele echipamente sunt iesite din garantie de peste 15 ani… Din pacate nu vor fi functionale niciodata, daaaaaar sa zicem mersi ca au fost salvate..
Solaris pe 70. 8-)
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2499
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Sep 18, 2024 10:07 pm

Actualul primar general,ar fi dat de înțeles la un post tv,că nu s ar mai deschide alte șantiere până în primăvara anului viitor,privind modernizarea liniilor de tramvaie,pentru că nu are banii și nu s ar fi deschis incă,ghidurile pentru accesarea fondurilor europene.Acum,vedem...
Ultima oară modificat Mie Sep 18, 2024 10:07 pm de către Lucian, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5417
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 18, 2024 10:07 pm

Eu v-am zis ca o sa se lungeasca ani buni modernizarile astea :lol:
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 207
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Mie Sep 18, 2024 10:11 pm

Sa speram totusi ca cioturile de 1 km nu o sa dureze 1 an si 6 luni ca Vasile Milea :twisted: :twisted: :twisted:
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2499
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Sep 18, 2024 10:19 pm

Oricum,venea și iarna deci de ce atâta grabă plus că încurcai și traficul cu atâtea șantiere deschise...
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 620
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Joi Sep 19, 2024 10:23 am

Lucian scrie:
Mie Sep 18, 2024 10:07 pm
Actualul primar general,ar fi dat de înțeles la un post tv,că nu s ar mai deschide alte șantiere până în primăvara anului viitor,privind modernizarea liniilor de tramvaie,pentru că nu are banii și nu s ar fi deschis incă,ghidurile pentru accesarea fondurilor europene.Acum,vedem...
Oh boy, iar scuza mucusorului ca "nu sunt bani".
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5417
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Sep 19, 2024 11:30 am

A facut o vraiste cu toate contractele odata, se va lasa cu rezilieri si plata de daune.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2499
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Sep 19, 2024 9:19 pm

268 a rămas blocat pe dealul de pe Șincai. L am văzut și eu astăzi în traseu. LF urile erau destul de apreciate prin 19,mai ales de tineret și mai ales pe relația parklake-mallvitan-tineretului.Destul de mult tineret circula pe aceasta relație și linie...Foarte bine că au suplimentat 23 ul in timpul săptămânii și weekend dar parerea mea,ar fi ca 19 sa fie suplimentat și în zilele lucrătoare,și nu doar în weekend unde a mai primit ture ceea ce este de apreciat pentru că ajunge și pe Pallady și unde preia mult și din călătorii liniei 27,care doresc să ajungă în această zonă.

TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 207
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Joi Sep 19, 2024 9:35 pm

Pe dealul de la Șincai se rămâne des din cauza de mâzgă (mai ales acum spre toamnă din cauza ploilor și frunzelor) dar și pentru ca de multe ori nu îți poți lua avânt din cauza intersecției și separatorului tramvai - troleibuz. Ideal ar fi ca toate vagoanele să aibă nisip și nisipar funcțional.
Silviu
Utilizator avansat
Mesaje: 151
Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
Localitate: Bucuresti / Titan

Vin Sep 20, 2024 10:07 am

Marian Andrei scrie:
Mie Sep 18, 2024 10:10 am
Eu zic ca este mai mult decat bine ce se face. Cand s-a mai facut in Bucuresti un eveniment dedicat troleibuzului? Plus ca oricum, orice vehicul in plus costa, ai nevoie de sofer, proces tehnic de intrare si iesire din garaj, care necesita un buget in plus. Toti vrem mai mult, dar sa ne bucuram ca se face ceva ce nu s-a mai facut pana acum.
Cu atât mai mult că în 75 de ani nu s-a făcut niciun eveniment dedicat troleibuzului, acum se putea face dar nu s-a vrut!
Despre cele 2 troleibuze, Autodromo si Rocar de Simon, nu am spus decât că nu mai pot circula, e bine că le avem și așa!
Pentru zilele mobilității, se pot trimite autobuze pentru 4 linii, tramvaie pentru 2 linii dar pentru 75 de ani de troleibuz în București doar două troleibuze Ikarus pe o linie!!!
Având în vedere că nu avem troleibuze de epoca functionale, Ikarusurile încă circula, era o modalitate sa se reactiveze 4 trasee istorice, 84, 92, 94 și 89 care ar fi 75 pe care l-au propus! Asa cum vor ieși autobuze în plus pentru cele 4 linii, puteau ieși și cateva troleibuze Solaris!
Scrie răspuns

Înapoi la “Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu”