Oricum, problema este ca este lipsa destul de mare de soferi la electric, sunt nevoie in jur de 200 de soferi la troleibuze pentru a acoperi golul lasat in urma de greva din 2022. Spre exemplu la Bujoreni se merge pe organigrama de vara ca nu au soferi destui…Marian Andrei scrie: ↑Dum Oct 13, 2024 9:46 amSe tot mentine o dezorganizare la partea de soferi de troleibuze, crescand parcul pe electric odata cu electrificarea liniilor de autobuz, in timp ce numarul de soferi care au trecut la electric este destul de mic.
Ikarus 415T (200 - 1997/2001)
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 568
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Solaris pe 70.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 164
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Faptul că nu sunt suficienți șoferi de troleibuze, e destul de grav. Se explică faptul că sunt autobuze pe linii de troleibuze , 79 si 95 in totalitate sub rețea dar autobuzele sunt luate de pe alte linii, care astfel, au mai puține vehicule pe trasee.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu este la RK, sunt mai multe trimise pentru reparatiile punctuale ale structurii pentru a trece ITP, insa ritmul este foarte greoi si nu se stie cat de repede ies, in acest timp altele cazand. La ora actuala la ora de varf mai circula in jur de 30-35 bucati, iar in weekend doar rar cand este nevoie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, nu va mai circula cu calatori. Si este foarte bine asa.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 568
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Nu este adevarat. Pe moment este tinut in conservare pentru cand va fi nevoie de el. Intr-adevar, 5102 va fi de muzeu, cu inca cateva Ikarus, probabil 5132, 5135, 5144, 5211, 5213 si 5214, fiind cele mai bune masini la ora actuala, atat dpdv tehnic, cat si estetic. Oricum titularii acestuia au luat Solaris, cel putin pe titularul lui de la sch 1 era cu 5476 in 97 weekendul trecut.Marian Andrei scrie: ↑Vin Noi 08, 2024 5:06 pmDa, nu va mai circula cu calatori. Si este foarte bine asa.
Ultima oară modificat Vin Noi 08, 2024 5:23 pm de către Cristi, modificat 1 dată în total.
Solaris pe 70.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 568
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Stiam din surse interne ca il trimisera la URAC pentru RK. Dar totusi, bine macar ca il repara…Marian Andrei scrie: ↑Vin Noi 08, 2024 4:34 pmNu este la RK, sunt mai multe trimise pentru reparatiile punctuale ale structurii pentru a trece ITP, insa ritmul este foarte greoi si nu se stie cat de repede ies, in acest timp altele cazand. La ora actuala la ora de varf mai circula in jur de 30-35 bucati, iar in weekend doar rar cand este nevoie.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ba da, 5102 a fost oprit pentru evenimente speciale la solicitarea TPBI. Nu stiu pe ce au trecut titularii lui, dar oricum fac la Solaris. 5476 la sch1 are pe fostul sch1 de pe CA 273.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 101
- Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm
Cristi scrie: ↑Vin Noi 08, 2024 5:18 pmNu este adevarat. Pe moment este tinut in conservare pentru cand va fi nevoie de el. Intr-adevar, 5102 va fi de muzeu, cu inca cateva Ikarus, probabil 5132, 5135, 5144, 5211, 5213 si 5214, fiind cele mai bune masini la ora actuala, atat dpdv tehnic, cat si estetic. Oricum titularii acestuia au luat Solaris, cel putin pe titularul lui de la sch 1 era cu 5476 in 97 weekendul trecut.Marian Andrei scrie: ↑Vin Noi 08, 2024 5:06 pmDa, nu va mai circula cu calatori. Si este foarte bine asa.
Nu inteleg, atat de multe troleibuze vor fi pastrate pe tru muzeu?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu mai bateti campii, de unde in conservare? Informatii total false, sa nu mai vad asa ceva aici. 5213 era ieri in 86, 5211 e acum in 86, 5132 era ieri in 86, 5144 era ieri in 85 cel putin. Si daca mai iau situatia de azi va dau cu serveru in cap, nu stiu de unde le scoateti
Singurul care este pastrat strict este 5102.
Singurul care este pastrat strict este 5102.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5213 prin traseu, in prezent majoritatea Ikarus ramase la BN circula in 86 din Vatra Luminoasa, pe 79 unde mai erau sunt in general autobuze de ceva timp, iar pe 95 momentan au ramas Solaris.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 101
- Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm
Exista informatii noi despre Ikarusurile de la reparatie capitala? Au fost trimise mai multe acum cateva luni. Care este stadiul lor?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
NU sunt la RK, doar trimise pentru reparatii sau incercari de reparatii la caroserie, pentru a trece ITP sau a mai fi mentinute o perioada in circulatie. Poate doar daca e de taiat prea mult exterior sa fie trecute la RK, dar nu stiu ce sanse sunt.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 101
- Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm
Atunci inseamna ca a fost o dezinformare majora pe acest forum deoarece s-a scris ca anumite ikarusuri au fost trimise la RK.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai sa justifice cei care au scris asta si pe care ii tot urechez pe aici si care probabil vor ramane fara cont in scurt timp, sa nu ajungem si aici ca pe un forum ongist care masoara tricolorurile de pe locomotive. Dupa cum am zis, 5118 e ultimul cu RK, daca cumva se va decide sa treaca printr-o reparatie majora vreunul din uzina, va fi doar daca e necesara si justificabila o interventie mai serioasa, cu decopertare mai ampla. Insa ele, sunt oficial plecate pentru reparat sasiu, punti si ce probleme mai au. 5104 de exemplu nu a trecut ITP, se incearca reparatia pentru a trece ITP.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 568
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Pai RK urile la troleibuze in general este o “carpeala” ieftina marca URAC, cat sa mai mearga cativa ani pana crapa respectiva masina de tot…Marian Andrei scrie: ↑Dum Noi 17, 2024 11:31 amNU sunt la RK, doar trimise pentru reparatii sau incercari de reparatii la caroserie, pentru a trece ITP sau a mai fi mentinute o perioada in circulatie. Poate doar daca e de taiat prea mult exterior sa fie trecute la RK, dar nu stiu ce sanse sunt.
Ia hai sa justific, ca tot vad ca sunt tras la “raspundere”. )) Te as intreba acum, logic. Pai tu ce vezi schimbat la cele 6 Ikarus, care au fost la URAC si trecut prin asa-zisul “RK”?…, dar in realitate, insa, au fost CARPITE si sunt CARPELI in toata regula…RK-urile la troleibuze, cum am mai si zis, sunt niste CARPELI, cat sa mai mearga si ele cativa ani, pana vor crapa de tot si vor ajunge intr un final la fiare vechi. Pai zi mi si mie doar, ce “schimbari” au avut cele 6 + 3 troleibuze “verzi”, (as include si Irisbusurile 5348, 5366 si 5386, dar nu suntem pe topicul potrivit) , si in functie de asta eu te cred pe cuvant! Aaaa ca sunt verzi, prea putin. Daca era RK “PE BUNE”, erau schimbate multe, inclusiv afisajele, motorul reparat capital, poate chiar schimbat cu altul in CA etc. Ma rog, nu mai zic nimic, ca altfel imi iau “vacanta definitiv” de pe forum. )Marian Andrei scrie: ↑Dum Noi 17, 2024 5:00 pmPai sa justifice cei care au scris asta si pe care ii tot urechez pe aici si care probabil vor ramane fara cont in scurt timp, sa nu ajungem si aici ca pe un forum ongist care masoara tricolorurile de pe locomotive. Dupa cum am zis, 5118 e ultimul cu RK, daca cumva se va decide sa treaca printr-o reparatie majora vreunul din uzina, va fi doar daca e necesara si justificabila o interventie mai serioasa, cu decopertare mai ampla. Insa ele, sunt oficial plecate pentru reparat sasiu, punti si ce probleme mai au. 5104 de exemplu nu a trecut ITP, se incearca reparatia pentru a trece ITP.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5107 este in curte la BN dupa reparatii, nu stiu cand va fi retrimis la ITP.
Iar legat de RK, la URAC nu se intervine electric nici la Ikarus nici la Irisbus, ei doar repara caroseriile si interioarele, dar deja nu mai ai mare lucru sa le faci pentru ca sunt foarte uzate.
Iar legat de RK, la URAC nu se intervine electric nici la Ikarus nici la Irisbus, ei doar repara caroseriile si interioarele, dar deja nu mai ai mare lucru sa le faci pentru ca sunt foarte uzate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din ce informatii am cel putin 5104 si 5242 nu vor mai fi reparate si trecute prin ITP din cauza volumului mare de lucrari necesare, posibil decizia sa fie definitivă.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 568
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Sper sa nu fie asa, si asa ca mai avem de tras de ele mult si bine, ca troleibuze noi nu se mai cumpara momentan…Marian Andrei scrie: ↑Mar Noi 19, 2024 4:52 pmDin ce informatii am cel putin 5104 si 5242 nu vor mai fi reparate si trecute prin ITP din cauza volumului mare de lucrari necesare, posibil decizia sa fie definitivă.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A fost adus si 5104 din URAC, s-a intervenit doar in limita trecerii ITP, vedem daca il si trece.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5104 revenit la depou recent dupa reparatii la URAC, la fel ca 5107 nu se stie daca va mai reveni in traseu. Momentan la BN singurele troleibuze din seria 51xx functionale mai sunt 5132 si 5118.
Recent a ajuns la gard si 5296, sa vedem daca revine sau e mort de tot.
Recent a ajuns la gard si 5296, sa vedem daca revine sau e mort de tot.